Ze doen alleen noodgevallen, stond er.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef mazaru het volgende:
Er staat hier een glazen plaat op het punt naar beneden te vallen en de woningbouw doet niets. Die vind dat ik de brandweer maar moet bellen. Bij de brandweer wordt opgehangen omdat het te druk is
Op het eind, als die vrouw parkeert zie ik volgens mij toch een deuk in bovenzijde achterkant auto?quote:
Een kwartiertje later dan bij mijquote:
Bij het vorige schrickelijk tempeest stortte er een kerk inquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef Domnivoor het volgende:
De spooky "windzwoefjes" zwellen aan tot een schrickelijk tempeest!
Ik voel me haast een influencer johquote:
Amsterdammers eerst, zitten wij alvast in de schuilkeldersquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Belangrijkste mensen natuurlijk eerder.
Cruaaaaaaaah!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik voel me haast een influencer joh
Ik zou nu gaan roeienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Amsterdammers eerst, zitten wij alvast in de schuilkelders
quote:
Ik hoop dat het deze keer meevalt…quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij het vorige schrickelijk tempeest stortte er een kerk in
Vrouwen en parkeren...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op het eind, als die vrouw parkeert zie ik volgens mij toch een deuk in bovenzijde achterkant auto?
het wordt hier ook merkbaar rustigerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
Hier lijkt Eunice even met pauze te zijn, het is aardig rustig
Hier ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
Hier lijkt Eunice even met pauze te zijn, het is aardig rustig
zwoefjes provinciequote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier ook.
Toch is de zwaarste windstoot in de provincie Utrecht gemeten, zag ik net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |