Wat? je kon haar zien toch? En logisch dat ik weg haal.quote:
Oh gemist, nu welquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat? je kon haar zien toch? En logisch dat ik weg haal.
Zolang je alles maar kunt zien toch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Over languit liggen gesproken, ik zag vandaag iemand zo'n beetje languit liggend achter het stuur met een rotvaart rijden![]()
z'n ogen kwamen nog net boven de stuur uit
Hij reed iets te hard over de drempel dus ik twijfelquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zolang je alles maar kunt zien toch?
Zat ie daarna meteen weer een stukje hoger.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij reed iets te hard over de drempel dus ik twijfel
Hij lag laag in die 7quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Over languit liggen gesproken, ik zag vandaag iemand zo'n beetje languit liggend achter het stuur met een rotvaart rijden![]()
z'n ogen kwamen nog net boven de stuur uit
Krijg net ook de alert inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
De Apple gijzelnemer is een beetje dood.
Opgeruimd staat netjesquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
Die auto die hij in zijn oog heeft gekregen is dus toch een beetje hard aangekomen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
Nu weet ik dus niet wat zijn reden was.quote:
Dat is het lekkere van Albert Heijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu weet ik dus niet wat zijn reden was.
Dat was een flinke stuiter.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Die auto die hij in zijn oog heeft gekregen is dus toch een beetje hard aangekomen?
Een Bonus?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is het lekkere van Albert Heijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |