De witte Zambiaan allen dus dat lijkt mij onjuist!quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien is je piemel te dun waardoor er lucht meeglipt
We leven in een vrij land. (op de coronapas na)quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moet jij weten.
Maar niet eens dus.
Ik heb wel een kuchje.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
We leven in een vrij land. (op de coronapas na)
Goeiste grap. Stukje cabaret.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Vandaag A'damquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
@Zipportal en ik zijn van mening dat Amsterdam rustig mag afglijden in de Noordzee.quote:
Hij is beter in voorspellenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Driessen is alles een overtreding
Nog steeds niet genezen van aids
Zonder scheids gaat de wedstrijd niet door.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
RKC blijft ook gewoon staan op het veld.
Tja, dan heb je als scheids weinig te zeggen als je als enige in de kleedkamer zit
Dit is niet z'n debuutquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Scoren bij je debuut.Dat wordt dus een hele grote.
Niet zolang ik er moet zijnquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
@:zipportal en ik zijn van mening dat Amsterdam rustig mag afglijden in de Noordzee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |