abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203665578
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Nee afstand gaat weg daar toch?
Ik dacht eerder deze week te lezen dat ze nog wel een maximum aantal bezoekers aan wilden houden in horeca zonder afstand, dat maximum eraf ging als 't geplaceerd was en dergelijken.
pi_203665592
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:47 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik dacht eerder deze week te lezen dat ze nog wel een maximum aantal bezoekers aan wilden houden in horeca zonder afstand, dat maximum eraf ging als 't geplaceerd was en dergelijken.
Ja maar dan krijg je de kromme situaties dat je in 1 club wel mag dansen, en de andere club moet zitten.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203665597
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:46 schreef nostra het volgende:

[..]
Nou ja, ik zit bij de spaarzame wedstrijden die ik nog bezoek niet op het stoeltje de wedstrijd te bekijken en de rest van het vak ook niet.
Huh wat? maar dat mag niet van de voorwaarden.

groet,
Hans van de vierentwintigste verdieping van de ivoren toren.
zie email 27 oktober
pi_203665612
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:48 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Huh wat? maar dat mag niet van de voorwaarden.

groet,
Hans van de vierentwintigste verdieping van de ivoren toren.
Daarom mis ik Hugo. Die kon nog vertellen hoe het in een stadion werkt :+
pi_203665619
Burgemeesters in het Veiligheidsberaad noemen het onhandig als het kabinet de sluitingstijd in de horeca zou versoepelen naar 01.00 uur. Het Outbreak Management Team gaf daar maandag goedkeuring aan. Dinsdag maakt het kabinet verdere versoepelingen bekend. Maandagavond vergaderen de voorzitters van de 25 veiligheidsregio's over de plannen.

Een sluitingstijd net na middernacht zorgt ervoor dat mensen massaal om die tijd naar buiten stromen en zij op straat gaan samenklonteren, verwacht Marianne Schuurmans van Haarlemmermeer. Bovenal willen burgemeesters dat zaken langer mogen openblijven. "Vooral voor de clubs en de nachtcafs zou dat mooi zijn. Al vind ik 01.00 uur met carnaval best lang. Mogelijk gaan dan in Den Bosch de kroegen eerder dicht, maar daarover gaan we lokaal met de horeca in overleg", stelt Jack Mikkers van Den Bosch.

De burgemeesters willen wel graag weten waarom voor dit tijdstip is gekozen. "Ik kan mij voorstellen dat de sluitingstijd nu nog nodig is. Dit is een tussenfase. Hoe sneller we weer naar normaal gaan, hoe beter", zegt Sybrand Buma van Leeuwarden.

De burgemeesters zien er unaniem naar uit dat het kabinet weer meer toestaat. "Ik kan bijna niet blijer zijn. Er zit enorm veel spanning in de samenleving", verklaart Jan van Zanen van Den Haag. "Ik hoop dat in maart alles is genormaliseerd en dat dit het einde is van een donkere periode", wenst burgemeester Annemarie Penn-te Strake van Maastricht.

:')

Dus burgemeesters willen alles langer open (mooizo) maar burgemeester van Den Bosch vind dat eng en brrrr want het is carnaval dus die gaat alles met carnaval vroeger sluiten hoor!! :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203665649
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:49 schreef chratnox het volgende:

[..]
zie email 27 oktober
pi_203665652
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:49 schreef RipCity het volgende:
Burgemeesters in het Veiligheidsberaad noemen het onhandig als het kabinet de sluitingstijd in de horeca zou versoepelen naar 01.00 uur. Het Outbreak Management Team gaf daar maandag goedkeuring aan. Dinsdag maakt het kabinet verdere versoepelingen bekend. Maandagavond vergaderen de voorzitters van de 25 veiligheidsregio's over de plannen.

Een sluitingstijd net na middernacht zorgt ervoor dat mensen massaal om die tijd naar buiten stromen en zij op straat gaan samenklonteren, verwacht Marianne Schuurmans van Haarlemmermeer. Bovenal willen burgemeesters dat zaken langer mogen openblijven. "Vooral voor de clubs en de nachtcafs zou dat mooi zijn. Al vind ik 01.00 uur met carnaval best lang. Mogelijk gaan dan in Den Bosch de kroegen eerder dicht, maar daarover gaan we lokaal met de horeca in overleg", stelt Jack Mikkers van Den Bosch.

De burgemeesters willen wel graag weten waarom voor dit tijdstip is gekozen. "Ik kan mij voorstellen dat de sluitingstijd nu nog nodig is. Dit is een tussenfase. Hoe sneller we weer naar normaal gaan, hoe beter", zegt Sybrand Buma van Leeuwarden.

De burgemeesters zien er unaniem naar uit dat het kabinet weer meer toestaat. "Ik kan bijna niet blijer zijn. Er zit enorm veel spanning in de samenleving", verklaart Jan van Zanen van Den Haag. "Ik hoop dat in maart alles is genormaliseerd en dat dit het einde is van een donkere periode", wenst burgemeester Annemarie Penn-te Strake van Maastricht.

:')

Dus burgemeesters willen alles langer open (mooizo) maar burgemeester van Den Bosch vind dat eng en brrrr want het is carnaval dus die gaat alles met carnaval vroeger sluiten hoor!! :')
"Het Outbreak Management Team gaf daar maandag goedkeuring aan"

Handige zin met alle berichten van de afgelopen dagen ^O^
pi_203665663
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:49 schreef RipCity het volgende:
Dus burgemeesters willen alles langer open (mooizo) maar burgemeester van Den Bosch vind dat eng en brrrr want het is carnaval dus die gaat alles met carnaval vroeger sluiten hoor!!
om 23:11 alles dicht in Den Bosch is prima, ik heb heb dat maar zelden gehaald, omdat je toch al om 11:11 begint.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 14 februari 2022 @ 21:53:08 #109
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_203665678
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:49 schreef chratnox het volgende:

[..]
Hugo met zijn tattoo _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203665699
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef trein2000 het volgende:
Ik zie wel dat de wapvocaat en zijn assistenten victorie kraaien. Dat is dan weer een beetje treurig. [ twitter ]
Nou ja dat is toch ook wel waar? Ja niet dat gelul over 'oorlog', zo kun je het ook wel erg dramatiseren natuurlijk.

Maar wel dat er in Nederland vanaf het begin veel geprotesteerd, gediscussieerd, gesaboteerd en soms ook gewoon ontzettend veel gezeken is. Zonder dat had je nu misschien dezelfde situatie als Duitsland gehad. Het wieltje dat piept, wordt ingesmeerd.
  maandag 14 februari 2022 @ 21:54:50 #111
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_203665709
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:51 schreef chratnox het volgende:

[..]

Handige zin met alle berichten van de afgelopen dagen ^O^
"Schat, heb je nou ng een paar rode pumps gekocht?"

Ik zie potentie _O_
  maandag 14 februari 2022 @ 21:55:21 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203665724
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:54 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Nou ja dat is toch ook wel waar? Ja niet dat gelul over 'oorlog', zo kun je het ook wel erg dramatiseren natuurlijk.

Maar wel dat er in Nederland vanaf het begin veel geprotesteerd, gediscussieerd, gesaboteerd en soms ook gewoon ontzettend veel gezeken is.
Viel eigenlijk best mee. Een klein groepje beroepswerklozen kreeg alleen onevenredig veel aandacht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203665742
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef trein2000 het volgende:
Ik zie wel dat de wapvocaat en zijn assistenten victorie kraaien. Dat is dan weer een beetje treurig. [ twitter ]
haal het woord beetje maar weg :D
pi_203665772
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:54 schreef Molo het volgende:

[..]
"Schat, heb je nou ng een paar rode pumps gekocht?"

Ik zie potentie _O_
Ik heb het even geprobeerd bij mn vrouw: "Het Outbreak Management Team heeft goedkeuring gegeven dat ik een nieuwe 3d printer koop"

Haar antwoord: Als ze er ook voor betalen, doe je ding. Anders: Nee.
  maandag 14 februari 2022 @ 21:58:50 #115
62913 Blik
The one and Only!
pi_203665795
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:52 schreef _serial_ het volgende:

[..]
om 23:11 alles dicht in Den Bosch is prima, ik heb heb dat maar zelden gehaald, omdat je toch al om 11:11 begint.
Ik haal rond 20:00 wat eten en dan het bedje in
  maandag 14 februari 2022 @ 22:03:13 #116
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_203665860
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:57 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik heb het even geprobeerd bij mn vrouw: "Het Outbreak Management Team heeft goedkeuring gegeven dat ik een nieuwe 3d printer koop"

Haar antwoord: Als ze er ook voor betalen, doe je ding. Anders: Nee.
Een 3D printer is ook echt wel heel erg 2020

Tenzij je aangeeft dat ie ook kindvriendelijk speelgoed zonder PFAS kan printen. Oid :+
  maandag 14 februari 2022 @ 22:15:26 #117
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_203666072
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Dat kan echt alleen maar een succes worden.
Hopelijk tijdelijk.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_203666161
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 22:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hopelijk tijdelijk.
Tijdelijk is al te lang eigenlijk.
Er moet gewoon direct een streep door 1G.
  maandag 14 februari 2022 @ 22:21:06 #119
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_203666173
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 22:20 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Tijdelijk is al te lang eigenlijk.
Er moet gewoon direct een streep door 1G.
Eens, hetzelfde als die adviezen over geen handenschudden en dergelijke.

Het enige juiste advies is dat kwetsbaren thuisblijven of FFP2 maskers gaan dragen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_203666474
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2022 22:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Eens, hetzelfde als die adviezen over geen handenschudden en dergelijke.

Het enige juiste advies is dat kwetsbaren thuisblijven of FFP2 maskers gaan dragen.
Waar is onze solidariteit gebleven? Een kleine groep wil je nu de dupe maken van de vrijheidsdrang van het merendeel van het land? :r
Lach met een schone bips
pi_203666500
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Waar is onze solidariteit gebleven? Een kleine groep wil je nu de dupe maken van de vrijheidsdrang van het merendeel van het land? :r
Euhm hoe zijn die precies 'de dupe'? Volgens mij mogen ze precies even veel als de rest van NL...
zie email 27 oktober
pi_203666527
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 22:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Euhm hoe zijn die precies 'de dupe'? Volgens mij mogen ze precies even veel als de rest van NL...
"Kwetsbaren moeten maar thuisblijven" :r

*disclaimer* Was aan fucken, want toen ik dit 1.5 jaar geleden al zei werd ik verketterd.
Lach met een schone bips
pi_203666598
twitter

Verdeeld open. My god. Bij influenza heb ik deze zeikers niet gehoord. Ja er gaan mensen dood, er worden mensen ziek. Hoort bij het leven. Het algemene belang is zekergesteld (er dreigt geen instorting van de zorg meer) dus de algemene maatregelen gaan van tafel. Voor je individuele risico neem je maar individuele maatregelen, of niet voor mij ook best.
zie email 27 oktober
pi_203666604
ik moet even bekennen dat ik nog nooit een zelftest hebt gedaan. :@
pi_203666636
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
"Kwetsbaren moeten maar thuisblijven" :r

*disclaimer* Was aan fucken, want toen ik dit 1.5 jaar geleden al zei werd ik verketterd.
En nu wordt het aanbevolen.

1,5 jaar te laat. The fuck man.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')