quote:De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) is een onderzoek begonnen naar papieren rietjes nadat zij drie meldingen had gekregen
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
sowieso wint Ajax al een prijs voor dat filmpje, echt wow
Schitterend gedaan ja. Was wel in samenwerking met Benfica geloof ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Rundervink, aardappelen en witlof in roomsausquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst, broccoli, kip @:onlogisch
Met deze vakantie was ik niet eens echt blijquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, zullen wel toe zijn aan een weekje rust. Dan nog 2 maandjes tot 2 weken meivakantie. En dan zit het jaar er alweer bijna op.
En maar klagen.
@:gurneyisbestoke @:jojoortje
Ja geloof het ook. Echt heel mooi. Kippenvel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schitterend gedaan ja. Was wel in samenwerking met Benfica geloof ik.
0-4quote:
Ja, ze noemden Zlatan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja geloof het ook. Echt heel mooi. Kippenvel.
Als jij sushi bestelt flikker je dan ook altijd die stokjes weg en pak je een vork?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:44 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Was lekker joh, dat wandelingetje. Ik werd alleen wel een beetje gek aangekeken toen ik meezong met Alles Is Op van Samson & Gert en Last Resort van Papa Roach.
Slijm niet zoquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Voor alle Ajacieden in dit topic: fijne wedstrijd.
Ik bestel nooit sushi.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij sushi bestelt flikker je dan ook altijd die stokjes weg en pak je een vork?
Mensen die dit niet doen vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij sushi bestelt flikker je dan ook altijd die stokjes weg en pak je een vork?
Watquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Mensen die dit niet doen vertrouw ik niet.
Dit lijkt me wel, je bent toch geen barbaar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Link?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles is op. Lekker plaatje maat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:44 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Was lekker joh, dat wandelingetje. Ik werd alleen wel een beetje gek aangekeken toen ik meezong met Alles Is Op van Samson & Gert en Last Resort van Papa Roach.
Weet ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alles is op. Lekker plaatje maat.
Je moet naar Dierenpark in Rhenen, daar hebben ze een berenbos, ze redden daar juist beren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hebben hier in de dierentuin 2 beren afgemaakt.
Erg teleurstellend.
Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik eerder de gele apen afmaken. Ik vind dat onhygiënische beesten.
Graag jouw mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |