Het Spookslot met deze stormquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een moron ben je als je met dit weer in een pretpark gaat lopen
Anders hadden al die Friezen moeten gaan koken...quote:
Die gaat toch naar de vlakte, dus wat dat betreft als Eunice even goed woeit...quote:
Eunice moet van het Sprookjesbos afblijvenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omwaaiende bomen in het Sprookjesbos
Ik zit nog niet aan de buis gekluisterdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:10 schreef Koen66 het volgende:
tot op heden enige spannende hier in de buurt: huis aan de overkant gleed een dakpan naar beneden
Ook van het Spookslotquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eunice moet van het Sprookjesbos afblijven
nee!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die gaat toch naar de vlakte, dus wat dat betreft als Eunice even goed woeit...
Ja liever welquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:13 schreef Prisha het volgende:
Krijgen jullie ook een SMS Noodmelding?
quote:
Hehequote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:14 schreef pullup het volgende:
Lol ik krijg een noodmelding dat het hard waait![]()
No shit Sherlock
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:14 schreef pullup het volgende:
Lol ik krijg een noodmelding dat het hard waait![]()
No shit Sherlock
Nooo dat zou zonde zijn zegquote:
Das voor de mensen die het gemist hebben wel handig natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:13 schreef Koen66 het volgende:
storm bijna over hoogtepunt heen, krijgen we een NL alert_______
Haha ja daar waait het altijd 4 x zo erg als in de rest van Utrechtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef Domnivoor het volgende:
Het Jaarbeursplein en de Croeselaan zijn afgezet…
Laat het niet gebeuren…quote:
nee nog lang niet over, maar om maar in Corona termen te blijven, de R zit onder de 1quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das voor de mensen die het gemist hebben wel handig natuurlijk.
Al geloof ik niet dat het bijna over is.
noodummerquote:
je zou zeggen dat die kerk zwaardere stormen heeft doorstaanquote:
Ik ook oma, ik ook. Maar dacht dat het je zou boeien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik woon ver bij stadion en Elandstraat vandaan.
wow, de stagaire die het invoerde hoeft niet meer terug te komenquote:
Bij mij kwam niets binnen ..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:17 schreef Prisha het volgende:
Zelfs de BDS kreeg een NL alert en hij heeft geeneens een telefoon
best vreemd jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:17 schreef Prisha het volgende:
Zelfs de BDS kreeg een NL alert en hij heeft geeneens een telefoon
Je moet wat met je leven he.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier staat Hart v. nederland op. Staan ook echt mensen buiten op een dijk bij de presentatrice.
Dan verdien je het om te verzuipen![]()
waarschijnlijk alleen in rode gebieden zodat mensen niet gaan bellen dat er takken op de weg liggen.quote:
wow matigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef mazaru het volgende:
Er staat hier een glazen plaat op het punt naar beneden te vallen en de woningbouw doet niets. Die vind dat ik de brandweer maar moet bellen. Bij de brandweer wordt opgehangen omdat het te druk is
Wat zou de woningbouw moeten doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef mazaru het volgende:
Er staat hier een glazen plaat op het punt naar beneden te vallen en de woningbouw doet niets. Die vind dat ik de brandweer maar moet bellen. Bij de brandweer wordt opgehangen omdat het te druk is
quote:
Actie ondernemenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zou de woningbouw moeten doen?
Welke? Normale bouwvakkers komen niet nu. Het moet echt de brandweer zijn en die zullen het druk hebben.quote:
Met dit soort windstoten mag de woningbouw(ik neem aan dat deze mensen zich ook aan veiligheidsvoorschriften moeten houden) niet eens handelen.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:23 schreef pullup het volgende:
OH NEEEEEE!!
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100022971_62e92643
Wowquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:23 schreef pullup het volgende:
OH NEEEEEE!!
Zou je je auto nog weghalen als die er zo onder staat .............quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:23 schreef pullup het volgende:
OH NEEEEEE!!
Ik zag het ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, de stagaire die het invoerde hoeft niet meer terug te komen
Kan ie iig uitwaaien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:26 schreef pullup het volgende:
Tering, een van mijn medecoaches heeft het briljante idee om juist nu weer naar Terschelling te willen voor het weekeinde.
Krijg filmpjes vanaf de pont door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |