We're turning into China! Spreekt wel fatsoenlijk Engels.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is wel iemand die bij Tucker Carlson zat te vertellen dat de revolutie in Nederland zo ongeveer was begonnen.
Vallen voetbalwedstrijden ook onder evenementen?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Wordt 1G voor evenementen en nachtclubs.
Je moet het niet heel serieus nemen maar het is natuurlijk wel een boeiende hoe dit soort mensen zelfs daar in de fuik zitten. Helemaal gelet op het feit dat het daar een veel bredere beweging is dan hier.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je moet niet teveel Amerikaans nieuws over Nederland volgen, óf iedereen loopt nog op klompen óf iedereen mept elkaar naar de klote met een forel.
* Janneke141 slaps Chratnox around a bit with a large troutquote:Op maandag 14 februari 2022 21:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je moet niet teveel Amerikaans nieuws over Nederland volgen, óf iedereen loopt nog op klompen óf iedereen mept elkaar naar de klote met een forel.
Geplaceerd.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vallen voetbalwedstrijden ook onder evenementen?
Ja. Maar de vraag is wel of ze ook onder 1G gaan vallen. Want geplaceerd.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vallen voetbalwedstrijden ook onder evenementen?
Snap ook niet dat ze dit überhaupt nog gaan invoeren nu. En dan straks weer verbaasd reageren na een uitbraak op een 1G-locatie. 'Hoe kan dit nu?'quote:Op maandag 14 februari 2022 21:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan echt alleen maar een succes worden.
Die heb ik ook weleens voorbij zien komen ja. Of dat Nederland ligt waar Portugal is, of Zweden, of ter hoogte van Noorwegenquote:Op maandag 14 februari 2022 21:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
* Janneke141 slaps Sam around a bit with a large trout
Gingen we volgens die nieuwsberichten ook niet massaal op de schaats naar ons werk?
Geplaceerd?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Maar de vraag is wel of ze ook onder 1G gaan vallen. Want geplaceerd.
mIRC.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
* Janneke141 slaps Chratnox around a bit with a large trout
Gingen we volgens die nieuwsberichten ook niet massaal op de schaats naar ons werk?
Nou ja, als ik Frits Bol nog uit mijn geheugen graaf, zijn we daar zelf ook niet heel geweldig in.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die heb ik ook weleens voorbij zien komen ja. Of dat Nederland ligt waar Portugal is, of Zweden, of ter hoogte van Noorwegen
Moet ook wel, ze wilden 600.000 tests per dag kunnen gaan doen over een tijdje ofzo. Dat is natuurlijk bij lange na niet genoeg bij 1G.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Maar de vraag is wel of ze ook onder 1G gaan vallen. Want geplaceerd.
Wat een leuke act dit. En uiteraard weer met zo'n passief-agressieve PIquote:Op maandag 14 februari 2022 21:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Mondneusmaskers helpen ons om kwetsbaren te beschermen en nieuwe pandemieën te voorkomen.
Ik denk dat je in de wat bent met Frits Bomkestein.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, als ik Frits Bol nog uit mijn geheugen graaf, zijn we daar zelf ook niet heel geweldig in.
Ajax, Feyenoord en Twente thuis en je bent er al dik 100.000 kwijt.... Gaat niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Moet ook wel, ze wilden 600.000 tests per dag kunnen gaan doen over een tijdje ofzo. Dat is natuurlijk bij lange na niet genoeg bij 1G.
Maar er blijft dan dus ook een maximum aantal voor horeca enzo?
Gelukkig is er een voor de hand liggende zondebok, QR-frauderende jongeren.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze dit überhaupt nog gaan invoeren nu. En dan straks weer verbaasd reageren na een uitbraak op een 1G-locatie. 'Hoe kan dit nu?'
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Oké. Wat op het kaartje staat dus.
Ah, Bom ja.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de wat bent met Frits Bomkestein.
Nee afstand gaat weg daar toch?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Moet ook wel, ze wilden 600.000 tests per dag kunnen gaan doen over een tijdje ofzo. Dat is natuurlijk bij lange na niet genoeg bij 1G.
Nou ja, ik zit bij de spaarzame wedstrijden die ik nog bezoek niet op het stoeltje de wedstrijd te bekijken en de rest van het vak ook niet.quote:
Neen.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |