quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die Ramalho is beter dan Martinez.
Ramalho was zo goed dat hij bij zijn vorige club zo weg mocht lol. Kan er niks van joh, ook enorm statisch.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die Ramalho is beter dan Martinez.
Is ook geen back. Kan leuk draven en is technisch wel in orde, maar kan totaal niet verdedigen. Niet onbelangrijk als verdedigerquote:
8 nu zelfs!quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, 7 doelpunten, 7 verschillende spelers die hebben gescoord, Ajax etaleert hier het totaalvoetbal.
Zou kunnen, ik heb geen idee hoe hij daar speelde, maar bij PSV doet hij het bijzonder goed.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ramalho was zo goed dat hij bij zijn vorige club zo weg mocht lol. Kan er niks van joh, ook enorm statisch.
Ik mis dolle draver Dumbfries.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ook geen back. Kan leuk draven en is technisch wel in orde, maar kan totaal niet verdedigen. Niet onbelangrijk als verdediger
Baumgartl begon ook goed bij PSV.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik heb geen idee hoe hij daar speelde, maar bij PSV doet hij het bijzonder goed.
Worden wel eens vaker wedstrijd om gestaakt. Maar nu is het opeens onzin dat het gebeurt.quote:
Zou wel knap zijn van Alvarez als dat hem lukt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:38 schreef Shreyas het volgende:
Gravenberch moet er nog eentje maken en Alvarez.
Blind dan maarquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn van Alvarez als dat hem lukt.
Te laat, ik had het al verbeterd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |