Ik zag hem wel hoerquote:
@Deisyy kan je ff met je modkrachten opzoeken om welke post dat ging en de tikfout terugzetten. Alvast dank je wel.quote:
Was dat toevallig ongeveer een halfuur geleden?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier ook.
Toch is de zwaarste windstoot in de provincie Utrecht gemeten, zag ik net.
Ik keek er niet eens van opquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:07 schreef chufi het volgende:
@:drakin Thuisbezorgd bezorgd niet, als je nog zou willen bestellen
En weer amsterdamquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
Derde dode
https://www.telegraaf.nl/(...)er-boom-in-amsterdam
16:50quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was dat toevallig ongeveer een halfuur geleden?
Ook weer in Amsterdam?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
Derde dode
https://www.telegraaf.nl/(...)er-boom-in-amsterdam
Die net gepost is bedoel je?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:42 schreef chufi het volgende:
Zag net op AT5 een vallende boom op een geparkeerde auto en een andere kon er nog net onderdoor ontsnappen
Eten lost alles opquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb gelukkig sucuk en kaas in huis gehaald dus ik heb vanavond turkse tostis.
Er staan op dumpert nu ook een hele zooi omvallende bomen filmpjes met verdacht veel Amsterdamse gevallenquote:
Neem bv. de gare rapen van Prishaquote:
Ja zie je! Toen lag mijn struik even horizontaalquote:
Natuurlijke selectiequote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Er staan op dumpert nu ook een hee zooi omvallende bomen filmpjes met verdacht veel Amsterdamse gevallen
Yep...quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Neem bv. de gare rapen van Prisha
Komt me bekend voor dat filmpjequote:
Die kan het wel hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja zie je! Toen lag mijn struik even horizontaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |