Ik zie mezelf daar meer als een type Davy Klaassen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Omdat je toch wel een van de betere spitsen bent (als je in the zone bent)
Ja mag ook, gewoon uitstekende positionering voor de goalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf daar meer als een type Davy Klaassen.
Geen site voor nodig, het waait zelfs in mijn kamer nuquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
https://earth.nullschool.net
Hier kun je zien hoe hard het waait.
Dankzij de storm kan ik weer een keer op vrijdag ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja mag ook, gewoon uitstekende positionering voor de goal
Hopelijk ben je er vanavond ook bij
Lekker met de dekens wapperen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen site voor nodig, het waait zelfs in mijn kamer nu
Want je werkt bij thuisbezorgd.nl?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankzij de storm kan ik weer een keer op vrijdag ja.
Nee, maar ik werk wel buiten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want je werkt bij thuisbezorgd.nl?
Echt? Ik had echt verwacht dat jij iets als illustrator of graphic designer of zo zou doenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar ik werk wel buiten.
Soms moet je je comfortzone vergroten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Echt? Ik had echt verwacht dat jij iets als illustrator of graphic designer of zo zou doen
Wat verkoop je?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms moet je je comfortzone vergroten.
Valt me nog mee dat het filmpje niet gepaard gaat met het k-woord.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
@:Haags Daar gaat je stadion jongen
Ik mis mrstylo nog regelmatig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Echt? Ik had echt verwacht dat jij iets als illustrator of graphic designer of zo zou doen
geen last van. Ik werk thuis dus hoef de deur niet uit. Tot nu toe hoor ik nog steeds vliegtuigen ook die waaien nog niet de lucht uit blijkbaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe red jij jezelf in de storm
Het k-woord.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat het filmpje niet gepaard gaat met het k-woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |