Ik zie mezelf daar meer als een type Davy Klaassen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Omdat je toch wel een van de betere spitsen bent (als je in the zone bent)
Ja mag ook, gewoon uitstekende positionering voor de goalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf daar meer als een type Davy Klaassen.
Geen site voor nodig, het waait zelfs in mijn kamer nuquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
https://earth.nullschool.net
Hier kun je zien hoe hard het waait.
Dankzij de storm kan ik weer een keer op vrijdag ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja mag ook, gewoon uitstekende positionering voor de goal
Hopelijk ben je er vanavond ook bij
Lekker met de dekens wapperen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen site voor nodig, het waait zelfs in mijn kamer nu
Want je werkt bij thuisbezorgd.nl?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankzij de storm kan ik weer een keer op vrijdag ja.
Nee, maar ik werk wel buiten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want je werkt bij thuisbezorgd.nl?
Echt? Ik had echt verwacht dat jij iets als illustrator of graphic designer of zo zou doenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar ik werk wel buiten.
Soms moet je je comfortzone vergroten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Echt? Ik had echt verwacht dat jij iets als illustrator of graphic designer of zo zou doen
Wat verkoop je?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms moet je je comfortzone vergroten.
Valt me nog mee dat het filmpje niet gepaard gaat met het k-woord.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
@:Haags Daar gaat je stadion jongen
Ik mis mrstylo nog regelmatig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Echt? Ik had echt verwacht dat jij iets als illustrator of graphic designer of zo zou doen
geen last van. Ik werk thuis dus hoef de deur niet uit. Tot nu toe hoor ik nog steeds vliegtuigen ook die waaien nog niet de lucht uit blijkbaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe red jij jezelf in de storm
Het k-woord.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat het filmpje niet gepaard gaat met het k-woord.
Ik heb een ex-collega die zijn kind Storm heeft genoemd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
@:maxi-mus een Amsterdammer heeft er zojuist officieel een storm van gemaakt voor je.
Op advies van user @maxi-mus ga ik NU verhaal halen in WKN.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:23 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier nu echt wel serieus te waaien
@:lenny_leonard
Waar heb jij dit gerucht vernomen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar er komt maandag dus blijkbaar nog een storm.
En wat doet de overheid er aan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet de reactie waar ik op gehoopt had maar okequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:26 schreef Haags het volgende:
Positief iets is wel dat het dak eraf is bij het ado stadion. Laat dat gedrocht maar helemaal de klote in gaan
Dramaandag @Cocoquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het goed is code oranje tot 17 uur dus nog een halfuur.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:23 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier nu echt wel serieus te waaien
@:lenny_leonard
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dstoten-extreem-weerquote:
Hoe zou die gaan heten?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat staat hierbovenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe zou die gaan heten?
Ik ga voor Faya.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dstoten-extreem-weer
En daarna zijn we er nog niet vanaf: maandag lijkt er ook weer een storm in de maak. Die draagt de naam Franklin.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe zou die gaan heten?
Ik ga voor Faya.
Oke bedankt voor de updatequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als het goed is code oranje tot 17 uur dus nog een halfuur.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voelt(Dat van vanmorgen zit me nog steeds dwars zoals je merkt)
Ik weet niet hoe betrouwbaar dat is.quote:
Het is wachten tot het AD of de T uitpakt met: ADO WEDEROM IN ZWAAR WEER!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef GGMM het volgende:
Oh, na dat grapje van ADO is nu het dak er echt afgewaaid
(lol)
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
KingRoland in VBL / [VBL SC #8068] Wij steunen onze Tong
Dankjewel Roland, erg attent. En ja, het gaat goed met Poezepoes
Welterusten maat doe rustig aanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef tong80 het volgende:
Trusten lieve SCers. Trek het even niet. Tot morgen.
toen was ik er nietquote:
De schuld van AZ die hun vloek hebben meegebracht.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
toen was ik er niet
hard aan het werk
nog een keer bespreken graag
ik wil mee praten over deze ramp
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Gewoon karma, een paar uur geleden vonden ze het nog grappig, al is die tweet opeens verdwenen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De schuld van AZ die hun vloek hebben meegebracht.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag ook bewust staan schuilen onder de zwakst uitziende boom, helaas.
Het zal ook een keer meezitten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag ook bewust staan schuilen onder de zwakst uitziende boom, helaas.
Doe voorzichtigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten.
Dus ik moet zo de weg op
Ik krijg NU een NL-Alert dat ik binnen moet blijven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:07 schreef GGMM het volgende:
Het is inmiddels 17:00 geweest en er staat nog steeds wind
@:lange_lans graag uitleg
terechtquote:
Snert.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
MSM. Totaal ongeloofwaardig dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:07 schreef GGMM het volgende:
Het is inmiddels 17:00 geweest en er staat nog steeds wind
@:lange_lans graag uitleg
Heb je meer van dit soort anekdotes?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik deed net me raam in de keuken even open
ik kreeg hem bijna niet meer dicht gvd
voorlopig nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je meer van dit soort anekdotes?
Wow, ik ook!quote:
Ik kijk ernaar uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voorlopig niet
maar dat kan veranderen
dat weet je
Lekkerder dan een gehaktbal speciaal.quote:
Inderdaad, ongeveer even lekker als een berehap.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekkerder dan een gehaktbal speciaal.
Bij mijn schoonouders zijn inmiddels 3 bomen omgewaaid.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
het is maar goed dat ik gisterenavond nog even boodschappen gedaan heb
anders had ik nu niets te eten gehad
want met dit weer ga ik niet naar buiten
dat is niet zo mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij mijn schoonouders zijn inmiddels 3 bomen omgewaaid.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zo even lekker stukje hardlopen en daarna uit eten.
Benieuwd of er iemand de weg opgaat voor je.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is niet zo mooi
ik wil eigenlijk een pizza bestellen...gewoon omdat het kan
kijken of die vandaag nog aankomt
Limburger gespotquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zo even lekker stukje hardlopen en daarna uit eten.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is niet zo mooi
ik wil eigenlijk een pizza bestellen...gewoon omdat het kan
kijken of die vandaag nog aankomt
Nope. Geen Limburg hier.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Limburger gespot
Lange_lans en @:adames zijn de uitzonderingen.
je leven wagen voo 3 euro fooiquote:
Voor mensen die nu een pizza bestellen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je leven wagen voo 3 euro fooi
ik heb hongerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor mensen die nu een pizza bestellen.
Beetje normaal restaurant bezorgt nu toch ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor mensen die nu een pizza bestellen.
thuisbezorgd.nl ziet het probleem nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje normaal restaurant bezorgt nu toch ook niet
Die bezorgen nu niet dacht ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl ziet het probleem niet
https://www.nu.nl/economi(...)torm.html?redirect=1quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl ziet het probleem niet
Deliveroo, UberEats dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)torm.html?redirect=1
zou inderdaad raar zijn als de treinen niet meer rijden jeugd nog op de fiets zou stappenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)torm.html?redirect=1
waarom remt die nietquote:
Geen Harvardquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom remt die niet
je ziet dat toch aankomen
Ja, die is wel grappig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi Twitter account is dat
Zone out.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom remt die niet
je ziet dat toch aankomen
Ik heb ook wel een bepaalde harvard theorie over deze stormquote:
meer bitcoin minen is de oplossingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een bepaalde harvard theorie over deze storm
Dit is het begin van een nieuw tijdperk van de klimaat veranderring in deze wereld
Doordat de ijskappen bijna weg zijn kunnen windstromen veel meer in beweging komen en hogere snelheden bereiken dan in de periode voor dat ijskappen er waren die stromingen vaak blokkeerde waardoor de snelheden veel lager waren
ik denk dat over 20-30 jaar de windkrachten zo hoog zullen worden dat gebouwen gewoon omver geblazen zullen worden
Ik kan hier een wiskundige berekening over op laten over krachten en de invloed daarvan op luchtverplaatsing.maar dat laat ik hier maar achterwege
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ben veilig aangekomen
@:scrummie m'n bestemming, ik ben niet zwaarder geworden
Ik schrik nog altijd van jouw wijsheidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een bepaalde harvard theorie over deze storm
Dit is het begin van een nieuw tijdperk van de klimaat veranderring in deze wereld
Doordat de ijskappen bijna weg zijn kunnen windstromen veel meer in beweging komen en hogere snelheden bereiken dan in de periode voor dat ijskappen er waren die stromingen vaak blokkeerde waardoor de snelheden veel lager waren
ik denk dat over 20-30 jaar de windkrachten zo hoog zullen worden dat gebouwen gewoon omver geblazen zullen worden
Ik kan hier een wiskundige berekening over op laten over krachten en de invloed daarvan op luchtverplaatsing.maar dat laat ik hier maar achterwege
Ik heb het een like gegeven, maar eerlijk gezegd gaat het me ver boven mijn pet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schrik nog altijd van jouw wijsheid
Dit probleem deel ik helaas volledig met je.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het een like gegeven, maar eerlijk gezegd gaat het me ver boven mijn pet.
Wat zou ze eigenlijk gedaan hebben?quote:
Als een vreselijke hork gedragen als ik de verhalen mag geloven, wat niet per se strafbaar is. lijkt mij wel echt een kutwijf.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat zou ze eigenlijk gedaan hebben?
Ik kan dit beamen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:17 schreef Scrummie het volgende:
Live verslag van de storm Eunice in regio Twente
Het waait nog steeds.
Einde verslag.
Oh, als dat alles is. Ik heb eigenlijk nog niet veel van haar meegekregen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als een vreselijke hork gedragen als ik de verhalen mag geloven, wat niet per se strafbaar is. lijkt mij wel echt een kutwijf.
Ik ben dusdanig uit het politieke geneuzel dat ik Volt geeneens ken.quote:
Je kunt kamerleden niet echt schorsen, ze kan ook zo voor zichzelf verder gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als een vreselijke hork gedragen als ik de verhalen mag geloven, wat niet per se strafbaar is. lijkt mij wel echt een kutwijf.
Daar zal het ook op uitdraaien, gelukkig hebben we nog niet genoeg partijen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt kamerleden niet echt schorsen, ze kan ook zo voor zichzelf verder gaan.
Klopt, ik zag net dit. (laatste stukje, dan hoef je niet alles te lezen)quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zal het ook op uitdraaien, gelukkig hebben we nog niet genoeg partijen.
Het echtpaar Knoops is een erg leuke rubriek.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klopt, ik zag net dit.
[ afbeelding ]
erg mooi/erg jammer?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
3e dode Amsterdam, fietser.
#lekkereigenwijs
Het gaat haar wel een fles champagne kosten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het echtpaar Knoops is een erg leuke rubriek.
Is handen schudden weer officieel terug?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Afrikaantjes erkennen vrouwen niet.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Gew
[..]
Is handen schudden weer officieel terug?
Verdomme
Bubbels kan ook de goedkoopste cava zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat haar wel een fles champagne kosten.
[ afbeelding ]
Krijg het een klein beetje mee maar ze heeft eigenlijk gewoon een te grote bek voor Volt. En niet op de goede manier.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat zou ze eigenlijk gedaan hebben?
Een kutwijf dat vol van zichzelf is dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg het een klein beetje mee maar ze heeft eigenlijk gewoon een te grote bek voor Volt. En niet op de goede manier.
Wellicht is het nodig na het zien van die Dassers. Wat een ongekend lulletje rozenwaterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een kutwijf dat vol van zichzelf is dus.
Ja daarom heeft hij ook het liefst dat Merkel of Macron ons allen gaat leiden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht is het nodig na het zien van die Dassers. Wat een ongekend lulletje rozenwater
Als dat alles is, een beetje overdreven dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg het een klein beetje mee maar ze heeft eigenlijk gewoon een te grote bek voor Volt. En niet op de goede manier.
Volgens mij wordt het allemaal wel een beetje opgeblazen ja, maar denk niet dat Volt de verkeerde beslissing hier heeft gemaakt haar te schorsen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als dat alles is, een beetje overdreven dus.
Hou je taai makker. Vind je in ieder geval hier op FOK! in positieve zin een enorm goede verandering hebben doorgaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:22 schreef tong80 het volgende:
Ik had gisteren een mental break out, zoals dat in goed Nederlands heet. Zat er even doorheen. Schijnt normaal te zijn na een hartaanval. Dat het na een tijdje pas echt doordringt. Na me herpakt te hebben kan ik weer normaal gaan slapen. Trusten voor nu en straks. En morgen weer gezond op. Geniet van het leven. Dan doe ik het ook.
Mag ik je feliciteren lieverd?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:20 schreef fetX het volgende:
Verjaardagspunthoofd @:neef_wuppie @:lenny_leonard @:wereldgozer
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mag ik je feliciteren lieverd?
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:20 schreef fetX het volgende:
Verjaardagspunthoofd @:neef_wuppie @:lenny_leonard @:wereldgozer
Dank maat.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
Van harte makker! @:fetx Ik zou je graag 3 punten gunnen morgen als cadeau maar hullie motten tegen Cambuur. (al wordt dat gewoon een simpele overwinning)
Het draait al een hele tijd niet meer. Laatste overwinning 10 december. Alleen de 0-0 tegen AZ was nog netjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dank maat.
Ga ik wel vanuit, ja. Vind trouwens wel dat Cambuur af en toe leuk voetbalt. Hoewel, dat baseer ik op de eerste seizoenshelft maar weet niet of dat nu nog zo is.
Hopen op een dikke 4-0 dan maar. Wel leuk weer eens in een vol stadionquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het draait al een hele tijd niet meer. Laatste overwinning 10 december. Alleen de 0-0 tegen AZ was nog netjes.
Dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:33 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die aan Woordle doen, hebben significant meer kans om vroegtijdig te overlijden.
@aTypisch zou je willen beginnen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:33 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die aan Woordle doen, hebben significant meer kans om vroegtijdig te overlijden.
Was het bier op?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:22 schreef tong80 het volgende:
Ik had gisteren een mental break out, zoals dat in goed Nederlands heet. Zat er even doorheen. Schijnt normaal te zijn na een hartaanval. Dat het na een tijdje pas echt doordringt. Na me herpakt te hebben kan ik weer normaal gaan slapen. Trusten voor nu en straks. En morgen weer gezond op. Geniet van het leven. Dan doe ik het ook.
Nee je moeder was al volgespoten.quote:
Held. Ik vergeet nooit dat je me bleef steunen.quote:
Knap weten te herstellen na een teleurstellend begin!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:
Woordle 245 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 41 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟩🟨🟨
🟩🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun je die van Scrummie ook nog even analyseren?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knap weten te herstellen na een teleurstellend begin!
Zeer netjes @Scrummie heel constant naar een schitterend eindresultaat gewerkt. Je hoeft niet snel te pieken om toch succesvol te zijn! Houd die rust vast.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:21 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 245 4/6
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 41 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟨🟩🟨⬛⬛🟩
🟩🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer netjes @:scrummie heel constant naar een schitterend eindresultaat gewerkt. Je hoeft niet snel te pieken om toch succesvol te zijn! Houd die rust vast.
Gaan we niet eten brother?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Held. Ik vergeet nooit dat je me bleef steunen.
Lekker logisch ook, vandaag rijden er geen treinen omdat het gisteren waaide.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder zijn mijn plannen goed verneukt omdat de treinen niet gaan door dat boomerwindje.
NSgoden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker logisch ook, vandaag rijden er geen treinen omdat het gisteren waaide.
Wat is er zo onlogisch aan bomen en andere troep op de rails en kapotte bovenleidingen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker logisch ook, vandaag rijden er geen treinen omdat het gisteren waaide.
Wie plaatst zijn spoor dan ook in de buurt van bomen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat is er zo onlogisch aan bomen en andere troep op de rails en kapotte bovenleidingen?
Als ze dat bij iedere weg ook zo op kunnen lossen, dan moet dat bij het spoor ook wel kunnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat is er zo onlogisch aan bomen en andere troep op de rails en kapotte bovenleidingen?
alles kan, maar wie gaat het betalen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze dat bij iedere weg ook zo op kunnen lossen, dan moet dat bij het spoor ook wel kunnen.
Het moet toch gebeuren.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
alles kan, maar wie gaat het betalen?
Wat een bikkel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:12 schreef AFCNiels het volgende:
Kijk eens wat een leed en evengoed zijn er nog mensen die alleen maar aan een paar euro denken.
[ twitter ]
Erg mooiquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:45 schreef tong80 het volgende:
een open hart
is voor eeuwig
dichtgeschroeid
het open hart
is voor eeuwig
open
zoals een open hart
hoort te zijn
ik ben open
voor altijd
voor altijd
een open hart
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:45 schreef tong80 het volgende:
een open hart
is voor eeuwig
dichtgeschroeid
het open hart
is voor eeuwig
open
zoals een open hart
hoort te zijn
ik ben open
voor altijd
voor altijd
een open hart
Ze vergeet haar reet ermee te wassen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland heb jij al een Aziatische kraan?
[ twitter ]
Op een zeker moment zie je ineens een donkere substantie wegspoelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze vergeet haar reet ermee te wassen.
Hier is iets mis gegaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:29 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen
Woordle 246 5/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 42 X/6
⬛🟨🟨⬛🟩⬛
🟨🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
Nee Scrummie, dit wordt een geweldige dag!quote:Op zondag 20 februari 2022 08:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt he.
Wat een kut dag gaat dit nu worden.
Oh okequote:Op zondag 20 februari 2022 08:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee Scrummie, dit wordt een geweldige dag!
Klopt, veel zin in.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer voetbal met publiek makker, tegen het altijd naïef meevoetballende Cambuur.
Gelukkig alleen de laatste 10 minuten meegekregen, ik had een dartsentoernooi in de kantine.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, veel zin in.
Hopelijk spelen we beter dan vorige week, want dat was wel erg vervelend. Bijna net zo vervelend als Ajax gister.
Ah, gewonnen?quote:Op zondag 20 februari 2022 08:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig alleen de laatste 10 minuten meegekregen, ik had een dartsentoernooi in de kantine.
Nee het lukte totaal niet. En ik heb mijn mobiel laten liggen en kreeg net via fb een berichtje van een vriendin dat ik met de fiets was gevallen en dat we ook nog gezoend hebben. Echt zin om dat thuis te vertellen. Dit wordt een enorm leuke zondag!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 08:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee het lukte totaal niet. En ik heb mijn mobiel laten liggen en kreeg net via fb een berichtje van een vriendin dat ik met de fiets was gevallen en dat we ook nog gezoend hebben. Echt zin om dat thuis te vertellen. Dit wordt een enorm leuke zondag!
Dat laatste was een grapje van dat meisje hoor ik nu.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
![]()
Drink dan ook niet zoveel, zuiplap. Sterkte daarmee, hopelijk vergeeft mevrouw maxi-mus je.
[..]
Nee het lukte totaal niet. En ik heb mijn mobiel laten liggen en kreeg net via fb een berichtje van een vriendin dat ik met de fiets was gevallen en dat we ook nog gezoend hebben. Echt zin om dat thuis te vertellen. Dit wordt een enorm leuke zondag!
Oh. Humor om te lachen.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat laatste was een grapje van dat meisje hoor ik nu.
quote:Op zondag 20 februari 2022 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan was het:quote:Op zondag 20 februari 2022 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Klinkt als een prima zaterdag.
Denk je dat mevrouw maxi-mus woedend gaat worden?
[..]
Haha jezus.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je anekdote is nu wel minder leukquote:Op zondag 20 februari 2022 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2022 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ik ga volgende zondag weer eens live naar feyenoordgodquote:Op zondag 20 februari 2022 10:00 schreef Caland het volgende:
Dat wordt de kater wegzuipen in Rotterdam straks
Flink punthoofdje @:neef_wuppie
Sorry Scrummie, maar dit is toch echt wel een vereiste om mee te kunnen komen met het dartsen. Zijn vriendin zou hem moeten steunen nu hij zoveel opoffert voor de sport.quote:
Ja hoor lijkt me gezellig.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:59 schreef Mortaxx het volgende:
@:haags stukje wandelen in het Zuiderpark vanavond?
Mooi, wat gaat er gebeuren?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:51 schreef Tjacka het volgende:
Ik zit helemaal in het Oekraïne verhaal jongens
Pfff, ook dat nog.quote:
Runderragout met groentemix en notenrijstquote:Op zondag 20 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hutspot.
Morgen wordt het dacht ik ook weer ongelofelijk kutweer.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:06 schreef Scrummie het volgende:
Het waait weer ontzettend hard.
Ik haat wind.
Gaat de roverheid hier nog iets aan doen? Of zijn we weer eens niet voorbereid?quote:Op zondag 20 februari 2022 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Morgen wordt het dacht ik ook weer ongelofelijk kutweer.
#HETHOUDTNIETOPNIETVANZELF
Is Kenji bang?quote:Op zondag 20 februari 2022 22:16 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier opeens te ONWEREN
@:lenny_leonard @:zipportal
pics?quote:Op zondag 20 februari 2022 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee Benny, dat valt reuze mee. Ze ligt heerlijk te slapen.
Goed om te horen, Renee.quote:Op zondag 20 februari 2022 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee Benny, dat valt reuze mee. Ze ligt heerlijk te slapen.
zieke onweer hier maatquote:Op zondag 20 februari 2022 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik moest net de weg op.
Veilig weer binnen. Het waait in Tilburg ERG hard. @:ggmm @:oriente
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 februari 2022 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat de roverheid hier nog iets aan doen? Of zijn we weer eens niet voorbereid?
Ter compensatie gaat de btw nog wat omhoogquote:Op zondag 20 februari 2022 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat de roverheid hier nog iets aan doen? Of zijn we weer eens niet voorbereid?
quote:Op zondag 20 februari 2022 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ter compensatie gaat de btw nog wat omhoog
Gr gr sigrid
Italiaanse zijn lekker hun huizen klimaatneutraal aan het makenquote:
Dat vind ik ook altijd wel een prima gifje.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 08:52 schreef tong80 het volgende:
Iemand die de AD column van van Hanegem kan plaatsen?
Ik trap hier NIET in.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:52 schreef tong80 het volgende:
Iemand die de AD column van van Hanegem kan plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |