Sowieso Bosker, waar heeft die gespeeld dan? Heeft die ooit iets van betekenis gedaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:58 schreef DeeBee het volgende:
Gelukkig Bosker en Kramer meegenomen voor dit spektakel
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]Ik snap de grap denk ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Juist gênanter omdat ze uit een ploeg komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind de mannen toch wel minder gênant dan de vrouwen.
Hij gaat de tegenstand onderuit schaatsen als Bergsma versnelt?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:59 schreef AgnesGru het volgende:
Kramer gaat gewoon iedereen verrassen en de MS winnen
Omdat ze in deze combinatie en met deze tactiek in Polen van iedereen hebben gewonnen vonden ze het niet nodig om ook een andere tactiek te trainenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap die wissels ook niet, andere landen bewijzen dat het beter is om iemand van kop af aan op kop te zetten.
Zelfde opstelling?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:00 schreef franklop het volgende:
Dames waren 0,15 langzamer dan hun gouden race op het WK afstanden vorig jaar
2.55,79 om 2.55,94.
Toen reed Canada 2.55,97
Bij Nederland lijkt het net alsof ze niet kunnen schaatsen. Channant.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze treintjes zien er veel beter uit. Kort op elkaar, in zelfde slag en duwen in bochten.
En Nederland maar moeilijk doen dat het niet kan
Is wel gevaarlijk manquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:01 schreef Remco het volgende:
Je ziet aan die Russen gewoon hoeveel sneller je bent met alleen duwen.
Wellicht kunnen ze hem bondscoach maken? Dan worden we wel gezuiverd van ongewenste elementen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:00 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
Ik verwacht nu een interview met Anema om de deze corrupte puinzooi te duiden.
Hoe gaat hij dit rechttrekken en ons leiden uit deze duistere tijden ?
Inderdaad, ik vind ook beter om niet meer mee te doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:01 schreef Starflyer het volgende:
Vanaf nu dus alleen maar schaatsers selecteren die wel willen trainen en samenwerken.
Misschien is dat wel het geheime wapen, of iedereen schrikt zo van Kramer dat ze spontaan vallen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij gaat de tegenstand onderuit schaatsen als Bergsma versnelt?
Zal echt angst aanjagen in de MS.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:59 schreef AgnesGru het volgende:
Kramer gaat gewoon iedereen verrassen en de MS winnen
Yup. Beide.quote:
"Dat is gevaarlijk"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze treintjes zien er veel beter uit. Kort op elkaar, in zelfde slag en duwen in bochten.
quote:
Wat zeg je dan tijdens zo'n rit?quote:
Maar alle (goede) landen hebben een andere tactiek, daar is de bondscoach toch voor?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:04 schreef franklop het volgende:
Denk dat je Coopmans bij de mannen weinig kan verwijten hoor. Deze 3 rijden de hele dag met elkaar, dan moet dit toch gewoon beter kunnen?
Maar goed, Orie wil het niet, dan kan je bondscoach zijn, maar dan sta je machteloos.
Meer beveiliging bij Jumbo Jordaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:06 schreef Jason22 het volgende:
Benieuwd of Sven, als hij volgend jaar een belangrijke functie heeft bij Jumbo, iets gaat doen aan het beleid.
Die hebben wel veel schaatsers die de 3/5 km goed aankunnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom schroeit Rusland ineens?
Ja maar die trainen daar specifiek voor. De bondscoach daar is ook de daadwerkelijke coach van de schaatsers zelf.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar alle (goede) landen hebben een andere tactiek, daar is de bondscoach toch voor?
Dan doen we de volgende keer dus niet mee op dit onderdeel aangezien daar nooit ruimte voor gaat zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:01 schreef Starflyer het volgende:
Vanaf nu dus alleen maar schaatsers selecteren die wel willen trainen en samenwerken.
Dokter is vannacht langsgeweestquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kon ook niet versnellen. Zat er gewoon niet in.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:06 schreef Starflyer het volgende:
Toch te laat overgenomen door Roest
Iedereen duwt in de bochten en rijdt netjes in elkaars slag. Dat zijn toch simpele aanwijzingen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:04 schreef franklop het volgende:
Denk dat je Coopmans bij de mannen weinig kan verwijten hoor. Deze 3 rijden de hele dag met elkaar, dan moet dit toch gewoon beter kunnen?
Maar goed, Orie wil het niet, dan kan je bondscoach zijn, maar dan sta je machteloos.
Ja bij de mannen vind ik het nog wel het meest bizar, notabene uit één ploeg. Je moet elk team maar gewoon een ploeg laten maken, de beste gaan naar de Spelen ten koste van individuele plekken (met name 2, 3e plekken per afstand).quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:04 schreef franklop het volgende:
Ze kloten maar wat aanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar alle (goede) landen hebben een andere tactiek, daar is de bondscoach toch voor?
Coopmans kun je niet overal de schuld van geven nee. Het is aan de schaatsers om het te doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:04 schreef franklop het volgende:
Daar zal wel wat inzitten maar je maakt mij niet wijs dat 3 ploeggenoten op dit niveau dat duwen niet kunnen, want te gevaarlijk. Dit kan ik zelfs. En op onze ijsbaan rijden ze mooier in elkanders slag dan dit trio.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar die trainen daar specifiek voor. De bondscoach daar is ook de daadwerkelijke coach van de schaatsers zelf.
Bondscoach in NL zijn bij schaatsen zegt niet zoveel met de commerciele ploegen.
Dan hebben we er ook niets te zoeken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan doen we de volgende keer dus niet mee op dit onderdeel aangezien daar nooit ruimte voor gaat zijn.
Ze hebben er nu in principe ook al bijna twee plaatsen voor vrijgemaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan doen we de volgende keer dus niet mee op dit onderdeel aangezien daar nooit ruimte voor gaat zijn.
Maar Orie wil er niet op trainen. En de ploeg heeft gezegd dat ze dat niet 'opeens' willen invoeren, want 'gevaarlijk'quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iedereen duwt in de bochten en rijdt netjes in elkaars slag. Dat zijn toch simpele aanwijzingen?
Die had vlak voordat ie moest overnemen die misslagen waardoor ie bijna op zijn plaat gingquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Kon ook niet versnellen. Zat er gewoon niet in.
Maar dan is het niet de schuld van Coopmansquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zal wel wat inzitten maar je maakt mij niet wijs dat 3 ploeggenoten op dit niveau dat duwen niet kunnen, want te gevaarlijk. Dit kan ik zelfs. En op onze ijsbaan rijden ze mooier in elkanders slag dan dit trio.
Dan moeten er we ermee stoppen om hier prioriteit aan te geven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar Orie wil er niet op trainen. En de ploeg heeft gezegd dat ze dat niet 'opeens' willen invoeren, want 'gevaarlijk'
'iedereen die niet mee wil in mijn plan selecteer ik niet'? Als hij geen overwicht heeft is het ook een waardeloze coach.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dan is het niet de schuld van Coopmans
En geen mensen opstellen die weinig tot geen commitment tonen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Coopmans kun je niet overal de schuld van geven nee. Het is aan de schaatsers om het te doen.
De slechte interviews etc. is hem dan weer wel aan te rekenen.
Qua individuele kwaliteiten had ik dit al eerder verwacht dit seizoen. Hebben de perfecte samenstelling.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ligt dan wellicht ook gewoon aan of schaatsers hier wel of niet geschikt voor zijn. Deze drie trainen wel gewoon met elkaar maar hebben alle drie een andere bouw en slag, waardoor ze gewoon veel minder voordeel halen uit een treintje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jong Oranje baantje, alleen een lul wil het.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:11 schreef Remco het volgende:
Hoe komen ze ook bij die Coopmans, zo'n indrukwekkend CV zie ik niet:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Coopmans
Laat Tuitert maar bondscoach wordenquote:
Czerwonka had nog wat harder moeten schaatsen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:11 schreef Remco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bondscoach bij het schaatsen is een nog minder gewilde baan dan Bondscoach van Jong Oranje (voetbal)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:11 schreef Remco het volgende:
Slim plan. Realistisch ook!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja bij de mannen vind ik het nog wel het meest bizar, notabene uit één ploeg. Je moet elk team maar gewoon een ploeg laten maken, de beste gaan naar de Spelen ten koste van individuele plekken (met name 2, 3e plekken per afstand).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |