Dat laatste is nu precies de reden dat Koeman voor mij echt niet hoeft. Prima coach, maar hij heeft PSV al een keer verlaten voor een Spaanse ploeg vlak voor een CL duel van PSV. Bijzonder kloterige timing toen, wat dat betreft kan ik wel waardering opbrengen voor Schmidt die het nu op tijd aangeeft waardoor er tijd is om te kijken voor een opvolger.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb dan toch het liefst een zwaargewicht (lol) als Koeman. Maar dan moet die er wel zelf ook echt zin in hebben. Niet dat hij PSV maar gaat doen omdat er even niks beters voorbij komt.
Tja, dat is hoe het werkt in het leven. Dat ga ik hem echt niet zo veel jaren later nog nadragen. Maar hij moet wel écht willen. En eerlijk gezegd denk ik niet dat hij echt wil.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat laatste is nu precies de reden dat Koeman voor mij echt niet hoeft. Prima coach, maar hij heeft PSV al een keer verlaten voor een Spaanse ploeg vlak voor een CL duel van PSV. Bijzonder kloterige timing toen, wat dat betreft kan ik wel waardering opbrengen voor Schmidt die het nu op tijd aangeeft waardoor er tijd is om te kijken voor een opvolger.
maar dat is toch wel het vreemde in de voetbalwereld, noem maar eens een directeur of een TD die er klaar voor zijn, die zijn voor beide functies op 1 hand te tellenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:27 schreef Halcon het volgende:
Toontje zit er nu sinds 2014. Aanvankelijk ging het wel beter, maar laatste paar seizoen is de klad er wat ingekomen. En sinds John de Jong er zit, gaat het bergafwaarts.
Aankoopbeleid is ook bagger sindsdien. Rijtje van goede aankopen is Dumfries, Angelino (maar door afspraken met City heeft dat vrij weinig opgeleverd), Sangaré en waarschijnlijk Veerman.
Dat is wat mager. Rijtje miskopen is een stuk langer.
Schmidt zal er zo ongetwijfeld een logische verklaring voor hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Definitief of waarom zou je nu weer gaan switchen?
Mvogo sparen, die moet nog bijkomen van het loodzware programma, dus bekerwedstrijden zijn voor Drommeltje.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Understatement ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sjonge jonge Götze, die had opzich mogen zitten
Drommel was erg goed op de laatste training.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Tenzij het een CL-finale 2005 achtig iets wordtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Schmidt zijn hachje ook weer tot ten minste volgende week gered.
Zeker..jammer dat ie Bakayoko niet brengt ipv Doanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Genot dat zo'n voetballer bij PSV speelt
En dat tegen NAC!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:13 schreef tja77 het volgende:
Maduekegod, meteen PSV al een stuk dreigender met hem binnen de lijnen en dan hoeven lang niet al z’n acties te lukken.
Ik vind het écht prachtig dat echt niemand, maar dan ook niemand op dit forum jou serieus neemtquote:
Vond Doan het nog niet eens zo slecht doen eerlijk gezegd. Maar NAC was dan ook vrij beroerd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:31 schreef RipCity het volgende:
Was even in het stadion na 2 jaar oid maar wat zingt dat publiek op oost op liedje van zak van Sinterklaas? Iets over de zak van Sangere ofzo?
Wel okay potje maar Doan en Mwene ga je ‘t niet mee redden. Dat is echt Heracles niveau.
Heb wel mooi jouw ui gemaakt vriendquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:06 schreef TehRocks het volgende:
En Gutanoth kan het weten want die staat ook nog wel eens voor lul
Overmars liedjequote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:31 schreef RipCity het volgende:
Was even in het stadion na 2 jaar oid maar wat zingt dat publiek op oost op liedje van zak van Sinterklaas? Iets over de zak van Sangere ofzo?
Wel okay potje maar Doan en Mwene ga je ‘t niet mee redden. Dat is echt Heracles niveau.
Waarvoor dank. Maak toch een grapje makkerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb wel mooi jouw ui gemaakt vriend
Op de melodie van de zak van Sinterklaas (kun je volgende keer meezingen)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:31 schreef RipCity het volgende:
Vind het vrij grappig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op de melodie van de zak van Sinterklaas (kun je volgende keer meezingen)
De club van Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam
De club van Amsterdam daar werkt een hele vieze man
Hij stuurde, hij stuurde, hij stuurde elke chick
Een foto, een foto, een foto van zijn pik.
Heel origineel, goede tekst. Ik vind dit grappig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op de melodie van de zak van Sinterklaas (kun je volgende keer meezingen)
De club van Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam
De club van Amsterdam daar werkt een hele vieze man
Hij stuurde, hij stuurde, hij stuurde elke chick
Een foto, een foto, een foto van zijn pik.
Mvogo kan beter ook meteen terug richting Leipzig dan.quote:
Was niet boos bedoeldquote:Op woensdag 9 februari 2022 06:46 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Waarvoor dank. Maak toch een grapje makker
Ik dacht (maar weet het niet zeker) dat zowel PSV als Ajax na deze thuiswedstrijden in de beker, nu een uitwedstrijd zouden krijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:10 schreef Gutanoth het volgende:
Zouden we nu al tegen ajax geloot kunnen worden, of zouden ze toevallig proberen ajax-psv een finale te maken ?
Klopt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dacht (maar weet het niet zeker) dat zowel PSV als Ajax na deze thuiswedstrijden in de beker, nu een uitwedstrijd zouden krijgen.
Ajax en PSV spelen allebei uit in de halve finale, dus dat kan niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:10 schreef Gutanoth het volgende:
Zouden we nu al tegen ajax geloot kunnen worden, of zouden ze toevallig proberen ajax-psv een finale te maken ?
AZ uit mag geen probleem zijn natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:16 schreef Gutanoth het volgende:
Ah, dat komt wel mooi uit dan (arrogant er van uit gaand dat PSV wel even wint van AZ of de winnaar van GAE/NEC)
Dat ging recent tegen AZ ook goed inderdaadquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:16 schreef Gutanoth het volgende:
Ah, dat komt wel mooi uit dan (arrogant er van uit gaand dat PSV wel even wint van AZ of de winnaar van GAE/NEC)
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
AZ uit mag geen probleem zijn natuurlijk
Nee precies, daarom heel arrogant gesteld van mij, maar ik hoop toch dat we er van geleerd hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat ging recent tegen AZ ook goed inderdaad
AZ is echt een stug ploegje dit jaar. Sinds die door PSV geflatteerd gewonnen 0-3 in Alkmaar hebben ze daar geen wedstrijd meer met een goal verschil verloren en ontzettend veel gewonnen. (Denk zelfs meer dan PSV.)quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:24 schreef Halcon het volgende:
PSV wint, zoals ze nu spelen, echt niet zomaar even van AZ.
Maar goed, volgens Schmidt is Go Ahead de beste ploeg, dus die moet ontlopen worden.
De overwinningen van Feyenoord en AZ in Eindhoven waren ook geflatteerd.. hoor je niemand over.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
AZ is echt een stug ploegje dit jaar. Sinds die door PSV geflatteerd gewonnen 0-3 in Alkmaar hebben ze daar geen wedstrijd meer met een goal verschil verloren en ontzettend veel gewonnen. (Denk zelfs meer dan PSV.)
Vind het ook niet zo'n bijzonder elftal maar het is meer een team dan PSV.
Die van Feyenoord was zwaar geflatteerd ja.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De overwinningen van Feyenoord en AZ in Eindhoven waren ook geflatteerd.. hoor je niemand over.
Maar de "geflatteerde" overwinning van PSV in Alkmaar is maanden na dato nog steeds relevant
Pascal Jansen is ook geen verkeerde trainer. Grijze muis.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
AZ is echt een stug ploegje dit jaar. Sinds die door PSV geflatteerd gewonnen 0-3 in Alkmaar hebben ze daar geen wedstrijd meer met een goal verschil verloren en ontzettend veel gewonnen. (Denk zelfs meer dan PSV.)
Vind het ook niet zo'n bijzonder elftal maar het is meer een team dan PSV.
Als hij maar presteert. Vind het een goede kerel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:40 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Pascal Jansen is ook geen verkeerde trainer. Beetje kleurloos.
Nou inderdaad, en het erge is dat er van geen enkele ploeg gewoon maar even gewonnen wordt. Ongelooflijk eigenlijk, als je bedenkt dat AZ elk seizoen opnieuw moet bouwen aan een nieuw team. En dan toch moeiteloos op de been blijven tegen PSV (al was PSV de eerste helft wel 3 klassen beter)quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:24 schreef Halcon het volgende:
PSV wint, zoals ze nu spelen, echt niet zomaar even van AZ.
Maar goed, volgens Schmidt is Go Ahead de beste ploeg, dus die moet ontlopen worden.
PSV moet elke week opnieuw bouwenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:35 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nou inderdaad, en het erge is dat er van geen enkele ploeg gewoon maar even gewonnen wordt. Ongelooflijk eigenlijk, als je bedenkt dat AZ elk seizoen opnieuw moet bouwen aan een nieuw team. En dan toch moeiteloos op de been blijven tegen PSV (al was PSV de eerste helft wel 3 klassen beter)
Ik kijk die trainingen ook vaak, erg leuk om ook de dynamiek te zien. De laatste upload heb ik nog niet gezien, maar wat je zegt lijkt een beetje het Robben-verhaal. Om dat te laten slagen is het wel belangrijk dat je er een echte spits bij hebt, zodat er genoeg ruimte is om het uit te voeren. Dus met Gakpo en Madueke in de voorhoede te gaan lopen lijkt me juist minder verstandig.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:18 schreef Lyrebird het volgende:
Kijkt er iemand hier naar de Youtube video's van de trainingen van PSV? Die 4e goal, door Gakpo, is er eentje waar ze altijd op trainen. Hij maakt die goals al een tijdje, dreigen om buitenom te gaan, naar binnen en dan met rechts in de rechterhoek krullen, maar schijnbaar is er geen verdediger die explosief genoeg is om hem bij te benen. Op links met Madueke hetzelfde.
Itt wat ik hier lees vind ik Doan geen Heraclesmateriaal. Maar volgens mij staat hij wel een linie te ver naar voren. Gotze, Zahavi idem dito. Puike voetballers, maar niet explosief genoeg.
Het lijkt me verstandig om met 2 of 3 explosieve types als aanvaller te spelen, met 3 of 2 begaafde stylisten daarachter, Sangare voor de verdediging en dan je vier verdedigers, alhoewel ik wel een fan ben van een Peter-Bosz systeem met drie centrale verdedigers. Maar dat gaat niet gebeuren. 4 verdedigers dus, Sangare daar voor, daarvoor Veerman, Gotze en Doan, en daar voor Gakpo en Madueke.
En het wisselbeleid van Schmidt moet op de schop. Ja, voetballers worden moe, maar je geeft ze wel vertrouwen door ze te laten staan. Als trainer ben je toch een halve psycholoog, en je wil niet dat je voetballers gaan twijfelen.
Houden zo. Dat is voor iedereen het leukste.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:04 schreef Scrummie het volgende:
Bertje is vrij jongens, veel plezier ermee.
Maduekequote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik weet niet wat jullie in de thee hebben gestopt maar dit is de beste wedstrijd van dit Eredivisie-seizoen tot nu toe.
Madueke erbij is toch wel erg fijn. Wat een verschil met Doan/Vertessen op die positie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik weet niet wat jullie in de thee hebben gestopt maar dit is de beste wedstrijd van dit Eredivisie-seizoen tot nu toe.
Het valt mij, zowaar een keer niet tegen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En de CL gewonnenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:46 schreef PSVCL het volgende:
Zonde van al die blessures dit seizoen anders had je gewoon bovenaan gestaan
Dat kan nog hequote:
Ja vreemd en te laat. Maar denk dat het voor een groot deel aan Madueke ligt. Die speelt meteen weer een wereldpot.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het valt mij, zowaar een keer niet tegen.
Schmidt zegt dat ie oprot en het spel lijkt ergens op.
Ongehoord dit!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:39 schreef Ciscus het volgende:
Dit wordt geen billenknijpen..wennen zeg
Madueke ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:37 schreef PSVCL het volgende:
Sangare ben je volgend jaar wel kwijt helaas, wat een speler
PSV heeft een betere selectie dan Ajax, als Ajax Nederland is ontstegen, dan geldt dat dus ook voor PSV.quote:
Wat zeg jij allemaal?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft een betere selectie dan Ajax, als Ajax Nederland is ontstegen, dan geldt dat dus ook voor PSV.
Alleen in sommige wedstrijden maakt Schmidt gewoon domme keuzes of gaat de keeper ineens blunderen, dan lijkt het alsof PSV er niets van kan.
Vitesse speelde ook wel ruk. Deels zal dat te danken zijn aan PSV natuurlijk. Zahavi vind ik qua salaris veel te duur voor wat hij brengt en levert bij een transfer niks op.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:03 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV speelde gisteren een meer dan prima eerste helft. Ik snap de haat op Zahavi niet zo goed. Nee, het is geen gepolijste voetballer, maar door zijn manier van spelen is hij voor PSV heel belangrijk.
En dan de 'ja maar belachelijk dat PSV alleen met Madueke zo goed speelt' en gewoon niet willen zien dat Madueke mede die ruimte krijgt vanwege de slimheid van Zahavi.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:03 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV speelde gisteren een meer dan prima eerste helft. Ik snap de haat op Zahavi niet zo goed. Nee, het is geen gepolijste voetballer, maar door zijn manier van spelen is hij voor PSV heel belangrijk.
Hier wordt dat niet geroddeld @Caland @LitmanenAFCA @GGMMquote:Op zondag 13 februari 2022 12:56 schreef PSVCL het volgende:
Mis altijd een paar leden wanneer PSV een sterke wedstrijd op de mat heeft gelegd
Dat verandert toch niks aan het feit dat de ploeg schijnbaar afhankelijk is van 1 speler? Ja een aantal spelers renderen beter, maar waarom renderen die niet wanneer Madueke niet meedoet?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dan de 'ja maar belachelijk dat PSV alleen met Madueke zo goed speelt' en gewoon niet willen zien dat Madueke mede die ruimte krijgt vanwege de slimheid van Zahavi.
Het ligt niet aan 1 speler of het wel of niet draait, het is de combinatie van een paar spelers waardoor de rest ook beter rendeert.
Gisteren genoten van Madueke al was vites wel vies slecht.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hier wordt dat niet geroddeld @:Caland @:Litmanenafca @:ggmm
Ik denk niet dat het alleen aan Madueke lag, maar buiten dat: elk team kan soms afhankelijk zijn van (de vorm van) een bepaalde speler en het is dan aan de rest om degene optimaal te laten renderen. Zo is er anders altijd wel wat..simpel hoor.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat verandert toch niks aan het feit dat de ploeg schijnbaar afhankelijk is van 1 speler? Ja een aantal spelers renderen beter, maar waarom renderen die niet wanneer Madueke niet meedoet?
scoreverloop moet je ook niet onderschatten, nu vliegt de eerste de beste kans erin en dat voetbalt gewoon prettigerquote:Op zondag 13 februari 2022 14:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dan de 'ja maar belachelijk dat PSV alleen met Madueke zo goed speelt' en gewoon niet willen zien dat Madueke mede die ruimte krijgt vanwege de slimheid van Zahavi.
Het ligt niet aan 1 speler of het wel of niet draait, het is de combinatie van een paar spelers waardoor de rest ook beter rendeert.
Die nog een contract tot 2025 had.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:03 schreef tompsv18 het volgende:
Als vervanger van Toon lees ik. Verrassend.
Toon is een vroegoude man. Zat weinig meer in.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die nog een contract tot 2025 had.
Best een leuke man die Toon, maar als er wat speelt hoor je hem zelden in de media. Had Brands liever gezien als vervanger van De Jong, maar een voetbalman erbij kan geen kwaad.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want? Beste man is nog nooit algemeen directeur geweest hč.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Dat is wel nieuws. En goed nieuws voor PSV.
Zit er een trainer/begeleider met jouw tieten te spelen ja?quote:Op maandag 14 februari 2022 10:05 schreef Caland het volgende:
Hopelijk kan Toon nog wel even die app afmaken.
Ik zie in Toon eigenlijk wel een dickpicstuurder dus hij zal de hetze wel voor willen zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zit er een trainer/begeleider met jouw tieten te spelen ja?
Ik denk dat hij er een zeer boeiend boek over kan schrijven.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie in Toon eigenlijk wel een dickpicstuurder dus hij zal de hetze wel voor willen zijn.
Toon was gewoon genant de laatste paar jaar. Brands komt beter en professioneler over.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want? Beste man is nog nooit algemeen directeur geweest hč.
quote:Prepare. De komende weken/maanden komt er op technisch/financieel vlak een uitrol van goed nieuws. Er zit wat onder de pet. Dit is het groene licht.
https://forum.negentiendertien.nl/viewtopic.php?t=189&start=150quote:Wat ik weet dat er veelbelovende inkomende transfers komen voor de jonge en oudere jeugd. Het geld is ervoor, Schmidt wilde alleen gearriveerde jongens en keek gek op wanneer er veel geld naar jonge talenten ging, Brands heeft zich gecommiteerd en nu gaan ze doorpakken
it's happening?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
https://forum.negentiendertien.nl/viewtopic.php?t=189&start=150
Mee eens. Brands lijkt zo op het oog een goede ontwikkeling voor PSV. Afwachten of de rol van AD hem ook past, was als TD goed.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Geen gekke ontwikkeling. Hup Brands.
Hij had alleen geen kijk op centrale verdedigers.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mee eens. Brands lijkt zo op het oog een goede ontwikkeling voor PSV. Afwachten of de rol van AD hem ook past, was als TD goed.
Die moet ook wel dickpics verstuurd hebben, of iets met het Anne Frankplantsoen.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2022 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij had alleen geen kijk op centrale verdedigers.
Wat een lelijke website hebben jullie eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:27 schreef Gutanoth het volgende:
https://www.psv.nl/nieuws(...)-vertrek-bij-psv.htm
Ik vind hem vanuit UX oogpunt juist heel strak en overzichtelijkquote:Op maandag 14 februari 2022 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een lelijke website hebben jullie eigenlijk.
misschien is er wat meer aan de hand en rekenen ze Toon z'n Duitse avontuur toch harder aan dan hij wil doen voorkomenquote:Op maandag 14 februari 2022 15:56 schreef Mansjester het volgende:
"Als ik hun was had ik die keuze ook gemaakt"
Kortom, de RVC wilde Toon gewoon weg hebben?
Sowieso een rare gedachtegang. Een bepaal persoon is vrij, en daarom stap je zelf op? Stel Klopp wordt morgen ontslagen, dan gaat Xavi toch ook niet weg omdat hij vindt dat Klopp de trainer moet worden van Barca.
Toon(t) dus aan dat Toon zichzelf kan wegcijferen voor het grotere belang. Dat siert hem. Denk ook niet dat de RVC hem zozeer weg wil hebben, maar wel dat gezien de koers die ze op lange termijn willen varen, zij andere kandidaten (in dit geval Brands) geschikter (kunnen) vinden voor de rol van AD dan Toon, om die kant mee op te gaan. Toon heeft een cultuur gecreëerd waarin een dergelijke situatie bespreek gemaakt kan worden, en laat dat nu dus gebeurd zijn. M.i. goed management.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:56 schreef Mansjester het volgende:
Sowieso een rare gedachtegang. Een bepaal persoon is vrij, en daarom stap je zelf op? Stel Klopp wordt morgen ontslagen, dan gaat Xavi toch ook niet weg omdat hij vindt dat Klopp de trainer moet worden van Barca.
Welk duits avontuur?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien is er wat meer aan de hand en rekenen ze Toon z'n Duitse avontuur toch harder aan dan hij wil doen voorkomen
Hier speelt denk ik wel wat meer ja. Maar PSV is een GEMOEDELIJKE club waar ze de vuilnis wat minder snel op straat gooien.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:56 schreef Mansjester het volgende:
hij heeft weinig te willen, de directeur kan je altijd ontslaan, dat het nu op een vriendelijke manier gaat is meegenomenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Toon(t) dus aan dat Toon zichzelf kan wegcijferen voor het grotere belang. Dat siert hem. Denk ook niet dat de RVC hem zozeer weg wil hebben, maar wel dat gezien de koers die ze op lange termijn willen varen, zij andere kandidaten (in dit geval Brands) geschikter (kunnen) vinden voor de rol van AD dan Toon, om die kant mee op te gaan. Toon heeft een cultuur gecreëerd waarin een dergelijke situatie bespreek gemaakt kan worden, en laat dat nu dus gebeurd zijn. M.i. goed management.
Dat moet haast wel, hier zijn dingen gebeurd waar Ali en Marco B rode wangetjes van zouden krijgen.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier speelt denk ik wel wat meer ja. Maar PSV is een GEMOEDELIJKE club waar ze de vuilnis wat minder snel op straat gooien.
Het lijkt me sowieso vast te staan dat hij soort van is ontslagen ipv dat ie zelf is opgestapt, anders maak je die opmerking over de rvc niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Toon(t) dus aan dat Toon zichzelf kan wegcijferen voor het grotere belang. Dat siert hem. Denk ook niet dat de RVC hem zozeer weg wil hebben, maar wel dat gezien de koers die ze op lange termijn willen varen, zij andere kandidaten (in dit geval Brands) geschikter (kunnen) vinden voor de rol van AD dan Toon, om die kant mee op te gaan. Toon heeft een cultuur gecreëerd waarin een dergelijke situatie bespreek gemaakt kan worden, en laat dat nu dus gebeurd zijn. M.i. goed management.
Ik merk het, maar het aanstellen van Schmidt met z'n entourage wat de club niet vooruit heeft geholpen en die dan ook nog doodleuk een einde aan de samenwerking maakt.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk niks, ik ben er oprecht benieuwd naar en hoop dat je me daar antwoord op kan geven
Hij heeft dit al eerder eens gezegd, dat hij zichzelf niet boven het grotere belang stelt. Heb even geen zin om heel internet af te struinen, maar als ik het me goed herinner zegt hij ook iets dergelijks in deze podcast:quote:Op maandag 14 februari 2022 16:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso vast te staan dat hij soort van is ontslagen ipv dat ie zelf is opgestapt, anders maak je die opmerking over de rvc niet.
Plus ik vind het enorm naief om zijn woorden te geloven. Je bent een voorzitter, en omdat iemand anders beschikbaar komt zeg je zelf je baan op omdat je Brands een geschikte kandidaat vindt. Zo werkt de wereld niet en ik kan me echt niet voorstellen dat dit het echte verhaal is. Lijkt me dat in ieder geval de RVC Toon weg wilde hebben en Brands aan wilde stellen.
Dat denk ik ook. En bij Van Bommel deed hij in feite hetzelfde. Niet alleen Van Bommel maar ook alle vriendjes van Mark de club in. Dat is niet altijd even handig.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik merk het, maar het aanstellen van Schmidt met z'n entourage wat de club niet vooruit heeft geholpen en die dan ook nog doodleuk een einde aan de samenwerking maakt.
Denk niet dat de RVC hier erg blij mee is.
Ah ja juist, weet niet of het daar persé mee te maken heeft, maar een echt succes was het niet neequote:Op maandag 14 februari 2022 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik merk het, maar het aanstellen van Schmidt met z'n entourage wat de club niet vooruit heeft geholpen en die dan ook nog doodleuk een einde aan de samenwerking maakt.
Denk niet dat de RVC hier erg blij mee is.
Het lijkt me allemaal geen toeval, Toon die door wilde met Schmidt en dat ook liet blijken, Schmidt laat de boel in de steek en de RVC denkt we zijn er wel klaar mee en gaan voor Brandsquote:Op maandag 14 februari 2022 16:22 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah ja juist, weet niet of het daar persé mee te maken heeft, maar een echt succes was het niet nee
Hmm ja, dat is waar.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt me allemaal geen toeval, Toon die door wilde met Schmidt en dat ook liet blijken, Schmidt laat de boel in de steek en de RVC denkt we zijn er wel klaar mee en gaan voor Brands
Doen ze goed dan in 1,5 week.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt me allemaal geen toeval, Toon die door wilde met Schmidt en dat ook liet blijken, Schmidt laat de boel in de steek en de RVC denkt we zijn er wel klaar mee en gaan voor Brands
dat het in 1,5 week naar buiten komt zegt niet zoveel natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2022 16:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Doen ze goed dan in 1,5 week.
Que?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat het in 1,5 week naar buiten komt zegt niet zoveel natuurlijk
Laten we het maar zo stellen, als jouw theorie klopt en ze hebben Toon ontslagen en Brands in 1,5 week aangesteld, zien we dat vanzelf in het jaarverslag terugquote:Op maandag 14 februari 2022 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
het kan al langer spelen, of begrijp ik je niet goed?
hoe zou je dat terug zien in het jaarverslag dan als ze dat in (goed) overleg met Toon doen?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Laten we het maar zo stellen, als jouw theorie klopt en ze hebben Toon ontslagen en Brands in 1,5 week aangesteld, zien we dat vanzelf in het jaarverslag terugIk geloof het niet zo.
Hoe ontsla je iemand in goed overleg? Zijn contract zal ook dan nog steeds afgekocht moeten worden. Als hij in goed overleg op is gestapt, is het dus alweer anders. En ook daarvan geloof ik niet dat hij dat in 1,5 week besloten zou hebben.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe zou je dat terug zien in het jaarverslag dan als ze dat in (goed) overleg met Toon doen?
Een directeur kan je als RVC altijd ontslaan maar dat kan je toch ook in overleg doen en bekendmaking van de gang van zaken betekent toch niet dat het ook in 1,5 week allemaal beklonken is.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe ontsla je iemand in goed overleg? Zijn contract zal ook dan nog steeds afgekocht moeten worden. Als hij in goed overleg op is gestapt, is het dus alweer anders. En ook daarvan geloof ik niet dat hij dat in 1,5 week besloten zou hebben.
Hij zal uiteindelijk de eer wel aan zichzelf hebben gehouden. Met misschien een regeling voor de rest van zijn contract.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe ontsla je iemand in goed overleg? Zijn contract zal ook dan nog steeds afgekocht moeten worden. Als hij in goed overleg op is gestapt, is het dus alweer anders. En ook daarvan geloof ik niet dat hij dat in 1,5 week besloten zou hebben.
Toon lijkt mij de moeilijkste niet in dat opzicht. Ik proef in o.a. het verhaal van Timmer ook wel (maar wellicht ligt dat aan mijn interpretatie) dat PSV liever nu Brands wil omdat de vogel wellicht anders gevlogen is en ze dit netjes oplossen beide.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alles door het midden.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:06 schreef PSVCL het volgende:
Waardeloze wedstrijd van jong PSV. Niveautje Brabantia A1
Ben geschrokken van het niveau.. maar volgens Ruud was het slechte veld van invloed.quote:
Samen kopen wellicht : https://sportmagazine.kna(...)es%20vertraging%20opquote:
MJa, 6,5 mio voor een 17-jarige die nog amper op het hoogste niveau heeft gespeeld. Voor dat geld moet PSV iemand halen die er meteen staat.quote:
Het is veel geld, dat begrijp ik wel maar opleiden voor een ander moet je ook weer niet gaan doen. Misschien is het wel zoals @PSVCL stelt een gezamenlijke aankoop al lijkt het me dan nog moeilijk want City gaat geen wereldbedrag aan PSV overmaken als ze die jongen overnemen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
MJa, 6,5 mio voor een 17-jarige die nog amper op het hoogste niveau heeft gespeeld. Voor dat geld moet PSV iemand halen die er meteen staat.
Waarom zou City zo'n speler samen kopen met PSV? Misschien dat zoiets interessant wordt als ze een maximum aantal spelers uit mogen lenen, maar voor die tijd niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is veel geld, dat begrijp ik wel maar opleiden voor een ander moet je ook weer niet gaan doen. Misschien is het wel zoals @:PSVCL stelt een gezamenlijke aankoop al lijkt het me dan nog moeilijk want City gaat geen wereldbedrag aan PSV overmaken als ze die jongen overnemen.
daarom zie ik het nut er ook niet van in, PSV drijft op de opbrengst van zelf opgeleide spelers, die opbrengst bij voorbaat al limiteren lijkt me niet verstandigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zou City zo'n speler samen kopen met PSV? Misschien dat zoiets interessant wordt als ze een maximum aantal spelers uit mogen lenen, maar voor die tijd niet.
En anders koopt PSV 'm misschien in de toekomst waarbij City dan een optie heeft. Krijg je van die Angelino-toestanden, dat iemand het goed doet, voor 30 mio verkocht kan worden, maar dat 'ie dan voor minder dan de helft naar City gaat.
Eens. Je kunt dit af en toe eens doen misschien als 'n speler meerwaarde heeft, zoals bijvoorbeeld destijds met Alex. Daar heeft PSV een paar jaar veel aan gehad. Maar dan gaat het over spelers die er meteen staan en normaal gesproken niet te betalen zijn. En misschien een in de selectie in plaats van huren. Geen half elftal met spelers die als ze uitblinken voor een habbekrats naar City gaan, zodat City ze voor de volle mep door kan verkopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom zie ik het nut er ook niet van in, PSV drijft op de opbrengst van zelf opgeleide spelers, die opbrengst bij voorbaat al limiteren lijkt me niet verstandig
Ik ben het vrijwel altijd eens met dat uitgangspunt. Maar het is en blijft afhankelijk van de kwaliteiten van de speler in kwestie. PSV gaat zo'n speler op die leeftijd niet halen voor dat geld. Bovendien, als PSV 6,5 biedt en Man City wil hem ook dan bieden die met de lul in de hand 7 miljoen. Die strijd win je nooit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom zie ik het nut er ook niet van in, PSV drijft op de opbrengst van zelf opgeleide spelers, die opbrengst bij voorbaat al limiteren lijkt me niet verstandig
Daar moet je dan wel ff bij in overweging nemen dat dat waarschijnlijk de beste wedstrijd van PSV in heel de tijd van Schmidt was tot nu toe. Waarschijnlijk was je zelf ook stomverbaasd door dit resultaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:36 schreef Lyrebird het volgende:
Je ziet deze patronen ondertussen wel terug in het voetbal van PSV. Oprecht jammer dat ze Schmidt niet vast hebben kunnen houden. Ik heb genoten van de samenvatting van Vitesse - PSV. Ze speelden Vitesse soms helemaal zoek.
Ja, @Lyrebird doet even aan schaamteloos opportunisme. Natuurlijk zijn er wat lijnen van Schmidt zichtbaar, maar dit is de eerste wedstrijd sinds Benfica waarbij ik heb genoten van PSV. Om dan direct te roepen dat we Schmidt maar moeten houden lijkt me wat getuigen van blindheid gedurende het seizoen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel ff bij in overweging nemen dat dat waarschijnlijk de beste wedstrijd van PSV in heel de tijd van Schmidt was tot nu toe. Waarschijnlijk was je zelf ook stomverbaasd door dit resultaat.
De beleidsbepalers bij PSV snappen dat je met Hiddink voetbal, of Hiddink 2.0 voetbal, niet meer voor de dag kunt komen in het huidige voetbal. Dat resulteert in schijtbakkenvoetbal. Er wordt nu vol lof over Cocu gepraat, maar we waren allemaal dolblij toen hij eindelijk aan de kant werd gezet. Want het leek helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Je hebt de afgelopen 15 jaar, maar zeker sinds Cocu aantrad, heel nadrukkelijk vanuit je jeugdopleiding gekozen voor een bepaalde aanpak. Alle neuzen dezelfde kant op, vaste speelwijze in alle jeugdelftallen en allemaal gebaseerd op het bouwen vanuit een solide defensie. Dat was het verhaal bij het aantreden van Cocu. Vanaf nu hebben we een PSV-filosofie. Het gedoseerd aanvallen van Hiddink 2.0.
En met een reden. Met het voetbal van Schmidt ben je niet meer zo afhankelijk van talent. Duitsers zijn enorm degelijk, grundlich, en blijven net zo lang pushen totdat iets perfect wordt uitgevoerd. Wij Nederlanders zijn te gemakkelijk, te lui. Met de filosofie van Schmidt heb je geen supersterren nodig; het enige wat je nodig hebt is spelers met een goed stel ogen, een goed stel hersenen en de longen van een paard. Dat is de filosofie; de praktijk laat zien dat twee explosieve jongens op de flanken onmisbaar zijn.quote:En alles wat Schmidt de afgelopen jaren heeft gedaan staat daar lijnrecht tegenover.
Goed stuk tekst, inhoudelijk eensquote:Op woensdag 16 februari 2022 04:58 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De beleidsbepalers bij PSV snappen dat je met Hiddink voetbal, of Hiddink 2.0 voetbal, niet meer voor de dag kunt komen in het huidige voetbal. Dat resulteert in schijtbakkenvoetbal. Er wordt nu vol lof over Cocu gepraat, maar we waren allemaal dolblij toen hij eindelijk aan de kant werd gezet. Want het leek helemaal nergens op.
Je hebt het over voetballen vanuit een solide defensie. In de praktijk kwam dat neer op verdedigers die niet konden vooruit verdedigen en die als een haas bij een tegenaanval terug naar het eigen doel renden.
Laten we nog even terug gaan naar het wonderelftal dat onder Hiddink de EC1 won. Dat speelde uitermate defensief voetbal, en het was mede aan die frommelgoal van Linskens nota bene te danken dat ze het zo ver geschopt hebben. In de jaren daarna ging het vooral om freaks of nature zoals Romario, Ronaldo, van Nistelrooij en Nilis, die je tegenwoordig als PSV niet meer aan je kunt binden, ook niet als ze uit de eigen opleiding komen. Voordat ze top zijn moet je ze verkopen voor je begroting. Dat voetbal is echt verleden tijd.
[..]
En met een reden. Met het voetbal van Schmidt ben je niet meer zo afhankelijk van talent. Duitsers zijn enorm degelijk, grundlich, en blijven net zo lang pushen totdat iets perfect wordt uitgevoerd. Wij Nederlanders zijn te gemakkelijk, te lui. Met de filosofie van Schmidt heb je geen supersterren nodig; het enige wat je nodig hebt is spelers met een goed stel ogen, een goed stel hersenen en de longen van een paard. Dat is de filosofie; de praktijk laat zien dat twee explosieve jongens op de flanken onmisbaar zijn.
Dit. En het lijkt ook nergens op, op misschien een handvol wedstrijden na. Nu twee wedstrijden zag het er prima uit, maar dat was ook wel tegen een club uit de middenmoot van de KKD en 'n ploeg die hopeloos uit vorm is. En dan deed Madueke weer eens mee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:32 schreef Caland het volgende:
Met het voetbal van Schmidt speel je elke week met een andere basisopstelling
Verder valt er toch letterlijk geen lijn in te ontdekken
Daar lijkt het inderdaad op.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit. En het lijkt ook nergens op, op misschien een handvol wedstrijden na. Nu twee wedstrijden zag het er prima uit, maar dat was ook wel tegen een club uit de middenmoot van de KKD en 'n ploeg die hopeloos uit vorm is. En dan deed Madueke weer eens mee.
Het hele voetbal van Schmidt is ook maar gebaseerd op toeval en dan hopen dat Gakpo en/of Madueke wat klasseflitsen hebben.
Yep. Ik denk dat hij iets te gretig wisselt, wat het zelfvertrouwen van spelers ondermijnt, en er voor zorgt dat er geen patronen ontstaan. Na anderhalf jaar mag dat ondertussen wel. Moet wel zeggen dat hij met behoorlijk wat blessures te maken heeft gehad.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:32 schreef Caland het volgende:
Met het voetbal van Schmidt speel je elke week met een andere basisopstelling
Verder valt er toch letterlijk geen lijn in te ontdekken
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:55 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op.
Ik gooi het volgende er even uit de losse pols uit. Geen idee of het waar is.
Het voetbal speelt zich af op een heel klein stukje van het veld. Op TV viel me dat nooit zo op, totdat ik eens in het stadion zat. En dat kleine stukje veld is met de jaren alleen nog maar smaller geworden. Twee teams die 20 meter gras x breedte van het veld verdelen. En dat veld verplaatst zich langzaam, totdat het verdedigende team tegen de achterlijn staat en de bus parkeert, en je er niet meer doorkomt.
Met de filosofie van Schmidt speel je dat kleine speelveld door heel snel te combineren vanaf eigen helft kapot, het liefst in de counter, zodat je voor het doel komt zonder dat de bus geparkeerd staat. In de praktijk zie ik dat nog te weinig terug. Met een beetje geluk is er een verdediger die een middenvelder vindt, die een andere middenvelder vindt, de bal rond laat gaan, om uiteindelijk dan een aanvaller te vinden die dubbel gedekt staat. Het is dan aan Madueke/Gakpo om te gaan goochelen.
Als je 10 man hebt die elkaar blind kunnen vinden, dan heb je de trukendoos van je flankspelers niet meer nodig. Uiteindelijk is het spelletje verdomd simpel: laat de backs of je flankspelers de achterlijn halen, met een man op de middenstip en een ander bij de eerste paal. Daar valt niet tegenop te verdedigen.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:55 schreef Lyrebird het volgende:
Als je 10 man hebt die elkaar blind kunnen vinden, dan heb je de trukendoos van je flankspelers niet meer nodig. Uiteindelijk is het spelletje verdomd simpel: laat de backs of je flankspelers de achterlijn halen, met een man op de middenstip en een ander bij de eerste paal. Daar valt niet tegenop te verdedigen.
Het is ook moeilijk, maar als het eenmaal lukt, dan ziet het er erg simpel uit. Misschien verwoord ik het zo beter.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]daarom is simpel voetballen zo moeilijk maar denk hier jij het wel erg simpel maakt
Daarom zou PSV 10x makkelijker/beter spelen als Max op links er over heen kan rennen en wel goede voorzetten zou geven. Dan heb je Max, gakpo en Madueke. Gevaar kwam vorige seizoenen ook goed met Dumfries, dat scheelt er nu wel nog een beetje aan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]daarom is simpel voetballen zo moeilijk maar denk hier jij het wel erg simpel maakt
Max schijnt wel in een dipje te zitten maar vorig seizoen lieten ze volgens mij ook de flanken vrij voor de backs en dat is nu anders en daar kan hij niet zo goed mee overweg lijkt het.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Daarom zou PSV 10x makkelijker/beter spelen als Max op links er over heen kan rennen en wel goede voorzetten zou geven. Dan heb je Max, gakpo en Madueke. Gevaar kwam vorige seizoenen ook goed met Dumfries, dat scheelt er nu wel nog een beetje aan.
Dit blijft altijd mijn stokpaardje: leer simpel voetballen (kaatsen, driehoekjes, aansluiten/kantelen etc), dat geeft vertrouwen (want patronen) en is voor het hele team makkelijker. Ik ben oa als jeugdtrainer actief bij een grote (amateur)club en zie echt hoeveel dat oplevert (naast dat je veel aandacht moet hebben voor sfeer en mentale weerbaarheid). Ik heb het idee dat er bij veel profteams een oaar stappen worden overgeslagen op dat vlak.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:24 schreef Tarado het volgende:
in principe hebben profvoetballers meer bagage omdat ze in de regel ook in de jeugd al in de hoogste teams speelden en meer trainden dan de rest, maar hoe hoger het niveau hoe meer handelingssnelheid gevraagd wordtquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:54 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb het idee dat er bij veel profteams een oaar stappen worden overgeslagen op dat vlak.
Ik merk dat het verschil van onze selectieteams (vanaf jo13) tov de rest steeds groter wordt door inderdaad het meer trainen en het uitdagende niveau. Maar tegelijkertijd hoor ik veel coaches zaken roepen waarvan ik denk dat het te hoog gegrepen is, zo tactisch ingewikkeld en zelfs nutteloos soms. Ik hou zelf ook wel erg van het simpele, dat is dan weer mijn valkuil.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
in principe hebben profvoetballers meer bagage omdat ze in de regel ook in de jeugd al in de hoogste teams speelden en meer trainden dan de rest, maar hoe hoger het niveau hoe meer handelingssnelheid gevraagd wordt
het voetbal heeft zich vooral verdedigend wel ontwikkeld dus de ruimtes zijn wat moeilijker te vinden, maar dat "tussen de linies" en op andere manieren ruimtes proberen te vinden is altijd zo geweestquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:56 schreef Ciscus het volgende:
Volgens mij speelden we in 1988 en 2005 erg simpel voetbal met PSV. Niks geen gedoe met 'tussen de linies' enzo. Wel hadden we steeds 2/3 voetbalintelligente spelers die de rest kon goed bedienen.
Misschien wel hoor, ik heb alleen meer het idee dat het niet echt een taak/rol was, maar dat specifieke spelers dat stukje beheerste.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
het voetbal heeft zich vooral verdedigend wel ontwikkeld dus de ruimtes zijn wat moeilijker te vinden, maar dat "tussen de linies" en op andere manieren ruimtes proberen te vinden is altijd zo geweest
Het is ook wel afhankelijk van waar je als jeugdtrainer actief bent en het type jeugd dat er rondloopt in je club of die aanpak een haalbare kaart is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:54 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dit blijft altijd mijn stokpaardje: leer simpel voetballen (kaatsen, driehoekjes, aansluiten/kantelen etc), dat geeft vertrouwen (want patronen) en is voor het hele team makkelijker. Ik ben oa als jeugdtrainer actief bij een grote (amateur)club en zie echt hoeveel dat oplevert (naast dat je veel aandacht moet hebben voor sfeer en mentale weerbaarheid). Ik heb het idee dat er bij veel profteams een oaar stappen worden overgeslagen op dat vlak.
176.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:12 schreef tja77 het volgende:
Twitter Rik weet te melden dat River Plate interesse in Romero heeft.
Hoe dan? Hoeveel minuten heeft die gozer gemaakt de afgelopen 3 seizoenen?
Staat natuurlijk nog steeds te boek als talentvolle speler in Argentinië. Maar die gaat zijn transfersom niet terugverdienen, dat mag wel duidelijk zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:12 schreef tja77 het volgende:
Twitter Rik weet te melden dat River Plate interesse in Romero heeft.
Hoe dan? Hoeveel minuten heeft die gozer gemaakt de afgelopen 3 seizoenen?
2 miljoen zou al zeer royaal zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Staat natuurlijk nog steeds te boek als talentvolle speler in Argentinië. Maar die gaat zijn transfersom niet terugverdienen, dat mag wel duidelijk zijn.
Ja, dat vind ik ook bijzonder. Zet dan Sangare of Guti daar neer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Er is krapte maar Max op cv vind ik.. bijzonder.
Sangare is geschorst toch? Boscagli ook. Dus als je dan Guti naar achteren haalt, kom je op het middenveld weer krap te zitten zonder Sangare, Boscagli en Guti.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook bijzonder. Zet dan Sangare of Guti daar neer.
is er dan geen jong PSV speler die dat zou kunnen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sangare is geschorst toch? Boscagli ook. Dus als je dan Guti naar achteren haalt, kom je op het middenveld weer krap te zitten zonder Sangare, Boscagli en Guti.
Enige verdediger op de bank is Vos.
Vos, maar die zit op de bank. Seelt is beter, maar geblesseerd en Luis Felipe speelt al maanden niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
is er dan geen jong PSV speler die dat zou kunnen?
Comenencia. Maar je raadt het al: geblesseerd!quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
is er dan geen jong PSV speler die dat zou kunnen?
De kans dat je er tegen Tel Aviv uitvliegt lijkt me niet zo heel erg groot. Ontzettend matig elftal. Maar dit had PSV vandaag allang af moeten maken, ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:36 schreef VEM2012 het volgende:
Je had het vandaag af kunnen maken tegen een heel matig elftal. Nu is de kans groot dat je er volgende week uit ligt.
Nee joh, die lui kunnen er echt geen reet van.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:36 schreef VEM2012 het volgende:
Je had het vandaag af kunnen maken tegen een heel matig elftal. Nu is de kans groot dat je er volgende week uit ligt.
Is zo maar je moet er op een dag als vandaag ook gewoon overheen lopen. Feyenoord speelde daar ook moeizaam 0-0 gelijk. Het blijft link.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:51 schreef Halcon het volgende:
Om van Maccabi te verliezen moet je wel echt je best doen, denk ik.
Die speelden tegen Maccabi Haifa.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is zo maar je moet er op een dag als vandaag ook gewoon overheen lopen. Feyenoord speelde daar ook moeizaam 0-0 gelijk. Het blijft link.
Als je weer zo’n wanprestatie aflevert als vandaag, dan kan dat best. Wel kun je meer met je normale elftal spelen in die wedstrijd, dus dat zal wel schelen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
De kans dat je er tegen Tel Aviv uitvliegt lijkt me niet zo heel erg groot. Ontzettend matig elftal. Maar dit had PSV vandaag allang af moeten maken, ja.
Zal elkaar niet veel ontlopen wat betreft niveau toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die speelden tegen Maccabi Haifa.
Kom op. Je bent PSV, een enorm grote club. Al 40 jaar behorend tot de top 2 van Nederland, Europacups gewonnen. En dan jaar in, jaar uit dit laten zien in de Europa League/Conference League.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:57 schreef TehRocks het volgende:
Met het halve team uit positie vind ik het allemaal niet zo erg dat je als ploeg het rustig aan doet.
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal elkaar niet veel ontlopen wat betreft niveau toch?
(Maar wel dom van me, excuus.)
Ja, maar toch moeten we Schmidt houden hoor, want die doet het zo goed @Lyrebirdquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je weer zo’n wanprestatie aflevert als vandaag, dan kan dat best. Wel kun je meer met je normale elftal spelen in die wedstrijd, dus dat zal wel schelen.
Maar het was kut vandaag. Enorm kut.
De intenties waren goed maar de uitvoering was grotendeels weer niet om aan te zien.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je weer zo’n wanprestatie aflevert als vandaag, dan kan dat best. Wel kun je meer met je normale elftal spelen in die wedstrijd, dus dat zal wel schelen.
Maar het was kut vandaag. Enorm kut.
Dat valt wel mee, was groot fan in de Cocu-jaren. Maar sinds Van Bommel en Schmidt vind ik het een zooitje. Straalt allemaal niks uit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:51 schreef WaikikiWim het volgende:
Pietjepuk is niet bepaald fan van PSV krijg ik de indruk.
door dat irritante geleuter mis ik scarface88 zelfsquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:51 schreef WaikikiWim het volgende:
Pietjepuk is niet bepaald fan van PSV krijg ik de indruk.
Is die neergeschoten in een Walmart?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
door dat irritante geleuter mis ik scarface88 zelfs
Hahaha die kans is wel groot natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is die neergeschoten in een Walmart?
We kunnen zijn scenario niet uitsluiten!quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]zeg dan niks, kneus.
Heeft zijn zoon waarschijnlijk Chucky genoemdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:12 schreef tja77 het volgende:
Scarlimero had zich toch voortgeplant en daardoor geen tijd meer voor fok!
Arm kind.
Deze vraag lijkt me een goeie voor @BehoorlijkKritischquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is er eigenlijk met BadderHaring gebeurd? Die had me toch een bijna obsessieve bloedhekel aan mij.
Neeee! Denk je dat...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze vraag lijkt me een goeie voor @:BehoorlijkKritisch
Scarface had zijn baard afgeschoren omdat hij bang was dat zijn baby daaraan ging trekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:12 schreef tja77 het volgende:
Scarlimero had zich toch voortgeplant en daardoor geen tijd meer voor fok!
Arm kind.
Beter zn lans eraf halenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Scarface had zijn baard afgeschoren omdat hij bang was dat zijn baby daaraan ging trekken.
Vandaar de scarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Scarface had zijn baard afgeschoren omdat hij bang was dat zijn baby daaraan ging trekken.
sangare-veermanquote:Op zondag 20 februari 2022 16:07 schreef tompsv18 het volgende:
Weer geen echte nummer 9. Want dat werkte zo lekker in de potjes waarin dat is geprobeerd..
Gast, de wedstrijd is net 10 seconden bezigquote:Op zondag 20 februari 2022 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vinden jullie van Veerman tot nu toe eigenlijk?
Ik doel natuurlijk op de wedstrijden hiervoor.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:46 schreef XDo het volgende:
[..]
Gast, de wedstrijd is net 10 seconden bezig
Valt me niet tegen, beetje wat ik ervan verwacht had.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik doel natuurlijk op de wedstrijden hiervoor.
Had Schmidt hem maar wat vaker gewisseld ja. Gemiste kans.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:00 schreef tompsv18 het volgende:
Hele seizoen een fitte Madueke had een hoop gescheeld..
Is normaal in dit soort omstandigheden. Het veld lijkt nergens op en het gaat steeds harder regenenquote:Op zondag 20 februari 2022 17:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een gruwelijk slechte wedstrijd weer.
Behalve Dennis Vos, die bij Jong PSV al niet uitblinkt, is er ook helemaal geen fitte CV beschikbaar.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:43 schreef tja77 het volgende:
Max, Boscagli, Teze en Mauro is toch ook geen verdedigingslinie. Je hebt 2 vc’s in het veld staan, die geen cv zijn. Mauro is ook geen back, Max wel maar die kan er geen kut van.
Götze laat heel sporadisch wat moois zien, maar heel vaak niks en is langzamer dan een strijkijzer. Madueke leuk voor 20-25 minuten, dan zijn de batterijen leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |