Het Spookslot met deze stormquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een moron ben je als je met dit weer in een pretpark gaat lopen
Anders hadden al die Friezen moeten gaan koken...quote:
Die gaat toch naar de vlakte, dus wat dat betreft als Eunice even goed woeit...quote:
Eunice moet van het Sprookjesbos afblijvenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omwaaiende bomen in het Sprookjesbos
Ik zit nog niet aan de buis gekluisterdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:10 schreef Koen66 het volgende:
tot op heden enige spannende hier in de buurt: huis aan de overkant gleed een dakpan naar beneden
Ook van het Spookslotquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eunice moet van het Sprookjesbos afblijven
nee!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die gaat toch naar de vlakte, dus wat dat betreft als Eunice even goed woeit...
Ja liever welquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:13 schreef Prisha het volgende:
Krijgen jullie ook een SMS Noodmelding?
quote:
Hehequote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:14 schreef pullup het volgende:
Lol ik krijg een noodmelding dat het hard waait![]()
No shit Sherlock
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:14 schreef pullup het volgende:
Lol ik krijg een noodmelding dat het hard waait![]()
No shit Sherlock
Nooo dat zou zonde zijn zegquote:
Das voor de mensen die het gemist hebben wel handig natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:13 schreef Koen66 het volgende:
storm bijna over hoogtepunt heen, krijgen we een NL alert_______
Haha ja daar waait het altijd 4 x zo erg als in de rest van Utrechtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef Domnivoor het volgende:
Het Jaarbeursplein en de Croeselaan zijn afgezet…
nee nog lang niet over, maar om maar in Corona termen te blijven, de R zit onder de 1quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das voor de mensen die het gemist hebben wel handig natuurlijk.
Al geloof ik niet dat het bijna over is.
je zou zeggen dat die kerk zwaardere stormen heeft doorstaanquote:
Ik ook oma, ik ook. Maar dacht dat het je zou boeien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik woon ver bij stadion en Elandstraat vandaan.
wow, de stagaire die het invoerde hoeft niet meer terug te komenquote:
Bij mij kwam niets binnen ..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:17 schreef Prisha het volgende:
Zelfs de BDS kreeg een NL alert en hij heeft geeneens een telefoon
best vreemd jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:17 schreef Prisha het volgende:
Zelfs de BDS kreeg een NL alert en hij heeft geeneens een telefoon
Je moet wat met je leven he.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier staat Hart v. nederland op. Staan ook echt mensen buiten op een dijk bij de presentatrice.
Dan verdien je het om te verzuipen![]()
waarschijnlijk alleen in rode gebieden zodat mensen niet gaan bellen dat er takken op de weg liggen.quote:
wow matigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef mazaru het volgende:
Er staat hier een glazen plaat op het punt naar beneden te vallen en de woningbouw doet niets. Die vind dat ik de brandweer maar moet bellen. Bij de brandweer wordt opgehangen omdat het te druk is
Wat zou de woningbouw moeten doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef mazaru het volgende:
Er staat hier een glazen plaat op het punt naar beneden te vallen en de woningbouw doet niets. Die vind dat ik de brandweer maar moet bellen. Bij de brandweer wordt opgehangen omdat het te druk is
quote:
Actie ondernemenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zou de woningbouw moeten doen?
Welke? Normale bouwvakkers komen niet nu. Het moet echt de brandweer zijn en die zullen het druk hebben.quote:
Met dit soort windstoten mag de woningbouw(ik neem aan dat deze mensen zich ook aan veiligheidsvoorschriften moeten houden) niet eens handelen.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:23 schreef pullup het volgende:
OH NEEEEEE!!
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100022971_62e92643
Wowquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:23 schreef pullup het volgende:
OH NEEEEEE!!
Zou je je auto nog weghalen als die er zo onder staat .............quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:23 schreef pullup het volgende:
OH NEEEEEE!!
Ik zag het ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, de stagaire die het invoerde hoeft niet meer terug te komen
Kan ie iig uitwaaien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:26 schreef pullup het volgende:
Tering, een van mijn medecoaches heeft het briljante idee om juist nu weer naar Terschelling te willen voor het weekeinde.
Krijg filmpjes vanaf de pont door
Ze doen alleen noodgevallen, stond er.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef mazaru het volgende:
Op het eind, als die vrouw parkeert zie ik volgens mij toch een deuk in bovenzijde achterkant auto?quote:
Een kwartiertje later dan bij mijquote:
Bij het vorige schrickelijk tempeest stortte er een kerk inquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef Domnivoor het volgende:
De spooky "windzwoefjes" zwellen aan tot een schrickelijk tempeest!
Ik voel me haast een influencer johquote:
Amsterdammers eerst, zitten wij alvast in de schuilkeldersquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Belangrijkste mensen natuurlijk eerder.
Cruaaaaaaaah!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik voel me haast een influencer joh
Ik zou nu gaan roeienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Amsterdammers eerst, zitten wij alvast in de schuilkelders
quote:
Ik hoop dat het deze keer meevalt…quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij het vorige schrickelijk tempeest stortte er een kerk in
Vrouwen en parkeren...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op het eind, als die vrouw parkeert zie ik volgens mij toch een deuk in bovenzijde achterkant auto?
het wordt hier ook merkbaar rustigerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
Hier lijkt Eunice even met pauze te zijn, het is aardig rustig
Hier ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
Hier lijkt Eunice even met pauze te zijn, het is aardig rustig
Morgen weerquote:
zwoefjes provinciequote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier ook.
Toch is de zwaarste windstoot in de provincie Utrecht gemeten, zag ik net.
Ik zag hem wel hoerquote:
@Deisyy kan je ff met je modkrachten opzoeken om welke post dat ging en de tikfout terugzetten. Alvast dank je wel.quote:
Was dat toevallig ongeveer een halfuur geleden?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier ook.
Toch is de zwaarste windstoot in de provincie Utrecht gemeten, zag ik net.
Ik keek er niet eens van opquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:07 schreef chufi het volgende:
@:drakin Thuisbezorgd bezorgd niet, als je nog zou willen bestellen
En weer amsterdamquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
Derde dode
https://www.telegraaf.nl/(...)er-boom-in-amsterdam
16:50quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was dat toevallig ongeveer een halfuur geleden?
Ook weer in Amsterdam?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
Derde dode
https://www.telegraaf.nl/(...)er-boom-in-amsterdam
Die net gepost is bedoel je?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:42 schreef chufi het volgende:
Zag net op AT5 een vallende boom op een geparkeerde auto en een andere kon er nog net onderdoor ontsnappen
Eten lost alles opquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb gelukkig sucuk en kaas in huis gehaald dus ik heb vanavond turkse tostis.
Er staan op dumpert nu ook een hele zooi omvallende bomen filmpjes met verdacht veel Amsterdamse gevallenquote:
Ja zie je! Toen lag mijn struik even horizontaalquote:
Natuurlijke selectiequote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Er staan op dumpert nu ook een hee zooi omvallende bomen filmpjes met verdacht veel Amsterdamse gevallen
Yep...quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Neem bv. de gare rapen van Prisha
Komt me bekend voor dat filmpjequote:
Die kan het wel hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja zie je! Toen lag mijn struik even horizontaal
@SolidasRock ik lijkt ook een deuk te zien, maar kan ook gezichtsbedrog zijnquote:
OH NEEEEEE!!
Zijn hetzelfde filmpjequote:
OH NEEEEEE!!
quote:
Hij staat inmiddels ook weer overeind, wat een baasquote:
Ik mis ook wel eens iets.. Dumpert kijk ik niet zo gauwquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Zijn hetzelfde filmpje
@:chufi dit bedoel ik.
Heeft hij zelf een boot?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:26 schreef pullup het volgende:
Tering, een van mijn medecoaches heeft het briljante idee om juist nu weer naar Terschelling te willen voor het weekeinde.
Krijg filmpjes vanaf de pont door
Elke storm weerquote:
De Anna?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heeft hij zelf een boot?
Er vaart toch niets? Oh wacht, jullie gaan roeien
Is dit metaforisch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij staat inmiddels ook weer overeind, wat een baas
Nee met die veerpont die blijkbaar nog gewoon ging.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heeft hij zelf een boot?
Er vaart toch niets? Oh wacht, jullie gaan roeien
Moest even mijn verbazing verwerkenquote:
Volgens mij zie je zijn bumper vliegen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Zijn hetzelfde filmpje
@:chufi dit bedoel ik.
quote:
Eerlijk gezegd zie ik wel meer dingen vliegen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Volgens mij zie je zijn bumper vliegen.
T ging ook over zijn medecoach toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]zo stel ik me pullup niet voor.
Ligt het aan de bomen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beter Amsterdam van de kaart af, hebben we toch niks aan.
Ook met ei?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb gelukkig sucuk en kaas in huis gehaald dus ik heb vanavond turkse tostis.
Dan spoor je ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee met die veerpont die blijkbaar nog gewoon ging.
Ererst viel zijn trein al uit naar de laatste boot en hij kon ergens nog een lift sjeffen.
De veerpont werd met twee sleepboten Harlingen haven uitgetrokken en met een andere de haven op Terschelling
Ondertussen staat hij weer op de wal
Ik heb het letterlijk over de kronkelhazelaar in de voortuinquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dit metaforisch?Je struikje gaat horizontaal en staat weer overeind?
Ja, bedacht ik me ook laterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T ging ook over zijn medecoach toch?
Zag net hier ook iemand buiten lopenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ligt het aan de bomen?
Of aan de mensen daar die zo stom zijn naar buiten te gaan
Nee dat is volgens mij zijn dakspoiler. Dat randje wat op achterklep zit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Volgens mij zie je zijn bumper vliegen.
Bijzondere naamquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het letterlijk over de kronkelhazelaar in de voortuin
Doe je wel voorzichtigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef pullup het volgende:
Nou ik ga eens soepel wat bomen ontwijkend naar de Burrito-maker voor mijn avondeten
Ik ging nu de weg niet op.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef pullup het volgende:
Nou ik ga eens soepel wat bomen ontwijkend naar de Burrito-maker voor mijn avondeten
Niet janken als je wegwaait...Wel filmen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef pullup het volgende:
Is ook een mooi dingquote:
quote:
Succes pullup. Als je liggende kliko's ziet: fotograferen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef pullup het volgende:
o,dat kan ook maar er vloog wel wat dus hij was net geraakt, de mazzelaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee dat is volgens mij zijn dakspoiler. Dat randje wat op achterklep zit.
Fotograferen gaat beterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Succes pullup. Als je liggende kliko's ziet: fotograveren.
moet je wel een scherp mes bij je hebben,quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Succes pullup. Als je liggende kliko's ziet: fotograveren.
Hier was zelfs markt vandaag hoorde ik van mensen die net in de winkel waren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag net hier ook iemand buiten lopen
Maar sommige moeten wel de deur uit of weer naar huis
Nietesquote:
Ik zie mijn kliko al een uur liggenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Succes pullup. Als je liggende kliko's ziet: fotograferen.
Je zit zo te zeuren, dat ik je op je wenken ga bedienen. Uiteraard wel vanaf binnen, dus de jaloezieën staan ervoor:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Succes pullup. Als je liggende kliko's ziet: fotograferen.
Echt he....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
o,dat kan ook maar er vloog wel wat dus hij was net geraakt, de mazzelaar.
Liggende kliko'squote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zit zo te zeuren, dat ik je op je wenken ga bedienen. Uiteraard wel vanaf binnen, dus de jaloezieën staan ervoor:
[ afbeelding ]
Nou ja zeg.quote:
Dat is wel een beetje waar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nietes![]()
Jij bent een domme dodo![]()
Ik ben er nogquote:
En een omgewaaide fietsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zit zo te zeuren, dat ik je op je wenken ga bedienen. Uiteraard wel vanaf binnen, dus de jaloezieën staan ervoor:
[ afbeelding ]
Verkapte doodsverwensing, ik zou een TR sturen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wees blij, mij maakt ze voor dodo uit.
Ze is obstinaat vandaag.Komt vast door het weer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wees blij, mij maakt ze voor dodo uit.
Die zit aan dat boompje vast, dus kan zich niet verplaatsenquote:
Dan heb je niet opgelet. Bomen kunnen ook vliegenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zit aan dat boompje vast, dus kan zich niet verplaatsen
Nou ochtend markt kan wel, maar dan hadden ze in de middag de boel wel weer af kunnen brekenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier was zelfs markt vandaag hoorde ik van mensen die net in de winkel waren.
Voortaan @Mrsloveable postrechten afnemen bij dit soort weer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is obstinaat vandaag.Komt vast door het weer.
Niet mét een fiets. Dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet. Bomen kunnen ook vliegen
Alsof een Markt tot diep in de nacht doorgaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ochtend markt kan wel, maar dan hadden ze in de middag de boel wel weer af kunnen breken
Maar je bent ook wel een schatje hoorquote:
Hoop geen hele erge schadequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bij mijn zus schade van de storm.
Of dat boompje zit vast aan die fiets.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zit aan dat boompje vast, dus kan zich niet verplaatsen
Raken vrouwen idd helemaal van de leg, vandaar de ei grap ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is obstinaat vandaag.Komt vast door het weer.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Raken vrouwen idd helemaal van de leg, vandaar de ei grap ook
Je gaat er achter komenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet mét een fiets. Dat geloof ik nietDie fiets en dat boompje beschermen elkaar
Nou dan hoop ik dat er niet veel stormen meer gaan komen dit jaarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voortaan @:mrsloveable postrechten afnemen bij dit soort weer.
Het was ook alleen vanmorgenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ochtend markt kan wel, maar dan hadden ze in de middag de boel wel weer af kunnen breken
Nou tot in de avond, lijkt mij nou niet echt slim om met dit weer achter een kraam te gaan staanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof een Markt tot diep in de nacht doorgaat.
Het oude liedje met vrouwen dit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
De weervrouw: “Het hoogtepunt is nog niet geweest.”
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het oude liedje met vrouwen dit.
Duurt idd nog wel even, zelfs hagel en onweer hier in t noorden vanavondquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
Oh, dan was t nog rustig, tenminste hier welquote:
En je vroeg je niet af hoe die mensen in mijn winkel kwamen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, dan was t nog rustig, tenminste hier wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik hoop het ook. Ik zie je liever niet gekooid maar als het moet dan moet het.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik dat er niet veel stormen meer gaan komen dit jaar![]()
Gevonden! Dit blijft tussen koen en mijquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:deisyy kan je ff met je modkrachten opzoeken om welke post dat ging en de tikfout terugzetten. Alvast dank je wel.
Dan moet de nieuwsmeneer wat beter zn best doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
Dat gevoel idee heb ik wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
Nou tot nu toe ben je daar de enige in die daar zo over denktquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik zie je liever niet gekooid maar als het moet dan moet het.
Heb je geluk mee @Koen66quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gevonden! Dit blijft tussen koen en mij
De enige die dat uitspreekt. De rest is te bang voor jou.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou tot nu toe ben je daar de enige in die daar zo over denkt
Hier echt niet, hoor nu voor het eerst de dakpannen.quote:
Zo dan waait t daar ook behoorlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hoop weggewaaid, zelfs haar caravanneke.
Kan ik mij niet voorstellenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De enige die dat uitspreekt. De rest is te bang voor jou.
Sint Lenaarts, Belgie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo dan waait t daar ook behoorlijk
Maar issie dan weg,of zit je net in het oog?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
Heel apart...ineens een stuk rustiger hier.
Dat is triestquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hoop weggewaaid, zelfs haar caravanneke.
https://www.bd.nl/dossier(...)kkelijk~a238c169/#:~quote:Eunice Storm bestaat écht. Ze is 18 en ze woont in Zierikzee. Op deze onstuimige vrijdag wordt ze bedolven onder berichtjes en flauwe opmerkingen. Ze kan er hard om lachen. ,,Maar de storm vind ik echt verschrikkelijk. Want als mijn haar niet goed zit, is m’n hele dag verpest.”
jammer dat ze geen rood haar heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
https://www.bd.nl/dossier(...)kkelijk~a238c169/#:~
Windsprong denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar issie dan weg,of zit je net in het oog?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tot straks skeetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als de storm weer weg is praat ik wel opnieuw met jou, je bent te recalcitrant nu.
Roodharigen zijn idd de leukste meiden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
jammer dat ze geen rood haar heeft.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders had ik weer mijn UI an moeten passen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
jammer dat ze geen rood haar heeft.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Roodharigen zijn idd de leukste meiden.
Je UI. Dit kan echt niet Dees. Hebben alle vrouwen last van de storm of zo? ?:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders had ik weer mijn UI an moeten passen.
OZ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik hoop dat mijn kippen in het land van OZ zijn nu
Mooi.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:26 schreef tong80 het volgende:
ik ben verdrietig
niet omdat het kan
omdat het moet
geen tranen
droge druppels
langzaam druppelend
op mijn wang
niet bang
om emoties te tonen
gewoon het besef
van het oneindige
dat eindig is
diepquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:26 schreef tong80 het volgende:
.....
om emoties te tonen
gewoon het besef
van het oneindige
dat eindig is
Bij jou is het ook goed vastgezetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
Heel apart...ineens een stuk rustiger hier.
Goedemorgen steentje, ik heb deze UI pas drie uurquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je UI. Dit kan echt niet Dees. Hebben alle vrouwen last van de storm of zo? ?:
Ik dacht even dat het een woordgrap was ze haringen bedoelden als in haringen van tentenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij jou is het ook goed vastgezet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen steentje, ik heb deze UI pas drie uur
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Moest even mijn verbazing verwerken
Dit is van Nieuwspaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een woordgrap was ze haringen bedoelden als in haringen van tenten
Het verhaal ben ik kwijt iddquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja ken je dat wereldberoemde verhaal niet ?
dan zal ik die twee hollandse nieuwe die in mn koelkast liggen maar opeten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij jou is het ook goed vastgezet
[ afbeelding ]
zijn ze weggelopenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die kippen komen wel terug denk ik die zijn redelijk huisvast
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik hoop dat mijn kippen in het land van OZ zijn nu
Hoe blijft je koelkast dan staan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan zal ik die twee hollandse nieuwe die in mn koelkast liggen maar opeten.
Als het Hollandse Nieuwe zijn zullen ze onderhand wel behoorlijk stinkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan zal ik die twee hollandse nieuwe die in mn koelkast liggen maar opeten.
ohh neequote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een woordgrap was ze haringen bedoelden als in haringen van tenten
quote:
quote:
Doen ze ook, heb ze liggen voor huis aan huis verkopers.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het Hollandse Nieuwe zijn zullen ze onderhand wel behoorlijk stinken
Toch schijnt het hoogtepunt nog te komenquote:
Het is een omheining met gaas met een hok erin maar dat is dus nu allemaal wegquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:35 schreef drakin het volgende:
Ow en je chickies zaten nog in het hok?
Het was nog een BN'er ook in die rijdende autoquote:
Arme jij en de kippies. Knuffel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het is een omheining met gaas met een hok erin maar dat is dus nu allemaal weg
quote:
Het hoogtepunt voor een meteoroloog is als er iets onwaarschijnlijks gebeurt dat ze van te voren aan hadden kunnen zien komen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch schijnt het hoogtepunt nog te komen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:37 schreef SolidasRock het volgende:
Daar gaan we weer.
* SolidasRock hoogtepunt is zwaar overrated.![]()
Dat zal best werkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doen ze ook, heb ze liggen voor huis aan huis verkopers.
Dat komt wek goedquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Arme jij en de kippies. Knuffel.
Logischquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch schijnt het hoogtepunt nog te komen
Echt wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Ben je meer van de dieptepunten?
Ik ken haar niet, maar die heeft veel geluk gehad...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was nog een BN'er ook in die rijdende auto
https://www.ad.nl/show/au(...)-stuur-zit~af2a588e/
Je kent haar nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, maar die heeft veel geluk gehad...
Echt?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
Die boom die op de auto viel, die auto is van Ellemieke Velmolen.
Ellemieke Velmolen de ex van Gergio Herman (sterrenkok)oidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, maar die heeft veel geluk gehad...
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
Die boom die op de auto viel, die auto is van Ellemieke Velmolen.
WIE EEN LEUKE TT WEET, GA JE GANG!!!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was nog een BN'er ook in die rijdende auto
https://www.ad.nl/show/au(...)-stuur-zit~af2a588e/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |