Er zit geen Apple Store in Friesland.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij de Apple Store in Friesland verkopen ze echte appels.
[ afbeelding ]
Je hebt een lieve moeder.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Net even in het zonnetje op het terras gezeten met moeders en boodschappen gedaan. Allemaal nieuwe kleren gekregen!Tony en Meadow zijn erg blij met de shoptas.
Wel wat saai, geen gijzeling.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zit geen Apple Store in Friesland.
Ik vind je grap gewoon écht niet leuk en zou het waarderen als je met dit soort humor zou stoppen.
Dat heb ik zeker.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt een lieve moeder.
pics van je nieuwe kleren.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Net even in het zonnetje op het terras gezeten met moeders en boodschappen gedaan. Allemaal nieuwe kleren gekregen!Tony en Meadow zijn erg blij met de shoptas.
Wel wat saai, geen gijzeling.
Waar gaat deze serie over?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:37 schreef Scrummie het volgende:
25 februari komt Vikings: Valhalla uit. Ik ga deze serie niet op DVD kopen maar op Netflix kijken. Althans, een paar afleveringen want ik weet niet of dit wel leuk gaat zijn.
Heeft dat nog iets te maken met de serie Vikings?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:37 schreef Scrummie het volgende:
25 februari komt Vikings: Valhalla uit. Ik ga deze serie niet op DVD kopen maar op Netflix kijken. Althans, een paar afleveringen want ik weet niet of dit wel leuk gaat zijn.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Heeft dat nog iets te maken met de serie Vikings?
quote:Vikings: Valhalla is een aankomende historische drama-televisieserie gemaakt en geschreven door Jeb Stuart, en een vervolg op History's Vikings. Deze serie begint een eeuw na de originele serie en vertelt de verhalen van enkele van de bekendste Noormannen uit de geschiedenis. Gefilmd in County Wicklow, Ierland.
Jazeker. Zie de post van @3rr0rquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Heeft dat nog iets te maken met de serie Vikings?
Ik heb net mijn kaartje uitgeprint voor de wedstrijd van zondag. Daarop staat dat ik geen pistool mee naar binnen mag nemen (de rest is onleesbaar want cyrillisch).quote:
Moet toch gewoon mogen. Ook geen klappertjespistool?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net mijn kaartje uitgeprint voor de wedstrijd van zondag. Daarop staat dat ik geen pistool mee naar binnen mag nemen (de rest is onleesbaar want cyrillisch).
Gewoon.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
Fijn dat jullie de humor weer hebben mannen, was al even bang
[ afbeelding ]
Er is zo weinig te melden over Sandler. Daar zal binnenkort verandering in komen!quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:18 schreef Caland het volgende:
Ik merk dat ik aanzienlijk meer moeite steek in mijn Baldé-topic dan user @:scrummie in zijn Sandler-topic
Bijzonder teleurstellend
Ga gewoon weg.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
Rene! @:GGMM I'm back 2.0 Ik ga weer vieze dingen met je meisje @:Scrummie doen! Proost jonguh!![]()
[ afbeelding ]
@:wereldgozer @:muskusboktor57 @:Lenny_leonard @:KingRoland @:Maxi-mus @:tong80 @:coco @:scrupuleus @:AFCNiels @:atypisch @:Caland @:Elan @:Lange_lans @:Zipportal @:Oriente @:Drizzt @:3rr0r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |