Die nog een contract tot 2025 had.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:03 schreef tompsv18 het volgende:
Als vervanger van Toon lees ik. Verrassend.
Toon is een vroegoude man. Zat weinig meer in.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die nog een contract tot 2025 had.
Best een leuke man die Toon, maar als er wat speelt hoor je hem zelden in de media. Had Brands liever gezien als vervanger van De Jong, maar een voetbalman erbij kan geen kwaad.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want? Beste man is nog nooit algemeen directeur geweest hè.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Dat is wel nieuws. En goed nieuws voor PSV.
Zit er een trainer/begeleider met jouw tieten te spelen ja?quote:Op maandag 14 februari 2022 10:05 schreef Caland het volgende:
Hopelijk kan Toon nog wel even die app afmaken.
Ik zie in Toon eigenlijk wel een dickpicstuurder dus hij zal de hetze wel voor willen zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zit er een trainer/begeleider met jouw tieten te spelen ja?
Ik denk dat hij er een zeer boeiend boek over kan schrijven.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie in Toon eigenlijk wel een dickpicstuurder dus hij zal de hetze wel voor willen zijn.
Toon was gewoon genant de laatste paar jaar. Brands komt beter en professioneler over.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want? Beste man is nog nooit algemeen directeur geweest hè.
quote:Prepare. De komende weken/maanden komt er op technisch/financieel vlak een uitrol van goed nieuws. Er zit wat onder de pet. Dit is het groene licht.
https://forum.negentiendertien.nl/viewtopic.php?t=189&start=150quote:Wat ik weet dat er veelbelovende inkomende transfers komen voor de jonge en oudere jeugd. Het geld is ervoor, Schmidt wilde alleen gearriveerde jongens en keek gek op wanneer er veel geld naar jonge talenten ging, Brands heeft zich gecommiteerd en nu gaan ze doorpakken
it's happening?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
https://forum.negentiendertien.nl/viewtopic.php?t=189&start=150
Mee eens. Brands lijkt zo op het oog een goede ontwikkeling voor PSV. Afwachten of de rol van AD hem ook past, was als TD goed.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Geen gekke ontwikkeling. Hup Brands.
Hij had alleen geen kijk op centrale verdedigers.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mee eens. Brands lijkt zo op het oog een goede ontwikkeling voor PSV. Afwachten of de rol van AD hem ook past, was als TD goed.
Die moet ook wel dickpics verstuurd hebben, of iets met het Anne Frankplantsoen.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2022 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij had alleen geen kijk op centrale verdedigers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |