quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:38 schreef Aoibhin het volgende:
Hier op 3 hoog hoor ik echt van die spooky "windzwoefjes"
De schaatsers bedoel je? Want ik zie zo even niet waar je op reageert? Had je zelf geen zonnebril op tijdens het snowboarden? Lijkt mij om dezelfde reden of doel je op iets heel anders?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:59 schreef engine het volgende:
Weet iemand waarom ze bijna altijd zonnebrillen ophebben? Is dat licht in die hal zo fel?
Die Noor nu overigens niet.
Oh goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende: Mensen, De uitslag is positief van Silverfox zijn bijnier. Het is een grote verdikking, maar zolang hij er geen last van heef, laten ze het zitten. Het is in ieder geval geen tumor.
![]()
![]()
God, wat ben ik blij. Dat is 1 hindernis... volgende week de volgende.
Ja schaatsers. In een ijshal is geen zon. Tijdens het snowboarden ben je buiten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De schaatsers bedoel je? Want ik zie zo even niet waar je op reageert? Had je zelf geen zonnebril op tijdens het snowboarden? Lijkt mij om dezelfde reden of doel je op iets heel anders?
Ja dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jammer, maar dan had ie harder moeten schaatsen...
Door de snelheid zou het kunnen dat je tranende ogen krijgt.. met bril hou je je ogen beschermdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja schaatsers. In een ijshal is geen zon. Tijdens het snowboarden ben je buiten.
Maar zag later dat er ook veel een bril met heldere glazen dragen.
Ik ging altijd van de felle lampen icm helderwitte ondergrond waar je naar moet kijken bij het schaatsen uit. Maar de uitleg van Chuuf klinkt ook wel plausibel, zeker bij de transparante brilletjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja schaatsers. In een ijshal is geen zon. Tijdens het snowboarden ben je buiten.
Of toch tegen de reflectie van lampen op het ijs?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
"zei ik fiets?" - lacht schamper "mallerd dat ik ben, ik ben met de OV gekomen vandaag" *puppyoogjes opzet*quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:53 schreef Aoibhin het volgende:
Hier gehoord dat degenen die afhankelijk zijn van OV eerder weg mogen. Over de fietsers gaan ze nu nog overleggen.
Even overleggen of die wel of niet weg mogen waaien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:53 schreef Aoibhin het volgende:
Hier gehoord dat degenen die afhankelijk zijn van OV eerder weg mogen. Over de fietsers gaan ze nu nog overleggen.
Goeie, dit brengt me op een ideequote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"zei ik fiets?" - lacht schamper "mallerd dat ik ben, ik ben met de OV gekomen vandaag" *puppyoogjes opzet*
Naar huis vliegenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Even overleggen of die wel of niet weg mogen waaien.
En hoeveel slachtoffers heeft die kogel dan weer gekostquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:23 schreef Aoibhin het volgende:
De kogel is door de kerk; we moeten allemaal om 13:00 naar huis en het werk daar verder voortzetten
Dat zeggen ze er dan weer niet bijquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel slachtoffers heeft die kogel dan weer gekost
Heilig was het in de kerk ja,quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeggen ze er dan weer niet bijDus of het doel nou de middelen heiligt...
Gevaarlijke mensen hier van de GGDquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heilig was het in de kerk ja,
en toen kwam er weer eens een kogel voorbij.....
Supergoedquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Mensen, De uitslag is positief van Silverfox zijn bijnier.
Het is een grote verdikking, maar zolang hij er geen last van heef, laten ze het zitten. Het is in ieder geval geen tumor.![]()
![]()
![]()
We gaan het zien, hopen of niet al té veel schaden en of ongelukkenquote:
Dan blijft dat wel staan iddquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb alles met ducttape vastgeplakt op de balkon.
Dat is zeker fijn nieuwsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Mensen, De uitslag is positief van Silverfox zijn bijnier.
Het is een grote verdikking, maar zolang hij er geen last van heef, laten ze het zitten. Het is in ieder geval geen tumor.![]()
![]()
![]()
Anders moet je op zoek naar je balkonstoelquote:
Hier begint het een beetje te zwoefenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:44 schreef Aoibhin het volgende:
Hier nog niet eens spooky windzwoefjes
Hier is het ook stil, maar de golven in de gracht zwellen wel aanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:44 schreef Aoibhin het volgende:
14u. Tel maar af.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:44 schreef Aoibhin het volgende:
Je moet toch thuis verder, dus dan maakt het ook niet zoveel uit lijkt mequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:50 schreef Aoibhin het volgende:
Het is mij nog onduidelijk of we om 13:00 weg moeten, of dat om 13:00 het gebouw leeg moet zijn.
Ik kies maar even voor de tweede interpretatie en zoek mijn spullen alvast bij elkaar
Nee maar ze kunnen op mijn werk soms wat mierenneuken over die dingenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet toch thuis verder, dus dan maakt het ook niet zoveel uit lijkt me
Dan Fok je nog even tot 13 uur doorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee maar ze kunnen op mijn werk soms wat mierenneuken over die dingen
Geen roeiers gekapseisd en nu op een onbewoond eiland kokosnoten aan het zoeken?quote:
Hoe laat is straks?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:18 schreef puzziepie het volgende:
Prima als het gaat stormen, maar nu ff niet
Moet straks nog op de fiets naar huis
Ik zat er middeninquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:01 schreef Domnivoor het volgende:
De bui barst los hier. Arme Aoibhin.
Welke richting op?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:18 schreef puzziepie het volgende:
Klinkt als geen windje meequote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:18 schreef puzziepie het volgende:
Hoi Robertquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Al dat gezeik om een beetje wind
Ik zou serieus kijken of je eerder kan. Of je moet in limburg wonen.quote:
Binnen Zwollie, maar gisterochtend was het ook niet echt fijn fietsenquote:
Hij praat als een Robertquote:
Ook al bediening geregeld?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik lig op de bedbank met een kruikje en een dekentje over me heen
Uiteraard. Ouders zijn nu ook thuis en hoeven niet eens te werkenquote:
Die wolkbreuk kwam net op een moment dat ik wel ergens in een tunneltje kon schuilenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In het oog van de storm? Weer niks gemerkt dus de hele rit?
Timing is everythingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die wolkbreuk kwam net op een moment dat ik wel ergens in een tunneltje kon schuilen
Ergens tussen 2 en 3 lijkt het hier, en dus ook bij jou, te beginnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:58 schreef Koen66 het volgende:
had hem rond dit uur ook al heftiger verwacht
https://www.msn.com/nl-nl/weer/kaarten/slechtweer/ en dan op gevaarlijk weer aanklikken.quote:Wind Rood
van vr 18, 14:00 CET tot vr 18, 21:00 CET
Kans op zeer zware windstoten van 100-120 km/u, lokaal tot 130 km/u.
Zeer zware windstoten met gevaar voor mens en verkeer.
Risico op omvallende bomen en losse takken.
Tref maatregelen om schade of letsel te voorkomen.
Ga niet het water op.
Ga niet op reis als dat niet strikt noodzakelijk is.
Volg weerberichten en waarschuwingen.
Ach, we hebben Obama hier overleefd, dan maken we ons ook niet druk over Eunice.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden van PB. Het was fijn je gekend te hebben.
Ow dan trek ik de "het was fijn je gekend te hebben" weer in.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, we hebben Obama hier overleefd, dan maken we ons ook niet druk over Eunice.
T was dus niet fijn haar gekend te hebben ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow dan trek ik de "het was fijn je gekend te hebben" weer in.
En een windsnelheidsrecord.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
Beelden uit Engeland zien er goed uit.
Een spoor van vernieling hebben ze het over
Zoals ik zei. Miezerig stormpje voorlopigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:15 schreef Pearlbitch het volgende:
De strandjutters melden zich al
[ afbeelding ]
Engeland is altijd een goede buffer voor onsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
Beelden uit Engeland zien er goed uit.
Een spoor van vernieling hebben ze het over
Ik las hier wat posts terug 14.00 is het uur Uquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:26 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer krijgen zitten we op het hoogtepunt hier? Want ik vind het tot u toe een beetje tegenvallen.
NL tijd?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik las hier wat posts terug 14.00 is het uur U
quote:
Het zou langzaam aan moeten gaan beginnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:26 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer krijgen zitten we op het hoogtepunt hier? Want ik vind het tot u toe een beetje tegenvallen.
Ik zit op mijn dak vast geketend met een six pack bierquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:27 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor heeft zich op zolder geïnstalleerd met een goed boek 📚
Denk je dat dat verstandig is?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:27 schreef Domnivoor het volgende:
RIP strandjuttersquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:15 schreef Pearlbitch het volgende:
De strandjutters melden zich al
[ afbeelding ]
Gewoon opdrinken dan ben je meteen zwaarderquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zit op mijn dak vast geketend met een six pack bier
Mediteren in de lotus houdingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon opdrinken dan ben je meteen zwaarder
Klopt. Gaat nog nergens over.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoals ik zei. Miezerig stormpje voorlopig
Ik ben altijd te vroeg eigenlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zou langzaam aan moeten gaan beginnen.
T is wel een vrouw, want in engeland ook al te laat
De weerapps zijn het nogal met elkaar oneens.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:29 schreef Koen66 het volgende:
Zoetermeer is volgens BR pas om 16:00 op Windkracht 8, nu staat ie nog op 7
Mocht jij ook eerder naar huis?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De weerapps zijn het nogal met elkaar oneens.
Ik denk het welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mocht jij ook vroeger naar huis?
En een fijne zolder 😊quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal je wel een stevig dak hebben.
Om te laten zien hoe mooi rood hij is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En waarom steek je daarom je tong uit?
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:56 schreef pullup het volgende:
Heuy dat was het eerste pittiger zwoefje van de dag
Ik houd me gewoon aan de TTquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:01 schreef SolidasRock het volgende:
Zie hier invloed van @:aoibhin
[..]
[..]
Resultaten uit het verleden.....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zal ik onthouden voor de volgende x
Veel leesplezier!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:27 schreef Domnivoor het volgende:
Ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:01 schreef SolidasRock het volgende:
Zie hier invloed van @:aoibhin
[..]
[..]
Hoppaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank jullie wel voor alle reacties![]()
Hier de brandweer en politie in de straat. Aan de tuinkant van de overkant is een mega boom omgedonderd.
In de straat zelf nogal wat fietsen tegen auto's aan. Zie al wat deuken hier en daar.
Geen vliegende kindertjes of zo
quote:
Kindertjes?quote:
Die maken over het algemeen niet zo'n brekend geluid geloof ikquote:
Dat zou wel kunnen jaquote:
Waar?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg net een foto van een tropisch Cubaans strand
Varadero ,... Mijn dochter vertelde me maandag tussen neus en lippen door .. Oh ja morgen ga ik een weekje naar Cubaquote:
Ik gok op Cuba.quote:
Hoop de goede kant op zodat haar deel groter is gewordenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:00 schreef Prisha het volgende:
Bij mijn zusje in Utrecht is de schutting die ze delen met de buren nu omgewaaid.
Ik denk gewoon thuisquote:
haar kant op. Ding is helemaal in stukken nuquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoop de goede kant op zodat haar deel groter is geworden
Dat wordt weer klussen, ik hoop dat hij nu goed vast ligt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:00 schreef Prisha het volgende:
Bij mijn zusje in Utrecht is de schutting die ze delen met de buren nu omgewaaid.
Krakquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:00 schreef Prisha het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kat wordt helemaal gek van de rondwaaiende blaadjes, hij is al een uur als een gek aan het heen en weer rennen voor de schuifpui
wow wat een watjesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:07 schreef chufi het volgende:
@:drakin Thuisbezorgd bezorgd niet, als je nog zou willen bestellen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kat wordt helemaal gek van de rondwaaiende blaadjes, hij is al een uur als een gek aan het heen en weer rennen voor de schuifpui
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
haar kant op. Ding is helemaal in stukken nu
Staat hier een best harde woei hoor.quote:
Als je faalt voor de test is het wel zonde van de kas hequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:14 schreef Prisha het volgende:
Goeie test om te zien of ik mijn kas goed verankerd heb
Wij hier de frettenkooi.Het lijkt goed te gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:14 schreef Prisha het volgende:
Goeie test om te zien of ik mijn kas goed verankerd heb
Hier staat ie nog, dus ik woon officieel niet naast je zusjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:00 schreef Prisha het volgende:
Waaien wel alle slakken weg , als ze er nog zittenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je faalt voor de test is het wel zonde van de kas he
klopt, maar nog lang geen 1953, en ook nog lang geen 25/2/1990 materiaalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat hier een best harde woei hoor.
Wij zitten dichter bij de kust.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar nog lang geen 1953, en ook nog lang geen 25/2/1990 materiaal
Ook wel eens leuk voor zequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Het dak gaat eraf in den haag
https://www.voetbalprimeu(...)-los-door-storm.html
Het kan er alleen maar beter op worden daar.quote:
oei dat is 10 minuten rijden verderop hierquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Het komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oei dat is 10 minuten rijden verderop hier
In mijn vorige post ging het over het dak van de Spursquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Die deed het niet, want facebookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn vorige post ging het over het dak van de Spurs
Ja sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die deed het niet, want facebook
Ik denk dat we hier momenteel op op het hoogtepunt zitten.quote:
Zo kom je naar aan je einde.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Eerste dode is er ook, daar in Amsterdam waar het allemaal zo meevalt.
https://www.ad.nl/dossier(...)weggewaaid~aa5dff83/
Wacht maar afquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Vind het hier allemaal nogal meevallen eerlijk gezegd.
Waren ze er blij mee?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
Ongeveer een jaar geleden lag mijn zolderraam in de tuin van de buren.
Dat is een beste windzwoef geweest dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
Ongeveer een jaar geleden lag mijn zolderraam in de tuin van de buren.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef Prisha het volgende:
DE RAPEN ZIJN GAAR. IK HERHAAL: DE RAPEN ZIJN GAAR!!
Goed dat je herhaalt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef Prisha het volgende:
Ik hoor ze wel klepperen hierquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, paar dakpannen van de overbuurman ook.
quote:
Snel, omscholen tot dakdekker met zijn allen.quote:
Die is tofquote:
Die Britten kunnen ook nietsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef chufi het volgende:
Er is al meer doek weg
[ afbeelding ]
The Guardian
Vorige keer waren de helft van mijn dakpannen eraf en geen dakpan meer te krijgenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snel, omscholen tot dakdekker met zijn allen.
Met zijn 'class and finesse'quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik post alleen toffe youtubes
Grote kans dat er nu weer een gebrek aan dakpannen gaat zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Vorige keer waren de helft van mijn dakpannen eraf en geen dakpan meer te krijgen![]()
Echt een week lang zonder, waardoor het begon te lekken etc etc...
Wat een ellende was dat
wow benieuwd of ze dat kunnen stoppen of dat het hele dak wegwaaitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:40 schreef SolidasRock het volgende:
@:oma-nijn @:pearlbitch
ADO is weggewaaid.
https://nos.nl/video/2417(...)en-haag-kapotgewaaid
uiteraardquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote kans dat er nu weer een gebrek aan dakpannen gaat zijn.
https://www.webcam-harlingen.nl/pages/cameras/havenmond.phpquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Vorige keer waren de helft van mijn dakpannen eraf en geen dakpan meer te krijgen![]()
Echt een week lang zonder, waardoor het begon te lekken etc etc...
Wat een ellende was dat
Damned het is een slagveldquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
2e dode....weer in Amsterdam.
https://www.at5.nl/artike(...)om-op-auto-in-diemen
Die van het strand is niet te zienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.webcam-harlingen.nl/pages/cameras/havenmond.php
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Met zijn 'class and finesse'![]()
Goede bretels dat soberso
Eunice streamt zichzelfquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is dit code of zit er weer iemand te streamen?
Ik maak wel een foto van de eindravagequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
Heb je een foto ervan gemaakt?
Ergquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
Gewoon station weg. Hebben we toch niks meer aan. Ze hebben niet eens een eigenaar die voor ze wilt betalen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow benieuwd of ze dat kunnen stoppen of dat het hele dak wegwaait
* SolidasRock vind het fijn dat hij altijd op aoibhin kan rekenenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik maak wel een foto van de eindravage
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef Prisha het volgende:
Treurigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
Wat een pech, ADO stadion wegquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gewoon station weg. Hebben we toch niks meer aan. Ze hebben niet eens een eigenaar die voor ze wilt betalen.
Wel een origineel cadeauquote:
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef Prisha het volgende:
Nog even en jij komt in mijn sigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock vind het fijn dat hij altijd op aoibhin kan rekenen![]()
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Patatjes, gebakken mosselen en een salade
Djiezes, gewoon bijna plat johquote:
O jee...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:40 schreef SolidasRock het volgende:
@:oma-nijn @:pearlbitch
ADO is weggewaaid.
https://nos.nl/video/2417(...)en-haag-kapotgewaaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O jee...
De kat van de buren kwam ook net aanwaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]
O jee...
Arme poes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat hard zo welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
Waaghalsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zat net ff op de fiets ik zou binnen blijven als ik jullie was
Ik vind van niet eerlijk gezegd. 111 was mooier geweest.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef Aoibhin het volgende:
Eigenlijk hoor ik nu nog 5 minuten te werken, maar ik vind het mooi geweest. 110 is best een mooi aantal
[..]
O jee...
Die arme poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
[..]
O jee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Technisch staat ie in excel ook op 111, maar omdat de eerste regel wordt bezet door mijn naam, is het eigenlijk 110quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vind van niet eerlijk gezegd. 111 was mooier geweest.
GGD en excel, krijgen we van de week weer foute cijfers zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Technisch staat ie in excel ook op 111, maar omdat de eerste regel wordt bezet door mijn naam, is het eigenlijk 110
Ik ga zo nog even Burrito's halenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
GGD en excel, krijgen we van de week weer foute cijfers zeker
Tom is na twee uur heen en weer rennen ook even op zijn poef geklommen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn kat ligt gewoon op mijn rechtervoet een beetje naar buiten te loeren alsof er helemaal niks gebeurt daarDe rust zelve
Die is gewoon moe van zichzelf denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom is na twee uur heen en weer rennen ook even op zijn poef geklommen.
Maar je hebt het overleefdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vooruit, ben in een goeie bui: ik keur het goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Technisch staat ie in excel ook op 111, maar omdat de eerste regel wordt bezet door mijn naam, is het eigenlijk 110
Dat had toch al lang gebeurd moeten zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:01 schreef aloa het volgende:
De efteling wordt ook ontruimd.
[ twitter ]
Als ik die tegenkom pak ik haar ook gelijk inquote:
Krijg ik nu een sticker in mijn schriftje?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vooruit, ben in een goeie bui: ik keur het goed.
Wat een moron ben je als je met dit weer in een pretpark gaat lopenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:01 schreef aloa het volgende:
De efteling wordt ook ontruimd.
[ twitter ]
Dees heeft alle stickers opgebruikt. Deze hou je van mij tegoed.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Krijg ik nu een sticker in mijn schriftje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |