Wat een pech, ADO stadion wegquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gewoon station weg. Hebben we toch niks meer aan. Ze hebben niet eens een eigenaar die voor ze wilt betalen.
Wel een origineel cadeauquote:
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef Prisha het volgende:
DE RAPEN ZIJN GAAR. IK HERHAAL: DE RAPEN ZIJN GAAR!!
Nog even en jij komt in mijn sigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock vind het fijn dat hij altijd op aoibhin kan rekenen![]()
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Patatjes, gebakken mosselen en een salade
Djiezes, gewoon bijna plat johquote:
O jee...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:40 schreef SolidasRock het volgende:
@:oma-nijn @:pearlbitch
ADO is weggewaaid.
https://nos.nl/video/2417(...)en-haag-kapotgewaaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O jee...
De kat van de buren kwam ook net aanwaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O jee...
De kat van de buren kwam ook net aanwaaien.
Arme poes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat hard zo welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
2e dode....weer in Amsterdam.
https://www.at5.nl/artike(...)om-op-auto-in-diemen
Waaghalsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zat net ff op de fiets ik zou binnen blijven als ik jullie was
Ik vind van niet eerlijk gezegd. 111 was mooier geweest.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef Aoibhin het volgende:
Eigenlijk hoor ik nu nog 5 minuten te werken, maar ik vind het mooi geweest. 110 is best een mooi aantal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |