quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:38 schreef Aoibhin het volgende:
Hier op 3 hoog hoor ik echt van die spooky "windzwoefjes"
De schaatsers bedoel je? Want ik zie zo even niet waar je op reageert? Had je zelf geen zonnebril op tijdens het snowboarden? Lijkt mij om dezelfde reden of doel je op iets heel anders?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:59 schreef engine het volgende:
Weet iemand waarom ze bijna altijd zonnebrillen ophebben? Is dat licht in die hal zo fel?
Die Noor nu overigens niet.
Oh goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef oma-Nijn het volgende: Mensen, De uitslag is positief van Silverfox zijn bijnier. Het is een grote verdikking, maar zolang hij er geen last van heef, laten ze het zitten. Het is in ieder geval geen tumor.
![]()
![]()
God, wat ben ik blij. Dat is 1 hindernis... volgende week de volgende.
Ja schaatsers. In een ijshal is geen zon. Tijdens het snowboarden ben je buiten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De schaatsers bedoel je? Want ik zie zo even niet waar je op reageert? Had je zelf geen zonnebril op tijdens het snowboarden? Lijkt mij om dezelfde reden of doel je op iets heel anders?
Ja dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jammer, maar dan had ie harder moeten schaatsen...
Door de snelheid zou het kunnen dat je tranende ogen krijgt.. met bril hou je je ogen beschermdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja schaatsers. In een ijshal is geen zon. Tijdens het snowboarden ben je buiten.
Maar zag later dat er ook veel een bril met heldere glazen dragen.
Ik ging altijd van de felle lampen icm helderwitte ondergrond waar je naar moet kijken bij het schaatsen uit. Maar de uitleg van Chuuf klinkt ook wel plausibel, zeker bij de transparante brilletjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja schaatsers. In een ijshal is geen zon. Tijdens het snowboarden ben je buiten.
Of toch tegen de reflectie van lampen op het ijs?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef engine het volgende:
[..]
"zei ik fiets?" - lacht schamper "mallerd dat ik ben, ik ben met de OV gekomen vandaag" *puppyoogjes opzet*quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:53 schreef Aoibhin het volgende:
Hier gehoord dat degenen die afhankelijk zijn van OV eerder weg mogen. Over de fietsers gaan ze nu nog overleggen.
Even overleggen of die wel of niet weg mogen waaien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:53 schreef Aoibhin het volgende:
Hier gehoord dat degenen die afhankelijk zijn van OV eerder weg mogen. Over de fietsers gaan ze nu nog overleggen.
Goeie, dit brengt me op een ideequote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"zei ik fiets?" - lacht schamper "mallerd dat ik ben, ik ben met de OV gekomen vandaag" *puppyoogjes opzet*
Naar huis vliegenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Even overleggen of die wel of niet weg mogen waaien.
En hoeveel slachtoffers heeft die kogel dan weer gekostquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:23 schreef Aoibhin het volgende:
De kogel is door de kerk; we moeten allemaal om 13:00 naar huis en het werk daar verder voortzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |