Dat valt wel mee, was groot fan in de Cocu-jaren. Maar sinds Van Bommel en Schmidt vind ik het een zooitje. Straalt allemaal niks uit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:51 schreef WaikikiWim het volgende:
Pietjepuk is niet bepaald fan van PSV krijg ik de indruk.
door dat irritante geleuter mis ik scarface88 zelfsquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:51 schreef WaikikiWim het volgende:
Pietjepuk is niet bepaald fan van PSV krijg ik de indruk.
Is die neergeschoten in een Walmart?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
door dat irritante geleuter mis ik scarface88 zelfs
Hahaha die kans is wel groot natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is die neergeschoten in een Walmart?
We kunnen zijn scenario niet uitsluiten!quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]zeg dan niks, kneus.
Heeft zijn zoon waarschijnlijk Chucky genoemdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:12 schreef tja77 het volgende:
Scarlimero had zich toch voortgeplant en daardoor geen tijd meer voor fok!
Arm kind.
Deze vraag lijkt me een goeie voor @BehoorlijkKritischquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is er eigenlijk met BadderHaring gebeurd? Die had me toch een bijna obsessieve bloedhekel aan mij.
Neeee! Denk je dat...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze vraag lijkt me een goeie voor @:BehoorlijkKritisch
Scarface had zijn baard afgeschoren omdat hij bang was dat zijn baby daaraan ging trekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:12 schreef tja77 het volgende:
Scarlimero had zich toch voortgeplant en daardoor geen tijd meer voor fok!
Arm kind.
Beter zn lans eraf halenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Scarface had zijn baard afgeschoren omdat hij bang was dat zijn baby daaraan ging trekken.
Vandaar de scarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Scarface had zijn baard afgeschoren omdat hij bang was dat zijn baby daaraan ging trekken.
sangare-veermanquote:Op zondag 20 februari 2022 16:07 schreef tompsv18 het volgende:
Weer geen echte nummer 9. Want dat werkte zo lekker in de potjes waarin dat is geprobeerd..
Gast, de wedstrijd is net 10 seconden bezigquote:Op zondag 20 februari 2022 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vinden jullie van Veerman tot nu toe eigenlijk?
Ik doel natuurlijk op de wedstrijden hiervoor.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:46 schreef XDo het volgende:
[..]
Gast, de wedstrijd is net 10 seconden bezig
Valt me niet tegen, beetje wat ik ervan verwacht had.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik doel natuurlijk op de wedstrijden hiervoor.
Had Schmidt hem maar wat vaker gewisseld ja. Gemiste kans.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:00 schreef tompsv18 het volgende:
Hele seizoen een fitte Madueke had een hoop gescheeld..
Is normaal in dit soort omstandigheden. Het veld lijkt nergens op en het gaat steeds harder regenenquote:Op zondag 20 februari 2022 17:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een gruwelijk slechte wedstrijd weer.
Behalve Dennis Vos, die bij Jong PSV al niet uitblinkt, is er ook helemaal geen fitte CV beschikbaar.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:43 schreef tja77 het volgende:
Max, Boscagli, Teze en Mauro is toch ook geen verdedigingslinie. Je hebt 2 vc’s in het veld staan, die geen cv zijn. Mauro is ook geen back, Max wel maar die kan er geen kut van.
Götze laat heel sporadisch wat moois zien, maar heel vaak niks en is langzamer dan een strijkijzer. Madueke leuk voor 20-25 minuten, dan zijn de batterijen leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |