Lol en ik zit de hele tijd om me heen te kijken waar dat kut geluid vandaan komtquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:45 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een kutpiepjes de hele tijd op de achtergrond bij espn
Ja, idd. Ik vroeg me al af of het hier bij mij thuis iets was. Maar als jij het ook hebt, dan ligt het dus aan espn.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:45 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een kutpiepjes de hele tijd op de achtergrond bij espn
Commentator was tokens aan het verdelenquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik vroeg me al af of het hier bij mij thuis iets was. Maar als jij het ook hebt, dan ligt het dus aan espn.
Jullie vaccin chip is geactiveerdquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik vroeg me al af of het hier bij mij thuis iets was. Maar als jij het ook hebt, dan ligt het dus aan espn.
Ah, is dat het.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jullie vaccin chip is geactiveerd
Prima wedstrijd om Daramy een halfuur te geven straksz.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oefenpotjes tussen het Europese genot in.
Kudus weer even rustig brengen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prima wedstrijd om Daramy een halfuur te geven straksz.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:01 schreef Paul het volgende:
Come on UtrechtCome on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Come on Utrecht
Hoe was Atlético?quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prima wedstrijd om Daramy een halfuur te geven straksz.
Komt mede omdat Neres maar wat voor zichzelf aan blijft klotenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:05 schreef PicoMMP het volgende:
Daramy kan ook spits toch? Haller is weer matig.
Bewijsdrangquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt mede omdat Neres maar wat voor zichzelf aan blijft kloten
Dat is al rap.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:05 schreef Paul het volgende:
1-01-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
1-0
Wel slim, wil je dat een speler een penal mist gooi biertjes naar hemquote:
Die ervaring heb ik niet per sequote:Op zaterdag 18 september 2021 21:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen die bier drinken nooit.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien is je piemel te dun waardoor er lucht meegliptquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken laten walgelijk harde kutscheten.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken laten walgelijk harde kutscheten.
I beg to differ.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:18 schreef Coco het volgende:
[..]
De witte Zambiaan allen dus dat lijkt mij onjuist!quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien is je piemel te dun waardoor er lucht meeglipt
We leven in een vrij land. (op de coronapas na)quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moet jij weten.
Maar niet eens dus.
Ik heb wel een kuchje.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
We leven in een vrij land. (op de coronapas na)
Goeiste grap. Stukje cabaret.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Vandaag A'damquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
@Zipportal en ik zijn van mening dat Amsterdam rustig mag afglijden in de Noordzee.quote:
Hij is beter in voorspellenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Driessen is alles een overtreding
Nog steeds niet genezen van aids
Zonder scheids gaat de wedstrijd niet door.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
RKC blijft ook gewoon staan op het veld.
Tja, dan heb je als scheids weinig te zeggen als je als enige in de kleedkamer zit
Dit is niet z'n debuutquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Scoren bij je debuut.Dat wordt dus een hele grote.
Niet zolang ik er moet zijnquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
@:zipportal en ik zijn van mening dat Amsterdam rustig mag afglijden in de Noordzee.
Of Ajax kan er heel veel van.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur kan er niet zoveel van.
PSV - Volendam?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
Er was ooit eens een wedstrijd in de eredivisie die in 10-0 eindigde.
Ik noem geen namen.
Mwa vorm van de dag genot. Ook dat zegt niet alles ouwe reus.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zullen we pas zien bij de eerste topper.
Zijn volgens mij geen dingen die op het veld horen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef Paul het volgende:
Erg overdreven deze staking, alleen omdat er 2 aanstekers op het veld werd gegooid en wat biertjes
Ajax wint 1-5 bij de kampioen van Portugal dus dan mag je ook niet verwachten dat Cambuur ook maar iets te zeggen heeft in Amsterdamquote:
CL is ook wel een prima graadmeter.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Tegen wie speelt Feyenoord eigenlijk dit weekend?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
Er was ooit eens een wedstrijd in de eredivisie die in 10-0 eindigde.
Ik noem geen namen.
Joling?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel, als PSV morgen niet wint dan mag het licht uit.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa vorm van de dag genot. Ook dat zegt niet alles ouwe reus.
Gebeurt bij elke wedstrijd, deze nieuwe scheids wil ff stoer doenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn volgens mij geen dingen die op het veld horen.
Je hebt toch niet de indruk dat PSV ook maar enige kans maakt op het kampioenschap he?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel, als PSV morgen niet wint dan mag het licht uit.
Klopt, 7 doelpunten, 7 verschillende spelers die hebben gescoord, Ajax etaleert hier het totaalvoetbal.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:29 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
7 doelpunten en nog niemand die twee keer gescoord heeft
Dus omdat mensen zich niet normaal kunnen gedragen, moeten we het maar accepteren?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Gebeurt bij elke wedstrijd, deze nieuwe scheids wil ff stoer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |