Ik zie mijn kliko al een uur liggenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Succes pullup. Als je liggende kliko's ziet: fotograferen.
Je zit zo te zeuren, dat ik je op je wenken ga bedienen. Uiteraard wel vanaf binnen, dus de jaloezieën staan ervoor:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Succes pullup. Als je liggende kliko's ziet: fotograferen.
Echt he....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
o,dat kan ook maar er vloog wel wat dus hij was net geraakt, de mazzelaar.
Liggende kliko'squote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zit zo te zeuren, dat ik je op je wenken ga bedienen. Uiteraard wel vanaf binnen, dus de jaloezieën staan ervoor:
[ afbeelding ]
Nou ja zeg.quote:
Dat is wel een beetje waar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nietes![]()
Jij bent een domme dodo![]()
Ik ben er nogquote:
En een omgewaaide fietsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zit zo te zeuren, dat ik je op je wenken ga bedienen. Uiteraard wel vanaf binnen, dus de jaloezieën staan ervoor:
[ afbeelding ]
Verkapte doodsverwensing, ik zou een TR sturen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wees blij, mij maakt ze voor dodo uit.
Ze is obstinaat vandaag.Komt vast door het weer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wees blij, mij maakt ze voor dodo uit.
Die zit aan dat boompje vast, dus kan zich niet verplaatsenquote:
Dan heb je niet opgelet. Bomen kunnen ook vliegenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zit aan dat boompje vast, dus kan zich niet verplaatsen
Nou ochtend markt kan wel, maar dan hadden ze in de middag de boel wel weer af kunnen brekenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier was zelfs markt vandaag hoorde ik van mensen die net in de winkel waren.
quote:
Voortaan @Mrsloveable postrechten afnemen bij dit soort weer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is obstinaat vandaag.Komt vast door het weer.
Niet mét een fiets. Dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet. Bomen kunnen ook vliegen
Alsof een Markt tot diep in de nacht doorgaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ochtend markt kan wel, maar dan hadden ze in de middag de boel wel weer af kunnen breken
Maar je bent ook wel een schatje hoorquote:
Hoop geen hele erge schadequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bij mijn zus schade van de storm.
Of dat boompje zit vast aan die fiets.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zit aan dat boompje vast, dus kan zich niet verplaatsen
Raken vrouwen idd helemaal van de leg, vandaar de ei grap ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is obstinaat vandaag.Komt vast door het weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |