abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203579647
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 09:49 schreef tja77 het volgende:

[..]
Op de melodie van de zak van Sinterklaas (kun je volgende keer meezingen)

De club van Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam
De club van Amsterdam daar werkt een hele vieze man
Hij stuurde, hij stuurde, hij stuurde elke chick
Een foto, een foto, een foto van zijn pik.
Vind het vrij grappig. _O-
pi_203579665
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 09:49 schreef tja77 het volgende:

[..]
Op de melodie van de zak van Sinterklaas (kun je volgende keer meezingen)

De club van Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam
De club van Amsterdam daar werkt een hele vieze man
Hij stuurde, hij stuurde, hij stuurde elke chick
Een foto, een foto, een foto van zijn pik.
Heel origineel, goede tekst. Ik vind dit grappig.
pi_203580034
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 21:51 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

What the…
Mvogo kan beter ook meteen terug richting Leipzig dan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_203580590
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 06:46 schreef TehRocks het volgende:

[..]
Waarvoor dank. Maak toch een grapje makker ;)
Was niet boos bedoeld :P
pi_203595073
Zouden we nu al tegen ajax geloot kunnen worden, of zouden ze toevallig proberen ajax-psv een finale te maken ? :P
  donderdag 10 februari 2022 @ 10:12:55 #56
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203595094
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:10 schreef Gutanoth het volgende:
Zouden we nu al tegen ajax geloot kunnen worden, of zouden ze toevallig proberen ajax-psv een finale te maken ? :P
Ik dacht (maar weet het niet zeker) dat zowel PSV als Ajax na deze thuiswedstrijden in de beker, nu een uitwedstrijd zouden krijgen.
  Forum Admin donderdag 10 februari 2022 @ 10:13:37 #57
35723 crew  GGMM
pi_203595102
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:12 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ik dacht (maar weet het niet zeker) dat zowel PSV als Ajax na deze thuiswedstrijden in de beker, nu een uitwedstrijd zouden krijgen.
Klopt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_203595109
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:10 schreef Gutanoth het volgende:
Ajax en PSV spelen allebei uit in de halve finale, dus dat kan niet.

Tegen AZ of de winnaar van NEC - Go Ahead dus.
pi_203595138
Ah, dat komt wel mooi uit dan (arrogant er van uit gaand dat PSV wel even wint van AZ of de winnaar van GAE/NEC)
pi_203595157
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:16 schreef Gutanoth het volgende:
er van uit gaand
Dit kan niet.
  donderdag 10 februari 2022 @ 10:18:20 #61
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203595164
quote:
Ah, dat komt wel mooi uit dan (arrogant er van uit gaand dat PSV wel even wint van AZ of de winnaar van GAE/NEC)
AZ uit mag geen probleem zijn natuurlijk :X
pi_203595169
quote:
Dat ging recent tegen AZ ook goed inderdaad
pi_203595194
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:18 schreef tja77 het volgende:

[..]
AZ uit mag geen probleem zijn natuurlijk :X
quote:
9s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:18 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dat ging recent tegen AZ ook goed inderdaad
Nee precies, daarom heel arrogant gesteld van mij, maar ik hoop toch dat we er van geleerd hebben.
pi_203595225
PSV wint, zoals ze nu spelen, echt niet zomaar even van AZ.

Maar goed, volgens Schmidt is Go Ahead de beste ploeg, dus die moet ontlopen worden.
pi_203595598
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:24 schreef Halcon het volgende:

Maar goed, volgens Schmidt is Go Ahead de beste ploeg, dus die moet ontlopen worden.
AZ is echt een stug ploegje dit jaar. Sinds die door PSV geflatteerd gewonnen 0-3 in Alkmaar hebben ze daar geen wedstrijd meer met een goal verschil verloren en ontzettend veel gewonnen. (Denk zelfs meer dan PSV.)

Vind het ook niet zo'n bijzonder elftal maar het is meer een team dan PSV.
pi_203597600
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
AZ is echt een stug ploegje dit jaar. Sinds die door PSV geflatteerd gewonnen 0-3 in Alkmaar hebben ze daar geen wedstrijd meer met een goal verschil verloren en ontzettend veel gewonnen. (Denk zelfs meer dan PSV.)

De overwinningen van Feyenoord en AZ in Eindhoven waren ook geflatteerd.. hoor je niemand over.
Maar de "geflatteerde" overwinning van PSV in Alkmaar is maanden na dato nog steeds relevant _O_
pi_203598097
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]
De overwinningen van Feyenoord en AZ in Eindhoven waren ook geflatteerd.. hoor je niemand over.
Maar de "geflatteerde" overwinning van PSV in Alkmaar is maanden na dato nog steeds relevant _O_
Die van Feyenoord was zwaar geflatteerd ja.
pi_203598186
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Pascal Jansen is ook geen verkeerde trainer. Grijze muis.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203598199
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:40 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Pascal Jansen is ook geen verkeerde trainer. Beetje kleurloos.
Als hij maar presteert. Vind het een goede kerel.
pi_203610747
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:24 schreef Halcon het volgende:

Nou inderdaad, en het erge is dat er van geen enkele ploeg gewoon maar even gewonnen wordt. Ongelooflijk eigenlijk, als je bedenkt dat AZ elk seizoen opnieuw moet bouwen aan een nieuw team. En dan toch moeiteloos op de been blijven tegen PSV (al was PSV de eerste helft wel 3 klassen beter)
pi_203610789
Als Van Nistelrooij het vanaf seizoen 23/24 aandurft, pleit ik wel voor een jaartje Cocu (zoals Huub Stevens adviseert). Jullie?
pi_203611386
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 10:35 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Nou inderdaad, en het erge is dat er van geen enkele ploeg gewoon maar even gewonnen wordt. Ongelooflijk eigenlijk, als je bedenkt dat AZ elk seizoen opnieuw moet bouwen aan een nieuw team. En dan toch moeiteloos op de been blijven tegen PSV (al was PSV de eerste helft wel 3 klassen beter)
PSV moet elke week opnieuw bouwen :)
pi_203611629
Kijkt er iemand hier naar de Youtube video's van de trainingen van PSV? Die 4e goal, door Gakpo, is er eentje waar ze altijd op trainen. Hij maakt die goals al een tijdje, dreigen om buitenom te gaan, naar binnen en dan met rechts in de rechterhoek krullen, maar schijnbaar is er geen verdediger die explosief genoeg is om hem bij te benen. Op links met Madueke hetzelfde.

Itt wat ik hier lees vind ik Doan geen Heraclesmateriaal. Maar volgens mij staat hij wel een linie te ver naar voren. Gotze, Zahavi idem dito. Puike voetballers, maar niet explosief genoeg.

Het lijkt me verstandig om met 2 of 3 explosieve types als aanvaller te spelen, met 3 of 2 begaafde stylisten daarachter, Sangare voor de verdediging en dan je vier verdedigers, alhoewel ik wel een fan ben van een Peter-Bosz systeem met drie centrale verdedigers. Maar dat gaat niet gebeuren. 4 verdedigers dus, Sangare daar voor, daarvoor Veerman, Gotze en Doan, en daar voor Gakpo en Madueke.

En het wisselbeleid van Schmidt moet op de schop. Ja, voetballers worden moe, maar je geeft ze wel vertrouwen door ze te laten staan. Als trainer ben je toch een halve psycholoog, en je wil niet dat je voetballers gaan twijfelen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203615147
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:18 schreef Lyrebird het volgende:
Kijkt er iemand hier naar de Youtube video's van de trainingen van PSV? Die 4e goal, door Gakpo, is er eentje waar ze altijd op trainen. Hij maakt die goals al een tijdje, dreigen om buitenom te gaan, naar binnen en dan met rechts in de rechterhoek krullen, maar schijnbaar is er geen verdediger die explosief genoeg is om hem bij te benen. Op links met Madueke hetzelfde.

Itt wat ik hier lees vind ik Doan geen Heraclesmateriaal. Maar volgens mij staat hij wel een linie te ver naar voren. Gotze, Zahavi idem dito. Puike voetballers, maar niet explosief genoeg.

Het lijkt me verstandig om met 2 of 3 explosieve types als aanvaller te spelen, met 3 of 2 begaafde stylisten daarachter, Sangare voor de verdediging en dan je vier verdedigers, alhoewel ik wel een fan ben van een Peter-Bosz systeem met drie centrale verdedigers. Maar dat gaat niet gebeuren. 4 verdedigers dus, Sangare daar voor, daarvoor Veerman, Gotze en Doan, en daar voor Gakpo en Madueke.

En het wisselbeleid van Schmidt moet op de schop. Ja, voetballers worden moe, maar je geeft ze wel vertrouwen door ze te laten staan. Als trainer ben je toch een halve psycholoog, en je wil niet dat je voetballers gaan twijfelen.
Ik kijk die trainingen ook vaak, erg leuk om ook de dynamiek te zien. De laatste upload heb ik nog niet gezien, maar wat je zegt lijkt een beetje het Robben-verhaal. Om dat te laten slagen is het wel belangrijk dat je er een echte spits bij hebt, zodat er genoeg ruimte is om het uit te voeren. Dus met Gakpo en Madueke in de voorhoede te gaan lopen lijkt me juist minder verstandig.
pi_203615154
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
PSV moet elke week opnieuw bouwen :)
Helaas wel ja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')