Uiteraard. Ouders zijn nu ook thuis en hoeven niet eens te werkenquote:
Die wolkbreuk kwam net op een moment dat ik wel ergens in een tunneltje kon schuilenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In het oog van de storm? Weer niks gemerkt dus de hele rit?
Timing is everythingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die wolkbreuk kwam net op een moment dat ik wel ergens in een tunneltje kon schuilen
Ergens tussen 2 en 3 lijkt het hier, en dus ook bij jou, te beginnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:58 schreef Koen66 het volgende:
had hem rond dit uur ook al heftiger verwacht
https://www.msn.com/nl-nl/weer/kaarten/slechtweer/ en dan op gevaarlijk weer aanklikken.quote:Wind Rood
van vr 18, 14:00 CET tot vr 18, 21:00 CET
Kans op zeer zware windstoten van 100-120 km/u, lokaal tot 130 km/u.
Zeer zware windstoten met gevaar voor mens en verkeer.
Risico op omvallende bomen en losse takken.
Tref maatregelen om schade of letsel te voorkomen.
Ga niet het water op.
Ga niet op reis als dat niet strikt noodzakelijk is.
Volg weerberichten en waarschuwingen.
Ach, we hebben Obama hier overleefd, dan maken we ons ook niet druk over Eunice.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden van PB. Het was fijn je gekend te hebben.
Ow dan trek ik de "het was fijn je gekend te hebben" weer in.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, we hebben Obama hier overleefd, dan maken we ons ook niet druk over Eunice.
T was dus niet fijn haar gekend te hebben ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow dan trek ik de "het was fijn je gekend te hebben" weer in.
En een windsnelheidsrecord.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
Beelden uit Engeland zien er goed uit.
Een spoor van vernieling hebben ze het over
Zoals ik zei. Miezerig stormpje voorlopigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:15 schreef Pearlbitch het volgende:
De strandjutters melden zich al
[ afbeelding ]
Engeland is altijd een goede buffer voor onsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
Beelden uit Engeland zien er goed uit.
Een spoor van vernieling hebben ze het over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |