quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O jee...
De kat van de buren kwam ook net aanwaaien.
Die arme poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O jee...
De kat van de buren kwam ook net aanwaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
Technisch staat ie in excel ook op 111, maar omdat de eerste regel wordt bezet door mijn naam, is het eigenlijk 110quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vind van niet eerlijk gezegd. 111 was mooier geweest.
GGD en excel, krijgen we van de week weer foute cijfers zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Technisch staat ie in excel ook op 111, maar omdat de eerste regel wordt bezet door mijn naam, is het eigenlijk 110
Ik ga zo nog even Burrito's halenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zat net ff op de fiets ik zou binnen blijven als ik jullie was
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
GGD en excel, krijgen we van de week weer foute cijfers zeker
Tom is na twee uur heen en weer rennen ook even op zijn poef geklommen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn kat ligt gewoon op mijn rechtervoet een beetje naar buiten te loeren alsof er helemaal niks gebeurt daarDe rust zelve
Die is gewoon moe van zichzelf denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom is na twee uur heen en weer rennen ook even op zijn poef geklommen.
Maar je hebt het overleefdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zat net ff op de fiets ik zou binnen blijven als ik jullie was
Vooruit, ben in een goeie bui: ik keur het goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Technisch staat ie in excel ook op 111, maar omdat de eerste regel wordt bezet door mijn naam, is het eigenlijk 110
Dat had toch al lang gebeurd moeten zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:01 schreef aloa het volgende:
De efteling wordt ook ontruimd.
[ twitter ]
Als ik die tegenkom pak ik haar ook gelijk inquote:
Krijg ik nu een sticker in mijn schriftje?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vooruit, ben in een goeie bui: ik keur het goed.
Wat een moron ben je als je met dit weer in een pretpark gaat lopenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:01 schreef aloa het volgende:
De efteling wordt ook ontruimd.
[ twitter ]
Dees heeft alle stickers opgebruikt. Deze hou je van mij tegoed.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Krijg ik nu een sticker in mijn schriftje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |