Whehe!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink nauwelijks cola. Laatste cola die ik heb gehad zat er rum in
Ik hou sowieso niet van vanille, maar wilde het wel proberen, we kregen het gratis om het uit te proberen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
Hou ik ook niet van Vanille Cola
wie verzint het![]()
hier ook hoor Pepsi is me veel te duurquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ik heb altijd die Jumbo cola. Dat drink ik overdag altijd.
Naja, de laatste keer was dus zo'n beetje mallesmaakjescola.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink nauwelijks cola. Laatste cola die ik heb gehad zat er rum in
Pepsi vind ik niet slecht, maar Coca Cola vind ik lekkerder.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook hoor Pepsi is me veel te duur
Er is ook een foute Engelstalige over vrouwen, whisky en coke.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoef geen coke als ik pepsi
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoef geen coke als ik pepsi
Ken ik niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is ook een foute Engelstalige over vrouwen, whisky en coke.
Over dat gesproken.Ik weet dat een MOD hier behoorlijk zat aan het posten was laatst.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik modje was, was er een user die een lijst eisen voor modjes had opgesteld, waaronder dat moderators voor en tijdens werktijd geen druppel alcohol mochten drinken!![]()
Ik heb direct op hem geproost!
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vertel, ik weet het nog steeds niet
Ah fijn......quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over dat gesproken.Ik weet dat een MOD hier behoorlijk zat aan het posten was laatst.
Een borrel van Florein.quote:
quote:
True! Maar de rest ben je het wel mee eens dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
ik ga toch geen prijzige whisky van 12 jaar mixen met cola
lulquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
True! Maar de rest ben je het wel mee eens dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |