hier ook hoor Pepsi is me veel te duurquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ik heb altijd die Jumbo cola. Dat drink ik overdag altijd.
Naja, de laatste keer was dus zo'n beetje mallesmaakjescola.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink nauwelijks cola. Laatste cola die ik heb gehad zat er rum in
Pepsi vind ik niet slecht, maar Coca Cola vind ik lekkerder.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook hoor Pepsi is me veel te duur
Er is ook een foute Engelstalige over vrouwen, whisky en coke.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoef geen coke als ik pepsi
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoef geen coke als ik pepsi
Ken ik niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is ook een foute Engelstalige over vrouwen, whisky en coke.
Over dat gesproken.Ik weet dat een MOD hier behoorlijk zat aan het posten was laatst.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik modje was, was er een user die een lijst eisen voor modjes had opgesteld, waaronder dat moderators voor en tijdens werktijd geen druppel alcohol mochten drinken!![]()
Ik heb direct op hem geproost!
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vertel, ik weet het nog steeds niet
Ah fijn......quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over dat gesproken.Ik weet dat een MOD hier behoorlijk zat aan het posten was laatst.
Een borrel van Florein.quote:
quote:
True! Maar de rest ben je het wel mee eens dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
ik ga toch geen prijzige whisky van 12 jaar mixen met cola
lulquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
True! Maar de rest ben je het wel mee eens dan?
Hij is veel ouder zelfs.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:03 schreef ToT het volgende:
Beetje uit deze tijd:
Dit zou in de huidige tijd ook echt niet meer kunnen, zo'n bekend personage voor kinderen die een liedje over alcohol zingt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |