10 minuten later was er nog geen nieuw deel. (je hebt een nieuw topic aangemaakt daarna, geen nieuw deel. dat mag op slot inderdaad)quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:00 schreef tong80 het volgende:
Moet ik binnen een minuut taai taai schijten na het eten van peperkoek?
Slotje graag
Laat maarquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
10 minuten later was er nog geen nieuw deel. (je hebt een nieuw topic aangemaakt daarna, geen nieuw deel. dat mag op slot inderdaad)
Al besprokenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:11 schreef Coco het volgende:
Gelachen om idioten in NWS.
Waarom zijn er trouwens 2 VBL SC topics?
Even, why?quote:
Goed bezig @Scrummie !quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:17 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 249 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛
🟩🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟩
⬛🟩⬛⬛🟩
🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 45 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨⬛⬛⬛🟨🟨
🟩🟩🟩⬛⬛⬛
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 35 4/6
🟪⬛🟪⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩🟪⬛🟪🟪⬛⬛
🟪🟩⬛⬛🟪🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
https://nerdlegame.com #nerdle
Morgen is er weer een dagquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:05 schreef GGMM het volgende:
Woordle 249 X/6
⬛🟩⬛⬛🟨
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
🟨⬛🟩⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨
Woordle6 45 6/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛🟨
⬛🟩🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 35 4/6
⬛🟩⬛⬛⬛🟩🟩⬛
🟪⬛⬛🟩🟪🟩🟩⬛
⬛🟩🟪🟩⬛🟩🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij er voor zorgen dat ze stoppen met dat stomme wordle hier?quote:
Stel je niet zo aan, wees blij dat er überhaupt wat posts zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kun jij er voor zorgen dat ze stoppen met dat stomme wordle hier?
IK WORD ER GEK VAN EN HET VERPEST HET TOPIC
neequote:Op woensdag 23 februari 2022 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, wees blij dat er überhaupt wat posts zijn..
Wowquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Woordle 249 2/6
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 45 3/6
⬜🟨🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟨🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Makkelijkste ooit?
Stoppen met wordle, anders wordt @aTypisch gek.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dit gaat niet helpenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stoppen met wordle, anders wordt @:aTypisch gek.
Zo?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dit gaat niet helpen
toch bedankt voor de moeite
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Vraag ff aan onlo of @:GGMM man.
Lenny is hier de autoriteitquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Graag gedaan.
die gaan mij ook niet helpenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Dat nerdlegame mag wegblijven.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We gaan niet stoppen met wordl.
Dan donder je toch lekker op, met je kutbitcoin.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zo dan koekoekquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan donder je toch lekker op, met je kutbitcoin.
Straks weer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan donder je toch lekker op, met je kutbitcoin.
Lekker gapquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Woordle 249 2/6
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 45 3/6
⬜🟨🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟨🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Makkelijkste ooit?
doe dit lekker in GAM ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:07 schreef aTypisch het volgende:
ik ben Pokemon Legends Arcues aan het spelen jongens
godenspel
Veel plezier.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:07 schreef aTypisch het volgende:
ik ben Pokemon Legends Arceus aan het spelen jongens
godenspel
Veel plezier aTypisch. Heb je ook al je eigen 'legertje' of denk ik nu te old skoel en is het doel van het spel anders?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:07 schreef aTypisch het volgende:
ik ben Pokemon Legends Arceus aan het spelen jongens
godenspel
⬛🟩⬛⬛🟨quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:16 schreef GGMM het volgende:
Die game ziet eruit als een Playstation 2 game
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:16 schreef GGMM het volgende:
Die game ziet eruit als een Playstation 2 game
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat het niet jouw ding is. Ik geef echt niks om graphics en ik heb er al honderden uren plezier aan gehad
Maar goed smaak enzo. Met een PS4 ben ik na een uurtje spelen wel klaar.
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
graphics boeien niet
Zie super mario world
De babbelbox vraagt u vandaag, wanneer heeft u voor het laats uw mening gewijzigd omdat het in een discussie goed uitkwam?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen smaak hebben
En graphics boeiend vinden
Sorry Nick, dat ik jou te hoog heb ingeschat!
ik heb geen mycroft mobielquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De babbelbox vraagt u vandaag, wanneer heeft u voor het laats uw mening gewijzigd omdat het in een discussie goed uitkwam?
moet kunnenquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik heb geen mycroft mobiel
Post je mening over mensen die met kanker schelden en naar vechtsporten kijken even aub
Dat zijn proleten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik heb geen mycroft mobiel
Post je mening over mensen die met kanker schelden en naar vechtsporten kijken even aub
jammerquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga ook nooit meer interesse tonen in het leven van aTypisch.
zo gaat dat somsquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik deed het net en kreeg geen antwoord.
Laat @Scrummie met rust.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:08 schreef Coco het volgende:
Dit valt mij vies tegen van @:scrummie![]()
Ik dacht dat @:GGMM op hem kon rekenen.
Ze hebben hier in de dierentuin 2 beren afgemaakt.quote:
@KingRolandquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hebben hier in de dierentuin 2 beren afgemaakt.
Erg teleurstellend.
Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik eerder de gele apen afmaken. Ik vind dat onhygiënische beesten.
Graag jouw mening.
Gisteren een halve kies afgebroken bij het avondetenquote:
Soms lopen de zaken zo in het leven. Eet smakelijk allen!quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
Sorry, ik ben net als @:GGMM erg druk. Maar nu gaan we lunchen!
Eet smakelijk allemaal.
Auquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gisteren een halve kies afgebroken bij het avondetenkan pas morgenochtend bij een tandarts terecht dus loop nog minstens een dag met een half gat in m'n mond
Ik ook, 2x per dag zelfs, helaasquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb daar gelukkig nooit last van.
Ik poets dagelijks m'n tanden.
Verstandskies?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook, 2x per dag zelfs, helaas
Dat zou niet moeten kunnen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook, 2x per dag zelfs, helaas
Stoken doet hij wel ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten kunnen.
Goed stokeren en flossen maat
Tennis is een tokkiesport.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard Flip jij ook wel eens op de baan?
[ twitter ]
Flos jij je billetjes wel eens?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou dit soort infantiele idioterie lekker in KLBquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Flos jij je billetjes wel eens?
Daar zit nog een hoektand tussen als het goed is.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee die zijn er alle vier uitgehaald, de eerste kies na de snijtand
Ik bedoelde na de hoektand iddquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar zit nog een hoektand tussen als het goed is.
En de reden was?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg teleurstellend.
Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik eerder de gele apen afmaken. Ik vind dat onhygiënische beesten.
Graag jouw mening.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:56 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Jongens!
Ik wil bij deze openlijk mijn excuus aanbieden voor het gescheld van gisteren. Ondanks dat ik het nog altijd niet eens ben met hoe ik hier word behandeld, was het nergens voor nodig om zo tekeer te gaan. Het sloeg eigenlijk gewoon helemaal nergens op, die berichten van mij. Dus bij deze, mijn excuses!
Geen probleem maatquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:56 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Jongens!
Ik wil bij deze openlijk mijn excuus aanbieden voor het gescheld van gisteren. Ondanks dat ik het nog altijd niet eens ben met hoe ik hier word behandeld, was het nergens voor nodig om zo tekeer te gaan. Het sloeg eigenlijk gewoon helemaal nergens op, die berichten van mij. Dus bij deze, mijn excuses!
Kan gebeuren ouwe reus.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:56 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Jongens!
Vroeger wel eens ziedend geworden ja. Maar meer op mezelf.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard Flip jij ook wel eens op de baan?
[ twitter ]
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vroeger wel eens ziedend geworden ja. Maar meer op mezelf.
Daar leer je van. Nu doe ik dat niet meer.
Otter Sakura keurt dit goed:quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:56 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Jongens!
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Otter Sakura keurt dit goed:
[ afbeelding ]
Ach kijk eens. En maar liefst twee likes van notabene zwakzinnige users @Scrummie en @Coco . Nu verdenk ik jullie drieën. Vast en zeker met een klein ieniemienie Turtle handdoekje. Lekker maat!quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou dit soort infantiele idioterie lekker in KLB
Laat mij en @Scrummie met rust.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach kijk eens. En maar liefst twee likes van notabene zwakzinnige users @:scrummie en @:coco . Nu verdenk ik jullie drieën. Vast en zeker met een klein ieniemienie Turtle handdoekje. Lekker maat!
Lekker Waterpik gebruiken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie is niet zwakzinnigquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach kijk eens. En maar liefst twee likes van notabene zwakzinnige users @:scrummie en @:coco . Nu verdenk ik jullie drieën. Vast en zeker met een klein ieniemienie Turtle handdoekje. Lekker maat!
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen last van die debiel, blockfunctie genot.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:18 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Even off: kan jij mij als moderator uitleggen waarom het voor TS nog steeds mogelijk is om bij elke hersenscheet (die veelal bizar van aard zijn) een nieuw topic te openen? Waarom wordt hier niets tegen gedaan? Het is namelijk echt enorm vervuilend voor het forum, en daardoor ook erg storend voor andere Fokkers.
Je opent wel echt heel vaak baggerquote:
Is ook duur zo'n racket natuurlijk. Lijkt mij wel lekker afreageren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stuk of 40.000 maar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je opent wel echt heel vaak bagger
Eigenlijk schijt je het hele forum onder.
Maar goed, je bedoelt het goed
Het is vaak wel met goede bedoeling en regelmatig kunnen er ook best leuke discussies uitkomen maar vaak is er ook al een bestaand topic, waar een ander moeite in heeft gestopt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je opent wel echt heel vaak bagger
Eigenlijk schijt je het hele forum onder.
Maar goed, je bedoelt het goed
Bij de Apple Store in Friesland verkopen ze echte appels.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Net even in het zonnetje op het terras gezeten met moeders en boodschappen gedaan. Allemaal nieuwe kleren gekregen!Tony en Meadow zijn erg blij met de shoptas.
Wel wat saai, geen gijzeling.
Er zit geen Apple Store in Friesland.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij de Apple Store in Friesland verkopen ze echte appels.
[ afbeelding ]
Je hebt een lieve moeder.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Net even in het zonnetje op het terras gezeten met moeders en boodschappen gedaan. Allemaal nieuwe kleren gekregen!Tony en Meadow zijn erg blij met de shoptas.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zit geen Apple Store in Friesland.
Ik vind je grap gewoon écht niet leuk en zou het waarderen als je met dit soort humor zou stoppen.
Dat heb ik zeker.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt een lieve moeder.
pics van je nieuwe kleren.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Waar gaat deze serie over?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:37 schreef Scrummie het volgende:
25 februari komt Vikings: Valhalla uit. Ik ga deze serie niet op DVD kopen maar op Netflix kijken. Althans, een paar afleveringen want ik weet niet of dit wel leuk gaat zijn.
Heeft dat nog iets te maken met de serie Vikings?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:37 schreef Scrummie het volgende:
25 februari komt Vikings: Valhalla uit. Ik ga deze serie niet op DVD kopen maar op Netflix kijken. Althans, een paar afleveringen want ik weet niet of dit wel leuk gaat zijn.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Heeft dat nog iets te maken met de serie Vikings?
quote:Vikings: Valhalla is een aankomende historische drama-televisieserie gemaakt en geschreven door Jeb Stuart, en een vervolg op History's Vikings. Deze serie begint een eeuw na de originele serie en vertelt de verhalen van enkele van de bekendste Noormannen uit de geschiedenis. Gefilmd in County Wicklow, Ierland.
Jazeker. Zie de post van @3rr0rquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Heeft dat nog iets te maken met de serie Vikings?
Ik heb net mijn kaartje uitgeprint voor de wedstrijd van zondag. Daarop staat dat ik geen pistool mee naar binnen mag nemen (de rest is onleesbaar want cyrillisch).quote:
Moet toch gewoon mogen. Ook geen klappertjespistool?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net mijn kaartje uitgeprint voor de wedstrijd van zondag. Daarop staat dat ik geen pistool mee naar binnen mag nemen (de rest is onleesbaar want cyrillisch).
Gewoon.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
Fijn dat jullie de humor weer hebben mannen, was al even bang
[ afbeelding ]
Er is zo weinig te melden over Sandler. Daar zal binnenkort verandering in komen!quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:18 schreef Caland het volgende:
Ik merk dat ik aanzienlijk meer moeite steek in mijn Baldé-topic dan user @:scrummie in zijn Sandler-topic
Bijzonder teleurstellend
Ga gewoon weg.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
Rene! @:GGMM I'm back 2.0 Ik ga weer vieze dingen met je meisje @:Scrummie doen! Proost jonguh!![]()
[ afbeelding ]
@:wereldgozer @:muskusboktor57 @:Lenny_leonard @:KingRoland @:Maxi-mus @:tong80 @:coco @:scrupuleus @:AFCNiels @:atypisch @:Caland @:Elan @:Lange_lans @:Zipportal @:Oriente @:Drizzt @:3rr0r
Toevallig luister ik nu naar voetbalpraat en ging het over Sandler. Hij zou eigenlijk meedoen tegen Anderlecht maar was nog niet fit genoeg. Komt er wel aan. (aldus Sinclair Bischop of hoe heet die man)quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is zo weinig te melden over Sandler. Daar zal binnenkort verandering in komen!
Welkom terug maatquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
Rene! @:GGMM I'm back 2.0 Ik ga weer vieze dingen met je meisje @:Scrummie doen! Proost jonguh!![]()
[ afbeelding ]
@:wereldgozer @:muskusboktor57 @:Lenny_leonard @:KingRoland @:Maxi-mus @:tong80 @:coco @:scrupuleus @:AFCNiels @:atypisch @:Caland @:Elan @:Lange_lans @:Zipportal @:Oriente @:Drizzt @:3rr0r
Kijk, ik ga dit even posten als update in het grote Sandler topic! Bedanktquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toevallig luister ik nu naar voetbalpraat en ging het over Sandler. Hij zou eigenlijk meedoen tegen Anderlecht maar was nog niet fit genoeg. Komt er wel aan. (aldus Sinclair Bischop of hoe heet die man)
Toevallig moest ik ook hier aan denken net, en ik vroeg me af waarom. lijkt mij altijd zo'n keurige man.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk, ik ga dit even posten als update in het grote Sandler topic! Bedankt.
Ik twijfelde wel even omdat ik Sinclair Bisschop een ongelofelijke lul vind.
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk, ik ga dit even posten als update in het grote Sandler topic! Bedankt.
Ik twijfelde wel even omdat ik Sinclair Bisschop een ongelofelijke lul vind.
Sorry maar ik ga dit absoluut niet lezen. Ik vind zijn Feyenoordstukjes al niet te doen, laat staan onderwerpen die me geen hol interesserenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/pro/psv-is-benfica-les-voor-ajax
@:caland .
Dit kan toch niet? Wat is dit voor flutstuk.
Donderdag maatquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
Deze week geen Dick voor Mekaar podcast.
erg jammer
@:caland
@:kingroland
Sushiquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:22 schreef tong80 het volgende:
Ik heb net overgegeven. Wat eten jullie vanavond ?
Sliptongquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:22 schreef tong80 het volgende:
Ik heb net overgegeven. Wat eten jullie vanavond ?
Soms exclusieve deal of het is goedkoper voor ze om in te kopen. Maar voor mij ook geen Pepsi (toen ik nog cola dronk). Ja, een enkele keer een baco nu nog.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:05 schreef KingRoland het volgende:
Snap dat niet
Als ik cola bestel dan coca cola. Ik heb geen pepsi besteld
Wijze woorden. Jij gaat het nog ver schoppen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:15 schreef GGMM het volgende:
Dagjesvolk in de dierentuin
Als je geen die-hard bent rot dan gewoon op
Wil je ze nog iets toewensen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:16 schreef KingRoland het volgende:
Veel dagjesmensen ook in amsterdam
Zelfde volk die ook lopen te zeiken over de stad en dan hier komen tijdens vakantieperiode. Hypocriet tuig.
Tegenovergestelde van Randstedelingen die het hele jaar neerkijken op "de provincie", maar wel lekker naar Noord-Brabant gaan om te carnavallenquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:16 schreef KingRoland het volgende:
Veel dagjesmensen ook in amsterdam
Zelfde volk die ook lopen te zeiken over de stad en dan hier komen tijdens vakantieperiode. Hypocriet tuig.
Het is hier voorjaarsvakantie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuk. Alleen was er best wat dagjesvolk. Blijkbaar is het ergens vakantie.
Die wens ik corona toe.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van Randstedelingen die het hele jaar neerkijken op "de provincie", maar wel lekker naar Noord-Brabant gaan om te carnavallen
Ik merk het. Nog even volhouden, vanavond lekker Ajax kijken!quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry ik ben een beetje chagrijnig
Ik zit al de hele dag in meetings
De leraren zijn natuurlijk ook alweer 3 weken aan het werk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar was ik niet van op de hoogte.
Ja, zullen wel toe zijn aan een weekje rust. Dan nog 2 maandjes tot 2 weken meivakantie. En dan zit het jaar er alweer bijna op.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De leraren zijn natuurlijk ook alweer 3 weken aan het werk.
De afgunst van provincialen is altijd groter dan andersom maat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van Randstedelingen die het hele jaar neerkijken op "de provincie", maar wel lekker naar Noord-Brabant gaan om te carnavallen
Is Fins een moeilijke taal om te leren?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:28 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik heb zojuist een overhoring gedaan van 820 Finse woorden. #Trots.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De afgunst van provincialen is altijd groter dan andersom maat.
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Amsterdam afvoeren in de zee.
@:zipportal
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
@:zipportal en ik zijn van mening dat Amsterdam rustig mag afglijden in de Noordzee.
Jazeker. Het is een van de moeilijkste talen ter wereld. Maar goed, je moet er wat voor over hebben als je van Finland houdt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Fins een moeilijke taal om te leren?
Finland hoort niet bij Scandinavië.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:32 schreef GGMM het volgende:
Fins is volgens mij zo'n taal die nergens mee te vergelijken is, ook niet met andere Scandinavische landen.
Tot zover mijn indruk van de taal. Fins
Waarom die punt?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:32 schreef GGMM het volgende:
Fins is volgens mij zo'n taal die nergens mee te vergelijken is, ook niet met andere Scandinavische landen.
Tot zover mijn indruk van de taal. Fins
Mooie stad man niks mis meequote:Op woensdag 23 februari 2022 17:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Amsterdam is een enge stad ja. Beste is om die hele teringstad met de grond gelijk te maken.
Groetjesquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:37 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Maareh, ik ga even een ommetje maken. Als iemand in de omgeving Rotterdam is en zometeen iemand Elton John, Dua Lipa, Lady Sovereign of welke andere willekeurige artiest dab ook luidkeels hoort zingen dan ben ik het met m'n muziek in m'n oren.
quote:De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) is een onderzoek begonnen naar papieren rietjes nadat zij drie meldingen had gekregen
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
sowieso wint Ajax al een prijs voor dat filmpje, echt wow
Schitterend gedaan ja. Was wel in samenwerking met Benfica geloof ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Rundervink, aardappelen en witlof in roomsausquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst, broccoli, kip @:onlogisch
Met deze vakantie was ik niet eens echt blijquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, zullen wel toe zijn aan een weekje rust. Dan nog 2 maandjes tot 2 weken meivakantie. En dan zit het jaar er alweer bijna op.
En maar klagen.
@:gurneyisbestoke @:jojoortje
Ja geloof het ook. Echt heel mooi. Kippenvel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schitterend gedaan ja. Was wel in samenwerking met Benfica geloof ik.
0-4quote:
Ja, ze noemden Zlatan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja geloof het ook. Echt heel mooi. Kippenvel.
Als jij sushi bestelt flikker je dan ook altijd die stokjes weg en pak je een vork?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:44 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Was lekker joh, dat wandelingetje. Ik werd alleen wel een beetje gek aangekeken toen ik meezong met Alles Is Op van Samson & Gert en Last Resort van Papa Roach.
Slijm niet zoquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Voor alle Ajacieden in dit topic: fijne wedstrijd.
Ik bestel nooit sushi.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij sushi bestelt flikker je dan ook altijd die stokjes weg en pak je een vork?
Mensen die dit niet doen vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij sushi bestelt flikker je dan ook altijd die stokjes weg en pak je een vork?
Watquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Mensen die dit niet doen vertrouw ik niet.
Dit lijkt me wel, je bent toch geen barbaar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Link?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles is op. Lekker plaatje maat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:44 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Was lekker joh, dat wandelingetje. Ik werd alleen wel een beetje gek aangekeken toen ik meezong met Alles Is Op van Samson & Gert en Last Resort van Papa Roach.
Weet ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alles is op. Lekker plaatje maat.
Je moet naar Dierenpark in Rhenen, daar hebben ze een berenbos, ze redden daar juist beren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg teleurstellend.
Graag jouw mening.
Waar ging je ook alweer heen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
Mijn vlucht gaat over minder dan 48 uur en ik kan nog steeds niet inchecken
Dat wordt morgen weer met zo’n waardeloze klantenservice bellen. Woedend ben ik
Ja, klopt.quote:
Daar ga ik juist voorquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk man. Ook wedstrijdje bezoeken of doe je dat nooit tijdens vakanties?
Dat is wel mooi, ga je een weekendje?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ga ik juist voor
Rode Ster - Partizan
Baas. Ik zie de pics wel op twitter!quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ga ik juist voor
Rode Ster - Partizan
Tot maandag ja. En dan maar hopen dat Feyenoord overmorgen Belgrado niet loot anders zit ik er een week later weer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, ga je een weekendje?
Er zijn ergere dingen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot maandag ja. En dan maar hopen dat Feyenoord overmorgen Belgrado niet loot anders zit ik er een week later weer.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet naar Dierenpark in Rhenen, daar hebben ze een berenbos, ze redden daar juist beren.
Dus.
Waarom maakten ze ze af?
Jij zei doodgeschoten toch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kraagberen Morritz en Frederike zijn dinsdag 22 februari overleden. Het tweetal dat al dertien jaar in de dierentuin in Mierlo woonde, had al langere tijd last van gezondheidsproblemen.
“Veertien jaar lang waren ze de portieren van ons park. Heel veel bezoekers hebben van ze genoten”, vertelt Rijnen. “Maar ze waren oud en kampten al lange tijd met gezondheidsproblemen. We hebben daarom in overleg met de dierenartsen de moeilijke beslissing moeten nemen om ze in te laten slapen.” Met het overlijden van Morritz en Frederike leeft deze soort niet meer in Dierenrijk.
Erg verdrietig
@:3rr0r
Veel plezier in Belgrado alvast makker. Als je aanraders hebt geef maar door, ik wil gaan in het Hemelvaartsweekend (vanuit Albanië, omdat op woensdag Feyenoord daar een belangrijke wedstrijd gaat spelen)quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
Mijn vlucht gaat over minder dan 48 uur en ik kan nog steeds niet inchecken
Dat wordt morgen weer met zo’n waardeloze klantenservice bellen. Woedend ben ik
TiranaGODquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier in Belgrado alvast makker. Als je aanraders hebt geef maar door, ik wil gaan in het Hemelvaartsweekend (vanuit Albanië, omdat op woensdag Feyenoord daar een belangrijke wedstrijd gaat spelen)
8.000 tickets ongeveer voor Feyenoord, moet lukken denk ikquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
TiranaGOD
Dat wordt alleen een hel om aan kaarten te komen
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:43 schreef Scrummie het volgende:
https://indianexpress.com(...)-years-away-7784048/
@:onlogisch
Genotquote:According to ESA, this image is part of the Galaxy Zoo citizen science project that investigates “weird and wonderful” galaxies from Hubble observations.
It crowdsourced time from more than 100,000 volunteers to classify 900,000 unexamined galaxies. ESA claims that the project has achieved in 175 days what would have taken years if done by a professional astronomer.
Helemaal locoquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zielig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kraagberen Morritz en Frederike zijn dinsdag 22 februari overleden. Het tweetal dat al dertien jaar in de dierentuin in Mierlo woonde, had al langere tijd last van gezondheidsproblemen.
“Veertien jaar lang waren ze de portieren van ons park. Heel veel bezoekers hebben van ze genoten”, vertelt Rijnen. “Maar ze waren oud en kampten al lange tijd met gezondheidsproblemen. We hebben daarom in overleg met de dierenartsen de moeilijke beslissing moeten nemen om ze in te laten slapen.” Met het overlijden van Morritz en Frederike leeft deze soort niet meer in Dierenrijk.
Erg verdrietig
@:3rr0r
Gohquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Klinkt niet erg Nederlands.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:30 schreef Caland het volgende:
Wakker worden met oorlog in Europa![]()
Komt nu wel erg dichtbij
stukje bankiersspelletjesquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:17 schreef RamboDirk het volgende:
De mensheid is weer een nutteloze oorlog rijker
Bijna Elden Ring.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:06 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 250 6/6
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 46 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
🟨🟨⬛🟨⬛🟨
🟩⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟨⬛🟨⬛⬛
🟩⬛⬛🟨🟩🟨
Ik keur dit woord af.
nerdlegame 36 5/6
⬛⬛⬛⬛🟪🟩🟪⬛
🟪⬛🟩🟪⬛🟩⬛⬛
⬛🟪🟩🟩⬛🟩⬛🟪
🟩🟪🟩🟩⬛🟩🟪⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
https://nerdlegame.com #nerdle
hoezo?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje jammer van btcgod he
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Speel ik niet.
Maar veel plezier ermee.
geen ideequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Is deze oorlog gunstig voor het cryptoklimaat?!
Ik speel wel Horizon Forbidden West. Dat is best een pareltje weer. En nog Nederlands ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Is deze oorlog gunstig voor het cryptoklimaat?!
Daar is ook niks mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik speel wel Horizon Forbidden West. Dat is best een pareltje weer. En nog Nederlands ook.![]()
![]()
ik vond die eerste echt heel erg gaarquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik speel wel Horizon Forbidden West. Dat is best een pareltje weer. En nog Nederlands ook.![]()
![]()
gelukkig!quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe niet mee aan dat geneuzel.
Tja, als je er geen reet van kan snap ik dat wel. Maar deel 1 vond ik ook echt geweldig. Zowel qua gameplay als verhaal enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vond die eerste echt heel erg gaar
terwijl robotdino's toch wel erg cool zijn
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, als je er geen reet van kan snap ik dat wel. Maar deel 1 vond ik ook echt geweldig. Zowel qua gameplay als verhaal enzo.
Maar dan moet je ook niet beginnen aan deel 2, wel wat vernieuwingen in gameplay maar ook heel veel hetzelfde.
Dat is mijn conclusie als je deel 1 'gaar' vond.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]Hoe haal je dat uit mijn post?
Mooi als je zo simpel in het leven staatquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is mijn conclusie als je deel 1 'gaar' vond.
Zekerquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mooi als je zo simpel in het leven staat
nerdlegame 36 5/6quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:56 schreef GGMM het volgende:
Woordle 250 4/6
⬛⬛🟩🟩⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 46 5/6
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
🟩⬛🟨⬛⬛🟨
🟩⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟨🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Van dit woord had ik echt nog NOOIT gehoord.
Gelukkig had ik alle letters al binnen 4 beurten geraden!
nerdlegame 36 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟩⬛⬛
🟩⬛🟩🟪🟪🟩🟪🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
haha oorlog, patatje oorlogquote:
en dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
Enorm zin om die Fvd'ers die Rusland verdedigen met een knuppel het land uit te jagen.
Tegen die tijd zitten wij al in El salvadorgodquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet wel wie de agressor is in deze situatie
samen de slingers ophangenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
De mensheid, wat moet je ermee.
Hoog tijd dat deze twee de wereld overnemen:quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
De mensheid, wat moet je ermee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(@Slobeend)
Nee kut brotherquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Gaat het wel goed met je, @:tong80?
Ok. Mooie oprechte tip.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik merk het. Rustig aan makker.
Ik ga muziek draaien. M'n hoofd toltquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik merk het. Rustig aan makker.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga muziek draaien. M'n hoofd tolt
quote:
Je dikke teringmoeder is mijn favoriete rubriek.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan die de geopolitiek duidt is wel één van mijn favorietste rubrieken.
in het BTC forum is hij ook erg vermakelijk om te lezenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan die de geopolitiek duidt is wel één van mijn favorietste rubrieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |