Lol en ik zit de hele tijd om me heen te kijken waar dat kut geluid vandaan komtquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:45 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een kutpiepjes de hele tijd op de achtergrond bij espn
Ja, idd. Ik vroeg me al af of het hier bij mij thuis iets was. Maar als jij het ook hebt, dan ligt het dus aan espn.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:45 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een kutpiepjes de hele tijd op de achtergrond bij espn
Commentator was tokens aan het verdelenquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik vroeg me al af of het hier bij mij thuis iets was. Maar als jij het ook hebt, dan ligt het dus aan espn.
Jullie vaccin chip is geactiveerdquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik vroeg me al af of het hier bij mij thuis iets was. Maar als jij het ook hebt, dan ligt het dus aan espn.
Ah, is dat het.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jullie vaccin chip is geactiveerd
Prima wedstrijd om Daramy een halfuur te geven straksz.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oefenpotjes tussen het Europese genot in.
Kudus weer even rustig brengen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prima wedstrijd om Daramy een halfuur te geven straksz.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:01 schreef Paul het volgende:
Come on UtrechtCome on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Hoe was Atlético?quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prima wedstrijd om Daramy een halfuur te geven straksz.
Komt mede omdat Neres maar wat voor zichzelf aan blijft klotenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:05 schreef PicoMMP het volgende:
Daramy kan ook spits toch? Haller is weer matig.
Bewijsdrangquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt mede omdat Neres maar wat voor zichzelf aan blijft kloten
Dat is al rap.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:05 schreef Paul het volgende:
1-01-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
Wel slim, wil je dat een speler een penal mist gooi biertjes naar hemquote:
Die ervaring heb ik niet per sequote:Op zaterdag 18 september 2021 21:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen die bier drinken nooit.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien is je piemel te dun waardoor er lucht meegliptquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken laten walgelijk harde kutscheten.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken laten walgelijk harde kutscheten.
I beg to differ.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:18 schreef Coco het volgende:
[..]
De witte Zambiaan allen dus dat lijkt mij onjuist!quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien is je piemel te dun waardoor er lucht meeglipt
We leven in een vrij land. (op de coronapas na)quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moet jij weten.
Maar niet eens dus.
Ik heb wel een kuchje.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
We leven in een vrij land. (op de coronapas na)
Goeiste grap. Stukje cabaret.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Vandaag A'damquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
@Zipportal en ik zijn van mening dat Amsterdam rustig mag afglijden in de Noordzee.quote:
Hij is beter in voorspellenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Driessen is alles een overtreding
Nog steeds niet genezen van aids
Zonder scheids gaat de wedstrijd niet door.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
RKC blijft ook gewoon staan op het veld.
Tja, dan heb je als scheids weinig te zeggen als je als enige in de kleedkamer zit
Dit is niet z'n debuutquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Scoren bij je debuut.Dat wordt dus een hele grote.
Niet zolang ik er moet zijnquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
@:zipportal en ik zijn van mening dat Amsterdam rustig mag afglijden in de Noordzee.
Of Ajax kan er heel veel van.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur kan er niet zoveel van.
PSV - Volendam?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
Er was ooit eens een wedstrijd in de eredivisie die in 10-0 eindigde.
Ik noem geen namen.
Mwa vorm van de dag genot. Ook dat zegt niet alles ouwe reus.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zullen we pas zien bij de eerste topper.
Zijn volgens mij geen dingen die op het veld horen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef Paul het volgende:
Erg overdreven deze staking, alleen omdat er 2 aanstekers op het veld werd gegooid en wat biertjes
Ajax wint 1-5 bij de kampioen van Portugal dus dan mag je ook niet verwachten dat Cambuur ook maar iets te zeggen heeft in Amsterdamquote:
CL is ook wel een prima graadmeter.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Tegen wie speelt Feyenoord eigenlijk dit weekend?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
Er was ooit eens een wedstrijd in de eredivisie die in 10-0 eindigde.
Ik noem geen namen.
Joling?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel, als PSV morgen niet wint dan mag het licht uit.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa vorm van de dag genot. Ook dat zegt niet alles ouwe reus.
Gebeurt bij elke wedstrijd, deze nieuwe scheids wil ff stoer doenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn volgens mij geen dingen die op het veld horen.
Je hebt toch niet de indruk dat PSV ook maar enige kans maakt op het kampioenschap he?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel, als PSV morgen niet wint dan mag het licht uit.
Klopt, 7 doelpunten, 7 verschillende spelers die hebben gescoord, Ajax etaleert hier het totaalvoetbal.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:29 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
7 doelpunten en nog niemand die twee keer gescoord heeft
Dus omdat mensen zich niet normaal kunnen gedragen, moeten we het maar accepteren?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Gebeurt bij elke wedstrijd, deze nieuwe scheids wil ff stoer doen
Ik ben geen @scrummie zegquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de indruk dat PSV ook maar enige kans maakt op het kampioenschap he?
Dit zeggen als Shreyas in het topic komt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de indruk dat PSV ook maar enige kans maakt op het kampioenschap he?
Zal best wel close worden aangezien PSV ook gewoon beter is dan de rest.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh. PSV heeft een matigere basiself en de bank is ook maar matig. Mwene, Drommel etc LOLquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:31 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zal best wel close worden aangezien PSV ook gewoon beter is dan de rest.
PSV heeft momenteel de beste papieren om kampioen te worden, simpelweg omdat Ajax geen topkeeper heeft en een matige verdediging. Toch grappig hoe snel men is vergeten dat in de JCS de Ajax defensie volledig overlopen werd door de aanvallers van PSV.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zeggen als Shreyas in het topic komt.
Dit wordt leuk.
PSV is mokermatig gek. Mwene is niveau Telstar en Drommel idem ditoquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft momenteel de beste papieren om kampioen te worden, simpelweg omdat Ajax geen topkeeper heeft en een matige verdediging. Toch grappig hoe snel men is vergeten dat in de JCS de Ajax defensie volledig overlopen werd door de aanvallers van PSV.
PSV heeft ook een circus keeper en matige verdediging.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft momenteel de beste papieren om kampioen te worden, simpelweg omdat Ajax geen topkeeper heeft en een matige verdediging. Toch grappig hoe snel men is vergeten dat in de JCS de Ajax defensie volledig overlopen werd door de aanvallers van PSV.
Waarom zit hij dan?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is fit. Blijkbaar.
@:onlogisch @:fetx @:zipportal @:3rr0r @:caland @:gurneyisbestoke
Ajax heeft een veel betere verdediging mits iedereen speelt. Martinez, Tagliafico en ook Timber zijn allen beter dan fucking dravertje Max bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
PSV heeft ook een circus keeper en matige verdediging.
Götze, beste speler eredivisie.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh. PSV heeft een matigere basiself en de bank is ook maar matig. Mwene, Drommel etc LOL
Mwa nee.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Götze, beste speler eredivisie.
Die Ramalho is beter dan Martinez.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax heeft een veel betere verdediging mits iedereen speelt. Martinez, Tagliafico en ook Timber zijn allen beter dan fucking dravertje Max bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die Ramalho is beter dan Martinez.
Ramalho was zo goed dat hij bij zijn vorige club zo weg mocht lol. Kan er niks van joh, ook enorm statisch.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die Ramalho is beter dan Martinez.
Is ook geen back. Kan leuk draven en is technisch wel in orde, maar kan totaal niet verdedigen. Niet onbelangrijk als verdedigerquote:
8 nu zelfs!quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, 7 doelpunten, 7 verschillende spelers die hebben gescoord, Ajax etaleert hier het totaalvoetbal.
Zou kunnen, ik heb geen idee hoe hij daar speelde, maar bij PSV doet hij het bijzonder goed.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ramalho was zo goed dat hij bij zijn vorige club zo weg mocht lol. Kan er niks van joh, ook enorm statisch.
Ik mis dolle draver Dumbfries.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ook geen back. Kan leuk draven en is technisch wel in orde, maar kan totaal niet verdedigen. Niet onbelangrijk als verdediger
Baumgartl begon ook goed bij PSV.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik heb geen idee hoe hij daar speelde, maar bij PSV doet hij het bijzonder goed.
Worden wel eens vaker wedstrijd om gestaakt. Maar nu is het opeens onzin dat het gebeurt.quote:
Zou wel knap zijn van Alvarez als dat hem lukt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:38 schreef Shreyas het volgende:
Gravenberch moet er nog eentje maken en Alvarez.
Blind dan maarquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn van Alvarez als dat hem lukt.
Te laat, ik had het al verbeterd!quote:
Maakt een hele goede indruk, hopelijk kan hij het ook waarmaken tegen de grotere clubsquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
Van Daramy gaan we veel plezier beleven!
picsquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
Sonny Stevens komt straks thuis en dat mokkeltje ligt klaar in lingerie en dan roept hij 9-0 verloren
HAHAHAHAHAH
Winnen met dubbele cijfers is net zo belangrijk, hopelijk lukt dat nog.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:45 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Ja, Neres, die had al gescoord. Daar gaat het mooie één doelpunt per speler
Voor allemaal 2 doelpunten zal het wel net te laat zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:45 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Ja, Neres, die had al gescoord. Daar gaat het mooie één doelpunt per speler
Die zou willen dat hij de overstap naar Ajax eerder had gemaaktquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat zal Berghuis hiervan genieten zeg.
Tegen VVV kregen we er 1 minuut bij terwijl 5 minuten terecht zou zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:49 schreef Pvt.Webster het volgende:
Gewoon 7 minuten er bij doen, is leuk
Zal wel één of andere amateurclub geweest zijn.quote:
Eindelijk? We hebben pas één goal tegenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:52 schreef Shreyas het volgende:
Gelukkig hebben we eindelijk eens de nul gehouden.
Ga nou niet in op Shreyas, ga er nou niet op in.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eindelijk? We hebben pas één goal tegen
Anders ga je er even letterlijk op inquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eindelijk? We hebben pas één goal tegen
Ajax heeft een doelsaldo van 22-1.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:52 schreef Shreyas het volgende:
Gelukkig hebben we eindelijk eens de nul gehouden.
Ok manquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft een doelsaldo van 22-1.
Letterlijk niemand kijkt dit.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:54 schreef Paul het volgende:
Gewoon een half uur gestaakt @ Utrecht RKCwie is deze scheids
Anders leren ze het nooitquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:54 schreef Paul het volgende:
Dit klopt feitelijk gewoon niet, dus dat mag gezegd worden.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga nou niet in op Shreyas, ga er nou niet op in.
Je vergeet de fruitschaal.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft een doelsaldo van 22-1.
Heb je liever dat hij helemaal stopt en Utrecht reglementair met 0-3 verliest?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:54 schreef Paul het volgende:
Als je de ambitie hebt om alles wat Shreyas uit zijn vingers krijgt te debunken, moet je even een crowdfunding starten op dit forum.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dit klopt feitelijk gewoon niet, dus dat mag gezegd worden.
Op al die subjectieve poepstront die hij normaal typt ga ik nooit in.
Gebeurde niet zoveelquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je liever dat hij helemaal stopt en Utrecht reglementair met 0-3 verliest?
Maar dat noemde Shreyas ook niet.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die telt helemaal niet mee voor het doelsaldo!
Moest lachenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is deze discussie aan tafel?
Pas op voor aanstekers en bier!quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Ik rij tegenwoordig twee dagen in de week langs de Galgenwaard.
De trams zijn al een martelgang an sich met alle warmte en zonder ventilatie.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Pas op voor aanstekers en bier!
Smoofie leeft nog.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:00 schreef GGMM het volgende:
Iemand gooit een aansteker en de scheidsrechter pakt zijn momentje
Krijg nou watquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Smoofie leeft nog.
[ twitter ]
Ik dacht dat hij dood was.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Smoofie leeft nog.
[ twitter ]
Ging veel te vroeg naar PSV.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:05 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik dacht ooit dat die Ramselaar best goed kon voetballen.
ongelooflijk he, wedstrijd is om 00 00 uur klaar ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:00 schreef GGMM het volgende:
Iemand gooit een aansteker en de scheidsrechter pakt zijn momentje
Ja, eigenlijk wel ja. Had gewoon meer speeltijd nodig, zoals Toornstra. Dan wss hij verder geweest.quote:
Ik vind Hans altijd wel aandoenlijkquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
Niemand behalve Cristian Willaert kan goede interviews houden, hé/
Ik weet wel dat Hans en Erik goed zijn met elkaar buiten de camera's om, maar voor de camera's is dit zo ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Hans altijd wel aandoenlijk
(Alhoewel dat niet hetzelfde is als goed)
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:42 schreef Ferdii het volgende:
Met zulke supporters verdient Utrecht het wel om failliet te gaan:P
Nou ja, ze kan vast goed kokenquote:
Nee dat was een te duidelijke regel dus die hebben ze veranderd.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
GENOT
Al het aanvallend hands is hands toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Paul
moet 'ie nog naar het scherm lopen ook, genotquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat was een te duidelijke regel dus die hebben ze veranderd.
was donderdagavond geen genot zippiequote:Op zaterdag 18 september 2021 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Op naar de Domtoren en Utrecht CS.
Vervang uw mondkapje.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
was donderdagavond geen genot zippie
om de tien minuten dezelfde mededeling dat er vertraging is en u uw reis moet uitstellenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:35 schreef PicoMMP het volgende:
Mark van der Maarel lijkt op een Marokkaan
Nee want ik was niet blij met deze uitslag.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft @:maxi-mus moeten acteren dat hij niet blij was met deze uitslag?
quote:Op zondag 19 september 2021 09:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Scheids dacht dat het met opzet was.
En terecht. Utrecht verdiende geen punt eerlijk gezegd.quote:Op zondag 19 september 2021 09:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Scheids dacht dat het met opzet was.
quote:Op zondag 19 september 2021 10:51 schreef Slobeend het volgende:
Cordoba op de bank bij GAE, dat kan toch niet @:el-stinho
Er had inderdaad nog wel een goaltje bij gemogen.quote:Op zondag 19 september 2021 01:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee want ik was niet blij met deze uitslag.
Op het hoogste niveau, dunkt me.quote:Op zondag 19 september 2021 12:15 schreef _UserName_ het volgende:
Nog maar de 6e IJsselderby, dat is minder vaak dan ik had verwacht.
Dat zou ik dan wel weer zo geloven. Denk dat die een niveau lager vaker gespeeld is.quote:Op zondag 19 september 2021 12:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op het hoogste niveau, dunkt me.
Wordt verplaatst naar maandag 20:00. Die tijd ligt hen wat meer.quote:Op zondag 19 september 2021 12:48 schreef Zorro het volgende:
Gisteren: Aansteker op het veld, half uur staking.
Dan zal dit wel minstens een uur duren.
Misschien wijst Zwolle er alleen op dat de stoeltjes aan vervanging toe zijn.quote:Op zondag 19 september 2021 12:48 schreef _UserName_ het volgende:
Dat is niet handig, stoeltjes op het veld gooien als het volgende week weer vol mag zitten.
Daar hebben ze dan wel weer gelijk inquote:Op zondag 19 september 2021 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Misschien wijst Zwolle er alleen op dat de stoeltjes aan vervanging toe zijn.
De hele uitstraling van Art Langeler symboliseert voor mij die club.quote:Op zondag 19 september 2021 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pec is echt een pijnlijke rubriek.
Toch vind ik Langeler geen slechte coach, maar met dit materiaal moet het eens misgaan.quote:Op zondag 19 september 2021 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hele uitstraling van Art Langeler symboliseert voor mij die club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |