Jij wil Nuis niet in beeld?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch nog geluk dat ik geen NOS kijk. Streep of niet.
Anniquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:48 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Het Duits commentaar ES is echt prima, vooral door Anni Friesinger. Gisteren zat ze ook complimentjes te geven in het Nederlands aan Ireen.
Die heeft toch ook wel weinig Olypmische medailles gewonnen, eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:48 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Het Duits commentaar ES is echt prima, vooral door Anni Friesinger. Gisteren zat ze ook complimentjes te geven in het Nederlands aan Ireen.
Correct en tevens juist.quote:
Weer tweede.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matteo heeft zijn sprintbenen nog niet ondergeschroefd.
Ook zonder de streep hadden we in dit geval wel geweten dat hij het niet had gehaald.quote:
Maar wel ff gezwommen op het ijs. #NeverForgetquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft toch ook wel weinig Olypmische medailles gewonnen, eigenlijk
Last van wijvennijd, Donna?quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De streep is toch een beetje de boomerficatie van het schaatsen
Hein is nog niet geweest neequote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:52 schreef BasEnAad het volgende:
Hebben we al een chute gehad, nee toch?
Dat bewaren we voor vuilniskjeldquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:52 schreef BasEnAad het volgende:
Hebben we al een chute gehad, nee toch?
Dat was dan wél weer goud waard.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar wel ff gezwommen op het ijs. #NeverForget
keronaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo kom je hier pas een paar uur vantevoren aan
Keronaperikelen schat ik zo in.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Coronaproblemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:53 schreef TheVulture het volgende:
CORONA'Dquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohneeeeeeeeee. Verkeerde. Ik wilde![]()
Anni is leuk!
Hij haat te vroeg ergens zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Iets met coro….quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:53 schreef TheVulture het volgende:
quote:
quote:
quote:
Bedanktquote:
#14quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat denken jullie als eindklassering Bosker?
8e of 9equote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
7equote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hij haat te vroeg ergens zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Rond de 8e plek.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Na deze spelen. Ook rennen en zwemmen trouwensquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Wanneer mogen ze eigenlijk wel weer eens onder de Russische vlag schaatsen op de OS?
Kon niet anders vanwege Corona.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:55 schreef Nober het volgende:
Dus je mag gewoon op de dag zelf in komen vliegen?
Bij Nederland zitten er al een aantal twee weken in Beijing.
Wanneer mag Rusland wel weer meedoen met grote internationale sporttoernooien?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Wanneer mogen ze eigenlijk wel weer eens onder de Russische vlag schaatsen op de OS?
6equote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik wil een Nederlands podium.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is het raar dat er 'face down, ass up' in m'n hoofd op kwam?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:56 schreef wimderon het volgende:
Kijk eens, warming up van Kjeld Nuis.
Ik denk dat we wel richting 1.43:5 gaanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou de tijd van Derek Parra er aan gaan vandaag? Ik betwijfel het.
Seksistisch.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Is het raar dat er 'face down, ass up' in m'n hoofd op kwam?
Op zich zie je vals ook vooral op de 500 en 1000.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:58 schreef wimderon het volgende:
De eerste valste start van het toernooi.
Ook nog niet echt afstanden geweest, buiten de 1500m vrouwen, waarbij je valse starts verwacht.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:58 schreef wimderon het volgende:
De eerste valste start van het toernooi.
Dan mogen ze tijdens dat WK op 1 december weer meedoen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Wanneer mag Rusland wel weer meedoen met grote internationale sporttoernooien?
Na de halvering van de straf door het CAS, mag Rusland vanaf december 2022 weer onder eigen naam, vlag en volkslied meedoen. Dit jaar mist Rusland nog deze Winterspelen en het WK voetbal, wat eind van het jaar zal plaatsvinden. De Russen mogen wel meedoen in Qatar, maar dan niet onder de vlag van Rusland. Het team speelt in de play-offs tegen Polen. In de mogelijke finale wacht de winnaar van Zweden - Tsjechië.
Haha bijna hartverzakking.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Die Chinese vrouw schrok van het kuchje, die mikken Bosker zometeen rechtstreeks in een quarantainehotel
Otterspeer?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:59 schreef Montov het volgende:
Wie zal de eerste val van het toernooi hebben?
Otterspeerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:59 schreef Montov het volgende:
Ik vrees voor Krol op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:59 schreef Montov het volgende:
Der Hein.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:59 schreef Montov het volgende:
Schulting heeft zich niet kunnen kwalificeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:59 schreef Montov het volgende:
Nuisquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:59 schreef Montov het volgende:
Ntab.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:59 schreef Montov het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ook wel in een treintje met Kjeld
Ja dit vergalt wel het kijken jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Walgelijke streep
Hou daar gauw mee op
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:01 schreef Mansjester het volgende:
Zal ik even naar Henry lopen bij de Jaap Edenbaan om te zeggen dat ze moeten stoppen met de streep?
Nee, streepgodquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:01 schreef Mansjester het volgende:
Zal ik even naar Henry lopen bij de Jaap Edenbaan om te zeggen dat ze moeten stoppen met de streep?
Raar dat ze ineens over teams hebben ipv landen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Leuk dat er zoveel TeamNL support is.
Headset?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:02 schreef vaarsuvius het volgende:
Bah, kan niet met geluid aan kijken vandaag, zit te werken
Op de trainingsbaan?quote:
Je moet na 100 linksaf Thomas!quote:
Goed voor de MARKETINGquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Raar dat ze ineens over teams hebben ipv landen.
Straks wisselt ie verkeerd.quote:
Bokkerijder66quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:03 schreef Zipportal het volgende:
Ronald van Dam. Hoertje onder de commentatoren.
Zou wel tof zijn als we net als de Belgen van die stoere bijnamen krijgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Raar dat ze ineens over teams hebben ipv landen.
The Wooden Shoes en The Dikesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als we net als de Belgen van die stoere bijnamen krijgen.
Voor de mannen zat ik te denken aan The Dutch Polar Bears, voor de dames: Ice Foxes.
Ik gun Krol wel een medaille want het zijn pas zijn eerste spelen, maar hij heeft toch de 1000 nogquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:05 schreef Aguero het volgende:
Hilarisch als Krol en Nuis naast het podium vallen
Wat een grap is dat land toch, maar als internationale gemeenschap gewoon toernooien blijven organiserenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:04 schreef hhh38 het volgende:
Peng Shuai stopt geheel vrijwillig met tennis zodat ze niet meer het land uit hoeft
Wust ging toch stoppen?quote:
Na de positieve test van Hein (lol)quote:
Hij mag sowieso niet meer meedoen, je moet het nu met de 9 schaatsers doen die je hebt ingeschreven zonder de reservesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na de positieve test van Hein (lol)
3 of 4 februari was de deadline toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij mag sowieso niet meer meedoen, je moet het nu met de 9 schaatsers doen die je hebt ingeschreven zonder de reserves
Vreselijk.quote:
Volgens mij per geslacht de dag van de 1e afstandquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 of 4 februari was de deadline toch?
Neuhquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie Kjeld ook zo'n kwal?
Is gras groen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
'nu'quote:
Vreemdneukers zijn altijd kwalletjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou je naast het podium gaan staan om dan opeens te vallen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:05 schreef Aguero het volgende:
Dat is wel een chronisch dingetje bij hem jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vreemdneukers zijn altijd kwalletjes.
Krol gun ik wel echt goud, of in ieder geval een medaillequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:05 schreef Aguero het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Nuis, maar Krol gaat echt sterven in die laatste rondequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:18 schreef Starflyer het volgende:
Ik zie het al. Mantia gaat dit winnen. Krol en Nuis starten te snel.
Hij heeft als doel het minstens 2-3x te noemen. Die race heeft zn hele toekomst veilig gesteld. Bizar he.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:15 schreef EinarBoe het volgende:
Tuitert die het over zijn ene goede race heeft.
Ik zie geen Nuis dus sowieso eens.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mantia - Johansson - Krol zou wel een geinig podium zijn
Krol zit ook nog op de 500 (hahahaha) en de 1000, Nuis heeft zich wat meer kunnen toeleggen op de inhoud met maar 1 afstand.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Nuis, maar Krol gaat echt sterven in die laatste ronde
Viel me ook op.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:14 schreef BasEnAad het volgende:
Kjeld is een beetje afgevallen lijkt het
Ik denk niet dat Krol veel moeite in de 500 gestoken heeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:20 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Krol zit ook nog op de 500 (hahahaha) en de 1000, Nuis heeft zich wat meer kunnen toeleggen op de inhoud met maar 1 afstand.
Als ie slim is, geeft ie m aan Hein. Die kan op traag ijs sowieso wel een goede 500 rijden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Krol veel moeite in de 500 gestoken heeft.
Heeft hij toevallig schildkliermedicijnen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:14 schreef BasEnAad het volgende:
Beetje ritme houden kan geen kwaad met al die dagen rust ertussen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:21 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Als ie slim is, geeft ie m aan Hein. Die kan op traag ijs sowieso wel een goede 500 rijden.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:14 schreef BasEnAad het volgende:
Niet gezienquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:32 schreef Zipportal het volgende:
Tietloze Jutta gespot. @:de_boswachter
Marcel hapt naar zuurstofquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:24 schreef hhh38 het volgende:
Jammer Marcel, maar dit was te verwachten
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Marcel hapt naar zuurstof
@:zipportal
En dat op net gedweild ijs.quote:
Henk? ik hoop hard.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe hard zal Krol gaan sterven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |