Ik heb het letterlijk over de kronkelhazelaar in de voortuinquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dit metaforisch?Je struikje gaat horizontaal en staat weer overeind?
Ja, bedacht ik me ook laterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T ging ook over zijn medecoach toch?
Zag net hier ook iemand buiten lopenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ligt het aan de bomen?
Of aan de mensen daar die zo stom zijn naar buiten te gaan
Nee dat is volgens mij zijn dakspoiler. Dat randje wat op achterklep zit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Volgens mij zie je zijn bumper vliegen.
Bijzondere naamquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het letterlijk over de kronkelhazelaar in de voortuin
Doe je wel voorzichtigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef pullup het volgende:
Nou ik ga eens soepel wat bomen ontwijkend naar de Burrito-maker voor mijn avondeten
Ik ging nu de weg niet op.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef pullup het volgende:
Nou ik ga eens soepel wat bomen ontwijkend naar de Burrito-maker voor mijn avondeten
Niet janken als je wegwaait...Wel filmen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef pullup het volgende:
Is ook een mooi dingquote:
quote:
Succes pullup. Als je liggende kliko's ziet: fotograferen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef pullup het volgende:
o,dat kan ook maar er vloog wel wat dus hij was net geraakt, de mazzelaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee dat is volgens mij zijn dakspoiler. Dat randje wat op achterklep zit.
Fotograferen gaat beterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Succes pullup. Als je liggende kliko's ziet: fotograveren.
moet je wel een scherp mes bij je hebben,quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Succes pullup. Als je liggende kliko's ziet: fotograveren.
Hier was zelfs markt vandaag hoorde ik van mensen die net in de winkel waren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zag net hier ook iemand buiten lopen
Maar sommige moeten wel de deur uit of weer naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |