De witte Zambiaan allen dus dat lijkt mij onjuist!quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien is je piemel te dun waardoor er lucht meeglipt
We leven in een vrij land. (op de coronapas na)quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moet jij weten.
Maar niet eens dus.
Ik heb wel een kuchje.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
We leven in een vrij land. (op de coronapas na)
Goeiste grap. Stukje cabaret.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Vandaag A'damquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
@Zipportal en ik zijn van mening dat Amsterdam rustig mag afglijden in de Noordzee.quote:
Hij is beter in voorspellenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Driessen is alles een overtreding
Nog steeds niet genezen van aids
Zonder scheids gaat de wedstrijd niet door.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
RKC blijft ook gewoon staan op het veld.
Tja, dan heb je als scheids weinig te zeggen als je als enige in de kleedkamer zit
Dit is niet z'n debuutquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Scoren bij je debuut.Dat wordt dus een hele grote.
Niet zolang ik er moet zijnquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
@:zipportal en ik zijn van mening dat Amsterdam rustig mag afglijden in de Noordzee.
Of Ajax kan er heel veel van.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur kan er niet zoveel van.
PSV - Volendam?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
Er was ooit eens een wedstrijd in de eredivisie die in 10-0 eindigde.
Ik noem geen namen.
Mwa vorm van de dag genot. Ook dat zegt niet alles ouwe reus.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zullen we pas zien bij de eerste topper.
Zijn volgens mij geen dingen die op het veld horen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef Paul het volgende:
Erg overdreven deze staking, alleen omdat er 2 aanstekers op het veld werd gegooid en wat biertjes
Ajax wint 1-5 bij de kampioen van Portugal dus dan mag je ook niet verwachten dat Cambuur ook maar iets te zeggen heeft in Amsterdamquote:
CL is ook wel een prima graadmeter.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Tegen wie speelt Feyenoord eigenlijk dit weekend?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
Er was ooit eens een wedstrijd in de eredivisie die in 10-0 eindigde.
Ik noem geen namen.
Joling?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel, als PSV morgen niet wint dan mag het licht uit.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa vorm van de dag genot. Ook dat zegt niet alles ouwe reus.
Gebeurt bij elke wedstrijd, deze nieuwe scheids wil ff stoer doenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn volgens mij geen dingen die op het veld horen.
Je hebt toch niet de indruk dat PSV ook maar enige kans maakt op het kampioenschap he?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel, als PSV morgen niet wint dan mag het licht uit.
Klopt, 7 doelpunten, 7 verschillende spelers die hebben gescoord, Ajax etaleert hier het totaalvoetbal.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:29 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
7 doelpunten en nog niemand die twee keer gescoord heeft
Dus omdat mensen zich niet normaal kunnen gedragen, moeten we het maar accepteren?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Gebeurt bij elke wedstrijd, deze nieuwe scheids wil ff stoer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |