Bij jou is het ook goed vastgezetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
Heel apart...ineens een stuk rustiger hier.
Goedemorgen steentje, ik heb deze UI pas drie uurquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je UI. Dit kan echt niet Dees. Hebben alle vrouwen last van de storm of zo? ?:
Ik dacht even dat het een woordgrap was ze haringen bedoelden als in haringen van tentenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij jou is het ook goed vastgezet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen steentje, ik heb deze UI pas drie uur
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Moest even mijn verbazing verwerken
Dit is van Nieuwspaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een woordgrap was ze haringen bedoelden als in haringen van tenten
Het verhaal ben ik kwijt iddquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja ken je dat wereldberoemde verhaal niet ?
dan zal ik die twee hollandse nieuwe die in mn koelkast liggen maar opeten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij jou is het ook goed vastgezet
[ afbeelding ]
zijn ze weggelopenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die kippen komen wel terug denk ik die zijn redelijk huisvast
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik hoop dat mijn kippen in het land van OZ zijn nu
Hoe blijft je koelkast dan staan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan zal ik die twee hollandse nieuwe die in mn koelkast liggen maar opeten.
Als het Hollandse Nieuwe zijn zullen ze onderhand wel behoorlijk stinkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan zal ik die twee hollandse nieuwe die in mn koelkast liggen maar opeten.
ohh neequote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een woordgrap was ze haringen bedoelden als in haringen van tenten
quote:
quote:
Doen ze ook, heb ze liggen voor huis aan huis verkopers.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het Hollandse Nieuwe zijn zullen ze onderhand wel behoorlijk stinken
Toch schijnt het hoogtepunt nog te komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |