abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203667606
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 00:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Goh, ik dacht dat dit een discussie forum was.
denk dat meesten nu al goed dronken zijn om 1 uur snachts :D
  dinsdag 15 februari 2022 @ 01:02:54 #252
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203667610
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 00:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]
denk dat meesten nu al goed dronken zijn om 1 uur snachts :D
Maandag op dinsdag?

Dat zijn de eckten
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203667613
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 00:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk onzin wat je nu zegt, het is bepaald niet immoreel om mensen onder druk te zetten om zich te laten vaccineren. Dat jij ervoor kiest verhalen op Reddit oid te geloven en daaruit conclusies te trekken over bijwerkingen mag natuurlijk maar dat maakt druk zetten voor vaccinatie niet immoreel.
Zoals ik al in een eerder voorbeeld zei, al zou de overheid iedereen verplichten een frikandel speciaal te eten om hun rechten 'terug te verdienen' dan zou dat nog steeds immoreel zijn. Precies hetzelfde voor mij. En dan zouden vegetariërs ook hoog en laag springen.

Ik vind het altijd heel makkelijk om 'verhalen op feesboek' af te doen als dat en niet meer dan dat. Denk je serieus dat er zo ontzettend veel mensen hun ervaring beschrijven die dat helemaal uit hun duim zuigen? Of mensen die het lot toornen door het te hebben over overleden familieleden?

Nogmaals, dat er ruis tussenzit, dat snap ik. Toevalligheden. Wellicht hier en daar een trol. Maar zoveel?

Daarmee zeg ik overigens niet dat ik 'cijfers' heb in procenten of wat dan ook. Ik heb geen idee van het daadwerkelijke aantal bijwerkingen. De officiële aantallen zijn hoog, maar hoogstwaarschijnlijk flink 'under reported'. Vaak is er ook geen direct verband aan te tonen tussen het symptoom en de vaccinatie. Dat wil echter niet zeggen dat het er niet is.

Maar goed, dat is volgens mij een andere discussie. We verschillen in ieder geval van mening over wat we 'immoreel' vinden als het aankomt op wat een overheid kan en mag maken. Wat mij betreft was dit een brug te ver. Vooral omdat het op een hele sneaky manier is geïmplementeerd. Er is meermaals gelogen over het feit dat er voordelen zouden komen aan vaccineren. Ik hoef de filmpjes van Hugo de Jonge hier denk ik niet meer te posten, dat is inmiddels wel algemeen bekend. En tot op de dag van vandaag blijft er nieuws naar buiten komen over hoe de overheid heeft gelogen, gedraaid en informatie achter gehouden om het 2G / 3G systeem er maar in te kunnen blijven houden.

Zo'n overheid wil ik niet.
pi_203667636
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 01:05 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Zoals ik al in een eerder voorbeeld zei, al zou de overheid iedereen verplichten een frikandel speciaal te eten om hun rechten 'terug te verdienen' dan zou dat nog steeds immoreel zijn. Precies hetzelfde voor mij. En dan zouden vegetariërs ook hoog en laag springen.

Ik vind het altijd heel makkelijk om 'verhalen op feesboek' af te doen als dat en niet meer dan dat. Denk je serieus dat er zo ontzettend veel mensen hun ervaring beschrijven die dat helemaal uit hun duim zuigen? Of mensen die het lot toornen door het te hebben over overleden familieleden?

Nogmaals, dat er ruis tussenzit, dat snap ik. Toevalligheden. Wellicht hier en daar een trol. Maar zoveel?

Daarmee zeg ik overigens niet dat ik 'cijfers' heb in procenten of wat dan ook. Ik heb geen idee van het daadwerkelijke aantal bijwerkingen. De officiële aantallen zijn hoog, maar hoogstwaarschijnlijk flink 'under reported'. Vaak is er ook geen direct verband aan te tonen tussen het symptoom en de vaccinatie. Dat wil echter niet zeggen dat het er niet is.

Maar goed, dat is volgens mij een andere discussie. We verschillen in ieder geval van mening over wat we 'immoreel' vinden als het aankomt op wat een overheid kan en mag maken. Wat mij betreft was dit een brug te ver. Vooral omdat het op een hele sneaky manier is geïmplementeerd. Er is meermaals gelogen over het feit dat er voordelen zouden komen aan vaccineren. Ik hoef de filmpjes van Hugo de Jonge hier denk ik niet meer te posten, dat is inmiddels wel algemeen bekend. En tot op de dag van vandaag blijft er nieuws naar buiten komen over hoe de overheid heeft gelogen, gedraaid en informatie achter gehouden om het 2G / 3G systeem er maar in te kunnen blijven houden.

Zo'n overheid wil ik niet.
Je stelde letterlijk eerder dat je het van Reddit en andere online bronnen had gehaald dus hoe is dat dan geen "heb ik op feesboek gelezen"? Of is het ineens anders als je dingen leest waar je het mee eens bent?

Overigens zijn er wereldwijd 10 miljard vaccinaties (met diverse vaccins) toegediend dus wat jij "zoveel" vind kan een cijfer zijn wat lachwekkend klein is naar rato.
pi_203667728
Wereldwijd, van 3,8 miljoen besmettingen per dag naar 1,45 miljoen per dag.
In 3 en halve week:

pi_203667841
Alles open, kroegen vol maar als we naar een evenement gaan gaan we moeilijk doen met 1g.
pi_203667873
Nog 10 dagen en dan kan ook het Cor forum dicht!

Traantje laten.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 06:38:08 #258
445514 DonDruiper
pi_203667882
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 06:34 schreef Kickinalfa het volgende:

Traantje laten.
Ik ga het oprecht missen denk ik :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203667976
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 06:34 schreef Kickinalfa het volgende:

Traantje laten.
Mogen we op de dag van sluiting nog een keer goed los?

@capricia @chratnox @miss_sly

Ik zal dan wat nieuwe Flodder gifjes maken. :)
pi_203667981
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 00:43 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Die reacties eronder.. :')

Mijn god, wat zijn mensen gehersenspoeld de laatste twee jaar zeg.
twitter

Het doel heiligt de middelen moet je maar denken.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 07:13:42 #261
445514 DonDruiper
pi_203667990
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:10 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
[ twitter ]

Al twee jaar niet naar de fysiotherapeut geweest, omdat het een onveilige activiteit is. :'(

Medelijden met deze mensen hoor.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203667992
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:10 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
[ twitter ]

Die las ik ook en vond ik wel erg sneu... komen fysio's niet aan huis in dat soort gevallen? Nu gaat ie alleen maar harder achteruit, zal ook niet al te best zijn op de lange termijn. Maar hey, geen corona.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_203668000
Ik ben trouwens echt ziedend dat de stadions niet per direct vol open mogen.

Teringzooi. Waarom kan dat pas over 10 dagen? Ze beslissen het toch nu? Gooi die kanjerzooi dan ook meteen open.
pi_203668001
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:13 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Al twee jaar niet naar de fysiotherapeut geweest, omdat het een onveilige activiteit is. :'(

Medelijden met deze mensen hoor.
Ik kan er echt met m’n pet niet bij dat je kennelijk denkt dat een vergroeid lijf beter is dan covid oplopen.

Dan zit je wel echt diep in die angst hoor.
pi_203668004
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:

Teringzooi. Waarom kan dat pas over 10 dagen? Ze beslissen het toch nu? Gooi die kanjerzooi dan ook meteen open.
Memo gemist? Komende 10 dagen cruciaal.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 07:17:45 #266
445514 DonDruiper
pi_203668013
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:

Dat is wel erg lullig voor de ploegen die komend weekend thuis spelen ja.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203668041
Ik merk trouwens wel dat nu ik echt weer veel verschillende mensen zie (en die mensen ook weer) ik echt weer weerstand moet opbouwen. Twee jaar lang geen enkel verkoudheidje (behalve dan toen ik corona had in mei vorig jaar) en nu alweer de derde fikse verkoudheid sinds december. Alle verkoudheidsvirussen die nu weer rondgaan vliegen rechtstreeks bij mij naar binnen lijkt het wel.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 07:24:27 #268
445514 DonDruiper
pi_203668049
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:22 schreef Nielsch het volgende:
Ik merk trouwens wel dat nu ik echt weer veel verschillende mensen zie (en die mensen ook weer) ik echt weer weerstand moet opbouwen. Twee jaar lang geen enkel verkoudheidje (behalve dan toen ik corona had in mei vorig jaar) en nu alweer de derde fikse verkoudheid sinds december. Alle verkoudheidsvirussen die nu weer rondgaan vliegen rechtstreeks bij mij naar binnen lijkt het wel.
Jep. Same.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203668052
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:17 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Dat is wel erg lullig voor de ploegen die komend weekend thuis spelen ja.
Echt een fantastische wedstrijd hier. Zaterdag 18:45 tegen Ajax.

Qua tijd is dat echt genot. Mooi 's middags de kroeg in. Vette hap halen en door naar het stadion.

Maar zelfs dat pakt de roverheid ons af @maxi-mus
pi_203668064
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 23:14 schreef _serial_ het volgende:
Wie zouden jullie als eerst voor de bus gooien?

[poll=3702]
Ida geen optie?
Go hard or go home
pi_203668170
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 04:59 schreef Za het volgende:
Wereldwijd, van 3,8 miljoen besmettingen per dag naar 1,45 miljoen per dag.
In 3 en halve week:

[ afbeelding ]
Hier moeten we ook gewoon stoppen met testen en quarantaines als je geen symptomen hebt, zinloos.
pi_203668177
Gaat 3G voor restaurants en kroegen nou ook verdwijnen over 10 dagen? Ik lees tegenstrijdige berichten.
pi_203668191
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:22 schreef Nielsch het volgende:
Mondkap dragen 24/7
pi_203668287
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 00:36 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]

Sorry hoor, maar je kan toch gewoon zelf een masker opzetten als je zelf veilig wilt voelen in de $insertlocatie ?
Hoef je niet miljoenen andere mensen mee lastig te blijven vallen.
Aan die reacties te zien hebben veel mensen meer aan een psycholoog dan aan mondkapjes. Mijn hemel wat een angst.
pi_203668297
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:37 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Mondkap dragen 24/7
Yes, enige oplossing ben ik bang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')