Vreemdneukers zijn altijd kwalletjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie Kjeld ook zo'n kwal?

Waarom zou je naast het podium gaan staan om dan opeens te vallen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:05 schreef Aguero het volgende:
Hilarisch als Krol en Nuis naast het podium vallen

Dat is wel een chronisch dingetje bij hem jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vreemdneukers zijn altijd kwalletjes.

Krol gun ik wel echt goud, of in ieder geval een medaillequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:05 schreef Aguero het volgende:
Hilarisch als Krol en Nuis naast het podium vallen

Ik heb wel vertrouwen in Nuis, maar Krol gaat echt sterven in die laatste rondequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:18 schreef Starflyer het volgende:
Ik zie het al. Mantia gaat dit winnen. Krol en Nuis starten te snel.

Hij heeft als doel het minstens 2-3x te noemen. Die race heeft zn hele toekomst veilig gesteld. Bizar he.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:15 schreef EinarBoe het volgende:
Tuitert die het over zijn ene goede race heeft.

Ik zie geen Nuis dus sowieso eens.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mantia - Johansson - Krol zou wel een geinig podium zijn

Krol zit ook nog op de 500 (hahahaha) en de 1000, Nuis heeft zich wat meer kunnen toeleggen op de inhoud met maar 1 afstand.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Nuis, maar Krol gaat echt sterven in die laatste ronde

Viel me ook op.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:14 schreef BasEnAad het volgende:
Kjeld is een beetje afgevallen lijkt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |