Ijsdraakjesgenotjes in de meest Vivantastische SC van heel het interwebsquote:
Oh hai.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ijsdraakjesgenotjes in de meest Vivantastische SC van heel het interwebs![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ijsdraakjesgenotjes in de meest Vivantastische SC van heel het interwebs![]()
Ik heb je bericht even aangepast naar de juiste spellingquote:
Jammer dat je zo ver weg woont anders kon je mijn lamp lenen. Kan je weer helemaal zen worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:39 schreef ToT het volgende:
Zo, weer ff kalmeren.
Dit topic helpt daar altijd wel mee!
Ook als ik er ben?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:39 schreef ToT het volgende:
Zo, weer ff kalmeren.
Dit topic helpt daar altijd wel mee!
Haha!quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont anders kon je mijn lamp lenen. Kan je weer helemaal zen worden.
Ja ach, af en toe een beetje over politiek lullen levert hier eigenlijk geen problemen op.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig. Moet greys niet over politiek beginnen
als jij nu eens niet zo zeurtquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig. Moet greys niet over politiek beginnen
Bierrrrrrrquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, af en toe een beetje over politiek lullen levert hier eigenlijk geen problemen op.
Iemand dumpt ff wat of zegt even iets, wordt ff 3 - 4 posts op in gegaan en daarna hebben we het weer gewoon over bier en tieten zoals het hoort.
Ik denk dat het verstandig is dat Natte kat hier niet over Alcohol komt pratenquote:
En waarom mag dat niet?quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is dat Natte kat hier niet over Alcohol komt praten
ik denk dat het beter is als ik de reden daarvoor niet onthulquote:
Okquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het beter is als ik de reden daarvoor niet onthul
Je bedoelt "het ligt voor de hand"quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het beter is als ik de reden daarvoor niet onthul
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt "het ligt voor de hand"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |