SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gechargeerd: zowat iedereen heeft het wel gehad ondertussen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Is ook goed te zien aan de hoeveelheid testen :
[ afbeelding ]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het twitteraccount bestaat nog wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daarop baseer ik me inderdaad. En www.kanikeenkortebroekaan.nl. Maar die bestaat niet meer zo te zien
https://twitter.com/kortebroekwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gechargeerd: zowat iedereen heeft het wel gehad ondertussen?
Olifantenhuid.![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Marianne Koopmans al een zorgelijk tweetje eruit gedaan?Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
In mijn vriendenkring was er afgelopen weekend een superspread event.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gechargeerd: zowat iedereen heeft het wel gehad ondertussen?
Tot nu 4 besmettingen erbij, die mensen hadden elkaar zaterdag gezien, ik was er vrijdag bij, en ben nog gevrijwaard.
De komende 24uur zijn cruciaal
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gechargeerd: zowat iedereen heeft het wel gehad ondertussen?![]()
Dochter net weer vrij verklaard, rest van het gezin gevrijwaard gebleven.![]()
![]()
Ik ook niet.quote:![]()
Zou het kunnen dat je echt 0,0 merkt?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Yes! de R weer onder de 1, het is nu inderdaad gespeeld!quote:When the flag drops, the bullshit stops![]()
Nope, still standingquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gechargeerd: zowat iedereen heeft het wel gehad ondertussen?![]()
Ja, dat kan. Of zo weinig en zo kort dat het geen aanleiding is voor een testje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Zou het kunnen dat je echt 0,0 merkt?![]()
Leuk rijtje, meer de helft daarvan zijn helemaal geen nachtclubs of discotheken maar concertzalen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan vergis je je echt. In een kleine club als De Basis in Utrecht kunnen al 600 man. En dan nog eens alles wat daar bovenuit komt: Tivoli (2 of 3 zalen), Paradiso, Melkweg, Marktkantine, Westergas, Now&Wow, Paradigm, Paard, 013, Toffler, Time Out, Doornroosje, Ziggo Dome, Jaarbeurs, Ahoy, De Helling, RAI, Afas Live, Jimmy Woo, Chicago Social Club even zo uit mijn hoofd. En dan vergeet ik vast nog de meerderheid. Een concert in de JC Arena of GelreDome? Nog eens 50.000 testen erbij. Iemand gaat hier heel rijk van worden.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Die heeft een zware taak de komende tijd:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:58 schreef halfway het volgende:
Marianne Koopmans al een zorgelijk tweetje eruit gedaan?
- De overheid verdedigen en waarschuwen tegen het afrekenen met beleidsbepalers.
- De (achter het mondneusmasker) schuimbekkende meute paaien die roept dat de overheid alle kwetsbaren voor de bus gooit en alle oudjes dood wil hebben.![]()
Mijn eerstvolgende concert in Roosje is in april ergens. Benieuwd of 1G het volhoudt tot die tijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:10 schreef Kickinalfa het volgende:
500 man binnen en meteen 1g, ga toch weg.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Correct en die vallen er gewoon onder omdat de meeste niet of grotendeels niet geplaceerd zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Leuk rijtje, meer de helft daarvan zijn helemaal geen nachtclubs of discotheken maar concertzalen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
En dat allemaal vanuit haar schuilkelderquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:11 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Die heeft een zware taak de komende tijd:
- De overheid verdedigen en waarschuwen tegen het afrekenen met beleidsbepalers.
- De (achter het mondneusmasker) schuimbekkende meute paaien die roept dat de overheid alle kwetsbaren voor de bus gooit en alle oudjes dood wil hebben.![]()
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Anders doen we gewoon een FOK! meet festival in Stockholm mensenGeen CTB, geen 1G, 50 euro voor zomer lang concerten
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, je moet ze op de regels wijzen!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Man, ik ben vandaag weer een dagje op kantoor. En hier is de regel dat men als men door de gangen loopt een mondkapje op moet(hogeschool) Om vervolgens met zijn twintigen tegelijk aan een tafel te gaan zitten, druk kletsend, geen afstand houdend.
Hou. Toch. Op.![]()
![]()
![]()
Alleen die bierprijzen...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:15 schreef Evenstar het volgende:
Anders doen we gewoon een FOK! meet festival in Stockholm mensenGeen CTB, geen 1G, 50 euro voor zomer lang concerten
![]()
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: