Dat valt wel mee, was groot fan in de Cocu-jaren. Maar sinds Van Bommel en Schmidt vind ik het een zooitje. Straalt allemaal niks uit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:51 schreef WaikikiWim het volgende:
Pietjepuk is niet bepaald fan van PSV krijg ik de indruk.
door dat irritante geleuter mis ik scarface88 zelfsquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:51 schreef WaikikiWim het volgende:
Pietjepuk is niet bepaald fan van PSV krijg ik de indruk.
Is die neergeschoten in een Walmart?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
door dat irritante geleuter mis ik scarface88 zelfs
Hahaha die kans is wel groot natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is die neergeschoten in een Walmart?
We kunnen zijn scenario niet uitsluiten!quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]zeg dan niks, kneus.
Heeft zijn zoon waarschijnlijk Chucky genoemdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:12 schreef tja77 het volgende:
Scarlimero had zich toch voortgeplant en daardoor geen tijd meer voor fok!
Arm kind.
Deze vraag lijkt me een goeie voor @BehoorlijkKritischquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is er eigenlijk met BadderHaring gebeurd? Die had me toch een bijna obsessieve bloedhekel aan mij.
Neeee! Denk je dat...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze vraag lijkt me een goeie voor @:BehoorlijkKritisch
Scarface had zijn baard afgeschoren omdat hij bang was dat zijn baby daaraan ging trekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:12 schreef tja77 het volgende:
Scarlimero had zich toch voortgeplant en daardoor geen tijd meer voor fok!
Arm kind.
Beter zn lans eraf halenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Scarface had zijn baard afgeschoren omdat hij bang was dat zijn baby daaraan ging trekken.
Vandaar de scarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Scarface had zijn baard afgeschoren omdat hij bang was dat zijn baby daaraan ging trekken.
sangare-veermanquote:Op zondag 20 februari 2022 16:07 schreef tompsv18 het volgende:
Weer geen echte nummer 9. Want dat werkte zo lekker in de potjes waarin dat is geprobeerd..
Gast, de wedstrijd is net 10 seconden bezigquote:Op zondag 20 februari 2022 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vinden jullie van Veerman tot nu toe eigenlijk?
Ik doel natuurlijk op de wedstrijden hiervoor.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:46 schreef XDo het volgende:
[..]
Gast, de wedstrijd is net 10 seconden bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |