AH heeft alleen dezequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige zijn wel wat zuur, maar verschilt nogal per bier geloof ik.
Het is een love it or hate it-bier, maar als radler en rosébier ok zijn, lijkt het me geen heel rare poging.quote:
ik drink water of Colaquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa maar drink t echt bijna nooit meer
Voordat de radlers er waren, kende ik iemand die echt fucking pissed kon worden als iemand het over kriekenbier had. "Je gaat geen fruit met bier mengen en het dan nog steeds bier noemen!"quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een love it or hate it-bier, maar als radler en rosébier ok zijn, lijkt het me geen heel rare poging.
Ik limonade/ranje in t weekend ijsthee andere fris drinkenquote:
Water drink ik niet.quote:
Daar heb ik alleen de Pecheresse van op geloof ik. Is met perzik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
AH heeft alleen deze
Lindeman's Kriek
Klinkt ook wel lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen de Pecheresse van op geloof ik. Is met perzik.
Ik heb duingefilterd water, veel lekkerder dan Bar-Le-Duc.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:41 schreef ToT het volgende:
Je zult trouwens maar in regio Utrecht wonen; zomaar gefilterde Bar-Le-Duc uit de kraan krijgen!
Ik vind water gewoon wat te sterk. Heb het liever verdund met wat ethanol en granen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb duingefilterd water, veel lekkerder dan Bar-Le-Duc.
Den Haag?quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb duingefilterd water, veel lekkerder dan Bar-Le-Duc.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
het waait en regent hier weer
![]()
![]()
![]()
ben zo klaar met dit shit weer
die zon was zoooo lekker
Jumbo heeft pas echt speciale colaquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
ook hou ook wel van speciale cola
pepsi max
pepsi cherry
pepsi lemon
ja die marshmellow shizzlequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jumbo heeft pas echt speciale cola
De marshmellow is geen aanrader.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jumbo heeft pas echt speciale cola
Die met kaneel ook niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De marshmellow is geen aanrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |