Nou blijkbaar niet hequote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt wel harder, individueel hebben ze dat laten zien.
Je zou als topsporter maar iets moeten trainen voor de Olympische Spelen.quote:
Echt welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ga hier niet meer eerder voor opstaan
Goenavund.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bergsma gaat uiteraard bedanken om in te vallen straks.
De groeten
Nog een understatement.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:55 schreef OmniRocket het volgende:
Kramer heeft niks te zoeken op deze spelen
Gelukkig was ik al een paar uur wakker. Afdaling en Big Air waren beter.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ga hier niet meer eerder voor opstaan
Als hij slim is weigert hij dat gewoon. Geen eer te behalen hier.quote:
Nooit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:56 schreef Remco het volgende:
Het zag er ook echt niet uit bij Roest.
Zou toch een redelijk gemakkelijke medaille moeten zijn als we hier iets meer moeite in steken.quote:
Ook dat jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:56 schreef raptorix het volgende:
En maar roepen: Noorwegen heeft het moeilijk? LOL Ze lopen gewoon bijna 1.5 seconde uit.
Ben gewoon door mijn wekker heen geslapen vannacht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gelukkig was ik al een paar uur wakker. Afdaling en Big Air waren beter.
Ook voor de uitzending: En word het 2 keer goud?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef tjoptjop het volgende:
Arrogant Nederland dacht het wel even te doen zonder te oefenen
Terecht eruit, wat een schertsvertoning
Ik snap die wissels ook niet, andere landen bewijzen dat het beter is om iemand van kop af aan op kop te zetten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef Redefine het volgende:
De verandering in tactiek in beide gevallen was dus om een stuk sneller te starten en dan maar te kijken waar het schip strand.
3:39 is gewoon baggerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind de mannen toch wel minder gênant dan de vrouwen.
Waarop iedereen zei, neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook voor de uitzending: En word het 2 keer goud?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:58 schreef MichaelScott het volgende:
Zo zielig voor Kramer dit ja.![]()
![]()
Hij had gewoon 2 jaar geleden moeten stoppen.
Ja mooi datquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook voor de uitzending: En word het 2 keer goud?
Maar dan moeten ze elkaar de hele race vasthouden .... leverde maar 1 seconde winst op, dus dan doe je dat niet...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap die wissels ook niet, andere landen bewijzen dat het beter is om iemand van kop af aan op kop te zetten.
Sowieso Bosker, waar heeft die gespeeld dan? Heeft die ooit iets van betekenis gedaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:58 schreef DeeBee het volgende:
Gelukkig Bosker en Kramer meegenomen voor dit spektakel
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]Ik snap de grap denk ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Juist gênanter omdat ze uit een ploeg komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind de mannen toch wel minder gênant dan de vrouwen.
Hij gaat de tegenstand onderuit schaatsen als Bergsma versnelt?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:59 schreef AgnesGru het volgende:
Kramer gaat gewoon iedereen verrassen en de MS winnen
Omdat ze in deze combinatie en met deze tactiek in Polen van iedereen hebben gewonnen vonden ze het niet nodig om ook een andere tactiek te trainenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap die wissels ook niet, andere landen bewijzen dat het beter is om iemand van kop af aan op kop te zetten.
Zelfde opstelling?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:00 schreef franklop het volgende:
Dames waren 0,15 langzamer dan hun gouden race op het WK afstanden vorig jaar
2.55,79 om 2.55,94.
Toen reed Canada 2.55,97
Bij Nederland lijkt het net alsof ze niet kunnen schaatsen. Channant.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze treintjes zien er veel beter uit. Kort op elkaar, in zelfde slag en duwen in bochten.
En Nederland maar moeilijk doen dat het niet kan
Is wel gevaarlijk manquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:01 schreef Remco het volgende:
Je ziet aan die Russen gewoon hoeveel sneller je bent met alleen duwen.
Wellicht kunnen ze hem bondscoach maken? Dan worden we wel gezuiverd van ongewenste elementen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:00 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
Ik verwacht nu een interview met Anema om de deze corrupte puinzooi te duiden.
Hoe gaat hij dit rechttrekken en ons leiden uit deze duistere tijden ?
Inderdaad, ik vind ook beter om niet meer mee te doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:01 schreef Starflyer het volgende:
Vanaf nu dus alleen maar schaatsers selecteren die wel willen trainen en samenwerken.
Misschien is dat wel het geheime wapen, of iedereen schrikt zo van Kramer dat ze spontaan vallen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij gaat de tegenstand onderuit schaatsen als Bergsma versnelt?
Zal echt angst aanjagen in de MS.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:59 schreef AgnesGru het volgende:
Kramer gaat gewoon iedereen verrassen en de MS winnen
Yup. Beide.quote:
"Dat is gevaarlijk"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze treintjes zien er veel beter uit. Kort op elkaar, in zelfde slag en duwen in bochten.
quote:
Wat zeg je dan tijdens zo'n rit?quote:
Maar alle (goede) landen hebben een andere tactiek, daar is de bondscoach toch voor?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:04 schreef franklop het volgende:
Denk dat je Coopmans bij de mannen weinig kan verwijten hoor. Deze 3 rijden de hele dag met elkaar, dan moet dit toch gewoon beter kunnen?
Maar goed, Orie wil het niet, dan kan je bondscoach zijn, maar dan sta je machteloos.
Meer beveiliging bij Jumbo Jordaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:06 schreef Jason22 het volgende:
Benieuwd of Sven, als hij volgend jaar een belangrijke functie heeft bij Jumbo, iets gaat doen aan het beleid.
Die hebben wel veel schaatsers die de 3/5 km goed aankunnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom schroeit Rusland ineens?
Ja maar die trainen daar specifiek voor. De bondscoach daar is ook de daadwerkelijke coach van de schaatsers zelf.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar alle (goede) landen hebben een andere tactiek, daar is de bondscoach toch voor?
Dan doen we de volgende keer dus niet mee op dit onderdeel aangezien daar nooit ruimte voor gaat zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:01 schreef Starflyer het volgende:
Vanaf nu dus alleen maar schaatsers selecteren die wel willen trainen en samenwerken.
Dokter is vannacht langsgeweestquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kon ook niet versnellen. Zat er gewoon niet in.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:06 schreef Starflyer het volgende:
Toch te laat overgenomen door Roest
Iedereen duwt in de bochten en rijdt netjes in elkaars slag. Dat zijn toch simpele aanwijzingen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:04 schreef franklop het volgende:
Denk dat je Coopmans bij de mannen weinig kan verwijten hoor. Deze 3 rijden de hele dag met elkaar, dan moet dit toch gewoon beter kunnen?
Maar goed, Orie wil het niet, dan kan je bondscoach zijn, maar dan sta je machteloos.
Ja bij de mannen vind ik het nog wel het meest bizar, notabene uit één ploeg. Je moet elk team maar gewoon een ploeg laten maken, de beste gaan naar de Spelen ten koste van individuele plekken (met name 2, 3e plekken per afstand).quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:04 schreef franklop het volgende:
Ze kloten maar wat aanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar alle (goede) landen hebben een andere tactiek, daar is de bondscoach toch voor?
Coopmans kun je niet overal de schuld van geven nee. Het is aan de schaatsers om het te doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:04 schreef franklop het volgende:
Daar zal wel wat inzitten maar je maakt mij niet wijs dat 3 ploeggenoten op dit niveau dat duwen niet kunnen, want te gevaarlijk. Dit kan ik zelfs. En op onze ijsbaan rijden ze mooier in elkanders slag dan dit trio.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar die trainen daar specifiek voor. De bondscoach daar is ook de daadwerkelijke coach van de schaatsers zelf.
Bondscoach in NL zijn bij schaatsen zegt niet zoveel met de commerciele ploegen.
Dan hebben we er ook niets te zoeken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan doen we de volgende keer dus niet mee op dit onderdeel aangezien daar nooit ruimte voor gaat zijn.
Ze hebben er nu in principe ook al bijna twee plaatsen voor vrijgemaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan doen we de volgende keer dus niet mee op dit onderdeel aangezien daar nooit ruimte voor gaat zijn.
Maar Orie wil er niet op trainen. En de ploeg heeft gezegd dat ze dat niet 'opeens' willen invoeren, want 'gevaarlijk'quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iedereen duwt in de bochten en rijdt netjes in elkaars slag. Dat zijn toch simpele aanwijzingen?
Die had vlak voordat ie moest overnemen die misslagen waardoor ie bijna op zijn plaat gingquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Kon ook niet versnellen. Zat er gewoon niet in.
Maar dan is het niet de schuld van Coopmansquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zal wel wat inzitten maar je maakt mij niet wijs dat 3 ploeggenoten op dit niveau dat duwen niet kunnen, want te gevaarlijk. Dit kan ik zelfs. En op onze ijsbaan rijden ze mooier in elkanders slag dan dit trio.
Dan moeten er we ermee stoppen om hier prioriteit aan te geven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar Orie wil er niet op trainen. En de ploeg heeft gezegd dat ze dat niet 'opeens' willen invoeren, want 'gevaarlijk'
'iedereen die niet mee wil in mijn plan selecteer ik niet'? Als hij geen overwicht heeft is het ook een waardeloze coach.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dan is het niet de schuld van Coopmans
En geen mensen opstellen die weinig tot geen commitment tonen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Coopmans kun je niet overal de schuld van geven nee. Het is aan de schaatsers om het te doen.
De slechte interviews etc. is hem dan weer wel aan te rekenen.
Qua individuele kwaliteiten had ik dit al eerder verwacht dit seizoen. Hebben de perfecte samenstelling.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ligt dan wellicht ook gewoon aan of schaatsers hier wel of niet geschikt voor zijn. Deze drie trainen wel gewoon met elkaar maar hebben alle drie een andere bouw en slag, waardoor ze gewoon veel minder voordeel halen uit een treintje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jong Oranje baantje, alleen een lul wil het.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:11 schreef Remco het volgende:
Hoe komen ze ook bij die Coopmans, zo'n indrukwekkend CV zie ik niet:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Coopmans
Laat Tuitert maar bondscoach wordenquote:
Czerwonka had nog wat harder moeten schaatsen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:11 schreef Remco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bondscoach bij het schaatsen is een nog minder gewilde baan dan Bondscoach van Jong Oranje (voetbal)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:11 schreef Remco het volgende:
Slim plan. Realistisch ook!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja bij de mannen vind ik het nog wel het meest bizar, notabene uit één ploeg. Je moet elk team maar gewoon een ploeg laten maken, de beste gaan naar de Spelen ten koste van individuele plekken (met name 2, 3e plekken per afstand).
Ja. Maar het probleem is dat de bondscoach nooit enig gezag heeft. Dus die zal dat niet eens kunnen inbrengen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En geen mensen opstellen die weinig tot geen commitment tonen.
Dan moet je die rijders dus niet meer selecteren voor de ploegenachtervolging.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar Orie wil er niet op trainen. En de ploeg heeft gezegd dat ze dat niet 'opeens' willen invoeren, want 'gevaarlijk'
Dan gaat Joep mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:13 schreef franklop het volgende:
Nou E-e-e-e-e-e-erben word jij dan maar bondscoach.
Beste stuurlui staan weer aan wal.
De Canadezen op lange afstanden lijken ook niet echt goed gepiekt te hebben los van tactiek. Je ziet dat andere landen met commitment het wel kunnen. Nederland, ongeacht de rijders, vindt dit gewoon niet belangrijk genoeg. Als Orie/Coopmans daar op training ook niets aan wil/kan veranderen moet je eerlijk tegenover jezelf en anderen zijn en hier geen plekken voor vrijmaken in matrix. Dat gaat dan ten koste van andere schaatsers.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat ligt dan wellicht ook gewoon aan of schaatsers hier wel of niet geschikt voor zijn. Deze drie trainen wel gewoon met elkaar maar hebben alle drie een andere bouw en slag, waardoor ze gewoon veel minder voordeel halen uit een treintje.
Zowel Rusland als Canada zijn voor dit toernooi opeens overgestapt op de niet overnemen-tactiek. Bij Rusland werkt het, bij Canada mislukte het.
Maar dan had Kramer zijn laatste Olympische Spelen gemist, dat kan niet hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan moet je die rijders dus niet meer selecteren voor de ploegenachtervolging.
Bij de mannen nu wel ja, maar ik gok dat Jumbo zo ondersteboven wordt geschaatst op deze manier als Jillert er een team naast gaat zetten, of Van Veldequote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Slim plan. Realistisch ook!
En hier zou dan alsnog hetzelfde team uit rollen.
dat had ik ook - niet voor niets dat het duitse schaatsen ook niet veel meer isquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:11 schreef Remco het volgende:
Erben had het dus wel kunnen zijn nu.quote:Coopmans was de afgelopen twintig jaar actief in Duitsland en wordt als bondscoach verantwoordelijk voor de selectie, training en coaching van de teamonderdelen: ploegenachtervolging, massastart en teamsprint.
Voor de functie werden ook de namen van Kosta Poltavets, Bart Veldkamp, Rintje Ritsma, Erben Wennemars en Gianni Romme genoemd, maar de KNSB kwam uiteindelijk uit bij de minder bekende Coopmans.
Waar hij duidelijk niets meer te zoeken heeftquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar dan had Kramer zijn laatste Olympische Spelen gemist, dat kan niet hoor.
zo verrassend is dit niet - mogen nog blij zijn als er brons wordt gewonnenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:11 schreef AgnesGru het volgende:
Kunnen we weer spreken van een MOKERSLAG voor het Nederlandse schaatsen?
Van Velde komt aanzetten met Nuis, Mulder en Otterspeer?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij de mannen nu wel ja, maar ik gok dat Jumbo zo ondersteboven wordt geschaatst op deze manier als Jillert er een team naast gaat zetten, of Van Velde
Mislukt.quote:Vanaf 2010 richtte hij zich op het trainen van de Duitse jeugd en op het opleiden van trainers.
'rijden jongens, rijden'.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:16 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me ook af of Coopmans zich überhaupt bemoeid met de Massstart.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:11 schreef Remco het volgende:
Wie gaat een foto van Coopmans uploaden?quote:Plaats uw zelfgemaakte foto hier
Was desondanks snel genoeg om zich een plekje op de Matrix te schaatsen. (voor verlaging naar 9)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waar hij duidelijk niets meer te zoeken heeft
quote:"Mijn grootste successen zijn dat ik 36 jaar getrouwd ben en twee kinderen heb", grapt Coopmans. "Verder dan brons ben ik niet gekomen, maar ik heb met goede schaatsers op de baan gestaan."
En Yannick?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:15 schreef maxi-mus het volgende:
Thijsje Sunfield zit zich licht op te winden.
Jawel, want Kramer heeft geen medaillequote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:16 schreef franklop het volgende:
Maar goed, we wisten van te voren dat we hier niet de medailles even zouden ophalen. Het is niet dat opeens het complete schaatstoernooi is mislukt
O de strijd om het brons is al gereden daar?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:18 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Jawel, want Kramer heeft geen medaille
Nee maar aan de andere kant valt er wel vrij eenvoudig twee keer goud op te halen. De KNSB heeft de mazzel dat het sinds 2006 ook individueel prima wordt gescoord. Als dat ook maar even wegvalt (en dat kan zomaar gebeuren met Wust, Nuis en Schouten als gouddelvers tot nu) , dan lever je individueel wel ineens zoveel in dat die twee gouden teammedailles wel lekker zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:16 schreef franklop het volgende:
Maar goed, we wisten van te voren dat we hier niet de medailles even zouden ophalen. Het is niet dat opeens het complete schaatstoernooi is mislukt
Precies. Voor de verlaging. Dus niet goed genoeg voor de beste 9. Dus niets te zoeken. En dat blijkt ook wel aan zijn prestaties hier.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Was desondanks snel genoeg om zich een plekje op de Matrix te schaatsen. (voor verlaging naar 9)
Die gaat misschien daar andere schaatsers voor aantrekken, Reggeborgh is misschien niet het goede voorbeeld omdat dat met name een sprintploeg is, maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van Velde komt aanzetten met Nuis, Mulder en Otterspeer?
Het voelt soms wel een beetje aan alsof het doel vooral was om Kramer naar de Spelen te helpen en nog één keer een medaille te laten winnen...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:18 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Jawel, want Kramer heeft geen medaille
Nog steeds bij de beste drie op het OKT op de 5 km.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij was de enige die vandaag heeft gedaan wat hij moest doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar Kramer heeft de matrix verslagen!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het voelt soms wel een beetje aan alsof het doel vooral was om Kramer naar de Spelen te helpen en nog één keer een medaille te laten winnen...
Jorrut Bergsma, Victor Ramler en Tjerk de Boer rijden wel even een tijd waarmee je in de Olympische finale komt ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij de mannen nu wel ja, maar ik gok dat Jumbo zo ondersteboven wordt geschaatst op deze manier als Jillert er een team naast gaat zetten, of Van Velde
Het 'probleem' voor de TP is juist het individuele succes. Bij de vrouwen valt dat (op papier) nog mee, met veel dames die een goede 1500/3000 hebben, bij de mannen geeft de specialisatie juist een groter probleem om keuzes te maken op de Spelen, waar je dus tot 9 deelnemers mag komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar aan de andere kant valt er wel vrij eenvoudig twee keer goud op te halen. De KNSB heeft de mazzel dat het sinds 2006 ook individueel prima wordt gescoord. Als dat ook maar even wegvalt (en dat kan zomaar gebeuren met Wust, Nuis en Schouten als gouddelvers tot nu) , dan lever je individueel wel ineens zoveel in dat die twee gouden teammedailles wel lekker zijn.
Alles voor de famequote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:22 schreef StephanL het volgende:
Nu al schaatsen
Die mensen daar op de Jaap Edenbaan
Maar buiten de top 9 van de matrix. En zijn 5 km viel gewoon tegen hier.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog steeds bij de beste drie op het OKT op de 5 km.
Hij deed mee bij het inrijden zag ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:28 schreef Jason22 het volgende:
Ik heb Jorrit nog niet gezien vandaag, is hij er wel?
Doodnormaal tijdstip om te sportenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:22 schreef StephanL het volgende:
Nu al schaatsen
Die mensen daar op de Jaap Edenbaan
Lol.quote:
Ik denk dat het van de bondscoach afhankelijk is, Coopmans straalt geen enkel gezag uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar het probleem is dat de bondscoach nooit enig gezag heeft. Dus die zal dat niet eens kunnen inbrengen.
Al is het bij Coopmans zo dat die het ook nog eens sowieso niet had gedaan
Ja sporten maar ga toch niet nu al schaatsen, los van dat ik het niet kanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doodnormaal tijdstip om te sporten
Zullen vast enkele mensen doen voor het werken?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doodnormaal tijdstip om te sporten
Ook dat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zullen vast enkele mensen doen voor het werken?
Geen Wust lijkt me heel vreemd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:41 schreef wimderon het volgende:
Geen Wüst bij de damesch. Bij de Russen Grigoreva in plaats van Voronina.
Die heeft er geen zin meer in?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen Wust lijkt me heel vreemd.
Die moet de 1000m nog hequote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bjarne Rykkjequote:
Antwanet toch ook?quote:
Ja, de ISU-site levert broddelwerk denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar je kan er maar 1 wisselen natuurlijk. Dan wissel je degene die het meest in vorm is en de beste kans maakt lijkt mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Antwanet toch ook?
Al kan Wüst nog wel verrassen op de 1000.
Dat is waarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, maar je kan er maar 1 wisselen natuurlijk. Dan wissel je degene die het meest in vorm is en de beste kans maakt lijkt mij.
TeamNL zakte door het ijs pietjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Shit, ik heb het ploegenachtervolgingspektakel gemist. Was het weer lachen geblazen? Geen blokjes of veertjes dit keer?
Gewoon niet goed genoeg. De interviews met Coopmans voor de races waren het hoogtepunt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Shit, ik heb het ploegenachtervolgingspektakel gemist. Was het weer lachen geblazen? Geen blokjes of veertjes dit keer?
Ik geloof dat je dit al eerder hebt gevraagdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Qua niveau is dat wel logisch, maar had toch liever Wust de rust gegeven. Risico is dan wel dat je helemaal niets wint, maar ja, boeiend.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:46 schreef wimderon het volgende:
De site van de OS geeft nu Groenewoud in plaats van Antwanet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:46 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop dat ze een Olympisch record rijden, zou hilarisch zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:46 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een Olympisch record rijden, zou hilarisch zijn.
Goede teksten ja? We gaan het gewoon doen vandaag enzo?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon niet goed genoeg. De interviews met Coopmans voor de races waren het hoogtepunt.
09:20 en 09:40quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoelaat spelen we om BRONS-genot?
9.22 uurquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoelaat spelen we om BRONS-genot?
Ja, NOS website geeft ook 09:xxquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zit Martin ons te beflikkeren? Die heeft het over 10:xx
Ik vroeg het me ook al af, ik zit hier maar een beetje oninteressante dingen te kijken in afwachting vanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zit Martin ons te beflikkeren? Die heeft het over 10:xx
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat geschreeuw van Joris in die bumpertjes moeten ze verbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |