Nou blijkbaar niet hequote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt wel harder, individueel hebben ze dat laten zien.
Je zou als topsporter maar iets moeten trainen voor de Olympische Spelen.quote:
Echt welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ga hier niet meer eerder voor opstaan
Goenavund.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bergsma gaat uiteraard bedanken om in te vallen straks.
De groeten
Nog een understatement.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:55 schreef OmniRocket het volgende:
Kramer heeft niks te zoeken op deze spelen
Gelukkig was ik al een paar uur wakker. Afdaling en Big Air waren beter.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ga hier niet meer eerder voor opstaan
Als hij slim is weigert hij dat gewoon. Geen eer te behalen hier.quote:
Nooit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:56 schreef Remco het volgende:
Het zag er ook echt niet uit bij Roest.
Zou toch een redelijk gemakkelijke medaille moeten zijn als we hier iets meer moeite in steken.quote:
Ook dat jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:56 schreef raptorix het volgende:
En maar roepen: Noorwegen heeft het moeilijk? LOL Ze lopen gewoon bijna 1.5 seconde uit.
Ben gewoon door mijn wekker heen geslapen vannacht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gelukkig was ik al een paar uur wakker. Afdaling en Big Air waren beter.
Ook voor de uitzending: En word het 2 keer goud?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef tjoptjop het volgende:
Arrogant Nederland dacht het wel even te doen zonder te oefenen
Terecht eruit, wat een schertsvertoning
Ik snap die wissels ook niet, andere landen bewijzen dat het beter is om iemand van kop af aan op kop te zetten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef Redefine het volgende:
De verandering in tactiek in beide gevallen was dus om een stuk sneller te starten en dan maar te kijken waar het schip strand.
3:39 is gewoon baggerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind de mannen toch wel minder gênant dan de vrouwen.
Waarop iedereen zei, neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook voor de uitzending: En word het 2 keer goud?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:58 schreef MichaelScott het volgende:
Zo zielig voor Kramer dit ja.![]()
![]()
Hij had gewoon 2 jaar geleden moeten stoppen.
Ja mooi datquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook voor de uitzending: En word het 2 keer goud?
Maar dan moeten ze elkaar de hele race vasthouden .... leverde maar 1 seconde winst op, dus dan doe je dat niet...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap die wissels ook niet, andere landen bewijzen dat het beter is om iemand van kop af aan op kop te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |