Maar dat maakt het niet minder waarquote:Op maandag 7 februari 2022 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
Blijven grappig, na de eerste 2 weet je het ook wel
Dat einde is wel een goeie afsluiterquote:
Ja het is er niet leuker op gewordenquote:Op maandag 7 februari 2022 16:55 schreef aloa het volgende:
Man man man, die hooligans worden steeds gewelddadiger...
Heftige beelden![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399929
Moeten ze zelf wetenquote:Op maandag 7 februari 2022 16:55 schreef aloa het volgende:
Heftige beelden![]()
Idd. Spanje was dit.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is er niet leuker op geworden
Je mist niks.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja las het .. Ik het het filmpje verder niet gekeken
Ik ben echt steeds meer voor andere straffen voor dit soort 'mensen'.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:55 schreef aloa het volgende:
Heftige beelden![]()
Ik ook ja. Dit hoort niet in deze maatschappij thuis.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben echt steeds meer voor andere straffen voor dit soort 'mensen'.
Mwah, ik ga ze wel geven wat ze willen hebben hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 17:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook ja. Dit hoort niet in deze maatschappij thuis.
Vergeet je hockeystick nietquote:Op maandag 7 februari 2022 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, ik ga ze wel geven wat ze willen hebben hoor
Stand your ground and fight !!!quote:Op maandag 7 februari 2022 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, ik ga ze wel geven wat ze willen hebben hoor
Oh nee, die ga ik niet vuil maken aan dit soort kansloze gevallenquote:
Heb je al gekeken of er bloed aan de muur zit?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zal wel een vrouw achter het stuur hebben gezeten.
Een dickpicje dan.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mark .. eh nee laat ik Overmars gebruiken is nogal klein van formaat ...
quote:
Ketchup over je shoarma?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:44 schreef Prisha het volgende:
mmmmm...broodje shoarma gemaakt,lekker pittig. Mét ketchup uiteraard
Heinz uiteraardquote:Op maandag 7 februari 2022 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ketchup over je shoarma?
Jij barbaar
Eet smakelijk!quote:Op maandag 7 februari 2022 18:44 schreef Prisha het volgende:
mmmmm...broodje shoarma gemaakt,lekker pittig. Mét ketchup uiteraard
Had wel wat voorbeelden willen lezen van die grensoverschrijdende teksten.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:51 schreef Prisha het volgende:
Ik vind het allemaal maar weer vreemd verhaal.
Overmars: ik besefte niet dat het grensoverschrijdend was
Parool: hij stuurde dickpics.
Ik neem dat je toch weet dat het niet bepaald normale omgang is met vrouwelijke werknemers als je dickpics stuurt?
Sowieso dickpics
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had wel wat voorbeelden willen lezen van die grensoverschrijdende teksten.
"ik mis je muisje" lijkt mij grensoverschrijdend tekst. Of iemand die interpunctie vergeten is.
Ja ja je boodschap was al duidelijkquote:Op maandag 7 februari 2022 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"ik mis je muisje" lijkt mij grensoverschrijdend tekst. Of iemand die interpunctie vergeten is.
![]()
Dat kan. Het is een standaardvoorbeeld van hoe interpunctie levens kan redden.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kwam dit niet pasgeleden ook langs?Maar dan over een grandma?
Het kan nog. In de loop van de week wordt het kouder.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:17 schreef Prisha het volgende:
Vandaag een jaar geleden lag hier een flink pak sneeuw. Nu nog niets, ben benieuwd of we nog winter gaan krijgen.
quote:
We gaan het zien, ben benieuwd.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het kan nog. In de loop van de week wordt het kouder.
Ah, is dat het.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
We gaan het zien, ben benieuwd.
Flinke vorst zou wel goed zijn. Effe die slakken kapot vriezen
Onder anderequote:
Heb halve dag op balkon staan te klussen, niet echt winderig. Best lekker weertje vond ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Vorst vind ik prima, maar dan wel met zon erbij.. nu scheen de zon ook was best lekker buiten mits je uit de wind was..
Ik las worst maar dat komt waarschijnlijk omdat ik strontziek benquote:Op maandag 7 februari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Vorst vind ik prima, maar dan wel met zon erbij.. nu scheen de zon ook was best lekker buiten mits je uit de wind was..
En daarna weer warmerquote:Op maandag 7 februari 2022 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het kan nog. In de loop van de week wordt het kouder.
Dan waaide het misschien daar niet, of de wind stond op de voorkantquote:Op maandag 7 februari 2022 19:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb halve dag op balkon staan te klussen, niet echt winderig. Best lekker weertje vond ik.
Ja eens. Kou maar wel met een zonnetje.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ojee, buikgriep? Corona?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik las worst maar dat komt waarschijnlijk omdat ik strontziek ben
Of het waaide alleen in Groningen?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan waaide het misschien daar niet, of de wind stond op de voorkant
ahhh beterschapquote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Al genoeg van die dagen gehad idd, is niks aan blehquote:Op maandag 7 februari 2022 19:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja eens. Kou maar wel met een zonnetje.
Als het maar geen grijze druilerige dagen zijn.
Dat weet ik niet, zou best kunnenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of het waaide alleen in Groningen?
Jij woont daar toch? Hoe kan je dit nou niet weten?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zou best kunnen
Dat ik niet weet of er alleen in t noorden winderige was slimmerdquote:Op maandag 7 februari 2022 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij woont daar toch? Hoe kan je dit nou niet weten?
Dat pak sneeuw toenquote:
Gaat dat opvallen dan?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik begin te ijlen hier komt het door de koorts
Kon je dat niet even googelen of zo?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat ik niet weet of er alleen in t noorden winderige was slimmerd
Beterschapquote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Goh dat ik daar niet aan gedacht heb zeg hahaquote:Op maandag 7 februari 2022 19:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kon je dat niet even googelen of zo?![]()
* SolidasRock zoekt gewoon naar redenen om MrsL mepjes te kunnen geven![]()
Ga je nog wel op je dak liggen?quote:
Dit klinkt meer als schoolziekquote:Op maandag 7 februari 2022 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
Een zoentje van AOI omdat iemand ziek is?
* SolidasRock is plots ook heel heel heel erg ziek!!!
Verse sneeuw over de stad. Het heeft iets magisch.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat pak sneeuw toenWas rond dezelfde tijd dat ik ook begon met mijn werk bij de GGD.
kippenquote:
Jaquote:Op maandag 7 februari 2022 19:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Verse sneeuw over de stad. Het heeft iets magisch.
Leukquote:Op maandag 7 februari 2022 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaAltijd zo mooi ook als de sneeuw net gevallen is en niemand heeft er nog doorheen gelopen. Al komen er hier in de tuin binnen no time poezenpootjes bij
Zorg eerst maar eens dat je boek af komt.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Beste plek om te sterven me dunkt
Wow!quote:Op maandag 7 februari 2022 19:52 schreef Prisha het volgende:
Deze is van vandaag precies 2 jaar geleden, op de top van de Kilimanjaro. Twee jaar geleden alweer. Waar blijft de tijd.
[ link | afbeelding ]
fris wel lijkt mequote:Op maandag 7 februari 2022 19:52 schreef Prisha het volgende:
Deze is van vandaag precies 2 jaar geleden, op de top van de Kilimanjaro. Twee jaar geleden alweer. Waar blijft de tijd.
[ link | afbeelding ]
Wauwquote:Op maandag 7 februari 2022 19:52 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Was heel bijzondere ervaring, zal het idd nooit vergeten denk ik. Vooral zoveel minder zuurstof binnenkrijgenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WauwWat een bikkel dat je dat hebt gedaan! Lijkt me echt een ervaring die je nooit meer kwijtraakt
Echt wel. brrrrrrr.quote:
Adembenemend. Net als het uitzicht.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was heel bijzondere ervaring, zal het idd nooit vergeten denk ik. Vooral zoveel minder zuurstof binnenkrijgen
Ja dat lijkt me best een beetje eng, als je zo hoog zit!quote:Op maandag 7 februari 2022 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was heel bijzondere ervaring, zal het idd nooit vergeten denk ik. Vooral zoveel minder zuurstof binnenkrijgen
Yep. Mijn volgende doel is Mount Everest base camp, in Nepalquote:Op maandag 7 februari 2022 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me best een beetje eng, als je zo hoog zit!
Staan er nog meer bergen op het programma?
Dat heb ik ook voortdurend. Er is zelfs een topic over:quote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
Fok! en het gegoochel met de posts onderin blijft een merkwaardig iets. Ik zag de post van Domni en de post van mij gewoon onder die van Prisha staan, schuiven ze een voor een weg
mobiel of pc/laptop of tablet/ipad?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
Fok! en het gegoochel met de posts onderin blijft een merkwaardig iets. Ik zag de post van Domni en de post van mij gewoon onder die van Prisha staan, schuiven ze een voor een weg
ha ja dat dusquote:Op maandag 7 februari 2022 20:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Adembenemend. Net als het uitzicht.
Ik heb het niet. Wel verdween een keer een post van mij en de dienstdoende mod die had geveegd ontkende mijn post te hebben gemodereerd en de dag erop was ie ineens weer terug.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voortdurend. Er is zelfs een topic over:
BUG / Laatste post verschijnt en verdwijnt
Wauw, wat een mooi vooruitzicht!quote:Op maandag 7 februari 2022 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yep. Mijn volgende doel is Mount Everest base camp, in Nepal
Jij bent een van de weinigen hier die zoiets ook waarmaakt.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yep. Mijn volgende doel is Mount Everest base camp, in Nepal
Soms blijft ie wel eens zolang heen en weer gaan dat ik in mijn hoofd al ga kop-of-munten of ie blijft staan of dat ik moet verversenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voortdurend. Er is zelfs een topic over:
BUG / Laatste post verschijnt en verdwijnt
Ik mis soury ookquote:Op maandag 7 februari 2022 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Hmmm. Goeie vraag. Ik hou van natuur en wildernis en hiken. En avontuur. En uitdagingen. Van daaruit gegroeid denk ik. Of zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw, wat een mooi vooruitzicht!Hoe is dat zo begonnen eigenlijk?
Misschien, dat weet ik niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen hier die zoiets ook waarmaakt.
omaaaaaaaa hoe is t nuquote:
wasdaquote:
nieuwe spelling, moet kunnenquote:
....met SF gaat het behoorlijk. Het is maar wachten op alle afspraken bij de artsenquote:
oh jezus houdt het nooit opquote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
....met SF gaat het behoorlijk. Het is maar wachten op alle afspraken bij de artsen
Onze oudste kleinzoon heeft corona en is goed ziek. Yvet ook ziek, bijna 40 koorts. Thuistest positief, net naar rotterdam gereden. Binnen een uur uitslag en negatief ....
Ik vertrouw het niet zo
Ik las het één en ander in lurk-modusquote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
....met SF gaat het behoorlijk. Het is maar wachten op alle afspraken bij de artsen
Onze oudste kleinzoon heeft corona en is goed ziek. Yvet ook ziek, bijna 40 koorts. Thuistest positief, net naar rotterdam gereden. Binnen een uur uitslag en negatief ....
Ik vertrouw het niet zo
Pff, het zit jullie niet mee. Beterschap voor de ziekenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet zo
Wel tof dat het zo gegroeid is danquote:Op maandag 7 februari 2022 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmmm. Goeie vraag. Ik hou van natuur en wildernis en hiken. En avontuur. En uitdagingen. Van daaruit gegroeid denk ik. Of zo.
Doe normaalquote:
Sterktequote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet zo
Ik heb bij de Toychamps iets gezien wat je dit jaar aan Santa kunt vragenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doe normaal![]()
Jij bent de enige gezonde zo onderhand daar. Slaap je wel een beetje?
Wat is toychamps en wat kan ik aan Santa vragenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb bij de Toychamps iets gezien wat je dit jaar aan Santa kunt vragen
Een speelgoedwinkelquote:Op maandag 7 februari 2022 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat is toychamps en wat kan ik aan Santa vragen
wahhhh Groot met een eigen VWquote:
Jammer dat je jouw verleiding zo onder controle hebtquote:Op maandag 7 februari 2022 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond 'm leuk...maar kon de verleiding weerstaan
Ik heb gisteren op een verjaardag 1 biertje gehadquote:Op maandag 7 februari 2022 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jammer dat je jouw verleiding zo onder controle hebt
goed bezigquote:Op maandag 7 februari 2022 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op een verjaardag 1 biertje gehad
helemaal niks?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nu weer een maandje niets
nouja....misschien
Ik had zaterdag mijn eerste biertje van het jaar, en voelde me een beetje schuldigquote:
Niks mis mee, doe je goedquote:Op maandag 7 februari 2022 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had zaterdag mijn eerste biertje van het jaar, en voelde me een beetje schuldig
Maar, nee, ik ga wel weer vaker drinken, alleen wat minder vaak dan vorig jaar
Nouja, niet zozeer schuldig, maar voor mijn gevoel kon ik het ook langer volhoudenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niks mis mee, doe je goed![]()
Schuldig voelen is dan weer niet nodig denk ik.
Sterkte Nijn, het zit jullie echt niet mee op dit moment.quote:
Is moeilijk he, alleen al staan op zo'n dingquote:Op maandag 7 februari 2022 20:49 schreef D. het volgende:
Daar staat tegenover, ik stond zondag op de loopband, en dat kon ik bijna niet volhouden
Nouja, dat moest dus ookquote:Op maandag 7 februari 2022 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is moeilijk he, alleen al staan op zo'n ding
Stel je toch voordat je je ook nog had moeten bewegen
wahhhhh zo'n loopband. Allereerste keer dat ik op zo'n ding stond, toen ie aanging donderde ik er afquote:Op maandag 7 februari 2022 20:49 schreef D. het volgende:
Daar staat tegenover, ik stond zondag op de loopband, en dat kon ik bijna niet volhouden
Doe je toch niet, iedereen leeft met jullie mee. Heel veel sterktequote:
Het scheelde weinigquote:Op maandag 7 februari 2022 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
wahhhhh zo'n loopband. Allereerste keer dat ik op zo'n ding stond, toen ie aanging donderde ik er af
Crosstrainer > loopbandquote:Op maandag 7 februari 2022 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
wahhhhh zo'n loopband. Allereerste keer dat ik op zo'n ding stond, toen ie aanging donderde ik er af
quote:Op maandag 7 februari 2022 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, dat moest dus ook
Tenminste, ik vond dat dat moest
Eraf vallen omdat je hem aanzet telt niet als bewegen hequote:Op maandag 7 februari 2022 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het scheelde weinig
Ik had de lat wat (te) hoog gelegd
Neh, vooral anders.quote:
Ik heb nu boven op zolder een crosstrainer staan. Doe ik veel liever dan een loopbandquote:
oquote:Op maandag 7 februari 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Eraf vallen omdat je hem aanzet telt niet als bewegen he
quote:Op maandag 7 februari 2022 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het scheelde weinig
Ik had de lat wat (te) hoog gelegd
En ook die heb ik op zolder staanquote:Op maandag 7 februari 2022 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, vooral anders.
Maar als je echt kapot wil gaan, probeer eens zo'n traplooplijktopding.
Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:49 schreef D. het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet.![]()
[ afbeelding ]
Ohhh ja die ken ik! Daar raak je vrij snel van uitgeput jaquote:Op maandag 7 februari 2022 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, vooral anders.
Maar als je echt kapot wil gaan, probeer eens zo'n traplooplijktopding.
Wij hebben er sinds kort ook eenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nu boven op zolder een crosstrainer staan. Doe ik veel liever dan een loopband
Ben je nu ook in de bergen?quote:
Weet je hoe engquote:Op maandag 7 februari 2022 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
Loopband![]()
Wat is er mis met lekker buiten lopen? Dan zie je nog eens wat.
Keertje binnen moet ook kunnenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
Loopband![]()
Buiten lopen is op zich wel leuker, maar voor een specifieke work-out vind ik die apparaten wel handigquote:Op maandag 7 februari 2022 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
Loopband![]()
jaquote:
Oh, en vooral omdat ik op mijn bek ga als ik zo buiten ga lopen als ik op de loopband doequote:Op maandag 7 februari 2022 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
Loopband![]()
Ik doe allebei. Buiten lopen vooral voor het duurlopen (en foto's maken onderweg) en op de crosstrainer/trapapparaat/hometrainer en met gewichten voor de conditie en spieropbouw.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
Loopband![]()
Voor een gerichte training is het idd. ideaalquote:Op maandag 7 februari 2022 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik doe allebei. Buiten lopen vooral voor het duurlopen (en foto's maken onderweg) en op de crosstrainer/trapapparaat/hometrainer en met gewichten voor de conditie en spieropbouw.
Zo heb ik ook getraind voor de Kili en dat werkte perfect moet ik zeggen.
DORITO'squote:
Ik train ook gerichtquote:Op maandag 7 februari 2022 21:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor een gerichte training is het idd. ideaal
Voor onderweg zeg maarquote:
Waldolala?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:19 schreef Prisha het volgende:
was dat niet zo'n liedje van Luv? Trombolalaaaaaa...
oh shit ja dat was hetquote:
quote:
Jullie krijgen wel alles tegelijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet zo
Van Oekels Discohoek, de Studio Vlemmix avant la lettre.quote:
En fantastische dialogen van Wim T Schippers. Taalvirtuoos.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
Heerlijke tv-momenten van de VPRO die jaren
Elke week een taart bakken.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben een oude Allerhande tegengekomen met alleen maar taarten en cakes erin, en nu ben ik van plan om die allemaal te gaan maken dit jaar
Wel resultaten posten hier dan hoor ... vinden we leukquote:Op maandag 7 februari 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben een oude Allerhande tegengekomen met alleen maar taarten en cakes erin, en nu ben ik van plan om die allemaal te gaan maken dit jaar
quote:
Doe ik!quote:Op maandag 7 februari 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel resultaten posten hier dan hoor ... vinden we leuk
Misschien komend weekend ergens. Eerste recept is er meteen eentje waarbij je een kant-en-klare Swiss roll moet kopen om de rest van de taart te maken en dan denk ik "joh, die maak ik zelf dan wel", maar meer misluk-gevaarquote:Op maandag 7 februari 2022 22:48 schreef chufi het volgende:
Wanneer begin je ? en als het een succes is ook het recept erbij graag
Juist de fails zijn grappig voor ons hequote:Op maandag 7 februari 2022 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien komend weekend ergens. Eerste recept is er meteen eentje waarbij je een kant-en-klare Swiss roll moet kopen om de rest van de taart te maken en dan denk ik "joh, die maak ik zelf dan wel", maar meer misluk-gevaar![]()
Wordt vervolgd
Wat is een kant en klare Swiss roll dan ?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien komend weekend ergens. Eerste recept is er meteen eentje waarbij je een kant-en-klare Swiss roll moet kopen om de rest van de taart te maken en dan denk ik "joh, die maak ik zelf dan wel", maar meer misluk-gevaar![]()
Wordt vervolgd
Sow goedemorgenquote:
ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo NEd - AUS in snowboard slalom 1/4 finals
Ze wintquote:
OKquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:24 schreef mario390 het volgende:
alex payer is de vriend van
sabrina schöffmann
ook paralell-slalom de zit opgesloten
in quarantänehotel in peking wegen
schlechte test
mooiquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:33 schreef mario390 het volgende:
ben ook uit kärnten,heeft ook
de medaille
quote:
Zonder goud kom je er nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:02 schreef mario390 het volgende:
bevor matthias mayer zijn we
op nr.16 gewezen
Wij zijn ook kleinquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:04 schreef mario390 het volgende:
slowenie had al veel als
kleines Land ook gold
Die vertrouw ik van geen meter (helemaal niet)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:17 schreef mario390 het volgende:
kijk barbara met neymar 2020
[ afbeelding ]
gezinsuitbreiding?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #89
Nee, maar zo één wil ik er wel bij hebben.quote:
bij mn quote kwam ik er ook achterquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, maar zo één wil ik er wel bij hebben.
Dit is een FP-plaatje.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #89
We kunnen niet eens van Oostenrijk winnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:01 schreef mario390 het volgende:
op 4 zijn we, en ned op 5
[ [url=Medaillen
Länder
Athleten
Land Gold Silber Bronze Gesamt
1China
3 2 0 5
2Schweden
3 0 1 4
3ROC
2 3 3 8
4Österreich
2 3 2 7
5Niederlande
2 2 1 5
6Slowenien
2 1 2 5
7Deutschland
2 1 0 3
8Norwegen
2 0 3 5
9Italien
1 3 1 5
10Kanada
1 1 4 6]afbeelding[/url] ]
Ow beter danquote:
Wil daar graag bij zijn. Ik check later nog mijn programma voor de zekerheidquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:42 schreef Domnivoor het volgende:
@:pullup 27 februari:
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht
Aan het werk geweest in het zuiden van Spanje. (Sevilla)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is @:pullup op vakantie geweest? Ziek geweest?
Oh wauw!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Aan het werk geweest in het zuiden van Spanje. (Sevilla)
En morgen wellicht uitgerustkwam om 1 uur thuis vannacht
Heb het druk gehad hoor. Maar de temperatuur maakte alles goedquote:
Als je daar hebt gewerkt lijkt mij dat logischquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb het druk gehad hoor. Maar de temperatuur maakte alles goed
Kijk daar ging ik in mijn bootjequote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je daar hebt gewerkt lijkt mij dat logisch
Wauwwww!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk daar ging ik in mijn bootje
[ afbeelding ]
Hard werken / schreeuwenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk daar ging ik in mijn bootje
[ afbeelding ]
Moest ook nog wat onderlinge wedstrijdjes organiseren, overleggen etc etcquote:
Onder het genot van een drankje en wat tapas is het zwaar overleggenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Moest ook nog wat onderlinge wedstrijdjes organiseren, overleggen etc etcWas wel elke dag de hele dag bezig
Hebben ze wel gewonnen dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Moest ook nog wat onderlinge wedstrijdjes organiseren, overleggen etc etcWas wel elke dag de hele dag bezig
De inflatie van het '-gate' is wel hoog zoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:28 schreef chufi het volgende:
Maar ondertussen hebben we hier de Ajax-gate
Heb er wat van meegekregenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:28 schreef chufi het volgende:
Maar ondertussen hebben we hier de Ajax-gate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |