quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik lees iedere dag wel minimaal 1 reden om nooit te gaan opzoeken dat dat is. Voor mij is DTS gewoon iets van Dolby.
Van wat? Je schoenmaat?quote:
Ik heb best vaak gewonnen.quote:
is dit een poging om ook interessant te doenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Welnee, al lang achterhaald door ATMOS
Nee, van mijn dagelijkse calorieën inname en dat dan vermenigvuldigd met 3,14quote:
Ik doe geen pogingen, ik slaag.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dit een poging om ook interessant te doen
Dolby Atmos wordt mogelijk gemaakt door hypermoderne geluidstechnologieën waarbij elke speaker in de zaal afzonderlijk geluiden kan weergeven. Hierdoor wil je bijna echt bukken voor een overvliegende helikopter of probeer je te schuilen voor een regenbui in de film!quote:
Maatjequote:Op woensdag 23 februari 2022 20:47 schreef B00STER het volgende:
Goed, even opnieuw.
Heeee @:freshfruit !![]()
![]()
![]()
![]()
Ooit een carrière in de politiek geambieerd?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, van mijn dagelijkse calorieën inname en dat dan vermenigvuldigd met 3,14
Ik denk niet dat ik Foshi daar heel warm mee krijg haha, maar dat klopt. Is meer voor theaters dan in je huiskamer overigens.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dolby Atmos wordt mogelijk gemaakt door hypermoderne geluidstechnologieën waarbij elke speaker in de zaal afzonderlijk geluiden kan weergeven. Hierdoor wil je bijna echt bukken voor een overvliegende helikopter of probeer je te schuilen voor een regenbui in de film!
2017/2018 vond ik eigenlijk nog het leukst om eerlijk te zijn. Ondanks dat haags toen vrijwel altijd won was het toen wel nog echt echt echt een SC maar dan lichtelijk versnelt.quote:
BOOSTER!quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik Foshi daar heel warm mee krijg haha, maar dat klopt. Is meer voor theaters dan in je huiskamer overigens.
Je zit dichterbij dan je denktquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ooit een carrière in de politiek geambieerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |