@SolidasRock ik lijkt ook een deuk te zien, maar kan ook gezichtsbedrog zijnquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:23 schreef pullup het volgende:
OH NEEEEEE!!
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100022971_62e92643
Zijn hetzelfde filmpjequote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:23 schreef pullup het volgende:
OH NEEEEEE!!
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100022971_62e92643
quote:
Hij staat inmiddels ook weer overeind, wat een baasquote:
Ik mis ook wel eens iets.. Dumpert kijk ik niet zo gauwquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Zijn hetzelfde filmpje
@:chufi dit bedoel ik.
Heeft hij zelf een boot?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:26 schreef pullup het volgende:
Tering, een van mijn medecoaches heeft het briljante idee om juist nu weer naar Terschelling te willen voor het weekeinde.
Krijg filmpjes vanaf de pont door
Elke storm weerquote:
De Anna?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heeft hij zelf een boot?
Er vaart toch niets? Oh wacht, jullie gaan roeien
Is dit metaforisch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij staat inmiddels ook weer overeind, wat een baas
Nee met die veerpont die blijkbaar nog gewoon ging.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heeft hij zelf een boot?
Er vaart toch niets? Oh wacht, jullie gaan roeien
Moest even mijn verbazing verwerkenquote:
Volgens mij zie je zijn bumper vliegen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Zijn hetzelfde filmpje
@:chufi dit bedoel ik.
quote:
Eerlijk gezegd zie ik wel meer dingen vliegen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Volgens mij zie je zijn bumper vliegen.
T ging ook over zijn medecoach toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]zo stel ik me pullup niet voor.
Ligt het aan de bomen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beter Amsterdam van de kaart af, hebben we toch niks aan.
Ook met ei?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb gelukkig sucuk en kaas in huis gehaald dus ik heb vanavond turkse tostis.
Dan spoor je ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee met die veerpont die blijkbaar nog gewoon ging.
Ererst viel zijn trein al uit naar de laatste boot en hij kon ergens nog een lift sjeffen.
De veerpont werd met twee sleepboten Harlingen haven uitgetrokken en met een andere de haven op Terschelling
Ondertussen staat hij weer op de wal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |