Die is tofquote:
Die Britten kunnen ook nietsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef chufi het volgende:
Er is al meer doek weg
[ afbeelding ]
The Guardian
Vorige keer waren de helft van mijn dakpannen eraf en geen dakpan meer te krijgenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snel, omscholen tot dakdekker met zijn allen.
Met zijn 'class and finesse'quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik post alleen toffe youtubes
Grote kans dat er nu weer een gebrek aan dakpannen gaat zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Vorige keer waren de helft van mijn dakpannen eraf en geen dakpan meer te krijgen![]()
Echt een week lang zonder, waardoor het begon te lekken etc etc...
Wat een ellende was dat
wow benieuwd of ze dat kunnen stoppen of dat het hele dak wegwaaitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:40 schreef SolidasRock het volgende:
@:oma-nijn @:pearlbitch
ADO is weggewaaid.
https://nos.nl/video/2417(...)en-haag-kapotgewaaid
uiteraardquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote kans dat er nu weer een gebrek aan dakpannen gaat zijn.
https://www.webcam-harlingen.nl/pages/cameras/havenmond.phpquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Vorige keer waren de helft van mijn dakpannen eraf en geen dakpan meer te krijgen![]()
Echt een week lang zonder, waardoor het begon te lekken etc etc...
Wat een ellende was dat
Damned het is een slagveldquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
2e dode....weer in Amsterdam.
https://www.at5.nl/artike(...)om-op-auto-in-diemen
Die van het strand is niet te zienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.webcam-harlingen.nl/pages/cameras/havenmond.php
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Met zijn 'class and finesse'![]()
Goede bretels dat soberso
Eunice streamt zichzelfquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is dit code of zit er weer iemand te streamen?
Ik maak wel een foto van de eindravagequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
Heb je een foto ervan gemaakt?
Ergquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
Gewoon station weg. Hebben we toch niks meer aan. Ze hebben niet eens een eigenaar die voor ze wilt betalen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow benieuwd of ze dat kunnen stoppen of dat het hele dak wegwaait
* SolidasRock vind het fijn dat hij altijd op aoibhin kan rekenenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik maak wel een foto van de eindravage
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef Prisha het volgende:
DE RAPEN ZIJN GAAR. IK HERHAAL: DE RAPEN ZIJN GAAR!!
Treurigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
Wat een pech, ADO stadion wegquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gewoon station weg. Hebben we toch niks meer aan. Ze hebben niet eens een eigenaar die voor ze wilt betalen.
Wel een origineel cadeauquote:
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef Prisha het volgende:
DE RAPEN ZIJN GAAR. IK HERHAAL: DE RAPEN ZIJN GAAR!!
Nog even en jij komt in mijn sigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock vind het fijn dat hij altijd op aoibhin kan rekenen![]()
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Patatjes, gebakken mosselen en een salade
Djiezes, gewoon bijna plat johquote:
O jee...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:40 schreef SolidasRock het volgende:
@:oma-nijn @:pearlbitch
ADO is weggewaaid.
https://nos.nl/video/2417(...)en-haag-kapotgewaaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O jee...
De kat van de buren kwam ook net aanwaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]
O jee...
Arme poes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat hard zo welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
Waaghalsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zat net ff op de fiets ik zou binnen blijven als ik jullie was
Ik vind van niet eerlijk gezegd. 111 was mooier geweest.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef Aoibhin het volgende:
Eigenlijk hoor ik nu nog 5 minuten te werken, maar ik vind het mooi geweest. 110 is best een mooi aantal
[..]
O jee...
Die arme poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
[..]
O jee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
Technisch staat ie in excel ook op 111, maar omdat de eerste regel wordt bezet door mijn naam, is het eigenlijk 110quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vind van niet eerlijk gezegd. 111 was mooier geweest.
GGD en excel, krijgen we van de week weer foute cijfers zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Technisch staat ie in excel ook op 111, maar omdat de eerste regel wordt bezet door mijn naam, is het eigenlijk 110
Ik ga zo nog even Burrito's halenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
GGD en excel, krijgen we van de week weer foute cijfers zeker
Tom is na twee uur heen en weer rennen ook even op zijn poef geklommen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn kat ligt gewoon op mijn rechtervoet een beetje naar buiten te loeren alsof er helemaal niks gebeurt daarDe rust zelve
Die is gewoon moe van zichzelf denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom is na twee uur heen en weer rennen ook even op zijn poef geklommen.
Maar je hebt het overleefdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vooruit, ben in een goeie bui: ik keur het goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Technisch staat ie in excel ook op 111, maar omdat de eerste regel wordt bezet door mijn naam, is het eigenlijk 110
Dat had toch al lang gebeurd moeten zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:01 schreef aloa het volgende:
De efteling wordt ook ontruimd.
[ twitter ]
Als ik die tegenkom pak ik haar ook gelijk inquote:
Krijg ik nu een sticker in mijn schriftje?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vooruit, ben in een goeie bui: ik keur het goed.
Wat een moron ben je als je met dit weer in een pretpark gaat lopenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:01 schreef aloa het volgende:
De efteling wordt ook ontruimd.
[ twitter ]
Dees heeft alle stickers opgebruikt. Deze hou je van mij tegoed.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Krijg ik nu een sticker in mijn schriftje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |