Ik dacht eerder deze week te lezen dat ze nog wel een maximum aantal bezoekers aan wilden houden in horeca zonder afstand, dat maximum eraf ging als 't geplaceerd was en dergelijken.quote:
Ja maar dan krijg je de kromme situaties dat je in 1 club wel mag dansen, en de andere club moet zitten.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik dacht eerder deze week te lezen dat ze nog wel een maximum aantal bezoekers aan wilden houden in horeca zonder afstand, dat maximum eraf ging als 't geplaceerd was en dergelijken.
Huh wat? maar dat mag niet van de voorwaarden.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit bij de spaarzame wedstrijden die ik nog bezoek niet op het stoeltje de wedstrijd te bekijken en de rest van het vak ook niet.
Daarom mis ik Hugo. Die kon nog vertellen hoe het in een stadion werktquote:Op maandag 14 februari 2022 21:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Huh wat? maar dat mag niet van de voorwaarden.
groet,
Hans van de vierentwintigste verdieping van de ivoren toren.
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daarom mis ik Hugo. Die kon nog vertellen hoe het in een stadion werkt
"Het Outbreak Management Team gaf daar maandag goedkeuring aan"quote:Op maandag 14 februari 2022 21:49 schreef RipCity het volgende:
Burgemeesters in het Veiligheidsberaad noemen het onhandig als het kabinet de sluitingstijd in de horeca zou versoepelen naar 01.00 uur. Het Outbreak Management Team gaf daar maandag goedkeuring aan. Dinsdag maakt het kabinet verdere versoepelingen bekend. Maandagavond vergaderen de voorzitters van de 25 veiligheidsregio's over de plannen.
Een sluitingstijd net na middernacht zorgt ervoor dat mensen massaal om die tijd naar buiten stromen en zij op straat gaan samenklonteren, verwacht Marianne Schuurmans van Haarlemmermeer. Bovenal willen burgemeesters dat zaken langer mogen openblijven. "Vooral voor de clubs en de nachtcafs zou dat mooi zijn. Al vind ik 01.00 uur met carnaval best lang. Mogelijk gaan dan in Den Bosch de kroegen eerder dicht, maar daarover gaan we lokaal met de horeca in overleg", stelt Jack Mikkers van Den Bosch.
De burgemeesters willen wel graag weten waarom voor dit tijdstip is gekozen. "Ik kan mij voorstellen dat de sluitingstijd nu nog nodig is. Dit is een tussenfase. Hoe sneller we weer naar normaal gaan, hoe beter", zegt Sybrand Buma van Leeuwarden.
De burgemeesters zien er unaniem naar uit dat het kabinet weer meer toestaat. "Ik kan bijna niet blijer zijn. Er zit enorm veel spanning in de samenleving", verklaart Jan van Zanen van Den Haag. "Ik hoop dat in maart alles is genormaliseerd en dat dit het einde is van een donkere periode", wenst burgemeester Annemarie Penn-te Strake van Maastricht.
Dus burgemeesters willen alles langer open (mooizo) maar burgemeester van Den Bosch vind dat eng en brrrr want het is carnaval dus die gaat alles met carnaval vroeger sluiten hoor!!
om 23:11 alles dicht in Den Bosch is prima, ik heb heb dat maar zelden gehaald, omdat je toch al om 11:11 begint.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:49 schreef RipCity het volgende:
Dus burgemeesters willen alles langer open (mooizo) maar burgemeester van Den Bosch vind dat eng en brrrr want het is carnaval dus die gaat alles met carnaval vroeger sluiten hoor!!
Hugo met zijn tattooquote:Op maandag 14 februari 2022 21:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daarom mis ik Hugo. Die kon nog vertellen hoe het in een stadion werkt
Nou ja dat is toch ook wel waar? Ja niet dat gelul over 'oorlog', zo kun je het ook wel erg dramatiseren natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef trein2000 het volgende:
Ik zie wel dat de wapvocaat en zijn assistenten victorie kraaien. Dat is dan weer een beetje treurig. [ twitter ]
"Schat, heb je nou ng een paar rode pumps gekocht?"quote:Op maandag 14 februari 2022 21:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
"Het Outbreak Management Team gaf daar maandag goedkeuring aan"
Handige zin met alle berichten van de afgelopen dagen
Viel eigenlijk best mee. Een klein groepje beroepswerklozen kreeg alleen onevenredig veel aandacht.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:54 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Nou ja dat is toch ook wel waar? Ja niet dat gelul over 'oorlog', zo kun je het ook wel erg dramatiseren natuurlijk.
Maar wel dat er in Nederland vanaf het begin veel geprotesteerd, gediscussieerd, gesaboteerd en soms ook gewoon ontzettend veel gezeken is.
haal het woord beetje maar wegquote:Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef trein2000 het volgende:
Ik zie wel dat de wapvocaat en zijn assistenten victorie kraaien. Dat is dan weer een beetje treurig. [ twitter ]
Ik heb het even geprobeerd bij mn vrouw: "Het Outbreak Management Team heeft goedkeuring gegeven dat ik een nieuwe 3d printer koop"quote:Op maandag 14 februari 2022 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
"Schat, heb je nou ng een paar rode pumps gekocht?"
"Het Outbreak Management Team gaf daar maandag goedkeuring aan"
Ik zie potentie
Ik haal rond 20:00 wat eten en dan het bedje inquote:Op maandag 14 februari 2022 21:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
om 23:11 alles dicht in Den Bosch is prima, ik heb heb dat maar zelden gehaald, omdat je toch al om 11:11 begint.
Een 3D printer is ook echt wel heel erg 2020quote:Op maandag 14 februari 2022 21:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het even geprobeerd bij mn vrouw: "Het Outbreak Management Team heeft goedkeuring gegeven dat ik een nieuwe 3d printer koop"
Haar antwoord: Als ze er ook voor betalen, doe je ding. Anders: Nee.
Hopelijk tijdelijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan echt alleen maar een succes worden.
Tijdelijk is al te lang eigenlijk.quote:
Eens, hetzelfde als die adviezen over geen handenschudden en dergelijke.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Tijdelijk is al te lang eigenlijk.
Er moet gewoon direct een streep door 1G.
Waar is onze solidariteit gebleven? Een kleine groep wil je nu de dupe maken van de vrijheidsdrang van het merendeel van het land?quote:Op maandag 14 februari 2022 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens, hetzelfde als die adviezen over geen handenschudden en dergelijke.
Het enige juiste advies is dat kwetsbaren thuisblijven of FFP2 maskers gaan dragen.
Euhm hoe zijn die precies 'de dupe'? Volgens mij mogen ze precies even veel als de rest van NL...quote:Op maandag 14 februari 2022 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar is onze solidariteit gebleven? Een kleine groep wil je nu de dupe maken van de vrijheidsdrang van het merendeel van het land?
"Kwetsbaren moeten maar thuisblijven"quote:Op maandag 14 februari 2022 22:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Euhm hoe zijn die precies 'de dupe'? Volgens mij mogen ze precies even veel als de rest van NL...
En nu wordt het aanbevolen.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
"Kwetsbaren moeten maar thuisblijven"![]()
*disclaimer* Was aan fucken, want toen ik dit 1.5 jaar geleden al zei werd ik verketterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |