Dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja![]()
Hij eet uit protest niet eens zijn brokken op.
Kijkt hij ook heel verwijtend naar je?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja![]()
Hij eet uit protest niet eens zijn brokken op.
Ja nou ja dat is het dus. Als iemand dat andersom bij mij zou doen zou ik al direct geen interesse hebben omdat het dan wel heel duidelijk is waar die persoon naar op zoek is en dat hoeft voor mij niet op die manier. En verder is het misschien ouderwets van me maar een beetje terughoudendheid en 'mysterie' mag best eventjes duren.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:24 schreef Em31 het volgende:
Ik vind wat jij beschrijft @:Cyan9 wel anders dan als je het van je baas of wie ook maar krijgt, ook omdat je er al geen moeite mee hebt.
Het is mij 1 keer gebeurd en vond dat echt een extreme afknappermaar ik was ook niet mega enthousiast over die persoon, maar als ik dat wel was zou ik er eerlijk gezegd ook niet heel blij van worden om dat ineens te krijgen.
zal voor iedereen wel anders zijn.
Hup Luuk!quote:Op maandag 7 februari 2022 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kijkt hij ook heel verwijtend naar je?![]()
Onze kat eet nu gelukkig eindelijk weer wat meer, maar dus ook nog geen brokjes. Volgens mij vindt ons Prinsje het wel prima om vertroeteld te worden met blikjes mousse en vloeibare snacks
Vooral heel zielig.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kijkt hij ook heel verwijtend naar je?![]()
Gelukkig eet ie weer, qua brokjes kan je misschien kittenbrokjes proberen? Deze tip kreeg ik een keer in de dierenwinkel, omdat meneer ook weinig tot niks wilde eten.quote:Onze kat eet nu gelukkig eindelijk weer wat meer, maar dus ook nog geen brokjes. Volgens mij vindt ons Prinsje het wel prima om vertroeteld te worden met blikjes mousse en vloeibare snacks
Dat is wel een rare tic inderdaad. Nou heb ik zelf soms ook tics maar gelukkig geen gorequote:Op maandag 7 februari 2022 21:35 schreef Yesse het volgende:
Ik zit vanavond bij een vergadering van een vereniging. En er zit een man naast me (wel met afstand gelukkig) die de hele tijd een tic heeft: hij maakt de heel tijd een geluid alsof hij zijn slijm uit zijn neus wegslikt zeg maar. Beetje gekke omschrijving maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Hij kan er vast niks aan doen maar ik vind het heel irritant![]()
Ja ik gebruik jullie als uitlaatklep nu
Vreselijk! Van hetzelfde niveau als een appelknagerquote:Op maandag 7 februari 2022 21:35 schreef Yesse het volgende:
Ik zit vanavond bij een vergadering van een vereniging. En er zit een man naast me (wel met afstand gelukkig) die de hele tijd een tic heeft: hij maakt de heel tijd een geluid alsof hij zijn slijm uit zijn neus wegslikt zeg maar. Beetje gekke omschrijving maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Hij kan er vast niks aan doen maar ik vind het heel irritant![]()
Ja ik gebruik jullie als uitlaatklep nu
En snotsnuivers, nagelbijters, gewrichtkrakersquote:Op maandag 7 februari 2022 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vreselijk! Van hetzelfde niveau als een appelknager. Sterkte
Wat is een appelknager?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vreselijk! Van hetzelfde niveau als een appelknager. Sterkte
Ja kan ik me voorstellen want lijkt me echt heel vervelend als je dat dus de hele dag hebt. Ik hoef er maar 2 uur naast te zittenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel een rare tic inderdaad. Nou heb ik zelf soms ook tics maar gelukkig geen goreMaar is wel lastig hoor om ze te hebben, kan soms ook echt pijn doen of frustrerend zijn. Duurt vaak een paar weken en dan gaat het weer weg.
Ik zal al te denken om morgen een kleinverpakking Whiskas te halen, die brokjes zien er net uit als snoepjes. Ik kan daar inderdaad ook wel de kittenvariant van halen!quote:Op maandag 7 februari 2022 21:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vooral heel zielig.
[..]
Gelukkig eet ie weer, qua brokjes kan je misschien kittenbrokjes proberen? Deze tip kreeg ik een keer in de dierenwinkel, omdat meneer ook weinig tot niks wilde eten.
Iemand die en plein publique een appel eetquote:Op maandag 7 februari 2022 21:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is een appelknager?![]()
[..]
Ja kan ik me voorstellen want lijkt me echt heel vervelend als je dat dus de hele dag hebt. Ik hoef er maar 2 uur naast te zitten
Beterschapquote:Op maandag 7 februari 2022 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Gechat op site van huisarts, ze vond dat ik naar de huisartsenpost moest bellen. Dus gedaan, maar hoefde niet langs te komen als ik geen verdere klachten krijg. Zit nu wel telkens temperatuur in de gaten te houden of het boven de 38 komt, dan bel ik weer. Sowieso morgenochtend naar huisarts.
Ja pff. Ben wel bang dat het ineens verslechterd en dan weg moeten 's nachts ofzo. Ook nog nooit eerder meegemaakt.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Hopelijk kun je ondanks de spanning een beetje slapen straks.
Ja en het valt ook niet echt uit te leggen waarom zulke tics bestaan. Het is een bepaalde spanning in de huid of in de spieren rond de ogen of mond, soms ook in de nek. En dan kan je wel proberen om het te onderdrukken maar dat voelt net zoals proberen niet te knipperen met je ogen; dat hou je niet vol.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is een appelknager?![]()
[..]
Ja kan ik me voorstellen want lijkt me echt heel vervelend als je dat dus de hele dag hebt. Ik hoef er maar 2 uur naast te zitten
Oh dat is wel heel goed dat ze je serieus nemen. Sterkte Guana!quote:Op maandag 7 februari 2022 21:48 schreef Guanabana het volgende:
(Ze namen me wel erg serieus want blaasontsteking en koorts is niet echt wenselijk, zeker niet na 4 dagen AB, dus niet dat ik nu zit te hypochonderen).
En ook al zat je wel te hypochonderen, het is gewoon heel fijn dat je serieus genomen wordt met je zorgenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:48 schreef Guanabana het volgende:
(Ze namen me wel erg serieus want blaasontsteking en koorts is niet echt wenselijk, zeker niet na 4 dagen AB, dus niet dat ik nu zit te hypochonderen).
Beterschap!quote:Op maandag 7 februari 2022 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Heb twee paracetamol op, maar verder heb ik niet echt pijn ofzoquote:Op maandag 7 februari 2022 21:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ook al zat je wel te hypochonderen, het is gewoon heel fijn dat je serieus genomen wordt met je zorgen![]()
Kon je nog iets nemen om de nacht goed door te komen?
Heel veel beterschap en sterkte!!quote:Op maandag 7 februari 2022 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja pff. Ben wel bang dat het ineens verslechterd en dan weg moeten 's nachts ofzo. Ook nog nooit eerder meegemaakt.
inderdaad raar. Denk jij dan ook, dit heb IK wel weer?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb twee paracetamol op, maar verder heb ik niet echt pijn ofzoHet is gewoon raar alles bij elkaar.
Hoe kwam dat zo, dat het in Beau langskwam?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:11 schreef H_T het volgende:
Het Spaanse tietenlied komt langs in Beau.
Edit: wordt eigenlijk niks over gezegd
Blijkbaar gaat het in Spanje over de boodschap ervan en is het nu nieuwsquote:Op maandag 7 februari 2022 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe kwam dat zo, dat het in Beau langskwam?
Hm bijzonder weer. Nou heb ik een gloeiende hekel aan Irene Montero en weet wel zeker dat ze dit oppakt voor politiek gewin. Ik was me er ook niet van bewust dat men angst heeft voor borsten in dit land. Ik kreeg niet direct die indruk.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat het in Spanje over de boodschap ervan en is het nu nieuws
Edit: ditte
Lijkt me best een onhandige angst om te hebben, zeker als je het als baby al krijgt.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm bijzonder weer. Nou heb ik een gloeiende hekel aan Irene Montero en weet wel zeker dat ze dit oppakt voor politiek gewin. Ik was me er ook niet van bewust dat men angst heeft voor borsten in dit land. Ik kreeg niet direct die indruk.
Nou precies, en al die Spanjaarden hebben gewoon borstvoeding geaccepteerd dus dit is gewoon populistische onzinquote:Op maandag 7 februari 2022 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me best een onhandige angst om te hebben, zeker als je het als baby al krijgt.
Is het trouwens een universele angst, of alleen iets wat mannen hebben?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou precies, en al die Spanjaarden hebben gewoon borstvoeding geaccepteerd dus dit is gewoon populistische onzin
Nou, dat is een hele terechte vraag. Ik ga morgen speciaal letten op hoe Spaanse vrouwen naar hun borsten kijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het trouwens een universele angst, of alleen iets wat mannen hebben?
Voor vrouwen lijkt het me namelijk extra onhandig.
Lijkt me een goed plan, beetje duidelijkheid in dit soort zaken is goed voor de hele samenleving.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dat is een hele terechte vraag. Ik ga morgen speciaal letten op hoe Spaanse vrouwen naar hun borsten kijken
Ja precies! En ik zal me er ook sterk voor maken dat ik zelf absoluut geen angst heb om naar borsten te kijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, beetje duidelijkheid in dit soort zaken is goed voor de hele samenleving.
Goed idee dat wel even te checken, om te zien of er verschil is tussen geboren Spanjaarden en "import", zeg maar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies! En ik zal me er ook sterk voor maken dat ik zelf absoluut geen angst heb om naar borsten te kijken.
Weet je wat, ik ga het ook gewoon filmen met m'n mobielquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee dat wel even te checken, om te zien of er verschil is tussen geboren Spanjaarden en "import", zeg maar.
Slim, op die manier vergeet je geen details.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, ik ga het ook gewoon filmen met m'n mobielDan kunnen we de beelden later bestuderen en echt een mooi rapport maken.
Jouw kittie?quote:
Ik ook nietquote:
Blijf in bed liggen.quote:
Sterktequote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:20 schreef Arizona het volgende:
Ik wil ook niet opstaan. Heb buikkrampen en voel me niet zo lekker.
Ik ben intussen op kantoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijf in bed liggen.
Net eerste anderhalf uur werken erop zitten
Beterschap.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:20 schreef Arizona het volgende:
Oei balenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:20 schreef Arizona het volgende:
Ik zit inmiddels op mijn thuiswerkplek. Behalve schaatsen kijken straks en een meeting aan het eind van de middag, heb ik vandaag geen ambitiesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben intussen op kantoor.
Nu eens bedenken wat ik vandaag wil gaan doen.
Nee. Ik drink nu thee die goed zou zijn voor de spijsvertering.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oei balen![]()
Heb je Iberogast in huis? Nee, niet @:Strani
Ik ben nu een half uur op kantoor, maar behalve de benodigde programma's opgestart, heb ik nog niks gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op mijn thuiswerkplek. Behalve schaatsen kijken straks en een meeting aan het eind van de middag, heb ik vandaag geen ambities
Half 12!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nu een half uur op kantoor, maar behalve de benodigde programma's opgestart, heb ik nog niks gedaan.![]()
Hoe laat begint het schaatsen? Misschien kan ik via mijn telefoon een stream aanzetten.
Eigenlijk een uur te vroeg om in de pauze te kijken.quote:
Tijd is een relatief begrip!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk een uur te vroeg om in de pauze te kijken.
quote:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]In dat geval. Als ik nu alvast naar huis ga, ben ik op tijd thuis voor het schaatsen.
Elke minuut dat al voorbij is, is al verleden tijd.quote:
quote:
Kom net bij huisarts vandaan, m'n urine was schoon, zelfs HEEL schoon, dus in ieder geval geen blaasonsteking meer. De verhoging kon ze ook niet verklaren, ik had in mijn ene oor 37,8 en in mijn andere 37,2quote:
Gelukkig maar dat er geen reden tot zorg is!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Kom net bij huisarts vandaan, m'n urine was schoon, zelfs HEEL schoon, dus in ieder geval geen blaasonsteking meer. De verhoging kon ze ook niet verklaren, ik had in mijn ene oor 37,8 en in mijn andere 37,2![]()
Maarja, maar even verder kuur afmaken en kijken hoe het gaat. Er is verder niet echt reden tot zorg.
Heb nu maar een zelftest gedaan, misschien is die rare verhoging wel corona.
Heb wel maar 3 uur geslapen, heb vanaf 5 uur liggen wachten tot ik kon bellen, kon niet meer slapenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er geen reden tot zorg is!
Of we gaan allemaal dood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of we gaan allemaal dood.Dat sowieso.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Gewoon lekker rustig bijkomen van alles stress vandaagquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb wel maar 3 uur geslapen, heb vanaf 5 uur liggen wachten tot ik kon bellen, kon niet meer slapen
Maar gelukkig hoef ik verder vandaag niet echt iets
"Tis impossible to be sure of any thing but Death and Taxes"quote:
Behalve het probleem van niet meer in leven zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het lost trouwens wel al je problemen op die je hebt.
Precies. Dat is een probleem voor anderen niet voor jezelf.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Behalve het probleem van niet meer in leven zijn.
Al is dat meer een probleem wat anderen ervaren, niet jijzelf.
Geen idee, wat hebben ze gezegd en waarover?quote:
Geen idee, ik heb nog niks aan staan en ben op kantoor, dus dan sowieso met geluid uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, wat hebben ze gezegd en waarover?
Ah ok.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog niks aan staan en ben op kantoor, dus dan sowieso met geluid uit natuurlijk.
Mooiste moment.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:09 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens, 20e eeuw is here![]()
![]()
- Oprichting Amsterdamse voetbalclub Ajax
- Voor het eerst wordt de menselijke stem per radio overgebracht
- Karl Landsteiner ontdekt de bloedgroepen A, 0, B en AB
- Tussen het Leidscheplein en het Haarlemmerplein in Amsterdam rijdt de eerste elektrische stadstram van Nederland
- Opening van de Parijse metro
- Voor het eerst wordt een zonsverduistering gefilmd
- De Noor Johan Vaaler vraagt in Duitsland het patent aan op de paperclip
Zo simpel en toch zo briljant.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:09 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens, 20e eeuw is here![]()
![]()
- Oprichting Amsterdamse voetbalclub Ajax
- Voor het eerst wordt de menselijke stem per radio overgebracht
- Karl Landsteiner ontdekt de bloedgroepen A, 0, B en AB
- Tussen het Leidscheplein en het Haarlemmerplein in Amsterdam rijdt de eerste elektrische stadstram van Nederland
- Opening van de Parijse metro
- Voor het eerst wordt een zonsverduistering gefilmd
- De Noor Johan Vaaler vraagt in Duitsland het patent aan op de paperclip
Oh wacht, nu komt er iemand zeggen dat de 20e eeuw pas begint in 1901 hèquote:
Om vervolgens 122 jaar later een dickpic schandaal te hebbenquote:
De neergang van Ajax. Van glorie naar dickpics.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Om vervolgens 122 jaar later een dickpic schandaal te hebben![]()
Overigens de ontdekking van bloedgroepen lijkt me redelijk essentieel geweest
Oei, daar ben je toch maar mooi ontsnapt zeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh wacht, nu komt er iemand zeggen dat de 20e eeuw pas begint in 1901 hèDan zeg ik het zelf alvast maar.
Heel leuk! Mooie beelden hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:19 schreef Guanabana het volgende:
Dit is trouwens heel gaaf, ingekleurde beelden van Parijs 1900:
Hoe laat moeten die?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:50 schreef Arizona het volgende:
Ja nee nu moeten Kjeld en Thomas als ik aan het lunchwandelen ben.
Telefoon er bij en even stilstaan op die momentenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:50 schreef Arizona het volgende:
Ja nee nu moeten Kjeld en Thomas als ik aan het lunchwandelen ben.
Of ik ga niet wandelenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Telefoon er bij en even stilstaan op die momenten
Oh, dan stel ik mijn lopen wel even uit.quote:
Opvallend dat ze ook gestopt is met tennis.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:04 schreef Redefine het volgende:
Die tennisster Peng wordt nu opeens door China ingezet als propaganda middel.
Gewoon later inschakelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:22 schreef Strani het volgende:
Zometeen een werkcall tijdens het schaatsen. Ziedend ben ik
Wie plant dat??quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:22 schreef Strani het volgende:
Niet-Nederlandersquote:
Die was al 35, dus niet heel raar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Opvallend dat ze ook gestopt is met tennis.
Toch wel met deze omstandigheden?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was al 35, dus niet heel raar.
Ze zijn er nog nietquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dit was de laatste rit nog niet.
Jammer hè?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dit was de laatste rit nog niet.
Ik kijk zonder geluid, dus geen idee.quote:
Ik zag daar gisteren of eergisteren iets over hier. Indeling gebeurt op basis van eerdere prestaties en deelname aan bekerwedstrijden. Zoiets dacht ik?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk zonder geluid, dus geen idee.
En normaal zijn de toppers toch altijd in de laatste ritten. Hoezo nu dan niet?
Loting volgens mij. Dan is het eerlijker. Ik geloof wel dat er verschil zit in voor en na de dweilpauze.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij doet geen Wüstjequote:
Hoe dan? Er waren er nog 6 en die heb ik al gezien nu hoor.quote:
quote:
Ja, het waren nog 6 ritten met mensen die gevaarlijk waren volgens de NOSquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe dan? Er waren er nog 6 en die heb ik al gezien nu hoor.
Voor de derde dag op rij dan maar. Het heeft deels met de wereldbeker stand te makenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
Nou zijn die ingekleurde beelden die @Guanabana net postte natuurlijk erg mooi, maar zoveel enthousiasme had ik nu ook weer niet verwacht. Ik ben wel blij verrast.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:48 schreef Yesse het volgende:
Ben ik de enige die de "Raaaaiiiidieeee" van de startschot mevrouw grappig vindt
Nu wel Lucquote:
Joejoe Rozjeequote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou zijn die ingekleurde beelden die @:guanabana net postte natuurlijk erg mooi, maar zoveel enthousiasme had ik nu ook weer niet verwacht. Ik ben wel blij verrast.
Ik wist gewoon al dat het niet fout kon gaan.quote:
Wel uitkijken dat je niet ineens halverwege zo'n call ookquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:53 schreef Strani het volgende:
Hoe is het mogelijk, toch weer Nuis
Ik zit nog steeds in die call maar zat tegelijkertijd gewoon te kijken natuurlijk, heb m'n camera uitgehouden.
quote:
quote:
begint te roepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je niet ineens halverwege zo'n call ook
[..]
[..]
[..]
begint te roepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je niet ineens halverwege zo'n call ook
[..]
[..]
[..]
begint te roepen.Dat is inderdaad precies het soort werk dat ik doe dus dat zit wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Nederlandse achternaam hebben helpt bij het winnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:05 schreef blackswangreen het volgende:
Geniale tactiek van Nederland om niet aan alle wereldbekers mee te doen en dus niet als laatste te starten! Behalve als Nils van der Poel meedoet dan.
Ja dan moeten ze maar beter zijn hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:10 schreef Em31 het volgende:
Zit me altijd te bedenken hoe vreselijk frustrerend dit moet zijn voor de andere landen, elke keer weer die Nederlanders.
Dan moeten ze daar ook maar eens wat harder gaan schaatsen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:10 schreef Em31 het volgende:
Zit me altijd te bedenken hoe vreselijk frustrerend dit moet zijn voor de andere landen, elke keer weer die Nederlanders.
Da's niet eerlijk hè, niet-Nederlanders hebben een heel ander prestatieplafond.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dan moeten ze maar beter zijn hoor
Een beetje wat niet Duitsers hebben bij het rodelen. Steeds weer die Duitsersquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:10 schreef Em31 het volgende:
Wij moesten ook ons best doen om eens iemand op de skeleton te hebben. Maar wij hebben dat nu ookquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk hè, niet-Nederlanders hebben een heel ander prestatieplafond.
Doe uit dat licht.quote:
Ohquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch best veel blonde Italianen eigenlijk, in het noorden dan.
Qua schaatsen hebben wij natuurlijk wel een veel grotere talent pool. De Belgen die je hier op de Spelen ziet zijn letterlijk de enige Belgen die schaatsenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:10 schreef Em31 het volgende:
Doorschakelen naar je voicemailquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:22 schreef Strani het volgende:
Ploegenachtervolging kan ik niet zienquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij moesten ook ons best doen om eens iemand op de skeleton te hebben. Maar wij hebben dat nu ookAls ze willen kunnen ze dat ook
![]()
Overigens:
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan jinxenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je was iets te vroeg, maar had toch wel gelijk gekregen.
Die zullen wel weer een jurysport hebben gewonnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
We staan niet meer bovenaan in de medaillespiegel. Die verdraaide Zweden ook altijd.
Van de televoting moeten ze het inderdaad niet hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zullen wel weer een jurysport hebben gewonnen
Ik heb nu Beau aanstaan toevallig en wilde er net wat over komen zeggen. Sloeg echt helemaal nergens op dat dit zo random aan werd geslingerd. En vervolgens er ook niks over zeggen. Was gewoon random.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:11 schreef H_T het volgende:
Het Spaanse tietenlied komt langs in Beau.
Edit: wordt eigenlijk niks over gezegd
Als het over het ESF gaat is het altijd negatief of het moet over de Nederlandse deelnemer gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb nu Beau aanstaan toevallig en wilde er net wat over komen zeggen. Sloeg echt helemaal nergens op dat dit zo random aan werd geslingerd. En vervolgens er ook niks over zeggen. Was gewoon random.
Voelde weer als een poging het ESF neer te zetten als een feest met belachelijke muziek (behalve dat deze überhaupt niet geselecteerd is natuurlijk).
Wat dat betreft lijken ze een beetje op Britten die ook elk jaar beginnen met filmpjes van Verka etc. en dan een grote hihi.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb nu Beau aanstaan toevallig en wilde er net wat over komen zeggen. Sloeg echt helemaal nergens op dat dit zo random aan werd geslingerd. En vervolgens er ook niks over zeggen. Was gewoon random.
Voelde weer als een poging het ESF neer te zetten als een feest met belachelijke muziek (behalve dat deze überhaupt niet geselecteerd is natuurlijk).
Ja wat is dit nou. Dit was toch het oranje aanmoedig topicquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hè, gaat het hier opeens over het ESF?
Enige verschil is dat wij het qua eigen inzendingen dan weer wél serieus nemen, dat gebeurt aan de andere kant van de Noordzee niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijken ze een beetje op Britten die ook elk jaar beginnen met filmpjes van Verka etc. en dan een grote hihi.
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja wat is dit nou. Dit was toch het oranje aanmoedig topic
Nou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook op het ESF kunnen we oranje aanmoedigen
Slechts één kans op een medaillequote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook op het ESF kunnen we oranje aanmoedigen
Wel leuk dat nu Nuis gewonnen heeft Nederland volgende keer mag organiserenquote:
Ireen, Irene en Kjeld. We hebben nog maar één extra host nodigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel leuk dat nu Nuis gewonnen heeft Nederland volgende keer mag organiseren
Hij gaat het samen presenteren met Joy Beune.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel leuk dat nu Nuis gewonnen heeft Nederland volgende keer mag organiseren
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:08 schreef Lianaatje_xx het volgende:
Geen idee waar ik dit moest posten:
Maar zijn hier nog mensen die nog opzoek zijn naar een goedkoop hotel tijdens Esc? Mijn vrienden en ik hebben beslist niet te gaan dus komt onze kamer vrij.
Het gaat om vierpersoonskamer inclusief ontbijt, verblijf van 5 nachten. Prijs ¤845. Oh en het hotel ligt gewoon in Turijn.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ireen, Irene en Kjeld. We hebben nog maar één extra host nodig
Ik denk dat Maastricht deze keer wel meer kans maakt dan Rotterdam.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij gaat het samen presenteren met Joy Beune.
Het ESF in Thialf.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Maastricht deze keer wel meer kans maakt dan Rotterdam.
Skiën dan in Heerlen, rodelen in Valkenburg, curling in het MVV-stadion, langlaufen op en rond de Vaalserberg (met wat kunstsneeuw in dat Labyrint, dat is meteen een leuke extra dimensie bij een nogal saaie sport), schansspringen in het MECC. Wat kan er misgaan?
En dan weet je dus gelijk dat iedereen daarna roept dat we het jaar erna De Kast moeten sturen naar het ESFquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kleintje Pils en De Kast als intervalacts
Dan kunnen we dat jaar mooi roepen dat die bandleden de enigen zijn bij het ESF die nog niet uit De Kast gekomen zijn hi-ha-ho.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan weet je dus gelijk dat iedereen daarna roept dat we het haar erna De Kast moeten sturen naar het ESF
Die volg jij Blindelings?quote:
Ik denk eerder dat andere users zich dan op De Kast laten jagen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan kunnen we dat jaar mooi roepen dat die bandleden de enigen zijn bij het ESF die nog niet uit De Kast gekomen zijn hi-ha-ho.
Op Een Nieuwe Dag zeker.quote:
Ik kijk uit naar de volgende keer!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:44 schreef Fred_B het volgende:
Zo, dat was gezellig met zijn allen. Bedankt voor de leuke avond
Rustig, film aan het kijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:47 schreef Strani het volgende:
Goh zeg die KSC is écht gezellig! Hoe gaat het hier?
Ah dus jij was ook niet uitgenodigd?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rustig, film aan het kijken.
Uitgenodigd? Waarvoor?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah dus jij was ook niet uitgenodigd?
Ja! Het is heel grappigquote:Op maandag 7 februari 2022 17:43 schreef MMF93 het volgende:
[..]
[..]
Is dat vooral humor? Ik ben nog op zoek naar een serie die lekker wegkijkt en waar je vrolijk van wordt.
Was weer leuk ja, kijk uit naar volgende week.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:44 schreef Fred_B het volgende:
Zo, dat was gezellig met zijn allen. Bedankt voor de leuke avond
Met logeer toch volgende keer?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was weer leuk ja, kijk uit naar volgende week.
Verdomme en met de rest zeker wél met videoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was weer leuk ja, kijk uit naar volgende week.
Ja, ik wil denk ik dan de quiche proberenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]en daarvoor zelfde restaurant als vandaag?
Hmm zal het eerste wel zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:29 schreef Em31 het volgende:
We hebben niets te melden/een leven blijkbaar.
quote:
Jij bent dus duidelijk team geen levenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit hiernaar te kijken op de Chromecast. Doe ik wel vaker en ik kijk dan ook rustig de hele 30 of 40 minuten.
Ja oké geen leven dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit hiernaar te kijken op de Chromecast. Doe ik wel vaker en ik kijk dan ook rustig de hele 30 of 40 minuten.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij bent dus duidelijk team geen leven
Haha wellichtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja oké geen leven dus.
Dat ademen trouwensrond 22:00
Dat zit er dick in.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
Zou het aantal dickpics binnen Fok ook afnemen?
Slaat als een lul op een drumstelquote:
Corona, straan, corona. ik zit in een bui dat ik het allemaal heel oneerlijk vind. (ietwat puberaal ja, ik weet het)quote:
* Bemoedigend schouderklopje geeft.quote:
ctrl + alt + delete *op annuleren klikt*quote:
Nou ja vervelend lijkt het me ook zeker inderdaad. Hoe voel je je nu verder?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Corona, straan, corona. ik zit in een bui dat ik het allemaal heel oneerlijk vind. (ietwat puberaal ja, ik weet het)
Het IS ook kut en oneerlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Corona, straan, corona. ik zit in een bui dat ik het allemaal heel oneerlijk vind. (ietwat puberaal ja, ik weet het)
Slaap ze!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het koud. Ik ga snel mijn bedje in. Hopelijk krijg ik het daar warmer.
Truste!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het koud. Ik ga snel mijn bedje in. Hopelijk krijg ik het daar warmer.
Oh wat balen! Succes, een uur rijden is wel wat ver inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:12 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ook in huize Ari is Omikron naar binnen geslopen, dochter heeft een positieve zelftest. Een heeeeeeel licht streepje maar hij is er wel degelijk. Ze probeert nu een afspraak te maken bij de GGD. Telefonisch want online is de dichtstbijzijnde testlocatie op bijna een uur rijden en dat vind ik wat te gortig
Oh, dan ben je zelf binnenkort ook aan de beurt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:12 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ook in huize Ari is Omikron naar binnen geslopen, dochter heeft een positieve zelftest. Een heeeeeeel licht streepje maar hij is er wel degelijk. Ze probeert nu een afspraak te maken bij de GGD. Telefonisch want online is de dichtstbijzijnde testlocatie op bijna een uur rijden en dat vind ik wat te gortig
quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh wat balen! Succes, een uur rijden is wel wat ver inderdaad.
Ze kan nu testen op 20 minuten rijden. En drie keer raden wie haar gezellig mag brengenquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dan ben je zelf binnenkort ook aan de beurt waarschijnlijk.![]()
Hopelijk vallen de klachten mee.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ze kan nu testen op 20 minuten rijden. En drie keer raden wie haar gezellig mag brengen![]()
Een uur met iemand met corona in één auto, dit kan niet meer misgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |