Gebeurde niet zoveelquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je liever dat hij helemaal stopt en Utrecht reglementair met 0-3 verliest?
Maar dat noemde Shreyas ook niet.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die telt helemaal niet mee voor het doelsaldo!
Moest lachenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is deze discussie aan tafel?
Pas op voor aanstekers en bier!quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Ik rij tegenwoordig twee dagen in de week langs de Galgenwaard.
De trams zijn al een martelgang an sich met alle warmte en zonder ventilatie.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Pas op voor aanstekers en bier!
Smoofie leeft nog.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:00 schreef GGMM het volgende:
Iemand gooit een aansteker en de scheidsrechter pakt zijn momentje
Krijg nou watquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Smoofie leeft nog.
[ twitter ]
Ik dacht dat hij dood was.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Smoofie leeft nog.
[ twitter ]
Ging veel te vroeg naar PSV.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:05 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik dacht ooit dat die Ramselaar best goed kon voetballen.
ongelooflijk he, wedstrijd is om 00 00 uur klaar ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:00 schreef GGMM het volgende:
Iemand gooit een aansteker en de scheidsrechter pakt zijn momentje
Ja, eigenlijk wel ja. Had gewoon meer speeltijd nodig, zoals Toornstra. Dan wss hij verder geweest.quote:
Ik vind Hans altijd wel aandoenlijkquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
Niemand behalve Cristian Willaert kan goede interviews houden, hé/
Ik weet wel dat Hans en Erik goed zijn met elkaar buiten de camera's om, maar voor de camera's is dit zo ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Hans altijd wel aandoenlijk
(Alhoewel dat niet hetzelfde is als goed)
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:42 schreef Ferdii het volgende:
Met zulke supporters verdient Utrecht het wel om failliet te gaan:P
Nou ja, ze kan vast goed kokenquote:
Nee dat was een te duidelijke regel dus die hebben ze veranderd.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
GENOT
Al het aanvallend hands is hands toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Paul
moet 'ie nog naar het scherm lopen ook, genotquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat was een te duidelijke regel dus die hebben ze veranderd.
was donderdagavond geen genot zippiequote:Op zaterdag 18 september 2021 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Op naar de Domtoren en Utrecht CS.
Vervang uw mondkapje.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
was donderdagavond geen genot zippie
om de tien minuten dezelfde mededeling dat er vertraging is en u uw reis moet uitstellenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:35 schreef PicoMMP het volgende:
Mark van der Maarel lijkt op een Marokkaan
Nee want ik was niet blij met deze uitslag.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft @:maxi-mus moeten acteren dat hij niet blij was met deze uitslag?
quote:Op zondag 19 september 2021 09:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Scheids dacht dat het met opzet was.
En terecht. Utrecht verdiende geen punt eerlijk gezegd.quote:Op zondag 19 september 2021 09:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Scheids dacht dat het met opzet was.
quote:Op zondag 19 september 2021 10:51 schreef Slobeend het volgende:
Cordoba op de bank bij GAE, dat kan toch niet @:el-stinho
Er had inderdaad nog wel een goaltje bij gemogen.quote:Op zondag 19 september 2021 01:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee want ik was niet blij met deze uitslag.
Op het hoogste niveau, dunkt me.quote:Op zondag 19 september 2021 12:15 schreef _UserName_ het volgende:
Nog maar de 6e IJsselderby, dat is minder vaak dan ik had verwacht.
Dat zou ik dan wel weer zo geloven. Denk dat die een niveau lager vaker gespeeld is.quote:Op zondag 19 september 2021 12:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op het hoogste niveau, dunkt me.
Wordt verplaatst naar maandag 20:00. Die tijd ligt hen wat meer.quote:Op zondag 19 september 2021 12:48 schreef Zorro het volgende:
Gisteren: Aansteker op het veld, half uur staking.
Dan zal dit wel minstens een uur duren.
Misschien wijst Zwolle er alleen op dat de stoeltjes aan vervanging toe zijn.quote:Op zondag 19 september 2021 12:48 schreef _UserName_ het volgende:
Dat is niet handig, stoeltjes op het veld gooien als het volgende week weer vol mag zitten.
Daar hebben ze dan wel weer gelijk inquote:Op zondag 19 september 2021 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Misschien wijst Zwolle er alleen op dat de stoeltjes aan vervanging toe zijn.
De hele uitstraling van Art Langeler symboliseert voor mij die club.quote:Op zondag 19 september 2021 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pec is echt een pijnlijke rubriek.
Toch vind ik Langeler geen slechte coach, maar met dit materiaal moet het eens misgaan.quote:Op zondag 19 september 2021 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hele uitstraling van Art Langeler symboliseert voor mij die club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |