Ja maar dan krijg je de kromme situaties dat je in 1 club wel mag dansen, en de andere club moet zitten.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik dacht eerder deze week te lezen dat ze nog wel een maximum aantal bezoekers aan wilden houden in horeca zonder afstand, dat maximum eraf ging als 't geplaceerd was en dergelijken.
Huh wat? maar dat mag niet van de voorwaarden.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit bij de spaarzame wedstrijden die ik nog bezoek niet op het stoeltje de wedstrijd te bekijken en de rest van het vak ook niet.
Daarom mis ik Hugo. Die kon nog vertellen hoe het in een stadion werktquote:Op maandag 14 februari 2022 21:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Huh wat? maar dat mag niet van de voorwaarden.
groet,
Hans van de vierentwintigste verdieping van de ivoren toren.
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daarom mis ik Hugo. Die kon nog vertellen hoe het in een stadion werkt
"Het Outbreak Management Team gaf daar maandag goedkeuring aan"quote:Op maandag 14 februari 2022 21:49 schreef RipCity het volgende:
Burgemeesters in het Veiligheidsberaad noemen het onhandig als het kabinet de sluitingstijd in de horeca zou versoepelen naar 01.00 uur. Het Outbreak Management Team gaf daar maandag goedkeuring aan. Dinsdag maakt het kabinet verdere versoepelingen bekend. Maandagavond vergaderen de voorzitters van de 25 veiligheidsregio's over de plannen.
Een sluitingstijd net na middernacht zorgt ervoor dat mensen massaal om die tijd naar buiten stromen en zij op straat gaan samenklonteren, verwacht Marianne Schuurmans van Haarlemmermeer. Bovenal willen burgemeesters dat zaken langer mogen openblijven. "Vooral voor de clubs en de nachtcafés zou dat mooi zijn. Al vind ik 01.00 uur met carnaval best lang. Mogelijk gaan dan in Den Bosch de kroegen eerder dicht, maar daarover gaan we lokaal met de horeca in overleg", stelt Jack Mikkers van Den Bosch.
De burgemeesters willen wel graag weten waarom voor dit tijdstip is gekozen. "Ik kan mij voorstellen dat de sluitingstijd nu nog nodig is. Dit is een tussenfase. Hoe sneller we weer naar normaal gaan, hoe beter", zegt Sybrand Buma van Leeuwarden.
De burgemeesters zien er unaniem naar uit dat het kabinet weer meer toestaat. "Ik kan bijna niet blijer zijn. Er zit enorm veel spanning in de samenleving", verklaart Jan van Zanen van Den Haag. "Ik hoop dat in maart alles is genormaliseerd en dat dit het einde is van een donkere periode", wenst burgemeester Annemarie Penn-te Strake van Maastricht.
Dus burgemeesters willen alles langer open (mooizo) maar burgemeester van Den Bosch vind dat eng en brrrr want het is carnaval dus die gaat alles met carnaval vroeger sluiten hoor!!
om 23:11 alles dicht in Den Bosch is prima, ik heb heb dat maar zelden gehaald, omdat je toch al om 11:11 begint.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:49 schreef RipCity het volgende:
Dus burgemeesters willen alles langer open (mooizo) maar burgemeester van Den Bosch vind dat eng en brrrr want het is carnaval dus die gaat alles met carnaval vroeger sluiten hoor!!
Hugo met zijn tattooquote:Op maandag 14 februari 2022 21:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daarom mis ik Hugo. Die kon nog vertellen hoe het in een stadion werkt
Nou ja dat is toch ook wel waar? Ja niet dat gelul over 'oorlog', zo kun je het ook wel erg dramatiseren natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef trein2000 het volgende:
Ik zie wel dat de wapvocaat en zijn assistenten victorie kraaien. Dat is dan weer een beetje treurig. [ twitter ]
"Schat, heb je nou nóg een paar rode pumps gekocht?"quote:Op maandag 14 februari 2022 21:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
"Het Outbreak Management Team gaf daar maandag goedkeuring aan"
Handige zin met alle berichten van de afgelopen dagen
Viel eigenlijk best mee. Een klein groepje beroepswerklozen kreeg alleen onevenredig veel aandacht.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:54 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Nou ja dat is toch ook wel waar? Ja niet dat gelul over 'oorlog', zo kun je het ook wel erg dramatiseren natuurlijk.
Maar wel dat er in Nederland vanaf het begin veel geprotesteerd, gediscussieerd, gesaboteerd en soms ook gewoon ontzettend veel gezeken is.
haal het woord beetje maar wegquote:Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef trein2000 het volgende:
Ik zie wel dat de wapvocaat en zijn assistenten victorie kraaien. Dat is dan weer een beetje treurig. [ twitter ]
Ik heb het even geprobeerd bij mn vrouw: "Het Outbreak Management Team heeft goedkeuring gegeven dat ik een nieuwe 3d printer koop"quote:Op maandag 14 februari 2022 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
"Schat, heb je nou nóg een paar rode pumps gekocht?"
"Het Outbreak Management Team gaf daar maandag goedkeuring aan"
Ik zie potentie
Ik haal rond 20:00 wat eten en dan het bedje inquote:Op maandag 14 februari 2022 21:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
om 23:11 alles dicht in Den Bosch is prima, ik heb heb dat maar zelden gehaald, omdat je toch al om 11:11 begint.
Een 3D printer is ook echt wel heel erg 2020quote:Op maandag 14 februari 2022 21:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het even geprobeerd bij mn vrouw: "Het Outbreak Management Team heeft goedkeuring gegeven dat ik een nieuwe 3d printer koop"
Haar antwoord: Als ze er ook voor betalen, doe je ding. Anders: Nee.
Hopelijk tijdelijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan echt alleen maar een succes worden.
Tijdelijk is al te lang eigenlijk.quote:
Eens, hetzelfde als die adviezen over geen handenschudden en dergelijke.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Tijdelijk is al te lang eigenlijk.
Er moet gewoon direct een streep door 1G.
Waar is onze solidariteit gebleven? Een kleine groep wil je nu de dupe maken van de vrijheidsdrang van het merendeel van het land?quote:Op maandag 14 februari 2022 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens, hetzelfde als die adviezen over geen handenschudden en dergelijke.
Het enige juiste advies is dat kwetsbaren thuisblijven of FFP2 maskers gaan dragen.
Euhm hoe zijn die precies 'de dupe'? Volgens mij mogen ze precies even veel als de rest van NL...quote:Op maandag 14 februari 2022 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar is onze solidariteit gebleven? Een kleine groep wil je nu de dupe maken van de vrijheidsdrang van het merendeel van het land?
"Kwetsbaren moeten maar thuisblijven"quote:Op maandag 14 februari 2022 22:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Euhm hoe zijn die precies 'de dupe'? Volgens mij mogen ze precies even veel als de rest van NL...
En nu wordt het aanbevolen.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
"Kwetsbaren moeten maar thuisblijven"![]()
*disclaimer* Was aan fucken, want toen ik dit 1.5 jaar geleden al zei werd ik verketterd.
Idemquote:Op maandag 14 februari 2022 22:48 schreef THEFXR het volgende:
ik moet even bekennen dat ik nog nooit een zelftest hebt gedaan.
Wouw.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Verdeeld open. My god. Bij influenza heb ik deze zeikers niet gehoord. Ja er gaan mensen dood, er worden mensen ziek. Hoort bij het leven. Het algemene belang is zekergesteld (er dreigt geen instorting van de zorg meer) dus de algemene maatregelen gaan van tafel. Voor je individuele risico neem je maar individuele maatregelen, of niet voor mij ook best.
Heftig man.quote:
Omdat het je reinste stemmingmakerij is van een stel makelaars in angst en ik daar na twee jaar goed klaar mee ben. Wat wil je dan, half Nederland kapot maken om te zorgen dat Truus wat later corona krijgt (want voorkomen ga je het toch niet). Bij dit soort figuren is het nooit klaar, dat kan niet. We zijn nog altijd een vrij land.quote:
Ik vermoed dat bijna iedereen, inclusief mensen die een booster hebben gehaald, blij zijn met het afschalen van de maatregelen.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:54 schreef matigeuser het volgende:
Victory!!! Het CTB gaat eraf!
Op zijn minst, tijdelijk. Ah wat ben ik blij dat al die pro 2G-idioten nu lekker hard op hun nummer worden gezet. 'Huh, heb ik dan voor niks 2 of 3 experimentele vaccins gehaald? Huh, heb ik dan voor niks andere mensen gecontroleerd op hun gezondheidsstatus? Huh, waarom ben ik nu niet meer superieur aan mijn domme anti-vaxxer Baudet-WillemEngel-wappie medemens??
Heerlijk. Een ware overwinning voor moraliteit en het gezonde verstand.
Het enige minpunt aan deze ontwikkeling is, is dat deze in gang gezet is door de Omicron-variant i.p.v. de overheid zelf. Mocht Omicron een man-made variant zijn, dan bij deze veel dank aan de maker ervan. Zo niet, dan bedank ik moeder natuur. En vechters zoals het FvD. Mona Keijzer. Pieter Omtzigt. Hans Teeuwen. En iedereen die, ongeacht vaccinatiestatus, niet mee heeft gedaan met de QR-maatschappij, niemand heeft gecontroleerd en nooit een code heeft laten zien. En iedereen die petities heeft ondertekend, en het vrije woord heeft gedeeld op internet, radio en TV.
Ik ben blij dat ik mijn vrijheid weer terug krijg. Maar het heeft wel een flinke smet achter gelaten op mijn wereldbeeld en beeld van de medemens. Dat overheden niet te vertrouwen waren, dat wist ik al. Maar dat mijn westerse medemens zich zó snel liet inpakken en brainwashen, dat had ik niet verwacht. We zijn hier geen haar beter dan in andere landen waar we vaak zo arrogant op neerkijken. Of op volkeren in de geschiedenis wat nu natuurlijk 'oh zo nooit meer zou gebeuren'. Het heeft minder dan 2 jaar propaganda gekost en een heel mager virusje, om het grootste gedeelte van de bevolking om te toveren in meegaande schapen die hun moraliteit de deur uit deden. Grondrechten schenden was geen enkel probleem voor ze.
Uitspraken als 'ongevaccineerden mogen dood' / 'zorg geweigerd worden' etc, kwamen dagelijks voorbij. De zondebok was gevonden. Een misplaatst superieur gevoel van 'goede volgzame burger' volgde. De QR-code werd door de meesten zonder blikken of blozen geaccepteerd.
Van veel mensen hebben we nu de ware aard gezien. Dat is van de ene kant fijn, van de andere kant minder. Relaties zijn kapot. Families verscheurd. Vriendschappen verbroken. Of je was voor, of je was tegen.
Dát was de echte corona-crisis wat mij betreft. Ik weet nu aan welke kant van de geschiedenis ik had gestaan in meerdere belangrijke gebeurtenissen. En ik koester de mensen die, net als ik, hun moraliteit en principes uit zichzelf halen en niet van externe factoren laten afhangen. En de rest? Die hebben zichzelf flink laten kennen de afgelopen tijd.
Hopelijk, als de angstpsychose voorbij is, zullen ook die mensen inzien dat ze niet meer objectief en correct oordeelden en handelden. De tijd zal het leren.
Voor nu, proost op de VRIJHEID.
Je zal er maar zo geobserdeerd mee zijn geweest zegquote:Op maandag 14 februari 2022 22:54 schreef matigeuser het volgende:
Op zijn minst, tijdelijk. Ah wat ben ik blij dat al die pro 2G-idioten nu lekker hard op hun nummer worden gezet. 'Huh, heb ik dan voor niks 2 of 3 experimentele vaccins gehaald? Huh, heb ik dan voor niks andere mensen gecontroleerd op hun gezondheidsstatus? Huh, waarom ben ik nu niet meer superieur aan mijn domme anti-vaxxer Baudet-WillemEngel-wappie medemens??
Het enige minpunt aan deze ontwikkeling is, is dat deze in gang gezet is door de Omicron-variant i.p.v. de overheid zelf. Mocht Omicron een man-made variant zijn, dan bij deze veel dank aan de maker ervan. Zo niet, dan bedank ik moeder natuur. En vechters zoals het FvD. Mona Keijzer. Pieter Omtzigt. Hans Teeuwen. En iedereen die, ongeacht vaccinatiestatus, niet mee heeft gedaan met de QR-maatschappij, niemand heeft gecontroleerd en nooit een code heeft laten zien. En iedereen die petities heeft ondertekend, en het vrije woord heeft gedeeld op internet, radio en TV.
Ik ben blij dat ik mijn vrijheid weer terug krijg. Maar het heeft wel een flinke smet achter gelaten op mijn wereldbeeld en beeld van de medemens. Dat overheden niet te vertrouwen waren, dat wist ik al. Maar dat mijn westerse medemens zich zó snel liet inpakken en brainwashen, dat had ik niet verwacht. We zijn hier geen haar beter dan in andere landen waar we vaak zo arrogant op neerkijken. Of op volkeren in de geschiedenis wat nu natuurlijk 'oh zo nooit meer zou gebeuren'. Het heeft minder dan 2 jaar propaganda gekost en een heel mager virusje, om het grootste gedeelte van de bevolking om te toveren in meegaande schapen die hun moraliteit de deur uit deden. Grondrechten schenden was geen enkel probleem voor ze.
Uitspraken als 'ongevaccineerden mogen dood' / 'zorg geweigerd worden' etc, kwamen dagelijks voorbij. De zondebok was gevonden. Een misplaatst superieur gevoel van 'goede volgzame burger' volgde. De QR-code werd door de meesten zonder blikken of blozen geaccepteerd.
Van veel mensen hebben we nu de ware aard gezien. Dat is van de ene kant fijn, van de andere kant minder. Relaties zijn kapot. Families verscheurd. Vriendschappen verbroken. Of je was voor, of je was tegen.
Dát was de echte corona-crisis wat mij betreft. Ik weet nu aan welke kant van de geschiedenis ik had gestaan in meerdere belangrijke gebeurtenissen. En ik koester de mensen die, net als ik, hun moraliteit en principes uit zichzelf halen en niet van externe factoren laten afhangen. En de rest? Die hebben zichzelf flink laten kennen de afgelopen tijd.
Hopelijk, als de angstpsychose voorbij is, zullen ook die mensen inzien dat ze niet meer objectief en correct oordeelden en handelden. De tijd zal het leren.
Mooi.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik vermoed dat bijna iedereen, inclusief mensen die een booster hebben gehaald, blij zijn met het afschalen van de maatregelen.
Ik wel in ieder geval
Er zijn ook mensen met een kwetsbare mentale gezondheid, of mensen die slechthorend zijn en vertrouwen op liplezen, of mensen met een meervoudige handicap die moeite hebben met mondkapjes. Als je ‘verdeeldopen’ gaat met mondkapjes enzo laat je die groep stikken. Dus ook die solidariteit is maar gedeeltelijk en éénzijdig.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Verdeeld open. My god. Bij influenza heb ik deze zeikers niet gehoord. Ja er gaan mensen dood, er worden mensen ziek. Hoort bij het leven. Het algemene belang is zekergesteld (er dreigt geen instorting van de zorg meer) dus de algemene maatregelen gaan van tafel. Voor je individuele risico neem je maar individuele maatregelen, of niet voor mij ook best.
Emigreren naar China of NZquote:Op maandag 14 februari 2022 23:07 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
En wat gaat ze doen als België het straks afschaft. En Duitsland (omstreeks juni 2025)?
Oh zeker, maar ik ben wel viesmad over dat er toch nog 1G doorgedrukt wordt voor bepaalde settings waar ik graag regelmatig kom.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:02 schreef Drekkoning het volgende:
Ik vermoed dat bijna iedereen, inclusief mensen die een booster hebben gehaald, blij zijn met het afschalen van de maatregelen.
We zijn er allemaal goed klaar mee.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het je reinste stemmingmakerij is van een stel makelaars in angst en ik daar na twee jaar goed klaar mee ben. Wat wil je dan, half Nederland kapot maken om te zorgen dat Truus wat later corona krijgt (want voorkomen ga je het toch niet). Bij dit soort figuren is het nooit klaar, dat kan niet. We zijn nog altijd een vrij land.
Dat doe ik niet. Dat doet het virus.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:09 schreef capricia het volgende:
[..]
We zijn er allemaal goed klaar mee.
Maar het standpunt en de gezondheid van kwetsbaren onder de bus gooien is wel wat goedkoop, vind je niet?
Al die zogenaamde solidariteit is vaak gewoon eenzijdig.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen met een kwetsbare mentale gezondheid, of mensen die slechthorend zijn en vertrouwen op liplezen, of mensen met een meervoudige handicap die moeite hebben met mondkapjes. Als je ‘verdeeldopen’ gaat met mondkapjes enzo laat je die groep stikken. Dus ook die solidariteit is maar gedeeltelijk en éénzijdig.
Ik val in een risicogroep en weet prima wat wel en niet slim is om te doen, daar heb ik geen mondkapjesplicht of looplijnen voor nodig.
Na twee jaar lockdowns en allerlei andere maatregelen vind ik het niet echt eenzijdig.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Al die zogenaamde solidariteit is vaak gewoon eenzijdig.
Juist. En het tekent een samenleving hoe zij omgaat met de meest kwetsbaren.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Dat doet het virus.
Je maakt je eigen afweging.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na twee jaar lockdowns en allerlei andere maatregelen vind ik het niet echt eenzijdig.
Ik proef sarcasme, maar goed, ik zal er serieus op in gaan want veel mensen zullen zich er wel in herkennen.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Heftig man.
Heb je erg veel last van 2G gehad. Of ken je mensen die er last van hadden?
Eerlijke vraag: woon je in NL?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:13 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik proef sarcasme, maar goed, ik zal er serieus op in gaan want veel mensen zullen zich er wel in herkennen.
Ja, ik heb er veel last van gehad. Ik sportte 2-3 keer per week bij Basic Fit. Op moeten zeggen en zelf moeten investeren in apparatuur. Niet alleen kostte dat veel geld, ook kan ik daarmee veel minder dan wat ik bij de sportschool kon.
Ik ben dus al een aantal maanden nergens meer naartoe geweest op het gebied van horeca of buitenland. Geen restaurant, geen cafe, niks. Maar ook geen kinderspeelzaal of restaurant met speeltuin, etc. Ik heb twee jonge kindjes en mijn oudste vraagt elke zondag 'waar gaan we vandaag naar toe?' Ik heb al maanden het smoesje dat alles dicht is vanwege 'vakantie'. De werkelijkheid is dat wij er als gezin niet inkomen omdat we geen vaccinatie hebben maar dat andere mensen wel naar binnen kunnen.
Daarnaast de gebruikelijke spanningen en meningsverschillen met familie en vrienden. Het continu moeten uitleggen waarom je niet meekunt of meegaat. En continu het gevoel hebben dat de wereld om je heen gek aan het worden is. Terwijl ikzelf, met absoluut de moraliteit aan mijn zijde, mijn principes moet betalen met nergens naar toe kunnen en onder één kamp geschaard wordt met idioten zoals Willem Engel of andere 'bekende wappies'. Ook door mijn eigen familie.
Het valt nu achteraf mee, maar begin december zag de situatie er zeer dreigend uit voor mensen zoals ik. Er werd toen aangekondigd dat er een vaccinatieplicht ging komen in Oostenrijk en Duitsland. De beelden van de 'kampen 'in Australië kwamen naar buiten. Hier begon men over 2G i.p.v. 3G en ook op de werkvloer.
Ik voelde echt het zwaard van damacles boven mijn hoofd hangen. Zou mijn vrouw ontslagen worden? Zou ik als ondernemer in de evenementenbranche nog kunnen werken komend jaar? Gaat er hier ook een vaccinatieplicht komen? Moeten we dan verhuizen?
Omicron heeft ons gered. Voorlopig althans. Maar de geest is wel uit de fles.
Nogmaals. Wat wil je dan? Alles kapot maken om te zorgen dat Kris Kwetsbaar wat later Corona krijgt? Dat is toch geen serieuze optie of wel? Iedereen en z’n moeder gaat er van uit dat Corona blijft. Dat is dit allemaal stom gelul, dan is er geen andere optie.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist. En het tekent een samenleving hoe zij omgaat met de meest kwetsbaren.
Ik wil niemand dood maken. Maar spreekwoordelijk? Hugo.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:14 schreef _serial_ het volgende:
Wie zouden jullie als eerst voor de bus gooien?
[poll=3702]
Lekker makkelijk praten als je zelf bij 'de meerderheid' hoorde en gewoon lekker kon doen wat je wilde met je QR-code. Lees hierboven in een andere post hoe ik het ervoer als ongevaccineerde.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zal er maar zo geobserdeerd mee zijn geweest zeg.
Uiteraard spreekwoordelijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik wil niemand dood maken. Maar spreekwoordelijk? Hugo.
Ben zelf totaal geen festivalganger en mis er niks aan. Maar ik trek toch wel graag m'n bek open tegen de mensen die 1G een mooie oplossing vinden. Want ook 1G is niet onverdeeld open. Het werpt een barričre op voor velen en vult de zakken van een paar. Daarom is het ook belangrijk om tegen dit soort dingen te blijven strijden. Al vermoed ik dat 1G al lang geschiedenis is voordat de festivalzomer begint.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:08 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Oh zeker, maar ik ben wel viesmad over dat er toch nog 1G doorgedrukt wordt voor bepaalde settings waar ik graag regelmatig kom.
Staat iedereen dan met z'n vaccinatie, booster eventueel aangevuld met herstelbewijs, 2 jaar door alle hoepels heen gegaan.
Hopelijk wordt dit laatste ballonnetje snel als onrealistisch beschouwd en niet groot ingevoerd.
Ik wil niemand voor de bus gooien. Wel eventueel in een busje zetten dat hen vervoert naar een speciale school voor hele speciale kindjes die heel goed in wetenschap zijn maar sociaal niet helemaal meekunnen. Kunnen ze van het landschap genieten en de ramen likken. Oh nee, dat mag niet, want alle passagiers moeten een mondneusmasker dragen!quote:Op maandag 14 februari 2022 23:14 schreef _serial_ het volgende:
[poll=3702]
Eitjequote:Op maandag 14 februari 2022 23:14 schreef _serial_ het volgende:
[poll=3702]
Breek me de bek niet open over maatregelen waar jij ook voor was/bent.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nogmaals. Wat wil je dan? Alles kapot maken om te zorgen dat Kris Kwetsbaar wat later Corona krijgt? Dat is toch geen serieuze optie of wel? Iedereen en z’n moeder gaat er van uit dat Corona blijft. Dat is dit allemaal stom gelul, dan is er geen andere optie.
Kwetsbaren zijn ook meer een stok om mee te slaan. Zoals die radiocolumnist hierboven (geen idee of hij sarcastisch is) die zegt dat we door af te stappen van de maatregelen, 'afscheid nemen' van de kwetsbaren, waaronder de ongevaccineerden. Ik ken echt niemand die 'bewust' ongevaccineerd is die zich kwetsbaar voelt of die gevraagd heeft om de 'bescherming' die 25 september is ingevoerd. Ik vraag me ook bij andere groepen af hoeveel mensen zich daadwerkelijk aangesproken voelen als 'kwetsbaren' en 24/7 zo behandeld willen worden.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist. En het tekent een samenleving hoe zij omgaat met de meest kwetsbaren.
Dat geloof je toch oprecht niet meer anno februari 2022 hoop ik...quote:Op maandag 14 februari 2022 23:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over maatregelen waar jij ook voor was/bent.
Vaccinatieplicht etc. Nog maar een paar maanden geleden. Remember?
En daar heb je gewoon gelijk in. Wij kunnen deze stap maken door onze vaccinatiegraad.
Maar wat jij doet...kwetsbaren al vast maar afschrijven, daar ben ik het niet mee eens.
Sommige mensen zien zichzelf soms ook niet als kwetsbaar. Neem een Robin Fransman. Die vond dat kwetsbaren zichzelf maar moesten beschermen. Helaas wist hij niet dat hij ook tot die groep behoorde. Nu is het te laat voor hem.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:23 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Kwetsbaren zijn ook meer een stok om mee te slaan. Zoals die radiocolumnist hierboven (geen idee of hij sarcastisch is) die zegt dat we door af te stappen van de maatregelen, 'afscheid nemen' van de kwetsbaren, waaronder de ongevaccineerden. Ik ken echt niemand die 'bewust' ongevaccineerd is die zich kwetsbaar voelt of die gevraagd heeft om de 'bescherming' die 25 september is ingevoerd. Ik vraag me ook bij andere groepen af hoeveel mensen zich daadwerkelijk aangesproken voelen als 'kwetsbaren' en 24/7 zo behandeld willen worden.
Vaccinatie is voor niets geweest? Zeg je dat?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:26 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dat geloof je toch oprecht niet meer anno februari 2022 hoop ik...
Omicron is nu zo dominant dat Delta niet tot amper meer voorkomt in de besmettingen. De vaccinaties deden al na een paar weken / maanden (verschillende onderzoeken geven verschillende resultaten) vrijwel niets meer tegen Delta, laat staan Omicron. Die booster (die niet iedereen gehad heeft) schijnt dan weer even een 'boost' te geven tegen ziekenhuisopname maar die duurt maar maximaal 10 weken. Met andere woorden, neen, Omicron is gewoon veel milder. Ook voor ongevaccineerden.
En dát is de reden dat de pandemie niet meer dezelfde impact heeft op de zorg als in de maanden hiervoor.
Woon je nou in NL of niet?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:16 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten als je zelf bij 'de meerderheid' hoorde en gewoon lekker kon doen wat je wilde met je QR-code. Lees hierboven in een andere post hoe ik het ervoer als ongevaccineerde.
Ik vind 'geobsedeerd' niet de juiste bewoording. Maar dat het me heeft bezig gehouden, dat is waar. Is dat zo gek als je de dingen die je deed niet meer kan doen omdat je niet mag van de overheid? En dat er continu over jou en je kritische medemens wordt gesproken in denigrerende termen als 'wappie' / anti-vaxxer etc?
Je kunt niet ontkennen dat er een tweedeling in de samenleving heeft onstaan. En die zal zolderkamergamers minder hard hebben geraakt dan werkende gezinnen met kinderen.
Met alle respect, maar wat mij betreft niets meer dan krokodillentranen. Je kon de dingen niet doen omdat je dat niet mocht van de overheid, maar omdat je zelf koos geen vaccin te nemen. Om jou motiverende redenen, helemaal prima, maar de overheid heeft die tweedeling niet veroorzaakt, dat ben je zelf geweest. Kunnen de niet-gevaccineerden het nu ineens als een overwinning claimen maar zonder anti-vaxxers waren we allang uit deze shit.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:16 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten als je zelf bij 'de meerderheid' hoorde en gewoon lekker kon doen wat je wilde met je QR-code. Lees hierboven in een andere post hoe ik het ervoer als ongevaccineerde.
Ik vind 'geobsedeerd' niet de juiste bewoording. Maar dat het me heeft bezig gehouden, dat is waar. Is dat zo gek als je de dingen die je deed niet meer kan doen omdat je niet mag van de overheid? En dat er continu over jou en je kritische medemens wordt gesproken in denigrerende termen als 'wappie' / anti-vaxxer etc?
Je kunt niet ontkennen dat er een tweedeling in de samenleving heeft onstaan. En die zal zolderkamergamers minder hard hebben geraakt dan werkende gezinnen met kinderen.
Ja, waarom ook alweer? Omdat de ziekenhuizen op knappen stonden. Dat probleem is passé, daarmee heb je een hele andere realiteit.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over maatregelen waar jij ook voor was/bent.
Vaccinatieplicht etc. Nog maar een paar maanden geleden. Remember?
Dus? Al kwam het door de stand van de maan ten opzichte van Venus. Feit is dat het collectieve probleem op dit moment niet meer aan de orde is.quote:En daar heb je gewoon gelijk in. Wij kunnen deze stap maken door onze vaccinatiegraad.
Ik schrijf niemand alvast af. Maar we kunnen ook niet iedereen ten koste van alles redden. Gaat niet.quote:Maar wat jij doet...kwetsbaren al vast maar afschrijven, daar ben ik het niet mee eens.
Er heeft ook nooit een 2G beleid bestaan in Nederland dus al dat gezeur dat hij niks met zijn kinderen kon doen en niet kon sporten slaat echt helemaal nergens op.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met alle respect, maar wat mij betreft niets meer dan krokodillentranen. Je kon de dingen niet doen omdat je dat niet mocht van de overheid, maar omdat je zelf koos geen vaccin te nemen. Om jou motiverende redenen, helemaal prima, maar de overheid heeft die tweedeling niet veroorzaakt, dat ben je zelf geweest. Kunnen de niet-gevaccineerden het nu ineens als een overwinning claimen maar zonder anti-vaxxers waren we allang uit deze shit.
Ik vergat het testgedeelte inderdaad nog voor het gemak.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er heeft ook nooit een 2G beleid bestaan in Nederland dus al dat gezeur dat hij niks met zijn kinderen kon doen en niet kon sporten slaat echt helemaal nergens op.
Hij zwamt maar wat.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vergat het testgedeelte inderdaad nog voor het gemak.
Waarom zou ik hen moeten adviseren? Ze hebben toch niet gisteren de diagnose 'kwetsbaar' gekregen? Ze zijn toch niet alleen kwetsbaar voor corona?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Sommige mensen zien zichzelf soms ook niet als kwetsbaar. Neem een Robin Fransman. Die vond dat kwetsbaren zichzelf maar moesten beschermen. Helaas wist hij niet dat hij ook tot die groep behoorde. Nu is het te laat voor hem.
Anderen weten wel dat ze kwetsbaar zijn. hebben kinderen, zijn in hun 30.
Wat adviseer je hun, en hun kinderen?
Je hebt kennelijk andere doelstellingen dan de overheid?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja, waarom ook alweer? Omdat de ziekenhuizen op knappen stonden. Dat probleem is passé, daarmee heb je een hele andere realiteit.
[..]
Dus? Al kwam het door de stand van de maan ten opzichte van Venus. Feit is dat het collectieve probleem op dit moment niet meer aan de orde is.
[..]
Ik schrijf niemand alvast af. Maar we kunnen ook niet iedereen ten koste van alles redden. Gaat niet.
Maar nogmaals, wat stel jij dan voor en wat winnen we daarmee? Behalve een beetje tijdrekken.
wat een epistel, dat had ook korter gekund.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:54 schreef matigeuser het volgende:
Dingen die ik niet ga missen van deze crisis: ja maar <insert land>!quote:Op maandag 14 februari 2022 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[..]
maar 1G slaat nergens op, welke landen hebben dit?
Straks alleen NL, uiteraard.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[..]
Dus je advies voor iemand nu in de 30 met kinderen en een longaandoening is 'helaas het kortste strootje, en ga de mensenmassa in'? Of zoiets. Of wat zeg je precies?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:38 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Waarom zou ik hen moeten adviseren? Ze hebben toch niet gisteren de diagnose 'kwetsbaar' gekregen? Ze zijn toch niet alleen kwetsbaar voor corona?
Misschien kan de supermarkt weer een ouderen- en kwetsbarenuurtje invoeren. Oh nee, dan hebben we de belangengroepen weer op hun achterste poten want dat is stigmatiserend. Ze moeten maar gewoon de mensenmassa in, en de mensenmassa heeft dan de taak om een mondkapje te dragen want er zou zomaar een 'kwetsbare' kunnen rondlopen waar je het niet aan afziet.
En die Fransman had misschien wel niks wat hem 'kwetsbaar' maakte wat hij had kunnen weten. Maar gewoon het kortste strootje getrokken. Er zijn 50'ers die niet gevaccineerd zijn en die overlijden. Niet zoveel als 70+ maar toch. Gegokt en verloren. Zijn kwetsbaarheid heette misschien gewoon statistiek. Oh ja, en God in verleiding gebracht (via Twitter) met uitspraken als "Positief getest, het werd een keertje tijd". Heel erg voor zijn nabestaanden, maar dat zijn dingen die gebeuren. Je kunt niet iedereen redden.
en de mensen maar schreeuwen dat we onze vrijheid terug hebben?? kom op, de kooi is alleen wat groter geworden!quote:
Nou vertel, aan welke kant precies? En heb je ook voorbeelden?quote:Op maandag 14 februari 2022 22:54 schreef matigeuser het volgende:
Dát was de echte corona-crisis wat mij betreft. Ik weet nu aan welke kant van de geschiedenis ik had gestaan in meerdere belangrijke gebeurtenissen.
quote:OMT adviseert kortere isolatie na besmetting
Het Outbreak Management Team (OMT) adviseert om de verplichte isolatie na een besmetting te verkorten. Nu moet een besmet persoon minstens zeven dagen in isolatie, dat worden er vijf. Iemand moet wel minimaal 24 uur klachtenvrij zijn voordat de isolatie kan worden beëindigd.
In een nieuw advies van het OMT steunen de deskundigen de versoepelingen die het kabinet morgen bekend zal maken zoals het verruimen van de openingstijden van de cultuur- en horecasector tot 1 uur 's nachts. Wel houden de experts het liefst het 3G-beleid en het coronatoegangsbewijs nog even in stand. Binnen de politiek is daar echter steeds minder steun voor.
Dus in principe heb jij je kinderen dingen ontnomen omdat je je niet wilde laten testen voor een activiteit, dagje weg etc?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:13 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik proef sarcasme, maar goed, ik zal er serieus op in gaan want veel mensen zullen zich er wel in herkennen.
Ja, ik heb er veel last van gehad. Ik sportte 2-3 keer per week bij Basic Fit. Op moeten zeggen en zelf moeten investeren in apparatuur. Niet alleen kostte dat veel geld, ook kan ik daarmee veel minder dan wat ik bij de sportschool kon.
Ik ben dus al een aantal maanden nergens meer naartoe geweest op het gebied van horeca of buitenland. Geen restaurant, geen cafe, niks. Maar ook geen kinderspeelzaal of restaurant met speeltuin, etc. Ik heb twee jonge kindjes en mijn oudste vraagt elke zondag 'waar gaan we vandaag naar toe?' Ik heb al maanden het smoesje dat alles dicht is vanwege 'vakantie'. De werkelijkheid is dat wij er als gezin niet inkomen omdat we geen vaccinatie hebben maar dat andere mensen wel naar binnen kunnen.
Daarnaast de gebruikelijke spanningen en meningsverschillen met familie en vrienden. Het continu moeten uitleggen waarom je niet meekunt of meegaat. En continu het gevoel hebben dat de wereld om je heen gek aan het worden is. Terwijl ikzelf, met absoluut de moraliteit aan mijn zijde, mijn principes moet betalen met nergens naar toe kunnen en onder één kamp geschaard wordt met idioten zoals Willem Engel of andere 'bekende wappies'. Ook door mijn eigen familie.
Het valt nu achteraf mee, maar begin december zag de situatie er zeer dreigend uit voor mensen zoals ik. Er werd toen aangekondigd dat er een vaccinatieplicht ging komen in Oostenrijk en Duitsland. De beelden van de 'kampen 'in Australië kwamen naar buiten. Hier begon men over 2G i.p.v. 3G en ook op de werkvloer.
Ik voelde echt het zwaard van damacles boven mijn hoofd hangen. Zou mijn vrouw ontslagen worden? Zou ik als ondernemer in de evenementenbranche nog kunnen werken komend jaar? Gaat er hier ook een vaccinatieplicht komen? Moeten we dan verhuizen?
Omicron heeft ons gered. Voorlopig althans. Maar de geest is wel uit de fles.
wat ga je wel missen?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dingen die ik niet ga missen van deze crisis: ja maar <insert land>!
Jij bent dus een van die figuren die de QR-maatschappij een warm hart toedraagt. Omdat 'keuzes nou eenmaal consequenties moeten hebben'. En dan zit je er wat mij betreft, moralistisch gezien, helemaal naast.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met alle respect, maar wat mij betreft niets meer dan krokodillentranen. Je kon de dingen niet doen omdat je dat niet mocht van de overheid, maar omdat je zelf koos geen vaccin te nemen. Om jou motiverende redenen, helemaal prima, maar de overheid heeft die tweedeling niet veroorzaakt, dat ben je zelf geweest. Kunnen de niet-gevaccineerden het nu ineens als een overwinning claimen maar zonder anti-vaxxers waren we allang uit deze shit.
Verzin zelf iets.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een epistel, dat had ook korter gekund.
ik zie het zo, alleen de griepprik groep zou een vaccin moeten nemen. als je gezond bent niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:47 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat je als kwetsbare alsnog niet heel veel te vrezen hebt. Dat lijkt alleen maar zo door de afgelopen jaren. Ja, je loopt een hoger risico, maar dat is met alles zo. Je gaat er ook niet direct dood aan als je boven de 80 bent. Heel veel mensen hebben dat ook gewoon overleefd, gewoon mild.
Ja, ik ben het voor een keer eens met @Da_Sandmanquote:
En dan geeft de testuitslag corona aan en is al je geld voor je geboekte vakantie weg. Neuh.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Daar voldoet een test in de meeste gevallen ook voor.
Niemand gaat met 1G nog een booster of vaccinatie halen, zeker de jongere veelal minder gevaccineerde groep niet.
Ik ben ook geen voorstander maar 1G werkt tenminstequote:Op maandag 14 februari 2022 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is wat jij zegt. Of niet. Geen idee. Want ik weet eigenlijk nooit precies wat jij probeert te zeggen. Je maakt één of ander vaag verwijt, mensen gaan daar op in, en daar geef je dan weer een vage oneliner op die met het oorspronkelijke punt niks te maken heeft.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus je advies voor iemand nu in de 30 met kinderen en een longaandoening is 'helaas het kortste strootje, en ga de mensenmassa in'? Of zoiets. Of wat zeg je precies?
Heb jij nou echt bijna twee jaar rondgelopen met het idee dat jij als ongevaccineerde geen groen vinkje kon scoren?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:45 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Jij bent dus een van die figuren die de QR-maatschappij een warm hart toedraagt. Omdat 'keuzes nou eenmaal consequenties moeten hebben'. En dan zit je er wat mij betreft, moralistisch gezien, helemaal naast.
Al had de overheid geen vaccin als voorwaarde gesteld voor je 'vrijheid', maar het eten van een frikandel speciaal, dan nog blijft mijn punt staan. En dat van jou niet.
Daarnaast vertrouw jij nog steeds blind op de cijfers van de overheid maar dat snap ik anno 2022 helemaal niet meer. Toen onze overheid nog sprak over '80% van de mensen op de IC is ongevaccineerd!!' was dat in landen om ons heen helemaal niet het geval. Ook wilde onze overheid, zelfs na aandringen van andere partijen, de cijfers hierover nooit vrijgegeven. Daarnaast komen er nu bijna dagelijks berichten naar buiten, zelfs op Nieuwsuur en de NPO over hoe de overheid meermaals heeft gelogen, informatie achtergehouden, etc.
Het is de overheid die kwam met 3G / 2G. En in andere landen zelfs met vaccinatieplicht. Het is het censureren van tegengeluiden, ook al waren die wetenschappelijk en onderbouwd en het in de mond nemen van woorden als 'wappie' door politici zelf, die de tweedeling in de maatschappij hebben aangewakkerd. En het zijn de mensen zelf die de tweedeling in stand hebben gehouden.
Die hele corona-app was nooit nodig geweest. Het heeft amper tot niks effect gehad. Het was alleen een middel om mensen te dwingen een vaccin te nemen.
Dat lockdowns of andere maatregelen nooit nodig geweest zouden zijn, dat claim ik niet. Maar die QR-code had er nooit hoeven te komen en had er dus ook al veel eerder af kunnen gaan.
Het lijkt mij qua belasting erg groot, ga je dingen krijgen dat mensen te laat de uitslag krijgen en het kost de samenleving een vermogen. het kabinet geeft nl ons geld uit, zelf hebben ze niks.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben ook geen voorstander maar 1G werkt tenminste
Nou dat zie ik toch anders. Die 'maatregel' sloeg werkelijk nergens op. Onnodig kwetsend en verdelend. Sowieso waren al die regeltjes rondom de zwemles tamelijk bizar, geweigerd worden omdat je een baby in een draagzak bij hebt enzo. Als of je die wel even in de auto laat zitten tijdens het omkledenquote:Op maandag 14 februari 2022 23:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja, ik ben het voor een keer eens met @:Da_Sandman
Beetje in dezelfde categorie als die facebook moekes die moord en brand schreeuwden dat ze hun kind buiten in de kou moesten afdrogen na zwemles toen ze daar met het CTB gingen werken.
Ik kan heel slecht over dat soort mensen.
Oh ja dus nu is het mijn schuld?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dus in principe heb jij je kinderen dingen ontnomen omdat je je niet wilde laten testen voor een activiteit, dagje weg etc?
Oh ja? Met de huidige prevalentie en sensitiviteit van antigeentesten, en de korte incubatietijd van Omicron is het gewoon Dansen met Janssen Episode 2quote:Op maandag 14 februari 2022 23:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben ook geen voorstander maar 1G werkt tenminste
Tsja druppel op een gloeiende plaat. Als je ziet hoeveel geld er over de balk is gesmeten is dit wel het laatste argument waarom je het niet zou moeten doen.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het lijkt mij qua belasting erg groot, ga je dingen krijgen dat mensen te laat de uitslag krijgen en het kost de samenleving een vermogen. het kabinet geeft nl ons geld uit, zelf hebben ze niks.
Ja, maar daar konden de zwembaden niks aan doen toch? Die doen wat ze opgedragen wordt.. en of je het er mee eens bent of niet, is niet relevant.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou dat zie ik toch anders. Die 'maatregel' sloeg werkelijk nergens op. Onnodig kwetsend en verdelend. Sowieso waren al die regeltjes rondom de zwemles tamelijk bizar, geweigerd worden omdat je een baby in een draagzak bij hebt enzo. Als of je die wel even in de auto laat zitten tijdens het omkleden
Deze hele pandemie stond niet op mijn to-do list.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:54 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Oh ja dus nu is het mijn schuld?
Dat bedoel ik dus met mijn betoog hierboven. De geest is uit de fles. Kijk hoe mensen het hier moralistisch voor zichzelf goed praten om mee te doen aan een uitsluitend en discriminerend systeem op basis van één van de vele rondgaande virussen.
Nu ben ik zeker de slechte vader omdat ik hier niet aan meedoe? Zal ik een godwinnetje doen voor de verandering? Waren vaders die niet met de nazi's meededen en dus in het verzet gingen, ook slechte vaders omdat ze daardoor inkomsten misliepen? Of omdat hun kinderen dan ook niet meer naar de speeltuin konden?
Ik ben voor een wereld zonder QR-code. Zonder uitsluiting. Zonder discriminatie op basis van wat dan ook, geslacht, gezondheidsstatus, huidskleur, etc. In die wereld wil ik mijn kinderen laten opgroeien.
En lekker met het hele gezin naar de teststraat voor Testen voor Toegang elke week staat niet op mijn to-do list.
dat er geld over de balk is gesmeten is al erg genoeg, hoeven we zeker niet mee door te gaan, doe dan de IC's uitbreiden met dat geld!quote:Op maandag 14 februari 2022 23:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja druppel op een gloeiende plaat. Als je ziet hoeveel geld er over de balk is gesmeten is dit wel het laatste argument waarom je het niet zou moeten doen.
Dat zeg ik ook niet. De regels waren gewoon belachelijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja, maar daar konden de zwembaden niks aan doen toch? Die doen wat ze opgedragen wordt.. en of je het er mee eens bent of niet, is niet relevant.
[..]
Ik woon in NL inderdaad.quote:
Ja dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. De regels waren gewoon belachelijk.
Lekker op tijd mee.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat er geld over de balk is gesmeten is al erg genoeg, hoeven we zeker niet mee door te gaan, doe dan de IC's uitbreiden met dat geld!
Je verwart Pandemie met QR-maatschappij. Die twee hebben niks met elkaar te maken.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja, maar daar konden de zwembaden niks aan doen toch? Die doen wat ze opgedragen wordt.. en of je het er mee eens bent of niet, is niet relevant.
[..]
Deze hele pandemie stond niet op mijn to-do list.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |