SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gechargeerd: zowat iedereen heeft het wel gehad ondertussen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Is ook goed te zien aan de hoeveelheid testen :
[ afbeelding ]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het twitteraccount bestaat nog wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daarop baseer ik me inderdaad. En www.kanikeenkortebroekaan.nl. Maar die bestaat niet meer zo te zien
https://twitter.com/kortebroekwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gechargeerd: zowat iedereen heeft het wel gehad ondertussen?
Olifantenhuid.![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Marianne Koopmans al een zorgelijk tweetje eruit gedaan?Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
In mijn vriendenkring was er afgelopen weekend een superspread event.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tot nu 4 besmettingen erbij, die mensen hadden elkaar zaterdag gezien, ik was er vrijdag bij, en ben nog gevrijwaard.
De komende 24uur zijn cruciaal
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gechargeerd: zowat iedereen heeft het wel gehad ondertussen?![]()
Dochter net weer vrij verklaard, rest van het gezin gevrijwaard gebleven.![]()
![]()
Ik ook niet.quote:![]()
Zou het kunnen dat je echt 0,0 merkt?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Yes! de R weer onder de 1, het is nu inderdaad gespeeld!quote:When the flag drops, the bullshit stops![]()
Nope, still standingquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gechargeerd: zowat iedereen heeft het wel gehad ondertussen?![]()
Ja, dat kan. Of zo weinig en zo kort dat het geen aanleiding is voor een testje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Zou het kunnen dat je echt 0,0 merkt?![]()
Leuk rijtje, meer de helft daarvan zijn helemaal geen nachtclubs of discotheken maar concertzalen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan vergis je je echt. In een kleine club als De Basis in Utrecht kunnen al 600 man. En dan nog eens alles wat daar bovenuit komt: Tivoli (2 of 3 zalen), Paradiso, Melkweg, Marktkantine, Westergas, Now&Wow, Paradigm, Paard, 013, Toffler, Time Out, Doornroosje, Ziggo Dome, Jaarbeurs, Ahoy, De Helling, RAI, Afas Live, Jimmy Woo, Chicago Social Club even zo uit mijn hoofd. En dan vergeet ik vast nog de meerderheid. Een concert in de JC Arena of GelreDome? Nog eens 50.000 testen erbij. Iemand gaat hier heel rijk van worden.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Die heeft een zware taak de komende tijd:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:58 schreef halfway het volgende:
Marianne Koopmans al een zorgelijk tweetje eruit gedaan?
- De overheid verdedigen en waarschuwen tegen het afrekenen met beleidsbepalers.
- De (achter het mondneusmasker) schuimbekkende meute paaien die roept dat de overheid alle kwetsbaren voor de bus gooit en alle oudjes dood wil hebben.![]()
Mijn eerstvolgende concert in Roosje is in april ergens. Benieuwd of 1G het volhoudt tot die tijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:10 schreef Kickinalfa het volgende:
500 man binnen en meteen 1g, ga toch weg.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Correct en die vallen er gewoon onder omdat de meeste niet of grotendeels niet geplaceerd zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Leuk rijtje, meer de helft daarvan zijn helemaal geen nachtclubs of discotheken maar concertzalen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
En dat allemaal vanuit haar schuilkelderquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:11 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Die heeft een zware taak de komende tijd:
- De overheid verdedigen en waarschuwen tegen het afrekenen met beleidsbepalers.
- De (achter het mondneusmasker) schuimbekkende meute paaien die roept dat de overheid alle kwetsbaren voor de bus gooit en alle oudjes dood wil hebben.![]()
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Anders doen we gewoon een FOK! meet festival in Stockholm mensenGeen CTB, geen 1G, 50 euro voor zomer lang concerten
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, je moet ze op de regels wijzen!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Man, ik ben vandaag weer een dagje op kantoor. En hier is de regel dat men als men door de gangen loopt een mondkapje op moet(hogeschool) Om vervolgens met zijn twintigen tegelijk aan een tafel te gaan zitten, druk kletsend, geen afstand houdend.
Hou. Toch. Op.![]()
![]()
![]()
Alleen die bierprijzen...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:15 schreef Evenstar het volgende:
Anders doen we gewoon een FOK! meet festival in Stockholm mensenGeen CTB, geen 1G, 50 euro voor zomer lang concerten
![]()
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Wat denken jullie, gaan de mensen voor de test of gaan mensen massaal hun kaarten annuleren?
Of gaan organisatoren de concerten en feesten verplaatsen iets verder in de toekomst?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Mensen gaan testen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:17 schreef _serial_ het volgende:
Wat denken jullie, gaan de mensen voor de test of gaan mensen massaal hun kaarten annuleren?
Of gaan organisatoren de concerten en feesten verplaatsen iets verder in de toekomst?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Evenstar
![]()
Denk dat mensen dusdanig graag naar concerten willen dat ze wel gaan testen. Ik zou het ook doen ook al ben ik tegen 1G geneuzel nu. Het is hoe het is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:17 schreef _serial_ het volgende:
Of gaan organisatoren de concerten en feesten verplaatsen iets verder in de toekomst?
Zou mooi zijn als gewoon alle zalen zeggen FUCK YOU en het compleet negeren![]()
![]()
Denk dat mensen voor nu massaal gaan testen om weer wat te gaan doen. Mocht het langer duren gaan mensen minder snel naar concerten en feesten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:17 schreef _serial_ het volgende:
Of gaan organisatoren de concerten en feesten verplaatsen iets verder in de toekomst?![]()
De Kuip is zo ongeveer het enige stadion in Nederland waar er geen stoelnummering is. Dus denk het niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht wel dat @:Caland en @:Scrummie netjes geplaceerd op hun stoeltje zitten in de Kuip zondag.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik denk dat de meeste mensen wel netjes gaan testen, zó vaak ben je nu ook weer niet op een 500+-locatie dus dat zullen de meesten er nog wel voorover hebben. Ik ben vooral benieuwd wat er gebeurt met mensen die positief testen (wat doen ze met hun kaartje) en hoe lang het duurt voordat er een of ander festival toch een besmettingshaard blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:17 schreef _serial_ het volgende:
Of gaan organisatoren de concerten en feesten verplaatsen iets verder in de toekomst?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Stap voor stap:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
RIVM, CDC, NHS, allemaal zeggen het, maar zullen zich vast baseren op wat anekdotes van de buurman of de slager. Het is echt niet erg om toe te geven dat je fout zit. Probeer het eens.
UK:
[..]
US:
[..]
https://www.sciencedaily.com/releases/2021/08/210825113649.htm
[..]
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33899740/
[..]
Misschien moet je gewoon even ophouden met uit de hoogte en iedereen proberen de les te lezen en die tijd steken in daadwerkelijk inlezen
Ben nu wel klaar met op je onzin reageren. Doe er lekker mee wat je wil(Dit is ook geen daadwerkelijk paper).quote:Die mensen hebben niet eens symptomen, we weten allemaal dat de PCR test hypergevoelig is/ kan zijn. Ik zeg ook niet dat er géén virusdeeltjes zijn of verspreiden vóór symptomen.quote:A new study has found that individuals infected with the COVID-19 virus are most contagious two days before, and three days after, they develop symptoms. The study also finds that infected individuals are more likely to be asymptomatic if they contracted the virus from someone who was asymptomatic.
Maar zonder symptomen anderen besmetten waaropvolgend zij symptomen krijgen? Succes. Als dit onderzoek wat zegt is het eigenlijk iets heel positiefs voor asymptomatische mensen, ze komen in aanraking met het virus, ze verspreiden het virus, maar allemaal op zo een laf niveautje dat niemand er ziek van wordt.
Als je op die manier antistoffen opbouwt (zou zomaar kunnen) dan is dat alleen maar gunstig.
Asymptomatische mensen thuishouden ging het om. Ik vind dat onzin, de bevindingen van dit onderzoek geven daar alleen maar meer kracht aan.Ik zie verder geen bevindingen in deze tekst "Close before or after" lijken de onderzoekers te definieren als het interval -2 tot +3. Dat vind ik niet "close before or after".quote:close contacts were more likely to contract COVID-19 from the primary infected individual if they were exposed shortly before or after the individual developed noticeable symptoms.
Keb dus a.d.h.v. deze gegeven bron geen nieuw inzicht in dat asymptomatische besmettingen een noemenswaardig ding zijn. Daarmee zeg ik dus niet dat het niet zo is maar wat ik kan zien aan de gegeven bron geeft daar geen antwoord op.quote:Nou dit zou dan toch met contact tracing allang bevestigd kunnen worden met een empirische studie?quote:In fact, the computational experiments show the risk of transmission is highest immediately before symptoms develop.
In Nederland was er onderzoek geweest dat keek naar het aantal cycli dat gebruikt werd voor het constateren van een corona besmetting, wat bleek, de hoogste 25% observaties die we positief benoemden infectereerde helemaal niemand in de contact trace groepen.
False negatives 0% maar false positives ook 100% voor die subgroep.
Die PCR test is gevoelig zat om met nauwelijks risico op false negatives om het met minder cycli te doen, en dus minder false positives.
Het aantal cycli is ook gewoon verlaagd / aangepast sinds de start. Dat zegt eigenlijk al heel wat qua interpretatie "besmetting" en "PCR positief"."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik denk dat er veel hun kaarten gaan annuleren. Ik in ieder geval wel als het in april nog is. Daarvoor heb ik niks staan, is allemaal gecancelled, uitgesteld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:17 schreef _serial_ het volgende:
Of gaan organisatoren de concerten en feesten verplaatsen iets verder in de toekomst?
Maar ik denk ook dat veel artiesten hun concerten in NL dan gaan annuleren bij voorbaat al.![]()
Nog steviger lobbyen om maatregelen los te laten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:17 schreef _serial_ het volgende:
Of gaan organisatoren de concerten en feesten verplaatsen iets verder in de toekomst?Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ik zat in het verleden 3 jaar op mijn genummerde stoel. Is dit veranderd?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De Kuip is zo ongeveer het enige stadion in Nederland waar er geen stoelnummering is. Dus denk het niet.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Denk dat mensen zich verkijken op concertgangers. De echte muziek/concertliefhebbers gaan meerdere malen per maand. En kijken er anders naar uit dan een 16-jarig meisje dat voor het eerst Maneskin gaat zien. Als het in april nog is, die maand heb ik vijf concerten staan, dan cancel ik de concerten in NL. Vooral ook omdat ik die bands toch weer in juli op Werchter ga zien. En dezelfde maand heb ik 1 groter concert, maar dat is in het Sportpaleis, dus kan zonder testen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk dat mensen dusdanig graag naar concerten willen dat ze wel gaan testen. Ik zou het ook doen ook al ben ik tegen 1G geneuzel nu. Het is hoe het is.
Zou mooi zijn als gewoon alle zalen zeggen FUCK YOU en het compleet negeren![]()
Nou als ik op een locatie ben, is het zeker wel een 500+ locatiequote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen wel netjes gaan testen, zó vaak ben je nu ook weer niet op een 500+-locatie dus dat zullen de meesten er nog wel voorover hebben. Ik ben vooral benieuwd wat er gebeurt met mensen die positief testen (wat doen ze met hun kaartje) en hoe lang het duurt voordat er een of ander festival toch een besmettingshaard blijkt te zijn.
(Ziggo Dome, Afas Live, Paradiso, Melkweg, 013, Gelredome, Tivoli, Gashouder)
Maar zeker waar, hoe ga je om met mensen die positief testen, hoe coulant ben je daar als organisator.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Nouja de stoelen op zichzelf hebben wel nummers natuurlijk, maar op enkele vakken na heeft niemand een eigen stoel. Gewoon wie het eerst komt, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat in het verleden 3 jaar op mijn genummerde stoel. Is dit veranderd?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah op die fiets.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja de stoelen op zichzelf hebben wel nummers natuurlijk, maar op enkele vakken na heeft niemand een eigen stoel. Gewoon wie het eerst komt, zoals het hoort.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ga jij testen voor wat je als eerste hebt staan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nou als ik op een locatie ben, is het zeker wel een 500+ locatie
(Ziggo Dome, Afas Live, Paradiso, Melkweg, 013, Gelredome, Tivoli, Gashouder)
Maar zeker waar, hoe ga je om met mensen die positief testen, hoe coulant ben je daar als organisator.![]()
Evenstar
![]()
Nou ja, weet het niet hoor. Ben zelf ook een concertliefhebber en als ik nu nog in NL zat en ik in april 5 concerten had gehad dan was ik echt wel gegaan, dan maar een stokje in mijn neus. Ik mis het zo ontzettend hard.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk dat mensen zich verkijken op concertgangers. De echte muziek/concertliefhebbers gaan meerdere malen per maand. En kijken er anders naar uit dan een 16-jarig meisje dat voor het eerst Maneskin gaat zien. Als het in april nog is, die maand heb ik vijf concerten staan, dan cancel ik de concerten in NL. Vooral ook omdat ik die bands toch weer in juli op Werchter ga zien. En dezelfde maand heb ik 1 groter concert, maar dat is in het Sportpaleis, dus kan zonder testen.
Niet dat ik voor 1G ben, maar zolang de zalen of organisatoren niet FUCK YOU zeggen richting 1G gaat het echt niet veel uitmaken dat een paar man gaan afzeggen. Helaas.
Stomme is dat ik kaartjes had voor een concert in april. Besloten om het te verkopen door emigratie en nu komt het net zo uit dat ik in die week alsnog in NL ga zijnKutzooi
![]()
Nou ja, ik wacht rustig af tot juni en dan ga ik hier wel los![]()
![]()
Ik ben Asterixquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Punt is natuurlijk vooral wat 1G nog aan virusverspreiding gaat doen. Weinig gok ik, het is weer puur dat men maar niet alles los wil laten (net als mondmaskers in het OV).quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, weet het niet hoor. Ben zelf ook een concertliefhebber en als ik nu nog in NL zat en ik in april 5 concerten had gehad dan was ik echt wel gegaan, dan maar een stokje in mijn neus. Ik mis het zo ontzettend hard.
Niet dat ik voor 1G ben, maar zolang de zalen of organisatoren niet FUCK YOU zeggen richting 1G gaat het echt niet veel uitmaken dat een paar man gaan afzeggen. Helaas.
Stomme is dat ik kaartjes had voor een concert in april. Besloten om het te verkopen door emigratie en nu komt het net zo uit dat ik in die week alsnog in NL ga zijnKutzooi
![]()
Nou ja, ik wacht rustig af tot juni en dan ga ik hier wel los
Ik word met beide niet echt geconfronteerd maar doodmoe word je van die dwangneurose.![]()
Oh ja, ik heb er ook veel zin in! Gelukkig nog wel in oktober geweest toen het even kon. Maar mijn eerste concert is bijvoorbeeld Sons in de Effenaar 1 april. Ik ga daar niet voor testen, ik verrek het. Ik zie ze dit jaar nog op Werchter en wil ze toch wel graag nog in een zaal zien, maar spelen wel ergens in de regio (België, is een Belgische band), dan ga ik daar wel heen. Nou is dat natuurlijk maar anekdotisch, maar denk wel dat meer mensen er zo over denken en dat het nog niet fijn wordt voor de culturele sector. Maar ik vind dat die de afgelopen twee jaar ook wel erg stil zijn geweest en wel eens wat harder voor hun recht op mogen komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, weet het niet hoor. Ben zelf ook een concertliefhebber en als ik nu nog in NL zat en ik in april 5 concerten had gehad dan was ik echt wel gegaan, dan maar een stokje in mijn neus. Ik mis het zo ontzettend hard.
![]()
Nou ja, ik wacht rustig af tot juni en dan ga ik hier wel los![]()
Ik ga er vanuit dat ze dan 1G al naar de eeuwige jachtvelden hebben verbannen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ga jij testen voor wat je als eerste hebt staan?
En ik ga niet testen, dan neem ik mijn verlies wel voor dat ene evenement.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik het Gallische Dorp!quote:
Maar eigenlijk zijn hier dus meer mensen die het niet gehad hebben dan wel....![]()
dan is wanneer?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze dan 1G al naar de eeuwige jachtvelden hebben verbannen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: