Op het hoogste niveau, dunkt me.quote:Op zondag 19 september 2021 12:15 schreef _UserName_ het volgende:
Nog maar de 6e IJsselderby, dat is minder vaak dan ik had verwacht.
Dat zou ik dan wel weer zo geloven. Denk dat die een niveau lager vaker gespeeld is.quote:Op zondag 19 september 2021 12:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op het hoogste niveau, dunkt me.
Wordt verplaatst naar maandag 20:00. Die tijd ligt hen wat meer.quote:Op zondag 19 september 2021 12:48 schreef Zorro het volgende:
Gisteren: Aansteker op het veld, half uur staking.
Dan zal dit wel minstens een uur duren.
Misschien wijst Zwolle er alleen op dat de stoeltjes aan vervanging toe zijn.quote:Op zondag 19 september 2021 12:48 schreef _UserName_ het volgende:
Dat is niet handig, stoeltjes op het veld gooien als het volgende week weer vol mag zitten.
Daar hebben ze dan wel weer gelijk inquote:Op zondag 19 september 2021 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Misschien wijst Zwolle er alleen op dat de stoeltjes aan vervanging toe zijn.
De hele uitstraling van Art Langeler symboliseert voor mij die club.quote:Op zondag 19 september 2021 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pec is echt een pijnlijke rubriek.
Toch vind ik Langeler geen slechte coach, maar met dit materiaal moet het eens misgaan.quote:Op zondag 19 september 2021 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hele uitstraling van Art Langeler symboliseert voor mij die club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |